אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ארומה תרפי

מאת Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}     8 באוקטובר 2012
הם עומדים בכניסה לארומה, הוא לוחש לה באוזן כמה מילים. היא מהנהנת להראות שהבינה. הוא ממשיך לעבר השולחנות, והיא לדלפק ההזמנות כדי להזמין את הארוחה שלהם. הקופאית שואלת אותה את השאלות הרגילות: איזה לחם? לשבת או לקחת? ו"על שם מי ההזמנה?".

"כלבה" היא עונה, כמעט בלחישה.

"סליחה, לא שמעתי אותך טוב" אומרת הקופאית ותוהה לעצמה האם היא שמעה נכון.

"כלבה" היא חוזרת, הפעם קצת יותר בקול.

"את יודעת שככה יקראו לך בהזמנה, את לא מעדיפה לתת לי שם אחר?" משדלת אותה הקופאית.

הסומק עולה בלחייה, ותחושת מחנק מתחילה בגרון, אבל היא עומדת על שלה. "כמו שאמרתי, כלבה. ואם את יכולה שיקריאו את זה יחסית בקול רם, כי יש לי בעיות שמיעה."

היא הולכת עכשיו לשולחן שבו הוא יושב, ומרגישה את הלחיים שלה בוערות. "ההזמנה בוצעה, אדוני." היא מדווחת.

עוברות להן מספר דקות שנראות לה כנצח עד שבכריזה קוראים "כלבה". היא רוצה לקפוץ ולקחת את ההזמנה, אך הוא אוחז בידה, מצמיד אותה לשולחן ואומר לה "לא בטוח שקראו לך. חכי רגע שיקראו שוב" ומחייך.

בפעם השלישית שבה היא נקראת אל דלפק קבלת המזון, הוא מאפשר לה ללכת. הוא מורה לה ללכת לאט, לא לרוץ. האנשים הסקרנים שיושבים בשולחנות האחרים תוהים לעצמם מי תענה לקריאה כלבה, והיא מרגישה את המבטים שלהם שופטים אותה, חוקרים אותה, תוהים מה לא בסדר איתה.

שני העובדים בדלפק בוחנים אותה גם כן, תוהים האם זה שם זר ומתפלאים לגלות מראה ישראלי לחלוטין. כל היושבים בבית הקפה הזה מסתכלים עליה כעת, כך לפחות היא מרגישה. הלחץ גורם לידיה לרעוד והמגש מתמלא בקפה של אדונה. היא יודעת שזה לא יעבור בשקט, והגוש בגרון ממשיך לגדול בינתיים.

כשהיא מניחה את המגש על השולחן, הוא מבקש ממנה לפנות את תכולתו אל השולחן. היא שמה לידו את המנה שהזמין, את הקפה, את המים הקרים ואת העוגיה לקינוח. רגע לאחר שהיא מסיימת הוא אומר לה "שפכת את הקפה, ולכלכת את המגש. נראה לי שאת צריכה לנקות אותו", ומחווה בידו על הכסא שלה.

הוא מביא לה את המגש, מחזיק בידיו את כוס הקפה שלו, ומרים אותה טיפה, כאומר "לרוויה". היא מסתכלת סביבה לראות האם עדיין בוחנים אותה וקולטת מבטים חטופים. היא מנסה לומר לעצמה שזה בסדר, מנסה להתעלם מכך שעשרות אנשים יכלו לגעת במגש הזה לפני ששטפו אותו, ומלקקת מהמגש את הקפה שנשפך עליו, מהר ככל שהיא יכולה. "שתי לאט. יש לנו עוד זמן עד שאסיים את המנה שלי." אומר האדון שלה, "את מעדיפה שאחשוב על דרכים נוספות בהן תוכלי לשעשע אותי?"

Ashbury
אממ
1. עקב באג, הטקסט מופיע פעמיים. 2. מעולה, אך מרגיש לי לא גמור. :(
8 באוק׳ 2012, 18:18
בלוסום​(לא בעסק)
מקווה שלא יהיה עלי פה עליהום,
אבל באמת מסקרן לי לדעת מה מוביל אנשים להכניס עוד אנשים לחיים האישיים והפרטיים שלהם?
8 באוק׳ 2012, 18:45
walking dead
רפונזל
אני מניחה שזו אותה הסיבה שמובילה אנשים לפרסם פנטזיות משעממות בבלוג שלהם או את סיפורי "היה לי יום קשה בעבודה/הפסיכולוגית שלי עצבנה אותי". ובכל אופן, מאחר ואנחנו באתר מערכות יחסים, בדס"מ וכל זה אני ממש מעדיפה את הסיפורים האישיים והחוויות המעניינות כמו בסיפור הזה (והמעולה!) של הלוטוסית. אם כבר, אני תוהה מה גורם לאנשים לתת הערות שלא קשורות לכלום חוץ מלקנאה ירוקה ונחותה, ולא - מה שכתבת זו לא ביקורת.
8 באוק׳ 2012, 19:46
בלוסום​(לא בעסק)
פרי ספיריט:
ישבתי ואשכרה חשבתי כמה דקות טובות (!!!!!) איך לנסח את השאלה שלי בצורה ה כ י לא פוגענית שאפשר! כך היא גם יצאה. צר לי שאת רואה בכך עלבון, אבל זו דעתך בלבד.
8 באוק׳ 2012, 22:21
בומבינוס
סיפור נהדר
סיפור מצויין. הייתם צריכים לבקש לאסוף את השאריות בדוגי-באג זה היה משאיר מקום לסיפור המשך :)
8 באוק׳ 2012, 22:25
מישלי
( :
מעלה זכרונות...
9 באוק׳ 2012, 1:22
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
תודות למגיבים
רדנס, תודה על ההערה, אני רואה שהיא כבר תוקנה. זה אולי מרגיש לא גמור, אבל התחשק לי לשים זרקור רק על הסצנה הזו, ולאפשר לכל אחד להשלים אותה כרצונו, אבל בכל מקרה תודה על המחמאה! במבינוס, תודה גם לך על המחמאה, ואחלה רעיון להמשך סיפור. מישלי, ברור לך שאת צריכה לכתוב יותר ולשלוח סיפורים למגזין. נראה לי שאת יכולה ללמד את רוב יושבי הכלוב כמה דברים }{ ספירט, תודה על המחמאה והתמיכה 3> רפונזל, הקינק שמוביל אנשים לכך נקרא אקסהביציוניזם, והוא בדרך כלל קינק של אנשים שלא פוחדים או מתביישים ממיניות. השילוב בין אקסהיביציוניזם להשפלה עובד טוב יותר דווקא בסביבה ונילית, כי בסביבה בדס"מית סצנה כזו לא תראה חריגה ואפילו לא תמשוך תשומת לב, ולכן זה מפספס את שתי המטרות. חוץ מזה, שבזוגיות בדס"מית מתרחשים לפעמים דברים ספונטניים, וכן לפעמים יש גלישה בין הבדס"מ לונילה. אף אחד לא מת מזה למיטב ידיעתי. אני רואה שעל אף שאת טורחת לצטט את המשפט my kink is not your kink, נראה שאת תומכת בו רק כשהוא מתאים לקינקים שאיתם את בסבבה. אולי התכוונת שזה לא יקרא שיפוטי, אבל כשכותבים את זה כתגובה לסיפור ואז פותחים פוסט בבלוג בנושא שכותבים בו את המשפט "זה משהו שפשוט עובר את גבול הטעם הטוב ושלא עושים אותו", אי אפשר לפספס את השיפוטיות שבזה. לכתוב את זה ובמקביל לענות לפרי ספיריט שזו שאלה לא פוגענית, זה ניסיון לעלוב באינטיליגנציה.
9 באוק׳ 2012, 8:12
בלוסום​(לא בעסק)
לוטוסית -
ידעתי שתרדי לתחתית המדרגה :) יש הבדל בין לכתוב שאלה בצורה מנוסחת בנימוס לבין מה שאת עשית בסופו של יום במקום הפרטי שלי אני יכולה לעשות מה שאני באמת מאמינה בו ולעומת זאת פה נתתי לך את הכבוד תודה שלא שמרת על אותו קו :)
9 באוק׳ 2012, 9:11
בלוסום​(לא בעסק)
נ.ב.
כבוד מקבלים כשנותנים אותו היית יודעת את זה אם היית מפסיקה להתעלם ממני בהודעות פרטיות :)
9 באוק׳ 2012, 9:15
Hussy
הואיל ואני כבר ב"תחתית המדרגה"...
הרשי לי להגיד לך, רפונזל, שאת קצת מטומטמת. את מרשה למפלצת הקנאה שבך לפזר בכל מקום יפה באתר העגום הזה ארס ולנסות להרוס או להנחית יצירות/תמונות וכד'. ה פ ס י ק י !!!!!! את מוציאה *רק* את עצמך פתטית, קנאית, חסרת אינטלגנציה ולוקה במחלת נפש קלילה וגורמת לפרחה המרוקאית הנסתרת שבי לשאוג. לוטוס, סיפור מעולה. פומביות זה תמיד נהדר. (-:
9 באוק׳ 2012, 16:32
מישלי
לוטוסית מקסימה
לפני שנים פירסמתי במגזין כמה דברים, בניק השני שלי שהיה אז מוקדש לכתיבה החושפנית (HARMONY). חלפו שנים והחיים שלי נעשו יותר אקסטירימיים וחושפניים מכל דבר שנכתב (בין אם היה פנטזיה או מציאות). כתבתי בבלוג שלי (כמישלי) את מקצת הדברים שעברתי וזה הביא אותי לחשוף את הניק השני (שכבר יחסית לא היה חושפני). התייאשתי מאופן התנהלותו של המגזין ומהחסרונות הגדולים של הפירסום בו, ואני ממשיכה לכתוב לבלוג. את תמיד מוזמנת }{
9 באוק׳ 2012, 16:52
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
תודה גם לכן!
מישלי, זה לא סותר :) תמיד אפשר לפרסם את הסיפורים הטובים מהבלוג גם במגזין. התנאי הוא כשרון כתיבה, ולך יש אחד כזה שאי אפשר להתכחש לו. ואני בהחלט אמשיך להציץ בבלוגך. ליטל, תודה רבה על המחמאות, ואני איתך - אין על פומביות :) תודה גם על התמיכה. אישית, אני לא ממשיכה להגיב לאנשים חסרי בינה והבנה. מבחינתי הם לא שווים תגובה נוספת, לא בפרטי ולא בתגובות לסיפורים שלי.
9 באוק׳ 2012, 17:41
מישלי
לוטוסית
זו פעם ראשונה שאני רואה שמתפתח כזה דיון בתגובות לסיפור במגזין. משהו מהרוח (הרעה) בפורומים כנראה גלש לפה (לא יודעת אם עצוב לי או שזה בסדר). והצלחת להסמיק אותי... המון תודה על המחמאה. חלק מהייאוש מהמגזין, זה זמן ההמתנה הבלתי ריאלי לפירסום, אני לא משהו בדחיית סיפוקים ( :
9 באוק׳ 2012, 17:47
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
מישלי יקירה
למרבה הצער אלו אותן רוחות רעות כל הזמן, בכל מקום באתר הזה. אני כותבת עבור האנשים הטובים ומעריכה את התגובות המקסימות שלהם. המחמאה מגיעה לך ביושר. ואם את לא משהו בדחיית סיפוקים, זה הזמן להתחיל - בסה"כ אם הוא כבר התפרסם בבלוג, הסיפוק הראשוני התקבל, ועכשיו זה בונוס נוסף :) הרבה פעמים יש תחלופה איטית בגלל העדר תכנים מעניינים ולא בגלל עומס. חוסר ההתפשרות של גריי גרין, על איכות הכתיבה ראוי להערכה, אבל במקרה שלך שווה לנסות.
9 באוק׳ 2012, 17:56
מישלי
לוטוס }{
די, תמשיכי... (לא, סתם :)
9 באוק׳ 2012, 18:23
שיר כאב​(שולטת){סוליקר}
סיפור מעולה
אני מאד אוהבת מבטים של תשומת לב מחניפה, ההפך בטח מרגיש מחריד. ועדיין בכל מקום שהולכת לא אכפת לי כהוא זה מהסביבה המיידית אגב, מה קפצו על לוטוסית? יש כאן איזה מקום שכתוב בו "קרה בסוכות האחרון"? ככל הידוע לי מדובר בפנטזיה או פיקציה. מצויינת, אגב.
10 באוק׳ 2012, 21:46
Master_Eran​(שולט)
מדהים!!!
לוטוסית כייף לקרוא... מדהים ומחרמן!!!
11 באוק׳ 2012, 11:45
'Bambi'​(אחרת)
מעולה
אישית בחיים לא הייתי מסוגלת לעשות כזה דבר. שאפו. הסיפור כתוב בצורה מצויינת.
11 באוק׳ 2012, 21:24
נקבה'​(נשלטת)
ווואו.
חד ומדוייק. כמה מעט צריך כדי לגרום לככ הרבה.
12 באוק׳ 2012, 7:04
בכוח המוח{Aion}
והנה הדגמה איך המילה הזו הופכת למחמאה..
רעיון מצוין, כתיבה מצוינת. כלבה.
12 באוק׳ 2012, 21:37
Luna Sol​(נשלטת){Loki the t}
נפלא :)
בהחלט מסוגלת לראות את עצמי עושה את זה
13 באוק׳ 2012, 13:34
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
שיר, ערן, ג'יני, נקבה, בכוח ופניקס
תודה לכולכם על המחמאות }{ שיר, הסיפור אכן פיקציה. אמנם אין לי בעיה עם פומביות בכלל, אבל עברו שנים מאז שאכלו פעם אחרונה בארומה :) ג'יני, אם היה לי משהו שקשה לביצוע בסיפור הזה הוא לא ההזמנה אלא השתיה מהמגש. סביר להניח שהיתה עולה בי בחילה אם זה היה קורה... פניקס, לא לשכוח לכתוב על זה אם וכאשר זה קורה :)
13 באוק׳ 2012, 14:26
קנטור​(שולט){חתולהלה}
כותרת
לוטוס סחטיין אני והגברת התענגנו על הסיפור :))
13 באוק׳ 2012, 20:10
פרומיתאוס
:-)
אני רואה את זה, את בטוחה שהיא ישבה על כסא???
13 באוק׳ 2012, 22:31
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
חן חן גם לכם :)
קנטור, שמחה שאהבתם ומזל טוב לכם! פרומיתאוס, ברור! היא מחונכת :)
15 באוק׳ 2012, 16:15
Bent
ידעתי
פשוט ידעתי, שאסור לי לקרוא את הסיפור הזה בעבודה, עכשיו אני אסתובב שעה עם רעיונות מגונים בראש. מרשעת :)
18 באוק׳ 2012, 11:17
בטי בום​(שולטת)
לוטסית
אחלה פנטזיה , מעלה רעיונות, התגובה ההיא לא שווה התייחסות. עכשיו פנטזיה על פאי לימון?
18 באוק׳ 2012, 14:10
strict​(אחר)
מעולה!!
כייף לקרוא
19 באוק׳ 2012, 23:49
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
אתם כאלה נהדרים!
בנט, רעיונות מרושעים יוצרים סיפורים נהדרים. אני מרשעת בעלת אינטרס :) בטי, היא לא מקבלת התייחסות, גם כשהיא ממשיכה לשלוח הודעות פרטיות היסטריות. אני צוחקת ועוברת הלאה. למה לפנטז על פאי לימון כשאפשר לקבל אותו? סטירקט - תודה רבה!
27 באוק׳ 2012, 8:51
בלוסום​(לא בעסק)
מודה ומתוודה
שלאור סיפור שאני מכירה ש(ככל הנראה) קרה במציאות, חשבתי שגם פה. בפעם האחרונה שבדקתי, עדין מותר לשאול שאלות בצורה קורקטית וענינית. ולוטוס - במקומך לא היתי מתהדרת בקבלת הודעות לפרטי ובאי מענה עליהן.. זה לבטח לא מעיד עליך טובות.. :)
27 באוק׳ 2012, 15:18
walking dead
בלוסום
בפעם האחרונה שאני בדקתי, אף אחד לא חייב לענות על הודעות פרטיות, בטח לא של מטרידנים אובססיביים סדרתיים.
27 באוק׳ 2012, 15:55
בלוסום​(לא בעסק)
"פרי ספיריט"
בפעם האחרונה שבדקתי, ניבולי הפה שלך הגיעו לרמה כזו שנאלצתי לחסום אותך :)
30 באוק׳ 2012, 15:27
walking dead
פריחה
את שוב הוזה? הרי קיבלתי ממך היום הודעה על נושא שנסגר מבחינתי לפני 3 שבועות, נגרר מהקבר על ידך לפני מספר ימים, וחזר להטריף את מוחך גם היום עד כדי חוסר איפוק ושליחת הודעה נוספת היום, ועכשיו זה? חזרת להציק במגזין עם הצהרות חסימה וטיעונים על ניבולי פה? וכל זה, כשאני כלל לא טורחת להתייחס אליך... בלוסום, אולי כדאי שתבררי עם הפסיכיאטר שלך מה הוא מגדיר כאובססיה, כי על פי חוות דעתי הלא מקצועית, זו נראית כמו אחת. ואולי על הדרך שירשום לך משהו לטפל בקולות שרק את שומעת.
30 באוק׳ 2012, 19:11
nomorenomore
אולי דיי ?!
רפונזל ופרי ספיריט - זה דוחה ולא מכבד את הדיון, הריב הזה. הסיפור לא נוגע לאף אחת ואחד מכן... אז למה להרוס אותו בתגובות ריב עלובות ?!
3 בנוב׳ 2012, 16:56
שרמומית
כי
היא פשוט דורשת את זה.
4 בנוב׳ 2012, 7:33
בלוסום​(לא בעסק)
פצ'ולי אתה צודק
מבחינתי אין לי שום דבר מה להוסיף.
8 בנוב׳ 2012, 16:57
kore
מעולה
נהנתי! :)
17 בנוב׳ 2012, 0:36
המלכה הצוחקת
הומאז'
אהבתי את הרעיון, וגם שמעתי שהיו כמה מימושים נלהבים שלו... אז חשבתי איך זה היה יכול להיראות וזה מה שיצא: http://www.thecage.co.il/blog/userblog?blog_id=65116
16 בפבר׳ 2013, 19:03