סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סטו גרם

מאת טוסבר     13 בספטמבר 2017
אני מוזג לה עוד כוסית, סטו גרם. צוחקים כשהיא קופצת מהחריפות בגרון, צוחקת בהיסטריה ונחנקת מזה. "מים מים" היא רצה מתפוצצת מצחוק למטבח, חוזרת עם חצי כוס ריקה, פניה אדומות ופרועות, עדיין משתנקת קורנת מאושר. "זאתי כמעט הרגה אותי" .
"אולי באמת די ? "
"היה לנו הסכם, והבטחת לי "
"בסדר בסדר , מופרעת אחת ..."

סטו גרם

אני מוזג לה, היא שותה, "אז מה אמרת ... שהיא .. זאתי נו .. .מה שמה... אמרה ? ... עשתה ? ... רגע אמרה או עשתה ? " ואנחנו נקרעים שנינו מצחוק. היא זולגת לרצפה , נשכבת עליה מצחוק.

סטו גרם

היא דופקת עם הכוסית על השולחן. אני ממלא לה. ידה רועדת עכשיו ומעט נשפך. אני חושש לה. אוסף אותה אל ידי. היא נזרקת עלי, ראשה מוטל על כתפי. והיא רק משמיעה קולות נמוכים עמוקים. אני משכיב אותה על המיטה מוריד לה את הנעליים.
היא לפתע מתקפלת, מתגלגלת מהמיטה, הקולות ברורים, אני אוחז בה, טס איתה לאמבטיה בשנייה האחרונה, היא מקיאה.

סטו גרם

"מיד אני מביא לך", הולך וממלא את הכוסית במים.
"זה לא .." היא מתחילה לומר, "זה כן, מהלתי את זה טיפונת כדי שלא ישרוף לך אחרי שהקאת". "אה" היא שותה הכול, כבר לא ממש מבחינה בהבדל. אני מפשיט אותה, מתפשט ונכנס איתה למקלחת. חופף את שיערה שהתלכלך, משעין אותה על הקיר ומסבן לאט את כולה. עוטף אותה במגבת מייבש אותה. משכיב אותה במיטה מלטף אותה כשהיא נעלמת לתוך עולם משלה.
אני קם והולך להביא את המצלמה. מצלם אותה שוכבת על הצד, לבנה וחלקה. מצלם את עיניה העצומות, את שדיה החשופים, את גופה הערום. אני תופס בירכה, ומגלגל אותה על הגב, מפשק את רגליה. מצלם את הכוס החלק, מקרוב ככל שאפשר. מפשק את שפתיה מצלם את הורוד המתפרץ. מצמיד את הזין לפה שלה, מפשק איתו את שפתיה, מחליק את הזין על הפה שלה, מכה עם הזין את פניה היפות, מצלם את הביצים שלי על פיה, הזין שלי בעין שלה, בנחיר שלה, באוזן שלה.
פותח את הפה שלה משחק בלשון שלה עד שהיא מגיבה, עד שהיא שולחת את הלשון כדי ללקק, ואז מגיש לה את הבייצים שלי, היא מלקקת עוד ועוד, ואני נע קדימה מביא את חור התחת שלי ללשון שלה, היא מלקקת.
מושך בפטמות שלה, למעלה, הצידה משחק עם צורת השדיים. צובט חזק והיא מנסה להזיז לי את היד אבל ידה לא נשמעת לה מנופפת לידי באויר. אני מניח לה לשנייה, והיא שוב שוקעת נרדמת. אני מפסק את הכוס שלה, דוחף אצבעות רטובות, מצלם את הכוס שלה מטפטף. דוחף לה את המסקרה שלה, את האודם, את אצבעות הרגליים שלי, שלוש מברשות שיניים, מצלם אותה נהנית, מתענגת על כל מה שנדחף לה. גומרת מהמברשת של האסלה.
אני הופך אותה, מעמיד אותה על ארבע, מזיין אותה. אני מצליף בכוח התחת שלה, היא מהנהנת משהו עמום מתוך השיער שנשפך עליה. ואני מצליף בכוח שוב בצד השני, רואה את סימני ידי מאדימות על התחת הלבן. מפשק את התחת האדום שלה, פותח את החור של התחת שלה, יורק עליו, דוחף את הזין לתוך התחת שלה. חודר אליה, דוחף שלוש אצבעות לפיה, משחק בלשונה, מושך אותה מהלסת, מושך את התחת שלה עלי. גומר על פניה, על שיערה, מורח את הזרע עליה, מנגב את הזין על שדיה, מנקה אותו על פיה.

לוקח אותה למקלחת, חופף את שיערה שהתלכלך, מחזיק בה ומסבן לאט את כולה. מניח אותה במיטה הנקייה, מניח עליה סדין בד כותנה. ריח של נקי עוטף אותה, מלטף את שיערה ונרדם איתה.

בבוקר היא פותחת עיניה לסדק צר של תחילת כאב ראש, אך עדיין מחייכת. בוקר טוב היא לוחשת, "בוקר טוב" אני מחייך חזרה, "הכל כאן". היא מסתכלת בעיניים בורקות במצלמה הדיגיטלית ובמצלמת הוידאו.

"ידעתי שלא תאכזב אותי, תודה".

מסתובבת מאושרת בעיניים עצומות ושוקעת שוב בשינה,

מקסימה .

מענטז​(אחר)
מצמרר
16 בספט׳ 2017, 20:38
lirlir​(נשלטת)
התגעגעתי
28 באוק׳ 2017, 19:46
Hussy
זה מעולה
3 בנוב׳ 2017, 23:42