בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פעם שלישית גלידה

מאת מיתוסית​(שולטת)     1 באפריל 2014
הבית היה חשוך, למעט הספוטים בקורה שהשקיפה מעל לסלון והם הפיצו אור רך. בפינות שונות של החלל הפתוח דלקו נרות. אור כחול זרח ממסך המחשב ומוזיקתR&B והיפ הופ סקסית בקעה ממנו. ישבתי על הספה, הרגליים מונפות על מסעדה והמתנתי בציפייה דרוכה. הלב הלם בחוזקה ואני ניסיתי לנשום עמוק ולהירגע.

דפיקה בדלת. ניסיתי לא לנתר מהר מידי מהספה. קולות עקביי שתופפו על הרצפה נשמעו למרחקים בשקט היחסי שהיה בבית. הצצתי בעינית ופתחתי את הדלת. הוא עמד שם וחייך חיוך יפה ולבן. חיבקתי אותו ואימצתי אותו אליי, הרחתי את ריח הבושם הנעים שנדף מצווארו, הסנפה קלה וממכרת. אני עוד אסניף אותו בהמשך. הוא נכנס והסתכל על הדירה.

"שב", ביקשתי. הוא עמד לשבת על הכורסה, אך אני הנדתי בראשי והצבעתי על הרצפה.

"כמובן", הוא חייך והתיישב על הרצפה. לצדו הוא הניח את תיק הציוד שלו. הוא הוציא מתוכו שוקולד של מקס ברנר שהביא במיוחד בשבילי אחרי שפינטזתי עליו כבר חודשיים (על השוקולד, לא על הבחור).

מספר דקות אחר כך, קול דפיקה נוסף נשמע בדלת. פתחתי אותה בחיוך וראיתי את הגבר השני שציפיתי לו. חיבוק אמיץ נוסף ועוד הסנפה של ריח גברי ממכר. הוא ראה אותו יושב על הרצפה והבין היכן הוא אמור לשבת. הוא התיישב לצדו, מניד ראשו לשלום. זו הפעם הראשונה שהם ראו זה את זה. הלב המשיך לפעום בפראות. הוא הגיש לי בקבוק יין לבן מבעבע. הלכתי למזוג לעצמי כוס ולגמתי ממנה בעודי מביטה על גבם. נשימה עמוקה והמשכתי ללכת לכיוונם.

"עמדו", פקדתי.

הם ניתרו ממקומם והזדקפו. "ידיים מאחורי הגב. ראש מורכן".

הסתובבתי מסביבם מספר סיבובים. בחנתי אותם ואת גופם. התלבטתי במי להתחיל קודם. האם בגבר הימני- קצין בגובה ממוצע, חטוב, עור שחום ועיניים כהות וחודרות, תספורת צבאית קצוצה. אולי בשמאלי- מורה תמיר, רזה אף הוא, שיער בלונדיני מלוכלך ושופע, עיניים תכולות שאפשר לבהות בהן שעות.

תפסתי בשיערו הבלונדיני של המורה והורדתי אותו על ארבע, לרצפה. הוא ירד בהכנעה ואני התיישבתי על גבו.

"תרקוד בשבילי ותתפשט", ביקשתי מהקצין.

הוא חייך ובדיוק התחיל שיר חדש. הוא התחיל לרקוד כאילו הוא במועדון וזה גרם לי לחייך. חולצת הכפתורים נפתחה לאיטה, כפתור לאחר כפתור- עד שנשרה לרצפה. שיזוף צה"לי. גוף חזק, בנוי היטב, מיעוט שיער, בדיוק במידה שאני אוהבת. כשזרק את החולצה, שרירי זרועותיו בלטו. נשמתי עמוק. התחשק לי פשוט לקרוע ממנו את המכנסיים ולזיין לו את הצורה. עדיין לא. אני צריכה לשמור על איפוק ושליטה עצמית. זה עוד יגיע...

הוא פתח את החגורה, נענע את הישבן, הסתובב והוריד אותו לאט. תחתונים שחורים צמודים. גם הם ירדו. הוא התכופף, התחת שלו מתעגל מולי בהזמנה והוא חלץ נעליים. מסתובב לכיווני והזין הגדול שלו התנופף לי מול הפרצוף וכמעט הוציא לי עין. לא ידעתי אם יותר בא לי להרגיש אותו בפה שלי, ביד שלי או בכוס שלי. הרגעתי את עצמי שוב.

קמתי מהכיסא האנושי שלי. ראיתי שהוא מסתכל בזווית העין לבחון מה אני עושה למתחרה שלו, או העמית שלו. תלוי איך מסתכלים על זה...

הוא הרכין את הראש וחזר לעמדת המוצא- עמידת נוח. שוב חגתי סביבו, בוחנת את הסחורה שלי טוב טוב. ידי החליקה במורד גבו החזק, החלק, הישר אל התחת העגול והסקסי שלו. חפנתי אותו בידי בחוזקה. הרגשתי את הנשימה שלו הופכת מהירה מעט יותר. ליטפתי את הישבן שלו. אני אוהבת ישבנים גבריים. יש בהם הרבה עניין ואין ספור פעילויות שאפשר לעשות בהם. עמדתי מולו. תפסתי את ראשו והנמכתי אותו, הסנפתי את הצוואר שלו ונצמדתי אליו, הרגשתי את הזין שלו נצמד אל בין רגליי, קשה וזקור. לא יכולתי להפסיק להריח אותו. ליטפתי ביד רכה את הצוואר שלו, ירדתי לחזה שלו וחפנתי אותו גם. ירדתי לפטמות ותפסתי אחת מהן. צבטתי אותה בחוזקה, לפתע, וסובבתי אותה בחוזקה, תוך שאני מביטה בעיניו. הוא לא מצמץ אפילו מכאב, וידעתי שזה מכאיב לו. התרחקתי מעט ותפסתי את השניה. סובבתי את שתיהן בו זמנית בחוזקה, ככל שיכולתי. נשימה עמוקה אחת. הוא לא צעק. זה היה מחרמן ומתסכל כאחד. אני עוד אגרום לו לצעוק. מעודדת מהאתגר, התכופפתי קצת, ליקקתי עם הלשון את קצת הפטמה, מצצתי אותה קלות ואז תפסתי אותה בין שיניי ונשכתי. הוא צעק. אני צחקתי... פליק קטן על הזין הזקור שהתנדנד מעלה ומטה מעוצמת המכה. הוא התקפל קלות ברתיעה בלתי נשלטת. החוויתי בידיי על הרצפה, הוא מיד נפל על ארבעותיו. הפעם היה תורו להיות הכיסא האנושי שלי. הבלונדיני עמד מולי והבין שהפעם תורו. חולצת הטריקו שלו הורדה במהירות. שיערות בלונדיניות על שביל הזהב בבטנו נצצו בחשכה וזרמו הישר אל מתחת לקו הג'ינס שלו, גם הוא לא נשאר עליו זמן רב. בזמן שהוא הוריד נעליים, ראיתי אותו מנסה להתכופף ולצפות בתחתונים שלי. לבשתי שמלה שחורה מחוייטת באורך הברך שהתרוממה כשישבתי על הכיסא שלי. חיוך קטן וממזרי מצדי, וירכיים נפתחו רק לשניה, להראות לו את הארץ המובטחת.

קמתי אליו גם. גבר סקסי להחריד. שניהם סקסיים, כל אחד בדרכו. הצטערתי שלא היה לי מורה כזה. בטח הייתי לומדת טוב יותר... אחרי הסיבוב, עמדתי מולו והסנפתי. הפעם, התחשק לי לטעום את העור שלו ולחוש אותו בין שיניי. ליקוק קל ואז תפסתי את גרונו בין שיניי ולחצתי. הוא, נשלט בלתי מנוסה, גנח בהפתעת כאב וגופו התעוות, מנסה לחמוק ממדקרות הכאב שחדרו לגרונו. משועשעת, המשכתי לשחק בשיניי בגרונו, יורדת מעט למטה לחיבור בין הכתף לצוואר ונושכת גם שם.

"בלי סימנים, בבקשה", ביקש.

"חורף. תלבש סוודר עם צווארון גולף", לחשתי, והמשכתי בשלי.

הוא לא התנגד והתמסר לכאב המתחלף בעונג וחוזר לכאב. ידי נשלחה לזין העומד שלו, בגודל ממוצע ונראה מספק בהחלט. תפיסה איתנה וחזקה, גוף מתעוות ואני מלקקת את שפתיי. תופסת אותו בזין ומושכת אותו לכיוון הקיר.

"תשען על הקיר. גם אתה", זרקתי לכיוון הקצין.

שניהם נשענו על הקיר, ידיים שלוחות קדימה, תחת אחורה. תפסתי בירכיים שלהם ותוך משיכה הבלטתי כל אחד מהישבנים עוד יותר אחורה, לגישה קלה יותר עבור השוט שלי.

כיסוי עיניים לאחד, צעיף נכרך סביב עיניי השני. הלכתי לחדר השינה שלי והוצאתי את שוט הזנבות שלי שבו לא היה שימוש זמן רב. רב מידי. חזרתי אליהם. הם לא זזו ממקומם.

הנפתי את השוט והצלפתי קלות בישבן אחד, הזנבות הגיעו גם לישבנו של השני. ליטופים קלים עם השוט, מכינה את הישבנים, כך שיוכלו לספוג הרבה. הסדיזם שבי התעורר לחיים כמו מפלצת רעבה לבשר ולדם. המכות התחילו להתגבר. ישבנים רטטו מכאב. אנחות נשמעו באוויר. כל אנחת כאב וכל גניחה, כל עוויתת פנים וכיווץ ישבן רק דירבנו אותי להמשיך, מתעללת בישבן אחד ועוברת מיד לשני, כל אחד מהם זוכה למנוחה קלה בת כמה שניות בין לבין. השוט רקד בין ישבן אחד לשני, עבר לשכמות, זרועות, ירכיים אחוריות. המורה התפתל במקומו וממש השתדל להמשיך ולספוג. הקצין יודע לספוג כאב, הרבה כאב. הוא ספג הצלפות חזקות יותר ואני הייתי איתנה בדעתי לגרום לו לצעוק גם.

הפסקה קלה. הם עדיין לא ידעו מה קורה והמתינו בדממה להצלפה הבאה. שתיתי כמה לגימות מכוס היין שלי וצפיתי בהם בשתיקה. מתחתי אותם קצת ועוד קצת. הציפייה עמדה להעביר אותם על דעתם. שיר חדש התנגן ברגע, שיר אהוב במיוחד ואני רוקדת עם עצמי בסקסיות, קצת עצובה שהם לא יכולים לראות אותי מפתה אותם בריקוד שלי. אם אי אפשר לראות, אפשר להרגיש... התקרבתי אליהם, חיככתי את הישבן שלי בישבן של אחד ועברתי לשני. את הקצין הפכתי, כך שנשען בגבו אל הקיר, נצמדתי אליו עם הגוף שלי ורקדתי בצמוד אליו, מתחככת בו, שדיים, ישבן, אגן. מתגרה בו עוד ועוד. הוא ניסה לשלוח ידיים באופן אוטומטי, וידי נשלחה לעבר לחיו לסטירה חפוזה. "סליחה", מלמל. מיד עברתי למורה. גם הוא זכה לחיכוכים באחורי גופו, ואז הפכתי אותו כך שישען אל הקיר. התגרתי בו בגופי, התחככתי בו, התכופפתי ונענעתי את הישבן. הזין שלו שקצת נרפה בהצלפות הזדקר מחדש.

לגימה קלה מכוס היין שלי ולחצתי בחוזקה בין לסתותיו, כמו שפותחים לכלב את הפה כדי להחזיר לפיו תרופה. הוא פער פה ואני ירקתי לתוכו את היין שנשאר בתוך לועי. הוא בלע אותו בשקיקה וביקש עוד. הפעם הוא קיבל רק מגוון יריקות נטולות אלכוהול. עברתי לקצין. פיו כבר היה פעור. הוא זכה ליריקה גדולה ליד עינו שזלגה באיטיות עד זוויות פיו ואני מרחתי אותה על שפתיו. יריקה נוספת נורתה לתוך הפה ושוב לגימה מכוס היין. הפעם השקיתי אותו עם שפתיי והרגשתי את שפתיו, רכות וחמימות... תחבתי לשון לתוך פיו לשניה והתרחקתי מיד. הוא נאנח באכזבה.

התרחקתי מהם, הפעם הצמדתי אותם אחד לשני. הקצין, לא בדיוק מגדיר את עצמו כדו מיני, אבל כבר היו לו נסיון לא מועט והרבה עניין בגברים. המורה, לא ממש התנסה עם גברים, אבל לא שלל כחלק מסשן אם השולטת רוצה. לא הייתי בטוחה כמה אני רוצה, אבל רציתי שהאופציה תהיה פתוחה. הם נצמדו אחד לשני.

"לא לזוז!" התרעתי.

מהתיק שלי שלפתי חבלים כחולים ארוכים ומחוספסים. קשרתי אותם אחד לשני, יד ליד.

עמדתי עם השוט ביד אחת.

"תתנשקו!".

הם הביטו בי במבוכה. הקצין עמד להגשים את משאלתי, המורה חטף רגליים קרות והביט בי בעיניי כלבלב. "אולי לא?", שאל.

התקרבתי אליו והבטתי בו במבט מאיים. "עכשיו!" ומיד אחזתי בחוזקה בשיערות ראשו והצמדתי אותו לראש של הקצין. השפתיים שלהם נגעו זו בזו. התרחקתי קצת והבטתי בהם. הם התחילו לשלוח לשון חששנית והססנית, אולם מיד פצחו במחול לשונות סקסי. התחרמנתי נורא ורציתי יותר. הרבה יותר. אבל זה עוד יגיע.... תוך כדי הנשיקה המשכתי להצליף בהם. מידי פעם, מעוצמת ההצלפה, האגן שלהם נצמד והזין שלהם התחכך זה בזה.

הלכתי לאחת הגומחאות בסלון והוצאתי נר שחור שהמתין בשקית. הדלקתי אותו עם אחד מהנרות הדקורטיביים שזרחו והתקרבתי אליהם.

הכול במידה
אהבתי מאוד
לא שגרתי וכתוב היטב. אני נהניתי...
4 באפר׳ 2014, 8:12
teller
/
בבקשה שיהיה המשך....
11 באפר׳ 2014, 19:31
מיתוסית​(שולטת)
יש המשך
אני צריכה להעביר את החלק השני למגזין :)
11 באפר׳ 2014, 19:34
גיא 22
פשוט יוצא מהכלל
כתיבה מענגת.. כחולית. צריך המשך, וארוך.
10 במאי 2014, 15:04
yosishoam
הכתיבה שלך מדהימה
אני יודע שאני לא מחדש כלום כי כולם כותבין את זה , אבל זה בטח עדיין חשוב לך לדעת שהכתיבה שלך מיוחדת .
15 במאי 2014, 22:32
עלמא-​(אחר)
ממש יפה
את כותבת מדהים...
6 ביולי 2014, 12:59
Baloo​(אחר)
יותר שליטה ויותר כח
הסיפור מגרה אין ספק אך התשוקה העזה,הקשה נוטפת הזיעה וההורמונים כאילו המתינה בצד, חייכה והמתינה לפרק הבא...
14 ביולי 2014, 14:17
כלבלב נסתר​(נשלט)
את כותבת נהדר
שמה את 50 גוונים בכיס הקטן.... ומה עם ההמשך??
17 ביולי 2014, 8:24
בלתי ניתנת לחינוך​(נשלטת)
פשוט מעולה!!!
!
22 ביולי 2014, 7:01
תובנות​(מתחלף)
וואו.. מדהים הלוואי וכתבת המשך לזה :) זה היה מזמן אז בטח קיים המשך..
28 בפבר׳ 2018, 11:16