בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

להגשים את פנטזיית האונס

מאת Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}     20 בדצמבר 2013
הוא תופס אותה מאחור, רגע אחרי שהיא יוצאת מהמקלחת. היא מופתעת ומנסה להתנגד, בעודו גורר אותה אל המיטה, תולש מעליה את חלוק האמבטיה, ומצמיד את פרקי הידיים שלה אחת לשניה. היא יכולה להרגיש את הנשימות שלו, את הכח שהוא מפעיל עליה, את הזקפה שלו. הגוף שלה דרוך בשילוב של פחד קל והתרגשות, כי היא יודעת שעוד רגע ופנטזיית האונס שלה תהפוך למציאות.

**

אונס הוא אחת הפנטזיות הנפוצות ביותר של נשים וגברים. מכיוון שזו פנטזייה שעוסקת בהכנעה טוטאלית ובלקיחה ללא רשות או התחשבות ברצון הנשלטת, לא פלא שרבים מקהילת הבדס"מ מוצאים אותה מגרה. אבל הדברים שהופכים אותה לאטרקטיבית כל כך, רומזים גם על הסכנות שבה. לכן לפני שקופצים לממש פנטזייה כזו, מומלץ ליצור את התנאים הנכונים שיהפכו אותה לחוויה מרגשת ובלתי נשכחת ולהקטין את הסיכוי שהיא תהפוך לחוויה טראומטית ומצלקת.

תחת ההגדרה של פנטזיית אונס נכללות המון פנטזיות שונות. חלק מהנשים היו מעוניינות לשלב בכך חטיפה, התעללות, פרטנרים אחרים, כלי נשק ועוד, בעוד שאחרות היו רוצות להרגיש נחשקות מעבר לשליטתו של "האנס" שלהן. לפני שאתם מחליטים לממש פנטזיית אונס, כדאי לברר עם הנשלטת מהי הפנטזיה שלה ואילו דברים מפחידים אותה ומהם עדיף להמנע. מתוך קווי המתאר הללו, השולט יוכל לבנות תרחיש להגשמת הפנטזיה, שמתאים לשניהם.

בהגשמת פנטזיית אונס, חשוב אף יותר מתמיד לשים דגש על בטיחות, כדי למנוע מדברים להשתבש. אם החבל מסתבך ועוצר את זרימת הדם, אם המאבק בין "האנס" ו"הנאנסת" נגמר בחדר מיון עקב פתיחת ראש, או אם זכיתם לביקור של המשטרה בזכות השכנים המודאגים, כנראה שהזיכרון שלכם מהחוויה לא יהיה מאוד מספק. לכן חשוב לדאוג לסביבה בטוחה ככל האפשר ממפגעים ומגורמים לא רצויים, ולרכישת הידע המתאים לשימוש באביזרים שיסייעו לכם להגשים את הפנטזיה.

מכיוון שבאנו ליהנות, כדאי להוריד מהמשוואה גם את כל מה שיכול לפגוע בכיף וליצור תחושות קשות. כך למשל, לא כדאי להתעסק עם פוביות. אם הנשלטת גם ככה לא חובבת מקומות סגורים, לסגור אותה בתא המטען של האוטו, לא תהיה הדרך הטובה ביותר למימוש פנטזיית אונס עבורה, כיוון שהחרדה עשויה לגרום לה לאבד את הריגוש המיני. מימוש פנטזיית אונס יכול לפתוח תיבת פנדורה בעיקר אצל מי שחוותה בעבר תקיפה מינית. כדי לצמצם את הסיכונים ולמנוע הצפה של הטראומה, כדאי לגלות מהם הטריגרים שמקושרים לאונס (כמו למשל ביטויים ספציפיים, תנוחת גוף, שימוש באביזרים מסוימים) ולהימנע מהם במימוש הפנטזייה.

מכיוון שהתנגדות מפורשת היא לעתים קרובות חלק מהעניין, לא תמיד קל לגלות ברגע האמת מתי נגמר המשחק ועולה הרצון לעצור, ולכן גם אם בדרך כלל אתם לא מחובבי מילת הביטחון, כדאי להגדיר אחת מילולית ואחת לא מילולית למקרה הספציפי. אם אתם חוששים שבזמן אמת הנשלטת לא תזכור לצעוק "אקספליארמוס" או אפילו סתם "אדום", תוכלו להגדיר את השם הפרטי של השולט כמילת הביטחון לערב זה.

השולט יודע מתי הוא מתכוון לממש את הפנטזייה, הנשלטת לא. אבל אם במקרה ביום המיוחל, היא הספיקה לריב עם אמא שלה, להתעצבן בעבודה ולסבול מכאב ראש נוראי, ייתכן שזה לא העיתוי הטוב ביותר להוציא את הפנטזיה לפועל, ואולי כדאי לדחות את התרחיש ליום אחר בו היא תרגיש טוב יותר. שיחת טלפון שלא מסגירה את התוכניות, אבל בודקת את השטח, תוכל לעשות עבורכם את העבודה.

אז אחרי כל עבודות ההכנה, הגיע הזמן לדבר האמיתי, ולחלק הקשה מכל – ליצור אצל הנשלטת את התחושה של ניצול וחוסר אונים. קיימות דרכים רבות לעשות זאת, החל משימוש בכח פיזי או באמצעי ריסון כמו חבלים או אזיקים, ממשיך באיום באמצעות סכין או כלי נשק אחר, וכלה במילים שמעצימות את תחושת חוסר האונים של הנשלטת. אם מוכנים מראש לשימוש בכל אחד מאותם כלים, אפשר לאלתר ולזרום מה עם שמרגיש נכון בסיטואציה. אם יש לכם בגדים חלופיים עבור הנשלטת, תוכלו גם להתפרע עם אופן ההפשטה שלה (הרי לא תמיד היא תהיה דווקא בחלוק). מכאן, זה כבר תלוי בדמיון שלכם, בנקודות החוזקה שלכם שיסייעו להעניק לסיטואציה תחושה אמיתית, ובמה שעושה את זה לשניכם.

הרכיבים יכולים להשתנות, אך יש רכיב אחד שחייב להיות שם – תחושת הביטחון של הנשלטת. לאורך מימוש הפנטזיה, הנשלטת צריכה לדעת במעמקי התודעה שלה שהיא מוגנת ובטוחה, כדי שתוכל ליהנות ממימוש הפנטזיה. התחושה הזו לא יכולה להיווצר יש מאין, ולכן כדאי לחכות עם המימוש עד לשלב שבו תחושת הביטחון נוצרת באופן טבעי בקשר. הציפייה משתלמת, משום שללא התחושה הזו, עלולים להתעורר במהלך המימוש קשיים ופחדים שיקשו על השלמתו בכיף או בכלל.

גם אם הפנטזיה הוגשמה בדיוק כמו שדמיינתם, ואפילו יותר, עלולות לצוץ אחר כך מחשבות מטרידות. מכיוון שמדובר בחוויה שמרגישה אותנטית, ההשוואה למקרה אונס אמיתי יכולה להעלות חרדות כדוגמת "האם אני דפוקה כל כך שאוכל להנות מאונס אמיתי?", או חששות מפני חוסר היכולת להתנגד במקרה בו לא תהיה הסכמה. גם תהיות בנוגע לשולט, שהתגלה בסיטואציה הזו כקר ולא מתחשב, עלולות לצוץ ולגרום לנשלטת לתהות מה זה אומר עליו, ועליה.

התהיות הללו עלולות להגיע רגע לאחר שהאדרנלין שכך או אפילו באחד הימים העוקבים, ולכן חשוב שהשולט יהיה זמין עבורה לשיחות שמטרתן הפגת חששות והרגעת השדים שבראש. אהבה, הכלה ומקום לשוחח על כל דבר ולנתח את התחושות וההתרחשויות יאפשרו לספקות לפוג, ויהפכו את החוויה למדהימה ולכזו שכיף להיזכר בה.



* תודה לזאלופון, קיטיארה ו-bent_wordsmith על הסיוע בכתיבת טקסט זה.

לב פועם מקביל​(לא בעסק)
אהבתי :)
מדוייק ויפה.
20 בדצמ׳ 2013, 2:26
בלוסום​(לא בעסק)
פספסת לגמרי
חבל שלא הרחבת בנושא הפרדוקס המובנה שאם היא רוצה אז איך זה יכול להיות אונס. כל כך הרבה מלל ולפספס נקודה כל כל קריטית וחשובה...
20 בדצמ׳ 2013, 5:57
walking dead
מעולה
איזה מאמר מעולה! הקפת את הדברים החשובים בצורה נהדרת. חבל שיש כאלו שלא יודעים להבדיל בין מאמר שמציע נקודות למחשבה לפני מימוש פנטזיית אונס לבין חפירה פסיכולוגית מיותרת :)
20 בדצמ׳ 2013, 7:06
בלוסום​(לא בעסק)
קצר וקולע...
שמחה לנפק את דברי הטעם :)
20 בדצמ׳ 2013, 8:32
קיטיארה​(נשלטת){זאלוטוסים}
על פרדוקס והנשלטת המתנסה
רק כדי לסבר את האוזן, לפחות מהניסיון שלי, ברגע שאותה פנטזייה ממוממשת באמת ובתמים הפרדוקס לא באמת קיים. זהו הקו הדק שבין סשן אחר לסשן הזה. תחושת הכפייה והאונס מול תחושת הביטחון לא באמת מחליפות האחת את השנייה. כאשר הנשלטת נמצאת בסיטואציה הזאת, וכאשר הסיטואציה אכן מגיעה לתחושה המתבקשת של אונס, המחשבות והתחושות שעוטפות את הנשלטת הן לגמרי אותנטיות ומאוד מפחידות (הרי לשם כך התכנסנו- לקרוא כיצד אפשר לצמצם נזקים בגלל האינטנסיביות שבדבר) ודווקא ככל שהתחושה האותנטית מתגברת, כך מידי פעם עובר גל רגשות או מחשבות אשר מזכיר לנאנסת כי זה לא אונס וכי היא סומכת על הצד השני, אני מניחה שזה קורה כחלק ממנגנון הגנה של המוח. הנקודה היא שזה דווקא קורה בגלל שלפעמים את שוכחת בסיטואציה שזה לא רק משחק ושאת לא באמת נלקחת בניגוד לרצונך. אין לי ספק שיש נשלטות שחוות את זה אחרת לגמרי, שכן זה תלוי בכ"כ הרבה גורמים שונים, אבל אני לפחות יכולה להעיד שכשהסיטואציה נכונה, בסטייסט-אוף מיינד הנכון ועם האנשים הנכונים זה יכול להרגיש מאוד אמיתי ובקלות את יכולה לשכוח שמי שעושים לך את הדברים האלה הם השולטים שלך, אבל אולי זה בעצם תלוי בכמה דמיון ויכולת הזדהות יש לך...
20 בדצמ׳ 2013, 11:29
בלוסום​(לא בעסק)
קיטיארה תודה
על ההסבר
20 בדצמ׳ 2013, 11:50
מיתוסית​(שולטת)
לי זה לא חידש כלום
ולצערי הרב זה משחק באש- גם אם נוקטים באמצעי בטיחות. אני הגשמתי את פנטזיה הזו ועשיתי כל מה שכתוב פה, אבל זה הרגיש לי כל כך אמיתי שהשתתקתי ושכחתי לומר את מילת הביטחון (אפילו שהייתה השם שלו), קפאתי... לקחו לי כמה ימים להירגע מהסיפור ולמזלי זה היה עם בן זוג אוהב ומבין שדאג לחתיכת אפטר קייר אח"כ, אחרת הייתי במקום אחר לגמרי.
20 בדצמ׳ 2013, 16:04
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
תגובה למגיבים
אם מימוש פנטזיית האונס היה נטול סיכונים, לא היה צורך בכתיבת מאמר שעוסק בצמצום הסיכונים במימושה, כמו המאמר הזה. אבל זה לא שונה מפעילויות אחרות, כדוגמת קשירות, חניקות ומדיקל, שמסוכנות אם לא מבינים את ההשלכות שלהם, את הדרכים להמנעות מסיכון ואת הדרך הנכונה לעשות אותם. כמובן שגם אם עושים את הכל כמו שצריך, יכולות לקרות תקלות ומשהו יכול להשתבש, אבל המטרה היא להכיר את הסיכונים הנפוצים ולהפחית אותם. המאמר נועד בעיקר למי שעוד לא התנסה במימוש פנטזיית אונס והיה מעוניין להתנסות בה. אני רוצה לקוות שהוא לא מחדש למי שכבר התנסה בכך, ושבקרב מי שלא התנסה בו יהיו אנשים שיפיקו ממנו תועלת, זאת בניגוד לאחרים שנוהגים להביך את עצמם בניסיון לצאת חכמים, בנושאים שבהם אין להם ידע.
21 בדצמ׳ 2013, 11:09
בלוסום​(לא בעסק)
הגיע הזמן
ללמוד לקבל בקורת
21 בדצמ׳ 2013, 15:21
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
אין לי שום בעיה לקבל ביקורת
אבל זה תחת כמה מגבלות - אני לא מקבלת ביקורת מאנשים שחסרים את הידע בתחום הביקורת, מאנשים טיפשים, ומאנשים שאני לא מעריכה. את, קליפסו, נמצאת במרכזה של דיאגרמת וון זו, ועל כן אין סיכוי שאי פעם אקבל את דעתך המטופשת. מוזמנת להמשיך לנסות לרדוף אותי בבלוג שלך ובפרסומים עתידיים שלי במגזין. תבלי!
21 בדצמ׳ 2013, 19:12
בלוסום​(לא בעסק)
כשארצה
את דעתך - אודיע לך. :) אם לא היתי צודקת לא היית תוקפת, ולפחות אני לא טפשה - לא ציפיתי שתראי את הדבשת העצומה שיש לך על הגב. שאי ברכה! :)
21 בדצמ׳ 2013, 20:21
Goldie Sunshine​(שולטת)
מעניין מאוד
תודה על ההשקעה! :)
21 בדצמ׳ 2013, 22:16
מיתוסית​(שולטת)
לא הבנתי
מה הייתה הבעיה בביקורת שלי, או שלא התכוונת אליי, אלא לקליפסו
22 בדצמ׳ 2013, 15:17
בלוסום​(לא בעסק)
מצטערת על הבוטות בתגובתי
הקודמת. המאמר סהכ מושקע, אך בעיני מפספס נקודה. תודה על ההשקעה.
23 בדצמ׳ 2013, 17:15
בטי בום​(שולטת)
למי שיש טענות על פיספוס נקודה
שישב ויחדד את הנקודה במאמר משלו, כתוב נהדר לוטוס , כרגיל
23 בדצמ׳ 2013, 18:03
בלוסום​(לא בעסק)
כתבתי על כך מספיק פעמים
בבלוגי. צר לי שפספסת בטי.
23 בדצמ׳ 2013, 19:47
שרמומית
אהבתי לגמרי.
מאמר מעולה :)
24 בדצמ׳ 2013, 9:23
בכוח המוח{Aion}
מאמר מעולה.
אולי הוא גם עושה חשק. :) }{
24 בדצמ׳ 2013, 13:36
Katniss Everdeen​(נשלטת){שייכת}
מעולה :)
אין ספק שזה יכול לעזור המון למי שרוצה לממש את הפנטזיה האפלה הזו ;)
25 בדצמ׳ 2013, 12:33
בלוסום​(לא בעסק)
זהו שלא...
המאמר מושקע, וסחתיקה, אבל הכל כבר ידוע מראש לי... והנה התקלתי אותה במשהו שהיא לא חשבה עליו ובמקום לקבל את הבקורת כמו כל כותבת שאני מכירה, היא מפנה את חיצי הרעל אלי.. בגרות זה לא הצד החזק פה...
28 בדצמ׳ 2013, 10:27
walking dead
קליפסו, מה את רוצה?
שוב מתאבססת? למי את בכלל מגיבה עכשיו? למגיבות האחרות שבניגוד אליך כן מצליחות להבין את הנקרא? כבר הסבירו לך כאן היטב, במיוחד קיטיארה, למה הנקודה עליה את מתאבססת לא רלוונטית בכלל למאמר הזה.
28 בדצמ׳ 2013, 19:44
שרמומית
פרי
היא רק רוצה תשומת לב מלוטוס והיא מנסה לקבל אותה בכוח. ופשוט לא מצליח לה... עזבי אותך, לא שווה להתעצבן :)
28 בדצמ׳ 2013, 21:19
בלוסום​(לא בעסק)
פרי ועברינית:
פרי - למה לא? כי אתן החלטתן שלא?.. בעיני הנקודה היא סופר סופר רלוונטית לנושא. זה שמישהי החליטה שלא בזין שלה לכתוב עליה לא הופכת אותה ללא רלוונטית. ועבריניתוש - למה שלא תתמקדי בחיים שלך? אני יודעת שמשעמם לך, אז את דוחפת את האף לבלוג שלי ולכל מיני מקומות שאני מגיבה בהם, תתאפקי לא יזיק לך :)
30 בדצמ׳ 2013, 5:03
שרמומית
פחחח
מי שמדבר על איפוק עולם חופשי מותק, פורום חופשי אגב, מתי תמותי כבר?
30 בדצמ׳ 2013, 12:01
venus in our blood​(שולטת)
מאמר איכותי ומושקע.
תודה.
7 בינו׳ 2014, 8:42
הארדקור​(אחר)
מעניין ומשכיל.
גם כתוב יפה מאוד. ובכלל לא הכוס תה שלי..
5 בפבר׳ 2014, 18:46
מתחשב בך​(שולט){שבה}
קליפסו
היא אישה סופר חכמה ואינטילגנטית שלא לומר סקסית ברמות על. זה לא מרוע אנחנו פשוט לא מבינים אותה. אנחנו אנשים קטנים מדי מסתבר.
16 בפבר׳ 2014, 16:29
השרלילית​(פמית מתחלפת)
אהבתי והערה חשובה ביותר
לוטוס אהובתי, חזרתי מארצות הכפור רק כדי לקרוא. אין כאן אזהרה לדרופ. נפילה, היסטריה, בכי לא נשלט, כאבים פסיכוסומטיים, הקאה וחרדה עלולים להציף את הנשלטת בייחוד לאחר הגשמת פנטזיה כזו, ומכיוון שנשים רבות חוו תקיפה מינית בישראל, אין לדעת מה ואיך זה יציף - בייחוד אם היה טוב ומשמעותי ומלא עומק. מאוד חשוב לדעת על סכנות הדרופ ושהשולט ישגיח (כן, ממש ככה) בימים שאחרי לראות הסתגרות, שתיקה, בכי או כל סימן מצוקה.
6 במרץ 2014, 20:37
heisenberg​(שולט)
בתור אחד שעשה את הסשן של האונס רוב חלק מהדברים שלך לא נכונים. חשוב מאוד שיהיה תיאום ציפיות ברמת היום ולא השולט יודע מתי ונשלטת לא, על מנת למנוע כמה שיותר "צלקות" התיאום של היום הוא דיי חשוב על מנת להתכונן מנטאלית עבור האירוע. וחשוב מאוד לבחור את הבן זוג ואת הבת זוג המתאימים כי בן זוג לא מתאים יכול לגרום לנזק בלתי הפיך נפשית וגופנית.
4 באוק׳ 2021, 6:58