בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לסתום את הפה

מאת Bent     13 במאי 2014
כמעט לכל אספקט של משחק בדסמ יש וריאציה כזו או אחרת של שימוש במיתקן ריסון לפה / חסם או בלעז- "גאג". מהוראה ברורה לשתוק המלווה במימוש איום על ידי תחיבת תחתונים לפה, קשירה פשוטה של צעיף או עניבה ועד משחק תפקידים של חיות כמו לבישת חסם של סוס, שליטה על חושי הנשלט, משחקי חטיפה ואונס - לכולם ישנו מכנה משותף של שימוש בגאג.

למה גאג?

אפשר לחבר את הנושא לפנטזיות אין ספור שמשתלבות בכל אספקט של משחק, כך שהתשובה לשאלה "למה?", היא כל כך אינדיבידואלית עד שקשה לענות עליה. בסופו של דבר, זהו כלי משחק שימושי ונפוץ בבדסמ ובארוטיקה בכלל, וככזה, יש לתת עליו את הדעת וללמוד אותו בשימת לב.

ישנם אנשים שהמראה של גאג כשלעצמו מדליק אותם והוא חלק מהפטיש. עבור אחרים חוסר השליטה ומהצד השני הפגנת השליטה, הוא התשובה. הנטילה של יכולת הדיבור ושלילת השימוש בפה (הנשק הראשון של כל סאב מצוי), יותר מכך נטילת יכולת התגובה המילולית מהנשלט, למעט שפת גוף, מגבירה את אחריות השולט ומגבילה את יכולת הנשלט להגיב בצורה משמעותית מה שמעצים את משחקי הכוח בין המעורבים. אולי יותר מכל אמצעי אחר הגאג לוקח ומבטל את המגננה הראשונה, את הצעקה לעזרה, כתגובה לכאב, או היכולת לומר די וכך מקצין את התלות וההבנה הנדרשת משולט לנשלט.

ההשפלה המלווה, היכולת לשלוט בתנוחת וצורת החזקת הראש, חוסר האונים המופגן שהגאג גורם והריר הנוזל ללא שליטה מזוויות הפה, מוסיפים לסקס אפיל של הגאג.

חוק בטיחות הראשון הוא : אין להשאיר מישהו עם גאג ללא השגחה!

כמו בחלק גדול מהמשחקים בבדסמ, הפעולה עצמה פשוטה אך האחריות המלווה בה היא גדולה. כל חסימה של הפה משפיעה באופן ישיר על מערכת הנשימה ומציבה את הנשלט במצב מסוכן. מצבים מתפתחים יכולים לגרום למשהו תמים כמו גאג קטן ומחורר היטב להפוך לסכנת חיים. מספיק השילוב של גאג ובחילה קלה שהופכת להקאה, כדי ליצור מצב מסוכן.
לפני השימוש בגאג, מומלץ לבצע בירור עם הנשלט/ת בנוגע לקיומן של מחלות נשימה כדוגמת אסטמה, אך גם למחלות זמניות כגון הצטננות, שפעת ודלקת ריאות. כמו כן, חשוב לבדוק כי לנשלט אין אפילפסיה או מחלות נוספות שהגאג עלול לשמש בהם כזרז להתקף. מצבה הפיזי של הלסת חשוב אף הוא, ולכן חשוב לברר האם יש היסטוריה של פריקת לסת, שברים או ניתוחים באזור. אלרגיות לחומרים כדוגמת סיליקון או גומי, רגישויות כאלו ואחרות ואפילו טראומות עבר, יכולים להרוס את הכיף שבשימוש בגאג, ולכן כדאי לוודא שהנשלט/ת לא סובל/ת מהם.
המלצה : צור מראש צורת תקשורת מוסכמת שאיננה ורבאלית!
אומנם הגאג מיועד להשתיק את הנשלט, וחלקם אכן מונעים את יכולת הדיבור, אך מעטים מהם יכולים אכן לגרום ליותר מאובדן יכולת הדיבור. ברוב הגאגים יש לנשלט אפשרות להשמיע קול מבעד לחסם. עובדה זו מקלה ונותנת את האפשרות ליצור סימן מוסכם שהוא שווה ערך למילת בטחון. במשחק אינטנסיבי או בתנאים בעיתיים, כדוגמת רעש במועדון, מומלץ אף להוסיף חפץ בולט (ממחטה אדומה, ויברטור ורוד וכו') אותו מחזיק הנשלט, והפלתו היא סימן למצוקה. מסיבות אילו אף מומלץ לדחות את המשחק בגאג לשלב הכרות מתקדם.

התאמה: מומלץ לבדוק את ההתאמה של הגאג לאדם ולכוונת המשחק לפני תחילתו.
גאג גדול מדי עלול לגרום לכאבים עזים, ולגרום לשלל תופעות עד לנעילת לסת. גאג קטן מדי עשוי לגרום לסכנת בליעה או פשוט לא יהיה יעיל. השילוב של גאג ומשחק (שוטים, מחבטים או סתם התנגדות של הנשלט/ת) עלולים לגרום להזזת גאג ממקומו בצורה מסוכנת.

כל אדם הוא שונה, גאג המתאים לגבר בגובה שני מטר לטובת רכיבה עליו כסוס, אינו מתאים לאישה צנומה לטובת השתקה. בנוסף, יש לזכור כי בכל יום נתון אותו חסם ענק, קטן או חביב יכול לא להתאים, ולכן ההמלצה האישית שלי למשתמש הקבוע היא לשמור מספר סוגים של חסמים זמינים. בצורה אופטימית נזכיר כי ההכנה של גאגים רבים היא פשוטה, העלות נמוכה והכיף מהשימוש הוא רב.

השפעה: האפקט של שימוש בגאג במשחק מתחיל בנקודת זמן ברורה, אך אינו נגמר עם הסרתו של הגאג.
גאג הוא כלי חזק הנושא בחובו סכנות פסיכולוגיות. מעטים מוותרים על זכות הדיבור בקלות, ולכן למשחק בגאג עלולות להיות השפעות מרחיקות לכת (חלקן יכולות להיות גם חיוביות). אפשר ורצוי מאוד להתרגל לשימוש מצד הנשלט או לאמן את הנשלט בשימוש, ולעבור בצורה הדרגתית מהקל (גאג סוס) לכבד (גאג פאלי התחוב עמוק עד הפעלת רפלקס ההקאה). בכול מקרה בסיום של כל משחק, מומלץ להתייחס גם לגאג באפטר קר, וגם מספר ימים אחרי.
חומר הגאג: חומרים שניתן לנשוך דרכם או כאילו שעלולים להתפורר או להיקרע, אסורים לשימוש עקב סכנת חנק.

סוג החומר מוכתב מצורת הגאג ודמיון היוצר, גוף הגאג, שהוא החלק שעובר מעל או נכנס אל הפה יכול להיות עשוי מהחומרים הבאים: פלסטיק, לטקס, גומי, עץ, עור ואף מתכת. חלקו השני של הגאג הוא החבק המאפשר את אחיזת הגאג בפה. החבק יהיה עשוי לרוב מרצועות עור או מבד אלסטי כלשהו הנסגרים באבזמים או סקוץ' אך ישנם גם כאילו קשיחים ממתכת לדוגמא. גוף גאג מחומרים קשיחים כדאי לצפות בחומר רך על מנת למנוע סיכוי של פגיעה בשיניים כתוצאה מנשיכה או מכה. מלבד מגבלות הבטיחות, המגבלה היחידה לחומר הגאג היא הדמיון.
טיפול והיגיינה בגאג, על פי חומר הגאג, יש לזכור כי רוב הגאגים מכוסים חומר רך כל שהוא (עור, גומי, לטקס) חלק מחומרים אילו סופגים נוזלים, ולכן אין להעביר גאג שכזה מאדם לאדם.

סוגי הגאגים, שימוש ומילון מונחים

קשה עד בלתי אפשרי לבצע חלוקה ממשית בנושא. החלוקה הנ"ל מבוססת על מידע מאתרים שונים והיא ניסיון ליצור סדר בתוהו ובוהו השורץ באינטרנט.

החלוקה הבסיסית ביותר לטעמי היא לשני סוגים:

מעל הפה: גאג מעל הפה בלבד לא יעיל במיוחד, מאחר והוא כמעט לא מגביל את תנועת הפה ולכן עובד רק כמעמם של הרעש, מה שגורר לרוב הכנסה של אובייקט כלשהו לפה, בתוך הפה.

וריאציות השונות גאג על הפה הינם:

• גאג מחשוף ( CLEAVEGE GAG ): נקרא כך על שם הצורה שהוא משווה לנשלט, הרעיון כאן הוא לא לכסות את כל הפה אלא להשתמש ברצועה דקה שחוצה את הפה בין השיניים ומתהדקת, חבל, מטפחת, צעיף, חגורה , וכן הלאה.
יתרונות: יפה, פשוט, לא מפריע לנשימה, מאפשר בליעה ללא בעיה, בסה"כ הגאג לנשלט המתחיל.
חסרונות: סימנים ופציעה של צידי הפה. לא יעיל, מספר לא מבוטל של אנשים יכולים לדבר למרות מחסום שכזה.

• גאג מאגד מדבק ( DUCT TAPE GAG) :
חביב סרטי החטיפה מודרניים וכוכב פנטזיות האונס, קל, זול ושימושי יעיל למדי, ההסרה עלולה לכאוב.
המלצה, קחו סכין חדה ופיתחו חריץ אוויר, זה כמעט ולא ישפיע על שימוש הגאג, אבל אני מבטיח רגע מפחיד לנשלט.
וריאציות של גאג מדבק כוללות גאגים מניילון נצמד, או מחומר הנמכר בחנויות מסוימות בחו"ל כ-Bondage Tape. .
כמו כול גאג אשר מכסה את הפה חסרונו העיקרי הוא בעובדה כי אין לקורבן יכולת לפנות את הנוזלים הנאגרים בפיו ובכך טמונה סכנת חנק.

• גאג טבעתי (RING GAG):
טבעת ברז לעיתים חשופה, לעיתים עטופה בעור עם רצועה קושרת סביב הראש.
מעולה למשחקי חנק עם מים או שתן, ולאימון בליעה של זרע.
יתרונות: נשימה בלתי מוגבלת, במידה והנשלט יכול לשאת טבעת בגודל הנכון, קיימת האופציה לחדירה לפה. עקב העובדה שהפה פתוח, גאג זה מעודד ריר, ולכן נחשב מאוד במשחקי השפלה.
חסרונות: נחשב לגאג קשה ולא נוח. עשוי במידה לא מתאימה לגרום לגירוי בחניכיים, בשיניים או בצדי השפתיים. עלול לפגוע בשיניים אם הן מתהדקות עליו.

• גאג סוס (BIT GAG ):
כמרומז משמו נראה כמו רסן של סוס ושימושו העיקרי הוא בשימוש למשחק בסוס אנושי, למעשה נוח ביותר. יתרון גדול נוסף הוא היותו אנכי ובשימוש נכון מפחית מאוד את הסיכוי לנזק לשיניים, כל עוד לא משתמשים במתכת חשופה.
גאג בטוח יחסית כול עוד מקפידים על הגנה נאותה לשיניים.
ואריאציה החביבה עלי מאוד לגאג זה הינה השימוש בזוג מקלות סיניים כול שנדרש בנוסף הן זוג גומיות חזקות וחבל לאחיזה.
הוראות שימוש:
קחו צמד מקלות אכילה סינים או כל חפץ דומה, חברו ביחד על ידי שימוש בגומייה אחת בצד, הרחיקו מקל אחד מהשני, משכו את לשון הנשלט, מקמו את המקלות מעל ומתחת ללשון, השתמש בגומייה על מנת לחבר בין המקלות בצד השני. מכאן דמיון השולט הוא המגבלה יחידה- ניתן לתלות לא מעט משקל על המקלות, ליצר בעזרת חבל מושכות. ועוד כיד הדמיון הטובה.
המלצה חמה: להשתמש במקלות מהסוג היקר מעץ משובח , פלסטיק או מקלות קוריאניים העשויים מתכת, על מנת לוודא כי לא נתפסים בלשון שביבי עץ.

• גאג לוע (MUZZLE GAG): גאג העוטף את הפה אך עשוי מחומר קשיח יחסית, לרוב עור. שמו נובע מהעובדה כי הוא דומה לחסמים הנמצאים בשימוש בחיות ככלבים. לעיתים רבות הוא מערב בתוכו אפשרות לגאג חודר. גאג זה בניגוד לגאג עוטפים אחרים יבוא לעיתים עם רצועות אנכיות המאפשרות את נעילת הלסת וכך סגירת הפה והשתקה יעילה יותר של הקורבן.
יש לזכור כי גאג אינו מאפשר את פינוי הפה מנוזלים ולכן מעלה את הסיכון לחנק.

גאג חודר: כלומר חלק מהגאג נכנס ועובר את קו השיניים לעומק, ובכך מגביל את תנועת הלסת לסגירה.
סוגים בסיסיים של גאגים חודרים הם :תחתונים, מטפחת או כל פיסת בד הנתחבת פנימה, כדור, פין, מוצצים, טבעת, מתג, פלאג, סטראפ- און.

• תחתונים (או כל סמרטוט בד אחר) :
דרך השימוש הפשוטה והנפוצה, קרע/י או גזור את תחתוני הנשלט/ת מעליו, גלל/י לכדור. בתנועה אחת החלטית תחב/י אל פי הנשלט/ת. מומלץ לשלב משהו כחבק כדי למנוע מהנשלט לירוק את המחסום.
יתרונות: בתצורה הנכונה אחד מהמשפילים שבגאגים, זמין, זול, פשוט.
חסרונות: עשוי להיות מסוכן עד מסוכן מאוד. קצוות בד עלולים להגיע אל מעמקי הפה ולעורר את רפלקס ההקאה. יש להיזהר מהצטברות נוזלים מתחת לבד. במידה והסמרטוט סופג יותר מדי נוזלים הוא מאבד את יכולת הספיגה ורוק שמצטבר בפה, נותר שם ללא יכולת לפלוט אותו מה שיכול להביא לחנק. הדרך הפחות מסוכנת, המאפשרת שליטה על התכולה בפה, הינה על ידי קשירת קשר במרכז התחתונים ותחיבת הקשר בלבד לפה, כך ניתן לשלוט בכמות הבד שבפה בצורה יעילה.
שילוב עם תנוחה לא נכונה (כגון שכיבה על הגב) עלול לגרום להרגשת חנק מהירה עוד יותר. העברת צינורית קשיחה בעובי לא רב, בסגנון קשית אך קשיחה, יכולה לאפשר פינוי נוזלים והארכת המשחק.
בדים מסוימים כמו משי מתהדקים כך שאין אפשרות להתיר אותם במיוחד כשהם סופגים נוזלים. לכן חשוב לשמור על כלי חילוץ (מספרי חובשים) בהישג יד.

• גאג כדורי (BALL GAG):
אחד מחביבי הקהל, אמין, פשוט ליצירה, ספק על הפה ספק בתוך הפה. על דרגת הפלישה אפשר לשלוט על ידי התאמת הגודל והמידה בו הרצועה מושכת / פותחת את הפה.
הרעיון הבסיסי הוא של כדור מגומי או חומר דומה שדרכו מועברת רצועה לקשירה נוחה.
תנוחת הפה מונעת לרוב בליעה נוחה ולכן יש להיזהר בשימוש ממושך.
ואריאציה על גאג כדורי ( GOLF TRAINING BALL GAG ):
שימוש בכדור אימון של גולף, הכדור הנ"ל הוא כדור פלסטיק מחורר קל וחזק, האדפטציה בו לשימוש היא קלה ביותר, העבר חבל או פיסת בד דרך שני חורים, והופלה הגאג מוכן.

• גאג צינורי (TUBE GAG ) :
גאג חביב ופשוט להכנה ביתית משלל צינורות פלסטיק או לרכישה.
אופן השימוש קודחים שני חורים לרוחבו של צינור קשיח ברוחב של כ 40 מילימטר, מעבירים דרכם רצועה.
צד אחד של הצינור מוכנס לחלל הפה השני בולט החוצה.
יתרונות: מאפשר נשימה קלה, ניתן להחדיר דברים דרכו אל הפה, אדיר לשימוש במשחק מאפרה.
חסרונות: יש לשים לב שעומק הגאג לא יהיה כזה שיגרום לרפלקס ההקאה להתעורר.
ואריאציה נפוצה וחביב על הנושא הינו הגאג המשפך (FUNNEL GAG ) , שבו החור נקדח ישירות במשפך או שהצינור מחובר עם דרך צינור גמיש למשפך, הדבר מקל על החדרת נוזלים אל פי הנשלט, מבירה ועד שתן או סתם מים.

• גאג צינורי מלא / מוט (DOWEL GAG) :
ואריאציה על הגאג הצינורי בה המוט המוכנס מלא, לדוגמא מקל מטאטא חתוך לאורך נכון. קל להכנה, במיוחד, כול מה שנדרש הוא מקל קצר ובו לקדוח חור במרכזו. המקל חודר את הפה בצורה פאלית.
יתרונות: ידית קשיחה לשליטה בראש הנשלט/ת.
חסרונות: יש לשים לב שעומק הגאג לא יהיה כזה שיגרום לרפלקס ההקאה להתעורר, שימוש בעץ דורש לוודא כי לא יהיו שבבים שעלולים לפצוע.
ואריאציה נפוצה לגאג מוט היא גאג בצורת פין ( PENIS SHAPED PLUG GAG) :
גאג בצורת פין המחובר לרצועה, נהדר למשחקי השפלה. החל מאורך מסוים הופך למשחק קצה אמיתי, עקב הפלישה אל הגרון והסכנה מגירוי רפלקס ההקאה. לרוב נרכש עקב הצורה, למרות שיצא לי כבר לראות אחד עשוי קרמיקה (שגם היה חלול ובכלל היה מגניב).

• גאג דנטאלי / רפואי ( DENTAL OPEN MOUTH GAG ):
והידוע שבהם הגנינגס גאג (Jennings Dental Mouth Gag ), הם גאגים שפותחו על ידי רפואיים לטובת טיפול שיניים או ניתוחי פה. הבדיחה הנפוצה על השימוש בהם זה שיש להם שני מצבי שימוש, סביל ובלתי מימושי או כואב ושימושי. יתרונות, הדיבור כמעט בלתי אפשרי בשימוש בגאג הזה לעומת זאת השימוש בפיו של הנשלט אינו נפגע כלל. יתרון נוסף אדיר הוא שישנה אפשרות לשנות בקלות את מידת פתיחת הפה תוך כדי משחק כך שאפשרות החדירה נשמרת במלואה.
גאג שקשה מאוד לשחזר בייצור ביתי. מה שהיה פעם חסרון מהותי היום ניתן לרכוש אחד בכמה עשרות דולרים בודדים בחנויות המתמחות בדברי בדסמ או לסירוגין בחנויות ציוד ניתוחים ורפואת שיניים.
אזהרה: מספר גאגים ששימושם הוא וטרינרי נמכרים לשימוש אדם בחלק מהאתרים באינטרנט, חסרונם הגדול הוא בתכנון אנטומי לפה ולסת של סוס או כלב, וכך הם יוצרים תמיכה לא נכונה בלסת ובשיניים. ניתן להבדיל לרוב בכאלו בצורה פשוטה, רוב הגאגים הרפואיים (והאמת שכול אילו שלדעתי שהם מתאימים למשחק) תומכים בלסת ביותר משתי נקודות.
גאג של שני מוטות עם מנגנון פעירה העלולים לשבת על שתי שיניים בדידות הם לרוב גאג מעולם הרפואה הווטרינרית ועדיף שלא להשתמש בהם. במידה וכן רוצים להשתמש בהם יש לזכור להשתמש בצמד של כאילו ולא באחד בלבד, עקב סכנת הפגיעה בשיניים וגם עקב סכנת החלקה, אשאיר לדמיונכם מה עלול לקרות אם הגאג ישתחרר באמצע זיון גרון נמרץ.

• גאגים מתנפחים (INFLATABLE GAG ) :
יש מספר צורות לגאג הזה, רובן פאליות, והוא דומה לשימושו לגאג הפין, אך בנוסף קיימת האפשרות לנפח אותו עוד כדי להרחיב את הלסתות, למלא את הפה, או לחדור את הגרון.
נחשב לגאג מסוכן במיוחד, יש להשגיח בשבע עיניים בזמן שימוש.
• גאג כפול: גאג, לרוב מסגנון הצינור החודר שני פיות בזמן נתון ומצמיד את הקורבנות אחד לשני. לרוב נראה כמו ואריאציה של גאג פין כפול האחוז באמצעו, הרצועות לרוב מצמידות את הקורבנות אחד לשני במין נשיקה שכזאת.


גאגים למתקדמים או לאילו שרוצים לייצור מעט לבד:
• גאגים כחלק ממסכות וכיסויי ראש:
מסכות רבות (HOODS ) וכן כיסויים מתוחכמים יותר מגיעים מאובזרים בגאג. הם מחולקים לעשרות סוגים, חלקם כיסוי ראש מלא, חלקם חלקי, בכולם יש לוודא כי נתיב האוויר של הסאב (או החורים הקטנטנים בשביל האף) פנוי. גאגים מסוג זה דורשים התאמה אישית למשתמש. ואין להעבירם מאדם לאדם.

• גאג עשוי חבל (ROPE GAG ) באופן לא מפתיע, חביב המחבר:
חבל הוא כלי המשחק הוורסטילי ביותר שהומצא, ככך ישנם צורות אין ספור להכין מחבל גאג, חלקן מסובכות חלקן פשוטות. השימושים הנפוצים הינם הכנת גאג שבו החבל מהווה את הרצועה החותכת את הפה או הכנת החלק החודר מחבל ותפישתו עם חבל שני.
חפשו ברשת הוראות הכנה ל: The Monkey Fist Ball Gag או The Bit Gag by TKB .

• גאגים עם תוספות (דוגמאות ) :
ישנו עולם שלם של גאגים עליהם מצורפים עזרים, מדילדו בו תשתמש לרוב הגבירה, ועד שלל מברשות ניקוי, מאפרות, ולמעשה כול מה שניתן להרכיב על בסיס הברגה ודמיון.

סיכום

בזמן הכתיבה והתחקיר גילתי כי כמות הווריאציות על הנושא היא כה רבה שאין סיכוי לכסות את כולה. המוצג כאן הינו רק מדגם (מייצג ומשכיל בתקווה).
מספר הווריאציות קטן ממספר הצורות בהן ניתן לשחק ולהשתמש בכלי זה, הקפדה על כללי בטיחות פשוטים יבטיחו משחק מהנה ואין סוף רעיונות זדוניים.

תיהנו!

תודות ל BLACK LOTUS על העזרה בעריכת המאמר והצעות לשיפורו.

hrgiger
כרגיל
נפלא (: עכשיו בא לי גאג.
13 במאי 2014, 7:11
BelGoat​(שולט)
מקיף וענייני
תודה רבה :)
13 במאי 2014, 9:40
מיתוסית​(שולטת)
אחלה מאמר :)
מקיף ומעניין. תודה
17 במאי 2014, 11:06
Lulish lola love
וואו.
כתבה מגניבה ומעמיקה!
4 ביוני 2014, 16:58
Thom​(נשלט)
וואו מגרה
החזרה לתמונה מסעירה אותי. הרגשתי חייב לשתף את תחושותי הפיזיות שהתעוררו בעקבות הקריאה.
9 ביולי 2014, 10:47
רותם שני
מעולה - תודה
אני צריכה יותר להשתמש בזה. נתת לי כמה רעיונות :)
26 ביולי 2014, 12:14