בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיה

מאת רפאל המתנזר{צלב הפלדה}     6 ביולי 2015
מיה היתה באה לביתי מדי יום שני כדי לנקות את הבית ולבשל קצת למשך השבוע. יום עבודה.
צעירה, רזה וגבוהה, שיער שחור מלא וארוך מאוד. תמיד אסוף מעל ראשה. ועור שחום וחלק. עיניים גדולות ושחורות. מעולם לא החסירה יום עבודה.
ביום שני שעבר, היא באה לעבוד כבכל יום, החליפה בגדיה בחדר האמבטיה לחלוק בצבע בורדו, שתמיד נראה קצת צר על מידותיה – הגם שהיתה רזה מאוד, שדיה היו גדולים והחלוק תמיד לחץ עליהם כאילו היה החלוק של אחותה הקטנה.
שוחחנו קצת על מטלות היום והחלפנו כמה משפטים סתמיים על החיים, ויצאתי לעבודה.
באותו בוקר, התבטלה לי פגישה והחלטתי לחזור הביתה כדי להחליף בגדים – הפגישה הרישמית של הבוקר הצריכה חליפה ועניבה, ואני תמיד חש שלא בנוח בלבוש זה והחלטתי לשוב הביתה ולהחליף לבגדים נוחים יותר.
פתחתי את הדלת ונכנסתי הביתה. לא ראיתיה.
נכנסתי לחדרי. היא היתה שם, שוכבת על גבה על המיטה, בטלויזיה הוקרן סרט פורנו קולני, מה שהסביר מדוע לא שמעה אותי נכנס. לא הכרתי את הסרט. הוא לא היה שלי. זה היה בבירור סרט בדסמי, שכן השחקנית היתה קשורה לעמוד קלון, בעוד השחקן, לבוש בבגדי עור הדוקים נעץ בה מאחור זין ענק, וישבנה הגדול בולט באדמומיותו.
הבטתי בה. היא היתה המומה. שכבה שם, המגב בין שתי רגליה הפשוקות קלות, ידה האחת על מקל המגב, וידה השניה בתוך החלוק, חופנת שד גדול.
שדיה, ככל הנראה משוחררים מן החזיה, נראו קטנים מן הרגיל. מיה הביטה בי במבוכה והחלה להתרומם.
"אל תזוזי" אמרתי לה, בקול רם ומצווה.
"כן אדוני" ענתה.
"המשיכי במה שהתחלת" פקדתי.
במבוכה החלה מיה להניע את המגב פנימה והחוצה, מביטה בי, כאילו מצפה לראות מה יהיה הצעד הבא שלי.
לא זזתי. הבטתי.
מיה הביטה בי ובמסך הטלויזיה חליפות, ידה האחת אוחזת במגב, ידה השניה נעה בתוך החלוק, מעסה את שדיה הגדולים אחד אחרי השני עוברת מן האחד לשני במין רוטינה מקסימה.
את עושה את זה כל יום שאת באה לכאן? שאלתי .
מיה חייכה במבוכה והנהנה.
"זה יפה, אני אוהב את זה, המשיכי, אני רוצה לראות את הכל, עד סוף הסרט" אמרתי.
"כן אדוני", ענתה.
התקרבתי למיטה. הסרתי את העניבה שלי, ובזריזות, קשרתי את קרסולה הימני למיטה.
משכתי מן המגירה עניבה נוספת, וקשרתי את הקרסול השמאלי.
מיה הביטה בי בשתיקה והמשיכה במעשיה כאילו לא הייתי שם.
התקרבתי עוד, עד כדי נגיעה, והבטתי בה בשקט. היא היתה מגורה ומתוחה בעליל. ידה על המגב הגבירה את הקצב, היד על השדיים נעה במהירות והחליפה מקום מדי מספר שניות, היא גנחה.
הושטתי ידי ואחזתי בחלוק.
אחזתי בו בחוזקה, ובמשיכה מהירה פרמתי אותו לשניים, כשכל הכפתורים נפתחים או נקרעים ומיה נותרת עירומה לחלוטין שוכבת על החלוק הפרוש.
גופה הארוך והרזה עורה החלק והשחום מונח לפני, פרוש על המיטה, כשקרסוליה קשורים היטב למיטה, נתון לחסדי. שיערה השחור והארוך פזור שלא כרגיל על המיטה.
שדיה הגדולים יתר על המידה בפרופורציה לגוף הדקיק, משוטחים על הגוף הדקיק כמו בלונים שהתרוקנו מאויר. זוג הפיטמות ארוכות, ארוכות וחומות כהות וזקורות מאוד, הסגירו את מידת הגירוי של מיה. לא היה מקום לספק, מיה היתה מגורה מאוד מאוד מאוד. שכבה בשקט, ידיה בצידי הגוף, ממתינה לצעד הבא שלי. המגב עדיין תקוע לו בין רגליה אך כעת, ללא שום פעילות.
מיה שתקה ואני סקרתי אותה מכף רגל ועד ראש, שוקל את הצעד הבא.
"שבי" פקדתי.
מיה התיישבה ללא מילים והמתינה.
אחזתי בפיטמות הארוכות והזקורות שלה.
אוחז בשתי הפיטמות בשתי ידי התחלתי להדק את האחיזה לאט לאט, בוחן את כושר הסבל שלה. לא היה מקום לספק, מיה ידעה לקבל כאב. הידקת ומשכתי בכוח רב. כל מה שיצא מפיה היה גניחות קלות של ספק כאב ספק הנאה.
ברור לך שאת השיפחה שלי, ברור? אמרתי
"כן אדוני, אתה האדון ואני השיפחה שלך."
מיה ידעה את מקומה ואהבה את הכאב שהענקתי לה.
ומה אעשה לך? שאלתי
"עשה בי כל מה שאתה רוצה, אדוני, אני השיפחה שלך"
לחצתי את פיטמותיה ומשכתי את השדיים בכוח רב, מנסה להביאה לגבול, אותו גבול שבו היא תצעק מכאב, הגבול שבין סבל להנאה, הגבול שכל שולט חייב להכירו ולכבדו. הגברתי והגברתי ונראה היה שלמיה אין גבול. האמנם? היא חייכה כשהידקתי את הלחץ והמשיכה לחייך כשמשכתי וסובבתי את שדיה הגדולים כדי להגיע לנקודה.
"הכאב לי, הכאב לי עוד ועוד, אדוני, אני יודעת שהייתי ילדה רעה. מגיע לי" אמרה בשקט כשהחיוך הקל עדיין נסוך על פניה.
האמת, היה בזה משהו מתסכל, אם איני יכול להביא את השיפחה שלך לגבול שבין ההנאה לכאב, איך אדע כמה היא יכולה לשאת? כנראה יותר ממה שאני רגיל לתת.
הייתי מופתע, זה שנים שמיה עובדת אצלי ולא העליתי בדעתי שהיא שיפחה כה נרצעת, שיפחה היודעת להכיל כאב ולחייך. מנוסה? ככל הנראה.
"טוב", אמרתי, וסטרתי לה על לחיה השמאלית בכוח רב.
מיה שראשה הוטח ימינה, החזירה את ראשה למקום, רכינה את ראשה לעבר המיטה וחיכתה בהכנעה כשהחיוך הקל אינו מש מפניה
טראאח, הסטירה השניה באה בכוח לא פחות והונחתה על הלחי הימנית שלה.
מיה קיבלה הכל בהכנעה. אפילו שמץ של צעקת כאב או צווחה קלה לא יצא מפיה.
"יפה" אמרתי.
את יודעת מה קורה כאן הערב? שאלתי
כן אדוני, ענתה מיה. "זה ערב הברידג' שלך. אכין את הכל כרגיל"
יפה, אמרתי, סיימי את עבודתך והגיעי לכאן בערב בשעה 8 בדיוק, ברור?
כן אדוני, ענתה מיה, תוך כדי שהיא מתלבשת וחוזרת לעבודת הנקיון.
כשעזבה, הבית היה נקי כ רגיל ושולחן הברידג' הגדול והכבד, מכוסה במפה ירוקה, מסודר כרגיל בפינת הסלון.
יצאתי בחזרה לעבודתי לא לפני שהשארתי למיה הוראות לגבי הלבוש אותו עליה ללבוש בערב.
8 בערב, שלשת חברי הגיעו כרגיל, מקדימים מעט וארבעתנו התחלנו להתארגן לקראת המשחק.
"הערב יש לי הפתעה בשבילכם" אמרתי.
נשמעה דפיקה בדלת. כשפתחתי את הדלת, היא עמדה שם, מדהימה עד כדי שהחסרתי פעימה. לבושה מכנסי ג'ינס הדוקים שהדגישו את גזרתה הדקיקה, חולצה כחולה הדוקה עם מחשוף עמוק ביותר, שדיה הגדולים פורצים החוצה ולמעלה כמו זוג תפוזים. חשופים ממש עד קו הפיטמות הכהות ששמץ ממנו חשוף אף הוא. שיערה הארוך פזור ומדגיש את יופיה ומשווה לה מראה צעיר וסקסי. הבטתי בה בשביעות רצון. מיה חייכה את החיוך הקטן והמקסים שלה.
"היכנסי" אמרתי, כולם הביטו בה בתדהמה. אין ספק, היא היתה מהממת!
"מיה תשרת אותנו הערב במהלך המשחק, כולנו נקבל שירות שווה. האחרון שיישרוד את הטיפול, יקבל את מיה." הסברתי
כולנו תפסנו את המקומות סביב השולחן. מיה הגישה משקאות לכולם ומשסיימה להגיש הביטה בי.
"כן, את יכולה להתחיל" אמרתי
מיה התכופפה ונכנסה מתחת לשולחן הגדול.
בשקט ובזריזות, החלה מיה להעניק טיפול לכל אחד מאיתנו על פי הוראותי המקדימות. אנחנו המשכנו לשחק ברידג' בעוד מיה, מטפלת בכל אחד מאיתנו בחושניות וביעילות.
"להזכירכם, מיה תטפל בכולנו. האחרון שיוותר מבלי לגמור, ייזכה במיה לכל הערב. התנאי: הוא יעשה את הכל כאן, בסלון כששלשת האחרים צופים"
לא שמעתי התנגדות סביב השולחן ולמעשה, כולנו כבר הופשטנו מן החגורה ומטה כשמיה עוברת בזריזות בין כולנו. מהבעת פניהם של ידידי, היה ברור שהיא עושה עבודה טובה.
קולות הליקוק והמציצה התגברו וידיה ושפתיה של מיה טילו היטב גם בזין שלי, אך היה לנו סימן, כשרציתי שהיא תפסיק, שיכלתי את רגלי וכך ידעה מיה שעליה להניח לי.
זה לא לקח יותר מדי זמן ויוסי ואבי גמרו. מיה לא נתנה להם יותר מדי סיכויים, היא טיפלה בהם מתחת לשולחן באינטנסיביות ובתשוקה של שפחת מין אמיתית. מבטיהם המזוגגים לא הותירו ספק – מיה הביאה את שניהם לידי אורגזמה מתחת לשולחן, בעודם משחקים ברידג' מעליו.
כעת נותרנו קובי ואני. מיה עברה בין שנינו ועל פי הבעת פנין של קובי, לא היה קשה לנחש מה מיה מעוללת לו מתחת לשולחן.
כעת, מיה היתה אצלי. שיפתותיה סגרו על הזין הזקור שלי ולא נתנו לו סיכוי, היא מצצה וליקקה את הזין בלשונה המתפתלת ולאט לאט שאבה את כולו לתוך פיה כשגם הביצים זוכים לפינוק בידיה העדינות ובאצבעותיה הזריזות. הייתי קרוב. כל כך קרוב. רוצה להפסיק ורוצה לגמור. מיה הצמידה את שדיה לרגלי, יודעת מה זה עושה לי. רציתי אותה כל כך. שיכלתי את רגלי כדי לסמן לה לחדול.
הפעם, מיה לא חדלה, היא הגבירה את עצמת המציצה וידיה עיסו את הביצים ותוך דקה או שתיים זה הגיע. זרם הנוזל החם הציף את פיה. מיה סגרה את הפה ומצצה כל טיפה. יכולתי לנחש שלמטה שם, היא מחייכת את חיוכה ה קטן והממזרי. כן, היא הימרתה את פי. ממש מורדת קטנה. אבל מדוע עשתה זאת? היא יודעת שהיא צפוייה לעונש!
קובי הביט בי בחיוך של ניצחון. הוא ידע מה קורה מתחת לשולחן וידע שזכה במיה
"קומי" שמעתי את קובי מצווה בקולו הבוטח והשקט. ממש כפי ששיחק ברידג', בקור רוח ובביטחון, הוא ניהל את זכייתו בפרס.
מיה, יצאה על ארבע מתחת לשולחן והתרוממה. חיוכה הקטן אכן היה שם והיא נתנה לי מבט כאילו אומרת "מצטערת" שלשת המפסידים סידרנו את הכיסאות מול הספה, וקובי עמד כעת במרכז החדר, ממתין בסבלנות למיה.
מיה, צעדה לעברו ובלי לאמר מילה, כרעה על ברכיה מול קובי.
ידעתי שלקובי יש זין גדול, שהרי אנו חברים שנים רבות ויצא לי כבר לראות אותו, אבל מעולם לא ראיתי אותו זקור. עתה, משעמז שם מול מיה הכורעת, לבוש רק בחולצה, הבחנתי פתאום בכלי הכבד. ארוך, קרוב ל 20 ס"מ בהערכה גסה, אבל מה שמרשים יותר – העובי. אינני זוכר שראיתי זין כל כך עבה אצל מישהו. כשמיה כרעה על ברכיה לפניו, ואחזה בזין שלו וקירבה אותו לשפתותיה, היה נראה שעובי הזין של קובי שווה בקירוב לעובי של פרק ידה הדקיקה של מיה.
ניכר היה שמיה התאמצה ביותר כדי להכניסו לתוך פיה אך יותר ממחצית לא יכלה להכיל. שלשתינו הבטנו במחזה בסקרנות: "מה יעשה קובי בשיפחת המין שלו?"
קובי הקים את מיה תוך כדי שהוא אוחז בשדיה הפורצים מתוך חולצתה ההדוקה וטפח על ישבנה העגול טפיחה עזה ביותר.
"על הספה" אמר לה, ומיה צייתה מבלי לאמר מילה.
מיה ישבה על הספה וקובי עמד מולה כשהזין העומד שלו כמעט נוגע בפיה. ידיה קרבו אל הזין הכבד כדי להעניק לו טיפול ראוי, אך משרק נגעה בו בקצות אצבעותיה, סטר לה קובי סטירה נאה שהעיפה את ראשה הצידה. מיה חייכה והושיטה את אצבעותיה העדינות שוב, ושוב סטר לה קובי.
"רוצה את הזין הזה?" שאל אותה. מיה הנהנה בראשה.
"התפשטי!"
מיה לא השתהתה, היא פשטה את חולצת הדקיקה וחשפה זוג שדיים גדולים שנופלים כמו זוג פעמונים על חזה, ומבליטים את הפיטמות הכהות והגדולות. מכנסי הג'ינס שלה עפו כמו נייר ברוח ותחתוניה הוורודים אצו רצו בעקבותיהם. הישבן העגלגל שלה בולט לאחור והחלציים המגולחים חשופים לעיני כולנו.
קובי אחז בה והשליכה על הספה כמו בובה. היא שכבה שם, פניה לעבר הספה וישבנה החמוד כלפי מעלה. קובי לא בזבז זמן, הוא החל להפליק לישבנה בעוז, מכה אחרי מכה, לאט בתחילה ומגביר את הקצב לאט. תוך כמה דקות הפך ישבנה של מיה להיות אדום כעגבניה. קובי הגביר את הקצב והעצמה, התחלתי לחשוש שמא הוא מגזים והתקרבתי להביט בנעשה. מיה הפנתה את ראשה הצידה והביטה בי. חיוכה אינו מש מפניה. ניכר בה היא נהנית מן ההפלקות. צעדתי לאחור כדי שלא להפריע.
קובי אחד במותניה והרים קלות את הישבן והיטה אותו כלפי הצופים. היה ברור שהוא נהנה מן ההצגה. הוא אהב את תשומת הלב. הוא אחז בישבן העגול והבולט של מיה בשתי ידיו והפריד בשתי ידיו את שני פלחיו, מגלה פתח עגול וקטן בצבע כהה, כמעט שחור. הבטתי בנעשה בדאגה מסויימת? האם הוא מתכוון להחדיר את הכלי הכבד שלו לתוך הפתח האחורי של מיה? התוכל מיה לקלוט את המוט העבה הזה לתוכה? זה נראה בלתי אפשרי!
האמת – קצת דאגתי לה. תמיד חיבבתי אותה ולא רציתי שייגרם לה נזק. הזיין של קובי נראה כמו משהו שהיה עלול לגרום לה נזק. הוא נראה גדול עליה בכמה מספרים!
קובי המשיך לפסק את שני חצאי הישבן החמוד של מיה, בעוד היא כורעת כמו כלב כנוע על הספה כשצמד שדיה הגדולים תולים ומתנדנדים להם תחת גופה ומשווים לה מראה פרתי משהו אך חמוד ומגרה. קובי התקרב אליה וקצה הזין העבה שלו נגע כעת בחור, נגע קלות, כאילו בודק את עצמת ההתנגדות של הפתח הקטן שלה. תנועה קלה לאחור והזין הכבד שוב מרוחק מעט מן המטרה הנשגבת, ולפתע, בלי אזהרה, כמו איל ברזל המכה בחומה בצורה, היכה קובי בעוז עם מוטו הזקור והעבה ישירות בפתח האחורי שלי מיה. לא, הוא לא חדר, אך מיה מצידה נהדפה קדימה והחיוך מש מפניה לשניות מספר ואפילו נפלטה צעקה חנוקה מגרונה. היא הזדקפה וחזרה להתייצב על ארבע, שדיה מתנדנדים וישבנה מורם, ממתינה לתקיפה הבאה שלא איחרה להגיע, פעם אחר פעם נכנס בה קובי כשכלי הזין העבה והחזק שלו מכה בחור הזעיר הממאן להיפתח. זה נמשך עוד ועוד. קובי הולם עם פטישו הכבד, מיה נופלת מעצמת המהלומה, חושקת את שפתיה וחוזרת לעמדת הכלבה שלה, ממתינה למהלומה הבאה, אך הפתח ממאן להיכנע, עד שלפתע, מכה חזקה במיוחד גורמת לפתח להיכנע וכובעו עתיר הממדים של קובי שוקע בפנים כמחצית אורכו.
ניכר היה בקובי שגם הוא כבר קצת עייף, הוא אחז בשתי ידיו במותנים הדקיקות של מיה, השעין ראשו קדימה על גווה, ושמר את הזין שלו בעמדה שכבש בזה הרגע.
עברו כמה דקות וקובי התאושש ולאט לאט בתנועות קצרות החל מעמיק את החדירה לתוך מיה. רוכן קדימה כדי לוודא שלא תהייה נסיגה חלילה תוחב את הזין הגדול לפיתחה של האשה הדקיקה הכורעת לפניו בהכנעה כשעל פניה הבעה של שביעות רצון, חיוכה הקטן חזר לפניה ושדיה מתנדנדים בפראות בקצב המהלומות שמעניק לה קובי.
יד אחת של קובי נשלחת קדימה ותופשת בשיער הארוך של מיה, הוא מושך את השיער והראש הנאה מוטה לאחור. ידו השניה נשלחת לעבר השדיים המתנדנדים כשהוא חופן שד אחד בכוח רב. כמחצית מן הזין העבה תקוע כעת בישבנה של מיה הממשיכה לחייך וקובי ממשיך והולם. "מה יהיה? הוא מתכוון להיכנס בה עד הסוף?" תהיתי.
זה לא לקח הרבה זמן, עתה משכל ההתנגדות כרעה תחת המהלומות של איל הבשר הכבד, הספיקו שלוש או ארבע מהלומות נוספות וכל הזיין העבה והזקור של קובי, החליק פנימה ללא כל הפרעה, וכעת רק הביצים הגדולות לחצו על הישבן החמוד מבחוץ. מיה חייכה בהנאה, מגרגרת ונאנחת.
קובי הביט לאחור, סוקר את שלושת צופיו בחיוך של ניצחון. "מה אתם אומרים, חברה?" פלט לעברנו והסתובב בחזרה לעמדת הכובש האכזר שרכש לו מול האשה העדינה שידעה להכיל אותו בשקט ובהכנעה.
טוב, אף אחד לא אמר מילה, שלשתינו הינו עדיין תחת הרושם שהשאיר בנו הכיבוש המוחלט של קובי.
מיה, רק רכנה לה על הספה, מותשת ומחייכת את חיוכה הדק חיוך הספינקס שלה. הבטתי בה, באשה ילדה הזו, שרק הבוקר גיליתי את נטיותיה הבדס"מיות וחשבתי לעצמי: "מי יודע למה עוד היא מסוגלת"
קובי התחיל לנוע בתוכה, כשהוא רכון מעליה, שתי ידיו חופנות את השדיים הגדולים של מיה ומעסים אותן בכוח רב.
מיה, רכנה בצייתנות והכילה את הזין הכבד שהלם בתוכה בלי הרף. היא הביטה הצידה ושלחה לנו, שלושת הצופים, חיוך דקיק ומקסים. קובי הלם והלם, רק אלוהים יודע כיצד הוא מחזיק מעמד בלי לגמור.
"חברה, רוצים עוד מציצה מהזונה שלי?" שאל קובי - טוב, אז עכשו היא כבר שלו, חשבתי לעצמי ושתקתי.
לא היו מתנדבים.
"מה, היא לא מוצאת חן בעיניכם?" שאל קובי "אם כך, אני משחרר אותה" אמר ושלף את הזין הזקור שלו במשיכה אחת.
מיה, צנחה על הספה כאילו מישהו רוקן ממנה את האויר. היא שכבה על ביטנה מתנשמת ומתנשפת בכבדות.
"קומי" פקד קובי ומיה צייתה בזריזות. היא התרוממה מן הספה נעמדה וניגשה אל קובי.
"על הברכיים" פקד שוב.
מיה כרעה על ברכיה והביטה בזין הזקור של קובי, היא רעדה מתשוקה וקירבה את שתי ידיה, אך קובי עצר אותה בפקודה שקטה. "אל תגעי בו".
"בבקשה, תן לי ללקק אותו. אתה תראה כמה טוב אעשה לך" התחננה מיה.
"שקט" ענה קובי.
קובי הושיט את ידו הימנית והתחיל לשפשף את הזין העבה כשקצהו הגדול במרחק של 2-3 סנטימטרים מפניה של מיה. בידו הימנית אחז בביציו וסחט אותן בכוח. הפעם זה לא לקח הרבה זמן. תוך 2-3 דקות, הנוזל הסמיך והלבן התיז בזרם עז וכיסה את פניה של מיה. מיה חייכה וליקקה את פניה כשהיא נעזרת בידיה כדי להעביר כל טיפת נוזל מפניה אל בין שפתיה.
"טוב, חברה" אמר קובי, תוך שהוא מסתובב אלינו, יש לנו עוד משחק לגמור, לא?

בלוסום​(לא בעסק)
משעשע כמה מהר אתם משחקים את המשחק "אני האדון" כשהוא תלוש לגמרי מהמציאות.
7 ביולי 2015, 3:14
מזיין חזק​(נשלט)
מצויין - אני הייתי מצטרף בשימחה
7 ביולי 2015, 3:57
רפאל המתנזר{צלב הפלדה}
אנדרומדה, זו פנטזיה מוחלטת כמובן. כשאני כותב על המציאות היא נראית אחרת לגמרי,
7 ביולי 2015, 4:20
אנסטסיהY סטייל
נחמד נשמע למי שבעיניין
9 ביולי 2015, 20:19
OnLy19
WOW כזב סיפור ארוך...
11 ביולי 2015, 1:20
רפאל המתנזר{צלב הפלדה}
זה ארוך? זה אחד הסיפורים הקצרים שכתבתי
13 ביולי 2015, 5:10
שיפחונת
מחרמן מאוד
29 ביולי 2015, 1:08
10 sexy queen​(שולטת)
חבל שנגמר ככה חבל שנגמר חבל היה מעולה
4 בספט׳ 2015, 4:54
hipoo​(שולט)
לא הייתי מתחלק בה
14 בספט׳ 2015, 10:25
10 sexy queen​(שולטת)
גם אני לא
16 בספט׳ 2015, 7:57
רפאל המתנזר{צלב הפלדה}
בקרוב, בקרוב
12 באוק׳ 2015, 12:54
רפאל המתנזר{צלב הפלדה}
יש עוד המון סיפורים במקום שממנו נלקח הסיםור הזה
22 בנוב׳ 2015, 5:24
Ollie​(נשלטת)
יה. קראתי אותו מזמן, בתקופת טרום-הכלוב שלי. מעניין לקרוא אותו שוב אחרי שהחלפתי כמה מילים עם הכותב.
2 ביולי 2017, 2:19