בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיומנה של שולטת מתחילה

מאת הכי מלמעלה​(שולטת)     20 במאי 2015
נעים מאד חברים, אני נופר, ואני הולכת להיות שולטת.
אני מפשילה שרוולים, בדמיון שלי, כן, רק בדמיון, וניגשת לפתוח ניק בתוצאה הראשונה שגוגל נותן לי כשאני כותבת לו שבא לי להיות שולטת.
חצי שעה אחרי שאני כותבת שאני שולטת מתחילה ואין לי מושג מי אני ועל אחת כמה וכמה מה ההשקפות שלי על עולם השליטה, אני מבינה שאני חייבת נשלט הודעות. ההיא מהקפה שמלצרתי איתה פעם כבר הסבירה לי שבאתרים של שליטה חייבים נשלט הודעות. ועוד אחד כזה סביב השעון. אז אני מושיבה אותו על כסא, והוא בכלל לא נשלט מכאן, הוא השכן שלי שצמח בין לילה לגובה בלתי נתפס, כשהסתכלתי לו טוב טוב בפנים שמתי לב שכבר אין לו חצ'קונים, אז כנראה שהורמנלי הוא כבר לא.
הזכרתי לו שכשהיינו קטנים היינו משחקים בפארק ההוא בגבעה ותמיד הוא היה נשרך אחרי עד שהיינו מגיעים למגלשה השבורה באמצע והייתי אומרת לו להתגלש לפני והוא אף פעם לא הבין למה אז כשחשבתי על להיות שולטת כדי להיות זכאית על פי חוק לכל ההטבות שיש לשולטות, כי ככה סיפרו לי, יהיו לי מלא נשלטים שיקחו אותי ממקום למקום ויעשו לי כביסה (הם יפרידו צבעים, נכון? הגופיות הלבנות שלי ממש לבנות) ואפילו יעשו לי קניות. שמעתי שיש כאלו אפילו שישלמו לי על תחתונים מלוכלכים, אז זה אומר שאני לא אזדקק לנשלט מכונת כביסה? אני כבר כל כך מבולבלת. ואם יהיה לי אחד, על פי חוק, כן רק על פי חוק, שיעשה לי קניות אני אצטרך לדאוג שהוא ומכונת הכביסה יהיו בקשר הדוק, כי לקנות מרכך כביסה יכולה להיות בעיה לא קטנה.

מה אני פתאום מתבחבשת במילים? בכלל דיברנו על השכן הנמוך שלי, שנהיה פתאום גבוה, וכבר אין לו חצ'קונים, והייתי באמצע לספר לכם שתמיד אמרתי לו להתגלש לפני כי המגלשה הייתה שבורה ותמיד ירד לו דם או נהיה לו פצע אפילו שהוא ידע שיש שם בעיה זה רק בגלל שהוא תמיד היה נשרך אחרי.

אני מחכה בהתרגשות לערב הראשון שלי כשולטת מתחילה. הכל כבר מוכן, המחוצ'קן לשעבר יושב על כיסא ובפה שלו יש את הדבר הזה שאמרו לי שעושה אותי שולטת קשוחה יותר, תפקידו בכוח הוא לענות לאדומות ולסנן.
אני עדיין לא יודעת לסנן, אני רק משתמשת במילים שקראתי בכלוב. עברתי על כל מיני בלוגים בלי קשר למי ומה הם, יש שם תאורים של זיונים שלא היו מביישים אתרי פורנו ממוצעים. אני מתביישת להודות שעל חלק מהם אפילו אוננתי במרץ, אבל אל תגלו, כי זה לא יהפוך אותי לשולטת, נכון?

הערב הראשון שלי מרגש אותי נורא, אני הולכת לסלון עם המחשב נייד ונכנסת לצ'ט כדי להוכיח לכללל העולם שאני שולטת, זה לא משנה אם מתחילה או לא, העיקר שולטת.
אני כבר מדמיינת את כל ההצעות שאני אקבל, ואני כל כך מתרגשת מזה שאפילו הודעתי לבוס שלי בעבודה שבעוד יום או יומיים אני מתפטרת. הוא שאל אם בעבודה האחרת שאני הולכת אליה ישלמו לי יותר ועניתי לו שאני עדיין לא יודעת, אבל שמעתי שיש חבילת הטבות נהדרת.

הבהוב ראשון של אדום ואני כולי בהתרגשות מטורפת. הוא מבקש לשאול שאלה ואני לא כותבת לו שהוא כבר שאל, אלא עונה בכן מחויך. חייבים לדבר עם כלובי להוסיף עוד סוגי אומטיקנים, מה עם אחד שנותן בוקס לפנים? או בעיטה לתחת?

נו טוב, הוא שואל מה הגובה שלי ואני עוד שניה מתעלפת, איך הוא יודע לשאול משהו שכל כך בולט אצלי. אני עונה לו שאני גבוהה. אני באמת מנסה להיות שולטת מתוחכמת. הוא מתחנן כל כך יפה לדעת בדיוק את הגובה שאני מתחילה להבין על מה כולם מדברים ולמה כל כך שווה להיות שולטת. הנה יש לי פה מישהו שמתחנן לדעת בדיוק את הגובה שלי. אופס, רגע, יש לי עוד אדום מהבהב. אני עוברת לשני לפני שאני מספיקה לענות לו שאני מטר שבעים וחמש (מבלי לדעת שהשאלה הבאה תהיה אם על עקבים או לא. לא מבינה מה הקשר). השני כותב לי ערב טוב מלכתי...

פה אני כבר לא נושמת.

אני מלכה! ידעתי שאני מלכה! ידעתי שכדי שיקראו לי מלכה כל מה שאני צריכה זה להחליט שאני רוצה להיות שולטת מתחילה. האצבע שלי רועדת על המקלדת ולפני שאני עונה. אני חוזרת להוא מהאוורסט ועונה לו מטר שבעים וחמש והוא כותב לי וואו ארוך ואני בעננים שככה הוא מרגיש רק בגלל הגובה שלי ואז הוא שואל מה מידת הנעליים ואני עונה לו ארבעים ושש. וזה בכלל היה בטעות כי אני מידה שלושים ותשע אבל רציתי להצחיק, כי מה? שולטות לא יכולות להיות מצחיקות? ואחרי שלוש שניות שהוא לא ענה אני שולחת לו חיוך והוא כבר לא מחובר. מסכן. כנראה נבהל.

נשלט ההודעות ההוא שיושב בחדר מול המסך ועושה סינונים כי אני אמרתי, ולא שיש לי מושג מה הם סינונים, שולח לי מייל (כי הוא לא יכול לדבר) וכותב שיש כאן מישהו ששלח לי הודעה מהבהבת בצבע אדום. (אני מחליטה לקרוא לה אדומה מעכשיו) בהודעה הוא מתחנן לקנות לי נעליים במידה ארבעים ושש. אני מבינה שהוא לא נבהל אלא שפשוט הלך לבדוק כמה יש לו בבנק. כולי בשיא של התרגשות - הנה משתלם לגמרי להיות שולטת מתחילה וזה רק הערב הראשון שלי, מי יודע מה צופן ההמשך.

אני חוזרת להוא שקרא לי מלכה. הוא מזהה את הפוטנציאל שלי עוד לפני שאמרתי מילה. הוא בודאי בריטי שעובד בשירות הוד רוממותה, אחרת איך יזהה מלכה בפוטנציה? אני כותבת לו שהמלכה תשמח לדבר איתו. (זו אני אם אתם בבלבול) הוא עונה שהוא רוצה לשתף אותי בסיפור קטן ואני עוד שנייה מתפוצצת מאושר. בשלוש דקות עשו אותי מלכה ועוד קונים לי נעליים במידה שהיא לא שלי, אבל זה לא משנה, והנה, אני הופכת להיות אשת סוד. פעם קראתי פוסט על הגישה הטיפולית בשליטה ואני מרגישה שאני נכנסת לתפקיד אז אני עונה לו שבטח, אני אשמח לשמוע. (אל תצחקו, עשיתי שיעורי בית, אני יודעת שכולם אומרים "ישמח", אבל כותבים אשמח. אני באמת רוצה להיות שולטת, אז זו חתיכת עבודה) ואחרי כמה שורות, שהוא מספר לי על מישהו שזיין אותו בתחת וזה גרם לו להרגיש ממש עלוב, אני נדהמת איך כל כך מהר אחד שעובד בשירות הוד רוממותה נפתח בפני ככה. אם רק הייתי יודעת לפני כמה שנים שזה כל כך שווה להיות שולטת...

בעודי חושבת על תשובה הולמת למלל המרגש של הבריטי ההוא כשמידי הרבה קוביות מהבהבות מתייצבות בשורה. אני בוחרת אחד אקראי נוסף ומכינה את עצמי לעוד בוסט לאגו הענק ממילא. ״גבירתי״, מה גבירתי? אני כוללה בת 19, אבל אני מחליטה לתת לו צ'אנס, לכו תדעו בסוף בטח יתברר שהוא עדיין לא יודע לאיית מלכה. אני גם לזה מוכנה, ללמד נשלטים איך לאיית, לא משנה איך הם מדברים העיקר שבצ'ט פה ידעו להתנסח נכון. ואני נזכרת בשיחה עם ההיא מהקפה שהייתי ממלצרת בו לפני כמה זמן שאמרה לי שכדי להיות שולטת נערצת אני חייבת לדבר מלוכלך. אז אני עונה לו ״כן לכלוך?״. כשהוא שאל אותי איזה לכלוך כבר לא ידעתי מה לענות. אז עשיתי עליו חסימה, כדי שלא יפנה אלי שוב פעם בשאלות שאין לי עליהן תשובה.

ההוא עם הדבר הזה בפה על הכיסא מול המחשב מחליט שלכתוב מייל על כל אדומה זה יהיה ארוך מידי אז הוא שולח בוואטצאפ הודעה אם אני מעוניינת למכור את השתן שלי. ואם כן אז בכמה. כי יש מישהו שכתב לי שהוא מוכן לשלם על מה שיוצא ממני. אני מזנקת במהירות מעל הספה ונוטשת את המחשב נייד לטובת אדומה מרגשת במיוחד ומחליטה להיות לא מתחכמת בכלל הפעם, כי בפעם הקודמת הרסתי לי פוטנציאל עם נשלט שלא יודע לאיית מלכה. אני עונה לו שהוא חייב לחכות כמה ימים כי בדיוק קיבלתי מחזור והוא עונה לי שאין בעיה, הוא אף ישלם יותר על פיפי אדום. אמרתי לו לבוא לצ'ט כי אני רוצה לחזור לספה והוא בא והתחיל לספר לי שזה גורם לו להרגיש עלוב במיוחד כשהוא שופך על עצמו את הפיפי של מלכות. ושאלתי אותו אם פיפי של נסיכות גם הולך? והוא השתהה עם התגובה ואז עשיתי הצצה לכללי וראיתי הוא יצא. וכל מה שרציתי לומר לו זה שעזבתי את העבודה שלי, ואני אשמח לקניות לבית בתמורה. שווה להיות שולטת.

מה לא?

Bagel
חוש הומור מעולה, מי חשב שאפשר לכתוב סאטירה על סאדו-מאזו? השתנתי במכנסיים (למכירה באיביי)
20 במאי 2015, 22:52
נסיכת הלילה​(שולטת)
חחחח כתוב כ"כ אמיתי שאפשר לשמוע את הדמויות! מחכה להמשך
21 במאי 2015, 8:25
MENTO
את מעולה! בפרק הבא המתקרבנים (:
21 במאי 2015, 14:03
game is end
את ענקית!!! עם גישה מעולה לדברים
21 במאי 2015, 21:33
Perfect Lie
מעולה !!:)
22 במאי 2015, 17:05
סוגד למענך​(נשלט){אני לשרותך}
מת למלכה למצוא מלכה יםההכיתוב
23 במאי 2015, 16:15
חווה ישן חדש
שולטת עם אנרגיות חיוביות, בהחלט שינוי מרענן.
23 במאי 2015, 17:59
Aציבעוני​(אחר)
ענקית אין עלייך!
24 במאי 2015, 5:27
פנקס הקטן​(נשלט)
כייף לקרוא אותך בהגיגי נפש וגם בקריצה לעולם מוזר שכזה תודה לך
25 במאי 2015, 9:50
SLV4U​(נשלט)
משעשע מצחיק וקולח, אם היה חצי כישרון כתיסה שלך הייתי כותב פוסט דומה הפעם מהצד של הנשלט
25 במאי 2015, 11:38
שומר נגיעה​(נשלט)
חמוד
26 במאי 2015, 5:14
פאני היל​(לא בעסק)
מקסים, העלית חיוך על פניי.
26 במאי 2015, 11:43
Mary Jane
((:
28 במאי 2015, 5:34
דון דרישות גבוהות
ענק! פעם ראשונה שאני קורא במגזין ואני שמח שהתחלתי, ד"א, זה אומר שאני קורא מתחיל? ;)
28 במאי 2015, 15:08
Master Bond​(שולט)
הי לשולטת המתחילה, סיקרנת..כותבת יפה, אך לאחר 3-4 פיסקאות שנסבו לכיוונים וחלקי סיפורים שוני...קצת איבדתי אותך מחוסר סבלנות...יצרת סקרנות מתח, אך לא נתת שום ת'כלס שיטעין את המתח וחבל..אם כבר מתחילה, אולי גם בכתיבה...אז קצת ענין ממשי, למשל השכן על הכיסא...מה היית עושה לאחר שהתגלש ונפתע...משחקים אחרים שמעידים על שליטה בו...אם כבר הוא אצלך, תורי לו לעשות משהו, איך הגעת למצב שהוא אצלך כנשלט וממתין "לגזר דינו ממך", מדוע נשאר על הכיסא, תורי לו לרדת על 4, להכין לך קפה, להביאו על ברכיו אטלייך לספה...כשאת בצ'ט במחשב והוא לרגךייך - תורי לו שיעשה משהו מועיל ויבריק בלשונו את נעלייך וכו'....אם כבר שתן...תני לו לטעום בתמורה ל.. בהצלחה לך בעולם המרתק הזה....זו היתה ביקורת ספרותית בונה, אל תיעלבי, לדעתי יש לך פוטנציאטל לכתיבה ממש מעניינת. שיהיה בהצלחה :-)
31 במאי 2015, 20:24
דורנטה
:-))))) מעולה!
3 ביוני 2015, 18:11
שרמנטי
ארוך מידי למי יש סבלנות לקרוא את כל זה ועוד לכתוב חח
4 ביוני 2015, 23:26
שרמנטי
אבל כל הכבוד על ההשקעה
4 ביוני 2015, 23:27
השפל בגברים​(נשלט){נשלט}
חבל שיש קצת כאלו
7 ביוני 2015, 10:48
or st​(מתחלף)
כל הכבודד
7 ביוני 2015, 18:10
miss gray
כתיבה מדהימההההה
12 ביוני 2015, 18:15
OreL25​(שולט)
לגמרי צריך עוד כמוך!
14 ביוני 2015, 16:46
נשוי שחושב​(אחר)
מבט מדהים
5 ביולי 2015, 0:32
kasmonit​(שולטת)
התחברתי ... כך בדיוק הרגשתי בהתחלה יחחחחחח
21 ביולי 2015, 19:55
חוזרת חלילה
אז סישנת את הגבוהה או לא ?
13 באוג׳ 2015, 12:06
יואב 31​(אחר)
:) טוב
22 באוג׳ 2015, 3:47
מחפש את
גדול :)
28 באוג׳ 2015, 8:50
מלכה ברזילאית
סיפור נורא כיף
28 בספט׳ 2015, 18:22
lady25​(שולטת)
ממש כיף , תכתבי עוד ...
22 בינו׳ 2016, 17:07
DominaX​(שולטת)
חחח מצחיק... תמשיכי;))
2 בפבר׳ 2016, 20:00
meniman​(נשלט)
מדהימה הקלילות שבה את מתארת את זה, מלאה בהומור עצמי. כאחד גבוה, שמכיר גבוהות, אני מבין שזה שוק קשה :) אשמח לקרוא עוד בהמשך, על עלילותייך בתור שולטת שמתנסה יותר.
5 בפבר׳ 2016, 11:16
robotz
מצחיקה נורא אהבתי
19 בנוב׳ 2016, 18:55
Barnyard runaway
עשה לי את זה לגמרי. איפה אני מוצא אותה?
21 בספט׳ 2019, 5:31
holy cow
מעולה ?
15 במרץ 2022, 21:10