לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כיפה אדומה

מאת רפאל המתנזר{צלב הפלדה}     2 בדצמבר 2015
"למה שלא תיקפצי לסבתא בצד השני של היער ותביאי לה קצת תופינים ומגדנות, כיפונת? הנה הכנתי כאן סל מלא, טלי אותו והביאי לסבתא ששוכבת בביתה חולה, אמרה אימה של הלגה, שהתעקשה לקרוא לה "כיפה אדומה" לזכר ימיה כילדה וחיבתה היתרה לבגדים אדומים.

"ברצון, אמא", אמרה הלגה.

"בואי, אעזור לך להתלבש", אמרה אימא ומיהרה לשלוף מן הארון את השימלה האדומה שהלגה אהבה כל כך, לפני שנתיים, בהיותה עדיין נערה בתחילת התבגרותה. זה לא היה קל. הלגה גדלה מאז, וכעת, בגיל 17 שדיה מיאנו להידחס לתוך השימלה הקטנה עליה בשתי מידות. אבל אימה, מתחה את השרוכים של השימלה הבווארית, לחצה את זוג השדיים הסוררים ודחקה אותם פנימה. מרוצה, הביטה האם הגאה בביתה הצעירה. "התפתחת יפה" אמרה לה כשהיא מביטה בזוג השדיים המתפרצות מתוך המחשוף של השימלה האדומה למרות השרוכים המהודקים. זוג כדורים לבנבנים בצבע שנהב שמאיימים לפוצץ את השימלה בכל רגע. "חיבשי את הכיפה" אמרה לה אימא, "יש רוח בחוץ, והיזהרי מן הזאב הרע" .

"נו באמת, אימא, אני כבר ילדה גדולה".

"את ילדה גדולה מאוד", אמרה האם הגאה וטפחה להלגה על הישבן השובב שלה, מביטה בה כשהיא יוצאת מן הבית, מקפצצת קלות כשהסל בידה. כל כך יפה הבת שלי, חשבה לעצמה, וילדה כל כך טובה!

בטרם הגיעה אל היער, חלפה הלגה ליד הבית של הנס, האופה. הלגה חיבבה את הנס שתמיד העניק לה דוגמיות מן המאפים שלו. הנס הביט בה מן הדלפק וקרא: "לאן זה, הלגה?" הלגה הסתובבה ופנתה לעברו: "קופצת לסבתא להביא לה קצת מטעמים".

"בואי, היכנסי, אתן לך כמה עוגיות זנגביל משובחות שאפינו זה עתה, תוכלי לקחת גם אותן לסבתא", אמר האופה, ובעוד הלגה נכנסת לחנותו, מתכופפת תחת הדלפק, עיניו יצאו כמעט מחוריהן כשהביט במחשופה המדהים. "בואי למטה", אמר לה נטל את ידה בהובילו אותה אל מדרגות העץ המובילות אל המרתף. "שימרי על החנות, גרטה", אמר לעוזרת השמנמנה שלו.

"בואי להנס", אמר כשהגיעו למטה והסיר את סינורו המאובק מקמח מלא. הלגה, הביטה באופה והיתה קצת מופתעת לראות שמתחת לסינורו, מתוך מכנסי העור השחורים שלו, כבר הזדקר לו בגאווה הזין העבה שלו, שבדרך כלל הצריך קצת עבודה מוקדמת כדי להזקירו. אבל היא לא נתנה להפתעה להפריע לה וכיאה לילדה טובה וכמו תמיד, כרעה על ברכיה, והחלה למצוץ את הזין הזקור והעבה של הנס. הלגה מצצה את הזין בעוצמה תוך שהיא מניעה את שפתיה סביבו במהירות, שהרי היא כל כך מיהרה להגיע לסבתא החולה. ואכן, תוך דקות מספר, הנס השפריץ את מטענו המתקתק (כיאה לאופה בווארי טוב) הישר לתוך גרונה.

"יפה מאוד, ילדה" ליטף הנס את ראשה ותוך שהוא מטיל כמה עוגיות זנגביל חמימות וריחניות לתוך הסל שלה, ליווה אותה במדרגות למעלה ונפרד ממנה כשהיא מתכופפת מתחת לדלפק ומעניקה לו ולגרטה מראה בלתי נשכח.
הלגה, המשיכה בדרכה וממש לפני הכניסה ליער, חלפה על פני חנותו של מוריץ הקצב. "הי, הלגה, לאן את אצה" קרא הנץ
"אה, אני ממהרת לסבתא שלי השוכבת חולה בביתה כדי להביא לה סלסילת מטעמים" חזרה הלגה שוב על מטרת מסעה.
"נו טוב", אמר מוריץ, "בואי אלי, אתן לך קצת שוויינ-וורשט טרי בשביל סבתא. זה מאוד בריא"
הלגה לא יכלה לסרב, היא נחפזה ועלתה במעלה הממדרגות אל חנותו של מוריץ. מוריץ שהביט בזוג שדיה מלמעלה בעודה עולה במדרגות, לא יכול היה להימנע מן המסקנה שהלגה גדלה. "את נראית נפלא, הלגה, שימלה נהדרת. יופי של מחשוף"
"תודה, מוריץ" ענתה "אבל אני נורא ממהרת" אמרה ומבלי שמוריץ יאמר מילה, נעמדה על בירכיה ופתחה את הרוכסן שלו, שולפת מתוך מכנסיו הרחבים את הזין הקצרצר שהכירה כל כך טוב, אוחזת אותו בין שפתיה ומוצצת אותו לרבות האשכים הגדולים, כשלשונה מסתובבת סביבו וידיה אוחזות בישבנו הגדול של מוריץ. הלגה דעה היטב כיצד להביא את מוריץ לכדי גמירה ואכן תוך מספר דקות, השלימה את המשימה. מוריץ שפך את זרעו המלוח הישר לתוך פיה, הלגה ליקקה את הטיפות האחרונות, סגרה את הרוכסן ופנתה ללכת כשמוריץ לא שוכח להכניס כמה וכמה נקניקיות עבות ועסיסיות מן המיטב שבמיטב של הקצביה שלו.
ביער, המשיכה הלגה לקפצץ בעליזות כשהיא אוחזת את הסל ומזמזמת להנאתה. הכיפה האדומה שאימה הלבישה לה לפני יציאתה, אבדה ככל הנראה באחת התחנות וכעת, שיערה הבלונדיני הפזור התנפנף סביב פניה.
"הי, כיפה אדומה, לאן את רצה" שמעה קול בס עסה וצרוד. הלגה הביטה הצידה והבחינה מייד בזאב גדול ורשע שעמד על שתי רגליו האחוריות, שעון על גזע עבות של עץ תירזה ענק. הלגה לא יכלה שלא להבחין בזין הזקור והענק של הזאב הרשע. זין שחור, זקור וארוך מאוד. לא היה מקום לטעות, הזאב היה מגורה, חרמן ורצה לזיין אותה.
"אה, אני ממהרת לסבתא שלי השוכבת חולה בביתה כדי להביא לה סלסילת מטעמים" חזרה הלגה בשלישית על מטרת מסעה. היא האיצה את קצב הליכתה.
הזאב הרשע הביט בה, מחייך לעצמו. "טוב, ממסרי לה ד"ש והחלמה מהירה" פלט בעודו נעלם מאחורי עץ התירזה הענק.
הלגה, האיצה צעדיה ותוך שעה ומחצה הגיעה אל הבית הקטן, ביתה של סבתא.
[ובינתיים, בעודה הולכת מקפצצת לעבר בית סבתה, הזאב הגדול, שהיה מהיר ממנה, הגיע לבית הסבתא, נקש בדלת וכשהסבתא פתחה את הדלת, יודעת שנכדתה האהובה אמורה להגיע אליה (שהרי אימה של כיפה אדומה לא שכחה לשלוח לסבתא SMS כדי להודיעה על הביקור הצפוי) פרץ פנימה בסערה. הזאב הרע, לא התמהמה ובלע את הסבתא בבת אחת.]
הלגה דפקה על דלת הבית הקטן של סבתא. לא נשמעה כל תגובה, נקשה שוב ומשלא נשמעה תשובה, פתחה את הדלת ונכנסה פנימה.
"סבתא" קראה
"אני במיטה" שמעה קול עבה מתוך חדר המיטות של סבתא.
כשנכנסה לחדר המיטות, ראתה את סבתה מכוסה בשמיכה עד לקצה אפה.
"סבתא, למה יש לך קול כל כך עבה" שאלה הלגה
"זה בגלל הצינון הנוראי שלי"
"ולמה יש לך עיניים כל כך גדולות והן תקועת לי ישר במחשוף" שאלה הלגה
"זה בגלל שאני כל כך שמחה לראות שגדלת." היתה התשובה
הלגה הביטה בסבתא, שממש לא נראתה לה כתמול שילשום
"אז למה יש לך לשון ארוכה כל כך?" שאלה
"אה, זה בכדי שאוכל ללקק אותך עד שתצרחי מרוב תענוג"
"ומה זו הבליטה הגדולה הזו במרכז השמיכה שלך?" שאלה הלגה תוך כדי שהיא מפשילה את השמיכה מעל פלג גופה התחתון של הסבתא.
"סבתא, מה זה הזרג הענק הזה?" שאלה הלגה כשעיניה לא יכולות להתנתק מן הזרג השחור והארוך שבאמצעיתו בליטה דמויית קשר.
"כיפה אדומה חמודה שלי, זה בשביל שאוכל לזיין אותך כמו שאף אחד לא יכול". ומתוך המיטה של סבתא, זינק הזאב הרשע כשהוא קופץ על הלגה, מפיל אותה על ארבע ותוך שהוא מרים את שימלתה השחיל את הזין הארוך שלו מאחור ישר לתוך הכוס הרטוב של הצעירה התמימה.
והלגה? רכונה על ארבע, הרגישה כיצד הזין הארוך של הזאב הרע חודר לתוך הכוס הצעיר והמתוק שלה, סנטימטר אחרי סנטימטר וממלא את כולה. מבלי לחכות לעזרה, היא פרמה בתנועת יד אחת את השרוכים שהידקו את השימלה האדומה שלה, ושיחררה את זוג שדיה הלבנבנים והגדולים להתנדנד בחופשיות תחת גופה הנע קדימה ואחורה כשהזאב הולם בה מאחור. בעוד מחצית הזין ממלא אותה עד תום, הזאב אינו מניח וממשיך להלום בה מאחור בכל כוחו. העיבוי בצורת קשר נתקע בפתח הכוס ממש בין שפתיה הורודות העוטפות אותו. הכדור המעובה משווה לשפתיים שהקשר אחוז בתוכן, צורה של תפוח.
בעוד הזאב הולם בהלגה מאחור נשמעה דפיקה בדלת.
הזאב שהדפיקה בדלת הפתיעה אותו, הגיב במהלומה אדירה שהעבירה את הקשר שלו מעבר לשפתיה של הלגה וכך מצאה עצמה הלגה, חדורה עד בלי די כשהזרג השחור והארוך נעוץ בתוכה והתפיחה אף היא כבר מעבר לשער חוגגת לה בתוככי הנרתיק.
עוד דפיקה בדלת ובעיקבותיה הדלת נהדפה פנימה בעוצמה ומול פניה של הלגה המופתעת, עמד הצייד. הצייד החביב שמחזר אחריה מזה חודשים ושבביישנותה הרבה, סירבה להיענו לו ואפילו נשיקה של ממש, לא הסכימה לתת לו.
הצייד, לבוש במכנסי ציידים רחבים ותפוחים וחולצת חקי מביט במחזה בתימהון ועיניו כמעט ויוצאות מחוריהן.
"זאב, זוז מכיפה אדומה, אני עומד להרוג אותך", אמר הצייד בשקט.
הזאב, נע לאחור בזהירות, מנסה לשחרר את הזין שלו מן הכוס ההדוק של הלגה. אבל ככל שמשך את עצמו לאחור, הזין שלו היה תקוע מבלי יכולת לשחררו הזאב פסע לאחור שני צעדים והלגה איתו.
הצייד, התקרב אל הזאב והחל למשוך אותו בכוח. אבל שום כוח שבעולם לא יכול היה להפריד את הזאב מכיפה אדומה
ובעוד הצייד עושה מאמצים להפריד את הזאב מהלגה, ניצל הזאב את ההזדמנות ובלע גם את הצייד.

זהו​(נשלטת){True Maste}
צחקתי ונהנתי :)
3 בדצמ׳ 2015, 8:13
רפאל המתנזר{צלב הפלדה}
הצחוק יפה לבריאות
8 בדצמ׳ 2015, 0:20
sex doll​(אחרת)
מקסים..!:)
10 בדצמ׳ 2015, 20:32
10 sexy queen​(שולטת)
ממממממממ
31 בדצמ׳ 2015, 11:40