אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זנות, אינטרסים ורגשות

מאת Fuck Mind​(נשלט)     2 בדצמבר 2015
תחילה אומר את דעתי, כולנו זונות.


השאלה היא רק איזה סוג של זנות אנחנו. אני אנסה לפרוס כאן את השקפת עולמי, את הדרך שבא אני מסביר לעצמי את החיים. אני זוכר את עצמי, מתבגר צעיר ואבוד בעולם. לא מבין מה גורם לאנשים להתנהג כך או אחרת. זה היה בשנות העשרים בתקופת השירות הצבאי, ניסיתי לבנות לעצמי תאוריה לחיים. להבין מה מניע אנשים. להבין את ההגיון של החיים ולפי זה לדעת איך לתכנן את צעדי להצליח, בלי להתאכזב מציפיות לא ריאליות מאנשים.

פעמים רבות עולה פה השאלה האם מלכות בתשלום הם זונות או לא. לדעתי השאלה בכלל לא רלוונטית. ראשית אני לא רואה בושה בזנות, זה מקצוע לגיטימי שכל אחד ואחת יכולים לבחור לעצמם. באירופה ובהולנד בפרט כבר מזמן הבינו את זה, רק אנחנו עם השורשים המזרח תיכוניים, פרימיטיבים ודתיים שלנו לא מצליחים לעכל את זה.



תפיסה ליברלית אמיתית אומרת שאני הבעלים היחידי של הגוף שלי ולאף אחד אסור לעצור אותי, כל עוד אני לא פוגע במישהו אחר. אני יכול אפילו למכור כליה וזו זכותי, כי זה הגוף שלי. מותר לי להשביח את גופי ומוחי ומותר לי להרוס אותו בסמים וג'אנק פוד. אני הבעלים של המכונה שבבעלותי שנקראת הגוף האנושי. במדינות באירופה הכיוון הגיע אפילו להצעת חוק שעלתה בהולנד לקבל מהרופא גלולת התאבדות אם האדם צלול נפשית ובאמת רוצה לסיים את חייו.

אני חושב שכיום אנחנו חיים בתקופת חשוכה בהיסטוריה במובנים רבים של חופש אישי אמיתי של הפרט לבחור את דרכו תהא אשר תהיה. עדיין מדינות מערביות בעולם חושבות שמתוקף תפקידם לשמור על היציבות החברתית המדומיינת שהם מפעילים, יש להם את ההיתר המוסרי והחוקי לקבוע לפאקינג אדם פרטי מה יעשה כשהוא לבד בביתו. זה הזוי וחולני ברמות מטורפות לפי ראיית העולם שלי.



נקודה נוספת היא שבסוף כולנו מוכרים את הגוף שלנו בשביל לקבל בתמורה סיפוק של הצרכים והרצונות שלנו. האדריכל מוכר את המוח שלו לחברת הנדל"ן בה הוא עובד. עורך דין מוכר את המוח שלו בשביל המשרד. רופא מוכר את המוח שלו בשביל הכסף של הקליינטים. ספר מוכר את הידיים שלו בשביל התספורת של אנשים.

ההבדל הוא איזה איבר בגוף אנחנו מוכרים בשביל לקבל את הכסף. פשוט בתרבות שלנו הרבה יותר מכובד למכור את השימוש במוח מאשר למכור את השרירים שלנו, לעבוד בניקיון בתים או לעבוד כפועל בניין הרבה פחות מכובד חברתית, פשוט כי הם מוכרים חלקים פחות נחשבים מהגוף שלהם בשביל כסף.



יותר מכך, כולנו סוחרים אבל לא רק בכסף, גם ברגשות. היום יותר ויותר מבינים את זה בכלכלה. לא סתם אחוז גבוה מזוכי פרס נובל לכלכלה בשנים האחרונות הם בכלל מתחום הפסיכולוגיה. דניאל כהנמן, ישראל אומן וכו'. יש קשר הדוק בין הצורה הבסיסית של הכלכלה שלנו, החל מסחר חליפין וכלה בסחר תמורת כסף לבין רגשות. לדוגמה: אני מדבר עם חבר טוב כי הוא נותן לי תשלום רגשי חיובי ואני בתמורה מספק לו בחזרה הרגשה טובה. כלכלה לא חייבת להיות כסף תמורת סחורה. היא יכולה להיות רגש תמורת סחורה ורגש תמורת כסף.

לצאת אם בחורה לדייט ולשלם עליה.. במחשבה שהאלכהול יעזור לזרז תהליכים בדרך למיטה בסיום הדייט. מה זה אם לא משהו שמריח כמו זנות. העולם מפוצץ להתפקע בנשים שהשיקול הכספי הוא השיקול הראשוני בבחירת בן הזוג שלהן. מה הן אם לא זונות? יש משפט יפה בהקשר לזה שוודי אלן אמר: סקס בחינם זה הסקס הכי יקר..



אני יוצא מנקודה הנחה שכל בני האדם באמת שווים, ללא הבדל גזע ומין. נשים שחושבות שהם נעלות מגברים רק בגלל שאמא טבע העלתה להם בגורל שני כרומוזומים של איקס, שוות בעיני בדיוק לאותם גברים שובניסטים שחושבים שאישה היא נחותה מעצם היותה אישה. גברים ונשים לא זהים, לא שווים, וגם לא טובים אחד יותר מהשני, אנחנו פשוט שונים. כל אחד טוב בתחומים אחרים ורק בגלל שילוב של יתרונות אלו ממשיך המין האנושי להתקיים.

אישה שחושבת שמגיעה לה הכול ומתייחסת לגברים כמו כאל מין נחות משהו בין השימפנזים לאורנגאוטן צריכה דחוף לחזור לשיעורי אזרחות בתיכון ללמוד על שיוון בין בני אדם. נקודה המוצא החברתית היא שיווין. גם לא משנה אם השיוון נכון או לא, פשוט כי רק ככה אפשר לקיים חברה מתוקנת. גבר שמחפש מרצונו אישה שתנצל אותו כספית וזה עושה לו טוב, בכיף. אבל זה בגלל שהוא רוצה את זה ולא בגלל שהוא גבר דפוק וכל הגברים דפוקים.



מעבר לזה שאם כבר מדברים על מקצועות משפילים, הרבה יותר משפיל בעיניי לעבוד במלצרות. לשרת לקוחות שרואים בך עבד נרצע תמורת טיפ של 20 ש"ח. משפיל מאוד גם לטאטא רחובות ולאסוף את הזבל באוטו הירוק כל בוקר. משפיל לעשות מסאז' בקניון לאנשים ברגליים כשהם יושבים ומדברים בטלפון וכל הקניון רואה את זה. בלי לדבר על צעקות מהבוס ויחס מזלזל בעבודה שאנשים חווים על בסיס יום יומי.

בוא נכנס לתוך הגוונים של האפור לכיוון הצבע השחור, לעשות מסאז' מקצועי זה לא חצי זנות? לגעת באדם שאתם לפעמים נגעלים ממנו. שלא הגיע נקי ומריח לא טוב. ששוכב כמו דוכס ומבקש שתלחצי לו עוד בנקודה שם למעלה בשכמות זה לא משפיל? ומה עם שוטפי הגופות בבתי חולים. ומה עם הפיליפיניות שצריכות לקלח ולנגב את התחת לזקנים סיעודיים? מה זה אם לא למכור את הגוף ברמה הכי אינטימית ומגעילה. למה זה כן חוקי ונורמטיבי.



בחורה שמצאה לנכון לעבוד כמלכה בתשלום בין אם היא זונה עם שוט, או שוט עם זונה. פשוט מספקת שירות, יש ביקוש ולכן יש היצע, זה הכול. הגיוני מאוד שאם מראש היא נמשכה לתחום, כלומר עשתה סשנים כתחביב חינם ללא כסף היא גם תהנה מדי פעם עם לקוחות שיש בינהם כימיה טובה. בדיוק כמו שאיש מחשבים לפעמים נהנה לתקן אתגר חדש בעבודה שלו, פשוט כי הוא אוהב את המקצוע. המדד הוא תמיד האם היית עושה את זה בחינם. אם כן זה תחביב אם לא זה עבודה.

נקודה שהיא כן נכונה לעלות לדיון היא מי שולט בסשן אצל מלכה בתשלום. אם הלקוח מגיע עם רשימת מכולת ומכתיב לה מה לעשות. אפשר לומר עליה הכול אבל שולטת היא לא. אם כבר הרבה יותר משרתת. ובכלל אני חושב ששליטה מלמטה זו השליטה הכי טוטאלית שיש. לגרום לעובד שלך להאמין שהוא עובד בשביל עצמו זה שליטה מוחלטת. דוגמה היסטורית יפה זו ממשלת בובות. במלחמת העולם השניה הגרמנים כבשו את צרפת ונתנו לצרפתים לנהל ממשל משלהם. ברור לכם שהרבה יותר משפיל שראש ממשלה מריונטה שולט על העם שלו מאשר הכובש.

מה שכן, יכול להיות סוג של שליטה ועדיין בתשלום. לקוח שהכסף שהוא משלם הוא רק עבור כיסוי ההוצאות. אחרי הכול סטודיו ואביזרים עולים לא מעט כסף. בדיוק כמו חבר שרוצה להצטרף לטיול שלושה ימים בצפון ואני מבקש ממנו שישתתף איתי בדלק. הנקודה הגדולה היא שבסשן כזה הנשלט לא יכתיב שום דבר. הוא מגיע ויכול להיות שגם אם לא יעשה כלום עדיין הוא ישלם. המלכה תקבע מה יעשה, מתי יעשה וכמה זמן זה יקרה. לזה כבר אפשר לקרוא שליטה.



בניגוד לרבים, אני לא חושב שיש אנלוגיה בין שליטה לחיים. אלא בדיוק ההפך. בחיים אנחנו עושים דברים כי אנחנו חייבים. לעבוד, לקנות, לעשות. אנחנו שולטים או נשלטים כחלק מהמעמד הכלכלי בו אנחנו נמצאים. משחק שליטה אמיתי הוא כשהכול חופשי, כשאני יכול לבחור אם להיות הבוס או המשרת ואפשר גם להתחלף. המשחק הוא הקובע את הקצב ללא האילוצים האמיתיים של החיים. הלוואי שהיינו חיים בעולם בו הכסף הוא לא שיקול ואנו עושים רק מה שאנו רוצים. את החוויה הזאת אנחנו חווים במשחקי שליטה. זה החופש והשחרור להיות מה שאתה רוצה.

לכל מקצוע יש את הנזקים שלו, כל מקצוע בסוף נמאס. גם אם יש לך את המקצוע הכי מסעיר, מלהיב ורווחי בעולם. המוח שלנו הוא פלסטי, בנוי ככה שהוא תמיד מתרגל לדברים חדשים ותמיד רוצה עוד גירויים חדשים. שעמום זו תכונה אבולוציונית הישרדותית ממעלה ראשונה. תחשבו על חיה שתמיד טוב לה בלי להתאמץ. היא לא תשרוד הרבה זמן בטבע. הבעיות מתחילות בבחירה שלנו, איזה חלק באישיות שלנו אנחנו בוחרים להרוס בעבודה.



פסיכולוג שכל היום שומע אנשים חופרים על בעיות אישיות יתקשה למצוא את הזמן והמחשבה להקשיב לאשתו ולתת לה כתף תומכת. כבר נקדח לו המוח מהחפירות של הפגישות היום. נהג מונית יתבאס לקחת את הילד לגן כי גם ככה הוא נסע כבר עשר שעות רצוף ברכב וכל מה שהוא רוצה זה ללכת ברגל או לשבת בבית.

ופה הנקודה העיקרית. נערת ליווי / מלכה בתשלום. כל מי שמקבלת לקוחות שלא הייתה נפגשת איתם בחינם והכסף זה מה שמשנה את ההחלטה לקבל את הלקוח. דופקת לעצמה את הנפש. כשעושים משהו שלא רוצים ומגעיל אותנו שוב ושוב מפתחים אליו שנאה עצמית. זוכרים שהכריחו אותו בילדות לעשות משהו. בדרך כלל זה הדבר האחרון שנרצה לעשות בחיים.

כשמדובר ברגשות, באהבה, באנשים. לדפוק את הרגש האנושי הקסום של חיבור טבעי בין בני אדם. בעיניי זה מחיר כבד מדי שלא שווה את הכסף. אישית חוותי את זה כשעבדתי במכירות שטח. בשלב מסוים מפסיקים להסתכל על אנשים כמו בני אדם אלא כמו שטרות שמסתובבים בקניון. זה מגעיל ודוחה בטירוף.



קשה ונדיר שתתפתח אהבה ורגש ממערכת יחסים של זונה וקליינט. איך נכיר אחד את השני נשב איתך לדייט, מה אני ישלם לך לפי שעה. מתחילים את הקשר ממקום של חוסר אמון וחשדנות, אולי היא משחקת כדי שהלקוח יתאהב ורק יחזור לשלם שוב, בזמן שבלב היא צוחקת על הטיפש שנופל במלכודת וקונה את המניפולציות הרגשיות שלה. היא משלמת מחיר יקר של נכות רגשית לאנשים. ממש כמו סוכן ביטוח רמאי שיושב איתך לקפה ומשדר שהוא החבר הכי טוב שלך כדי שתקנה ממנו ביטוח יקר במקום אצל המתחרה בזול.

זו הסיבה שמערכת יחסים תקינה, כמו זו שאני מחפש כרגע תמיד צריכה להיות מבוססת על אינטרס אחד בלבד. אך ורק על רגשות הדדים. לא כסף ולא רכוש. פשוט כי כל השאר לא מחזיק אהבה, רק זיוף מגעיל ומעורר בחילה. נכון שרגשות הם גם אינטרסים, אבל הם תמורה הרבה יותר משתלמת כלכלית ונפשית. זה המחיר היחיד שהוא מחיר הוגן. כל השאר הם מחירי הפסד.



מי שמאמין באהבה ללא תנאים שישקול שוב למה אמא אוהבת את הבן שלה. תדברו עם כל רווקה היא פשוט רוצה את העונג לעצמה להרגיש אמא, זה כיף זה הנאה. זה שיקול אגואיסטי אינטרסנטי נטו. זו גם הסיבה למה הרבה הורים מתאכזבים מהילדים שלהם כשהם גדלים. הם לא הפנימו שהם הביאו לעולם משהו עצמאי עם תודעה ורצונות של עצמו ולא עוד שלוחה של הגוף שלהם שצריך להגשים להם את החלומות ולעשות מה שהם רוצים.

להביא לקבצן בפקק עשרה שקלים זה גם אינטרס רגשי. עושה לי טוב להרגיש שאני מסוגל כספית לתת לאדם משהו. זה עושה לי הרגשה טובה. העולם עומד על אינטרסים טובים. מתנדבים בעמותות הם דוגמה מצוינת.


לסיכום. ורק לפי דעתי חשוב להדגיש. כולנו זונות, אינטרסנטים ואגואיסטים. זה הטבע שלנו.

תשאפו להיות מהטובים ביותר מהסוג הכי יוקרתי..

4X4​(אחר)
אהבתי מאד את כתיבתך ואתה צודק בהרבה נקודות בהם נדעת. אני מסתייג רק מנושא העבודה שציינת בשכר מינימום מינוס - כל עבודה מכבדת את בעליה. לגבי השאר - מאד נהניתי לקרוא, תודה שהבאת
4 בדצמ׳ 2015, 5:43
abir
כתיבה יפה וקוהרנטית. נהנתי לקרוא את הניתוח שלך . מסכים מאד לתוכן
4 בדצמ׳ 2015, 17:04
הדרך הקשה
קראתי ברפרוף כי הבנתי לאן כל זה מתנקז ואני לא תמים ומשתדל לראות את הדברים כפי שהם. אני יכול להסכים על 99% מהדברים
5 בדצמ׳ 2015, 12:03
Ez Knot​(שולט)
ארוך מדי לטעמי, נראה לי שאתה מנסה ליישב לעצמך איזושהי סתירה פנימית (ולא ברור לי מה ולמה) החברה מסתייגת וברמה רבה של צדק מעסקאות שבהן בצורה ברורה נקנים שירותים בעלי אופי מיני ונמכרת בתשלום ישיר ולפי שעה מראית עין של הפגנת רגשות אינטימיים. זאת בשל הדעה ששירותים אלו צריכים להיות מוחלפים בין אנשים שלא על בסיס מסחרי טהור אלא במסגרת קשר עמוק יותר. אני יכול להבין ולקבל יותר בקלות מציצה בחמישים שקל ברחוב כעסקה לגיטימית (שכן אין בה שום אלמנט של העמדת פנים או מערכת יחסים) מאשר שירותי ארוח, מכירת חוויה רגשית אינטימית ושיחה וכיו"ב שנעשים רק בשל התמורה. לטעמי יש בהם מידה גדושה של מראית עין וכרוכה בהם עליבות מסוימת לשני הצדדים. אני והרבה אחרים זונות בהרבה מובנים אבל אני וגם אותם אחרים ואחרות בכלל לא זונה כשזה נוגע לקשר או לרגש.
5 בדצמ׳ 2015, 20:26
ארווין
גם אני תמיד רעבה לאהבה
9 בדצמ׳ 2015, 11:19
המלט
מקווה שאחרי הכתיבה המייגעת הזו שכנעת לפחות את עצמך.
12 בדצמ׳ 2015, 16:24
Chelsea Rayne​(שולטת)
אהבתי. אבל נקודה לגבי הזנות- צריך להפריד בין מלכות בתשלום לבין זונות. לא בגלל שזה לא נכנס לאותה קטגוריה של "שירותי מין"- כי בתכלס, מה שמציעה מלכה ומה שמציעה זונה זה שירותי מין אבל זנות זה נושא הרבה יותר מורכב. נעזוב לרגע בצד את הנשים שפנו לזנות כי הן "רוצות". (וברגע שהן נכנסות למעגל הזנות כמעט ואין אפשרות לצאת ממנו). הגיל הממוצע של זונה הוא 14. ילדה בגיל 14 לא יכולה לבחור "מקצוע" שכזה. מה גם שרוב הזונות, בארץ לפחות, הן מברית המועצות לשעבר ומבריחים אותן לפה בצורה הכי נוראית שיש (מה גם שאונסים אותן על הדרך ואת הכסף הן בקושי רואות). האנלוגיה שלך לסחן חליפין- נכון רובנו משתמשים במוח שלנו כדי לעבוד ולעשות עוד פעולות בחיים. אבל אנחנו לא מוכרים אותו. וגם אם נמשיך באנלוגיה הזו, אתה באמת משווה מכירת מוח למכירת איבר מין? אתה מודע לנזק הנפשי העצום שכמעט ואינו בר תיקון, שנגרם בגלל זה? איזה עוד עבודה ראית שבה אתה הולך "לעבודה" ומשתמשים באיבר המין שלך באיזה דרך שרוצים ופולטים לשם דברים? הידיים/המוח/ הרגליים שלנו נשארים שלנו בתום יום העבודה. זונות מקבלות בממוצע 30 (!!!) לקוחות ליום. אתה מבין מה זה 30? אתה מתאר 30 אנשים שנכנסים אליך לאורך כל היום? אתה רואה את עצמך עובד ככה 30 יום בחודש? אני מתארת לעצמי שלא. אז אמנם כולנו משתמשים באיברים שלנו כדי לעבוד ולקבל כסף, זנות זאת לא עבודה, ולא מקצוע. זה סחר בנשים ובילדים לכל דבר.
20 בדצמ׳ 2015, 10:18
איששלפעם​(שולט)
תיקון קטן הגוף הוא מתנה שקיבלנו מריבון עולם או כפי שתרצה מהורייך מתנה כמו מכונית שיש לשמור עליה ולא לסחור בא להנות מימנה ולא לסמם אותה כמו שלא תכניס סוכר לדלק המוח הוא שלך והאחריות שלך אם אתה דפוק או חכם בעיתך
21 בדצמ׳ 2015, 18:07
jesica​(שולטת)
אני לא בטוחה שאני אפילו להצליח להעביר פה למה אבל עצוב לי בשבילך. עבודה, ונצא לרגע שניה מהזנות סתם כי זה מטה את המחשבה, בין אם זה מלצרות, ניקיון זבל או ניהול חברה זה דבר מכובד שאדם עושה על מנת לספק לעצמו ולמשפחתו את החיים הכי טובים שהם יכולים לקבל. אני הייתי מלצרית בהרבה תקופות ונהניתי מזה. אחת מהנאות החיים הגדולות זה אוכל ונהניתי לראות אנשים נהנים ולסייע בזה. וברוב המקומות התייחסו אלי יפה מאוד. ואני נותנת אוכל לקבצן, או לניצולי שואה או לסתם משפחות נזקקות או כתף לחברים או עושה בייביסיטר לאחותי או לא יודעת מה, כי זה הדבר הטבעי והנכון. כשלי היה קשה והייתי צריכה עזרה, אנשים עזרו לי, וכשאני יכולה אני עוזרת לאנשים. אין צורך לחפור בזה, זה פשוט טוב וטבעי. אני לא מבינה למה אתה מחפש את הרע בתוך הנתינה, את הגועל בעבודה או את האינטרסנטיות במערכות יחסים. בטוח שיש גם רגעים כשאלו בהם, אני לא חיה באיזו ארץ חלומות, אבל זה לא רוב הזמן ולא רוב האנשים ואם אתה כל כך עמוק שם - צא משם, תנשום, תתרחק ותנקה את עצמך. חבל.
29 בדצמ׳ 2015, 20:33
CTAC DM​(שולט)
maria blue, כמו הרבה נשים בישראל וכנראה בעולם את מקבלת את המידע שלך מהתנועה הפמניסטית, שמעדיפה להמציא נתונים ועושה זאת בפועל. מה שכתבת זה הבל הבלים. אין גיל ממצוע לזנות כי היא מחתרתית, במיוחד זאת של הגיל הלא חוקי, ואני מדבר על ישראל. לגבי מוצא הבחורות שעובדות במקצוע העתיק בעולם הוא אוקראיני, ברית המועצות לשעבר מתאים לשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 כאזר מה שאת כותבת אכן היה נכון בחלקו, אכן הבריחו את הבנות ממצרים לארץ בתנאים לא תנאים ואכן היה כאן סדום ועמורה. לגבי הכמויות, לא יודע מתי פגשת עובדת מהתחום ודיברת איתה על מנת לקבל מספרים שכאלה, אבל המספר דמיוני ואף לא סביר. אבל אכן הכמות לא קטנה ואף לא הגיונית כאשר אנחנו מדברים על גוף אנשוי שצריך לעשות זאת כל יום במשך תקופה, לחלופין הכסף כן טוב, במיוחד עבור גברת שמגיעה מעוני שלא מאפשר לה דרך אחרת לממן את הדברים שהיא רוצה או צריכה. ודרך אגב אף אחד לא עובד 30 יום בחודש, די להמצאות, גם הן נחות, אולי פחות מהדרוש אבל נחות. לגבי זנות כמקצוע או קריירה ולא משהו ארעי שנותן מקפיצה פננסית לחיים לאותה בחורה עניה, אכן זה דומה למכירה של כל איבר בגופיינו, האחד את היד והשני את המוח והשלישי את שניהם ביחד ויותר...כולנו מוכרים וסוחרים בגופינו וזמנינו, יש כאלה שמצליחים יותר ויש כאלה שמצליחים פחות. גם זונה שבחרה במקצוע כמקצוע, מוכרת זמן וגוף במחיר שהיא מחליטה שהוא מתאים לה ומחליטה כמה פעמים ביום, בחודש, בשנה היא תעשה זאת.
3 בינו׳ 2016, 0:36
שלגון
אהההההה.... אני חושב שכל מה שרשמת לא רלוונטי. לא בגלל שכולנו מוכרים משהו... או שאנחנו, כמו שאומר המשפט, "אם אתה לא מזהה מה מוכרים אז אתה המוצר" ועוד כל מיני משפטי מחץ כאלה ואחרים. אני מסכים איתך שכולנו אגואיסטים וגם שאין פעולה שהיא באמת ובתמים ללא איזהשהו רצון פנימי של אגואיזם או משהו כזה. רק שהתחלתי לקרוא וזה התחיל ממש טוב ואז התגלגל לנורמל של ככה וככה. זה כולם יודעים. לא חדש. הנה מה שכן גורם לי לתהייה מאוד גדולה - מה קורה, אם לדוגמא, הייתי נולדת עם עין עצלה, או גוף עקום. יש לי בעיה קשה עם כאלו שמשקיעים עבודה קשה בין אם הם מצליחים או לא. לדוגמא אליעזר זמנהוף. הרבה כבוד. ובניגוד לזה אותם אנשים ששמקבלים את ההצלחה שלהם ללא השקעה. בעיקר זונות ומלכות בתשלום אבל זה תופעה הרבה יותר גורפת ומופיעה בכמעט כל תחום: מזכירות ששוכרים אותן על סמך היופי שלהם (גם אם זה לא נאמר באופן מפורש), מלצריות (כולל hooters באמריקה, בתי קפה ביפן), החברה בסין ששוכרת עובדות יפות בשביל להעלות את המורל אצל העובדים שלה (אני לא יודע אם יש בחברה עובדות), גם שלטי פרסומת וכו' וכו'. זאת אומרת, יש (סוג של) גזענות - בהיעדר הגדרה מתאימה - של ה'אנשים היפים'. גם מלכה בתשלום לא צריכה לדעת הרבה על המקצוע שלה, לא צריכה לחקור פסיכולוגיה בשביל לנתח את הלקוח שלה או לדעת פיזיולוגיה בשביל להבין נקודות בגוף. העיקר שתהייה יפה, שיער חלק בלונדיני (או שטני מתולתל), מחוך שחור צמוד וציצים שמגרדים את הסנטר. או משהו. לשם חשבתי שאתה כותב. חשבתי שאתה נוגע בדיסונאנס שבין הליבראליות שהחברה מתפארת בה למול המכירה בחלקים שבתכלס מתרחשת. וזה לא מה שכתבת. וצר לי. בכל זאת - טוב שכתבת. ותמשיך ביצירה.
3 בינו׳ 2016, 12:19
Zord​(מתחלף)
פוסט טוב
4 בינו׳ 2016, 13:21
אודין44​(שולט)
קראתי את הניתוח שלך, חשבתי שיהיה בו לפחות לדידי ניתוח שראוי לציון. מה שקרה הוא שלמדתי דבר פשוט. אתה אדם ציני מאד ובעל סתירות אישיות המנסה להצדיק את העובדה שיש מלכות בתשלום. אז ככה לדעתי:-) "מלכות "בתשלום היו ויהיו והן עונות על צורך של השוק. וזו לראיתי האישית אומר שהן עוסקות בבדס"מ אלא בסיפוק צורך,ואין כאן התמסרות על בסיס הכרות אישיות ועוד אלא מבוסס תשלום! מכאן ההשוואה לזנות. האם זה טוב או רע, זו כבר שאלה אחרת . אני נוטה להסכים שלכל אדם זכותו המלאה לקבוע מה לעשות בגופו ולי אין זכות לשפוט זאת. הדבר היחיד שאוכל זה אם מתאים לי לקחת ואם לא לא:-) לגבי השוואתך לעבודה כדבר משפיל, יש עוד הרבה נקודות אחרות שלא ציינת שהן בדיוק ההפך כגון עצמאות כלכלית, גאווה מקצועית, שייכות ועוד דברים שאינם משפילים בעליל אלא להפך. הניתוח שלך ציני רדוד מריר ומכוון למטרה אחת, להצדיק את התופעה טענתי היא שאין בכלל צורך להצדיק התופעה קיימת ולמי שזה טוב שיבושם לו ולמי שלא אז לא חייב לקח בזה חלק כל עוד אין עברה על החוק כאן, לא מדובר בניצול חסרי ישע או בסחר בבני אדם, זה לא ענייני ולמריה תתפלאי אבל אני חושב שזכותך של אישה על גופה גם אם זה לא לראות עיניי ויש כאלו נשים שבוחרות בזה (ואני לא מדבר על סחר בבני אדם שהוא פסול מייסודו בעיניי) אוהב את זה או לא זה בכלל לא השאלה זה היה קיים וימשיך להיות קיים בכל מיני צורות זה טבע האדם:-)
8 בינו׳ 2016, 6:29
Chelsea Rayne​(שולטת)
Freakcontrol, קודם כל הכינוי זה Marla blue- עם r ולא i, אז קח לתשומת לבך :) דבר שני, הנתונים שהבאתי בתגובה שלי הן לא מהתנועה הפמיניסטית אלא ממכון מחקר של סחר בנשים וזנות בארץ ובעולם (מכון תודעה אם אתה רוצה לבדוק את העניין לעומק) ויכול להיות שזה גם מכון פמיניסטי (לא אתפלא אם כן- אבל זו לא הנקודה). המאמרים שהמכון הזה מפרסם הם מכל העולם על נשים שעוסקות בזנות- ופעם אחר פעם אפשר לראות שמדובר בילדות (על ידי ראיונות עם אותם ילדות שהפכו לנשים ומספרות באיזה גיל הן נכנסו לזה). אבל גם אם אתה לא מסכים לגבי הגיל ולא לגבי מספר הגברים שהנשים האלה צריכות לשכב איתם ביום, אני לא יכולה לראות את זה בתור "מקצוע"- גם אם הן נכנסו לזה מרצונן, הנזק הנפשי העצום שנגרם להם לעתים קרובות מדי אינו בר תיקון. זה דברים שלא שוכחים ודברים שלא מחלימים מהם. בלי קשר כזה, גם עזרתי לתרגם מאמר של מישהי שיצאה ממעגל הזנות והפורנו ואחד מהמשפטים שהיא אמרה: "באיזה עוד עבודה מרשים לאנשים לחנוק אותך, להחטיף לך, למשוך לך בשיער, להיכנס בך ולפרק את הגוף שלך?" - גם אם היא נכנסה לזה מרצון, אחר זה מאוד קשה לצאת.
17 בינו׳ 2016, 8:03
blacky lady
תודה על שהבאת לכאן דיון עמוק. זו נקודה רגישה שכמה שלא נתדיין עליה היא תישאר עלומה ואולי בגלל שקשה להתנער ממוסכמות חברתיות כל כך מהר אבל חשוב שנחשוב עליהם ושמחשבתנו תתגמש.
22 בינו׳ 2016, 9:01
10 sexy queen​(שולטת)
חפרתם רבות וסטיתם מהעיקר. נא הבדילו בין זונות לבין סחר בנשים. נא הבדילו בין מלכה בתשלום לבין שוגר דדי. אבל העיקר הוא שכל אדם לא משנה מינו גילו דתו ציבעו בסופו של דבר עושה מה שבא לו! ילדה שמעשנת בגיל 14 או מזדיינת בשביל נעליים לא שונה ממלכה בתשלום. יש ביקוש יש היצע. אדם רוצה אחר נותן. מייצרים סיגריות מישהו יעשן אותן. מוכרים גראס מישהו ימצא סוחר. כל עוד אתם לא פוגעים באף אחד למי יש את הזכות לשפוט? אתם לא שופט ולא דיין ולא סגן אלוהים. תיזהרו שלא תיפגעו בדרך למטה מהעץ שטיפסתם עליו... ובברכת לכו תיזדיינו ותיהנו :-)
2 בפבר׳ 2016, 15:35
10 sexy queen​(שולטת)
אבל דבר אחד תוציא מהכלל: אהבה לילד זה רגש טהור!!! אל תדבר על משהו שאתה לעולם לא תרגיש!!!
2 בפבר׳ 2016, 15:38
לירי ישראל​(שולטת){קולר}
נחמד
18 בפבר׳ 2016, 20:13
לחישה רועמת
מרלה, אמנם באיחור אבל כל מי שעוסק באומנויות לחימה, נשים וגברים, כפרנסה עובר טראומות פיזיות ומנטליות קשות. לא סתם אלימות, אלימות ברוטלית שכנראה (לפחות אני מקווה) העוסק/ת בזנות לא חוו. מי שיימשכו לשם הם אנשים עם חוסר חשש מאלימות, ייתכן מאוד שתימצא קורלציה עם ילדות קשה, מעמד סוציו-אקונומי נמוך ואינטלקט לא גבוה, או לחילופין פוטנציאל אתלטי וחוסר רצון ללמוד. בהחלט לפעמים משלמים מחיר פיזי ומנטלי גבוה מאוד, לפעמים גבוה מדי. לכל מקצוע יש יחס סיכון/ רווח פוטנציאליים ובד"כ יש יחס ישר בין רמת הסיכון והרווח. יש אנשים רבים שהיו שמחים לבחור בקריירות אחרות אך לא יכולים מסיבות שונות. חבל שהנק' לגבי האפליה של אנשים "יפים" שלא צריכים להתאמץ או זקוקים למאמץ מינימלי כדי להשיג מטרות לא הורחבה. כמובן שיש לזה גם צד נגדי: הרבה פעמים לוקחים אותם פחות ברצינות, נוטים להסתכל על המראה שלהם כתכונה המאפיינת ולהתעלם מיתרונות אחרים וכו', אבל גם בלי זה, העולם לא הוגן, צריך ללמוד להתמודד. sexy qween- לדעתי אין הבדל מהותי בין מלכה בתשלום לזונה או לשוגר דדי (כל עוד לא מעורב סחר או כפיה). אבה לילדים היא אמיתית, אך היא תגובה כימית יעילה אבולוציונית וזו הסיבה היחידה שהיא קיימת. בהתחשב בעובדה הזו, היא בהחלט אנוכית. זה לא גורע מעוצמתה, אמיתותה או חשיבותה, פשוט כדאי להציג אותה בהקשר הנכון.
23 בפבר׳ 2016, 12:12
ofer00
כתבת מרתק מאד אצלי יש הבדל גדול בין זנות למלכה בתשלום שכן נדיר עד כמעט לא אפשרי למצוא את הזונה המאושרת זאת שבחרה באמת לעבוד בזה, כמו כן לא מכיר אף אב או אם שיחשבו שזה מקצוע לגיטימי לבת שלהם. לעומת זאת פגשתי יצאתי עם מלכות בתשלום, כאשר הן עושות זאת במינון נמוך זה לא פוגע בהם נפשית בצורה עמוקה(כמה שאפשר לדעת כמובן. מצד שני אני העיסוק שלי הוא בבריאות הנפש). לגבי מלכה בתשלום זה ממש נראה לי מוסרי ללכת אליהן זה דרך מאד לגיטימית להנות, זה תמיד מוגבל שכן ההנאה הכי גדולה מגיע מתוך שליטה מנטאלית ומינית יחד והיא יכולה להגיע רק מתוך קשר רגשי
28 באפר׳ 2016, 8:45
ofer00
כתבת מרתק מאד אצלי יש הבדל גדול בין זנות למלכה בתשלום שכן נדיר עד כמעט לא אפשרי למצוא את הזונה המאושרת זאת שבחרה באמת לעבוד בזה, כמו כן לא מכיר אף אב או אם שיחשבו שזה מקצוע לגיטימי לבת שלהם. לעומת זאת פגשתי יצאתי עם מלכות בתשלום, כאשר הן עושות זאת במינון נמוך זה לא פוגע בהם נפשית בצורה עמוקה(כמה שאפשר לדעת כמובן. מצד שני אני העיסוק שלי הוא בבריאות הנפש). לגבי מלכה בתשלום זה ממש נראה לי מוסרי ללכת אליהן זה דרך מאד לגיטימית להנות, זה תמיד מוגבל שכן ההנאה הכי גדולה מגיע מתוך שליטה מנטאלית ומינית יחד והיא יכולה להגיע רק מתוך קשר רגשי
28 באפר׳ 2016, 10:34
Domin bar​(שולטת)
ממש אהבתי שלעוד מישהו יש מחשבה כמו שלי במיוחד על האינטרסים ואגואיזם על זה החיים מבוססים אף אחד לא עושה כלום בחיו שאין לו רווח מזה תמיד יש אינטרס אישי או רווח כול שהו ככה נולדנו פשוט
4 במאי 2016, 20:24
Sm Art{☆Sm}
אני חושב שיש התאמה מסויימת בין אנשים שאוהבים לתת לאילו שאוהבים לקבל . כשיש 1 שאוהב לקבל אל מול שני שאוהב לקבל .זה לא יעבוד ... כסף זה צדקה והוא צינור בעולם הזנות הבינלאומי שמתופעל ומתוחזק היטב עי' יהודים . כפי שנאמר: "עולם חסד יבנה "
11 במאי 2016, 9:32
תמנונית קטנה​(מתחלפת)
מסכימה עם כל מלה.
13 בפבר׳ 2020, 22:38
littlewife
קודם כול בין מלכות לתשלום לבין זונות אין שום הבדל. זנות פירושה קיום יחסי מין או טובת הנאה מינית תמורת תשלום. זה שהמילה מיופת "מלכה" לא עושה אותה לא שונה מזונה. מעבר לזה שכחת לציין דבר חשוב ברור שאתה יכול לעשות כול מה שרק תרצה עם הגוף שלך תרתי משמע סמים, ג'אנק פוד , לתרום אברים והכול לעשות טובת הנאה או זנות פוגע עמוק עמוק בנפש שזה מה שלא ציינת . וזה לא קורה ביום בהיר כי אם לפי התפיסה שלך אין שום בעיה בזנות למה כול הנשים לא עובדות בזה? הרי זה פי אלף יותר משתלם מלקרוע תתחת בעבודה. אדריכל "מוכר" תמוח שלו לנדלן זה שכלית וזה ממש לא דומה לממכור את הגוף חוץ מזה שהתוצאות שלהם שונות על החיים שלך. ברור שיש עבודות שאם חושבים עליהם באמת הם יותר משפילות (כול אחד בעיניים שלו כמובן) אבל העבודות האלה לא פוגעות להם בנפש, לא מרסקות להם תערך העצמי, את הרקנות. וככה זה העולם משהי יצטרך לעשות תעבודות האלה כול אחד מבחירה מכניס תעצמו לקטגוריה זה ארכיה כזו. נכון החיים זה לא משחק שליטה אמיתי שיש חופש מלא אבל כן יש לך שליטה לבחור בין האופציות המציאותיות שנמצאות כרגע מולך. בסופו של דבר שום דבר לא נעשה סתם או באימפולסיביות זה בחירות שנובעות מהעבר, מהילדות, טראומות, בית שגדלת, ערכים שלמדת, מה אמרו לך, מה ראית. וגם הbdsm מושפע מזה כי הרי הוא עולם רחב מאוד ועדיין לא כולם מתחברים לאותו דבר , למה? בגלל העבר. (ברור שיש מקרים שזה שטחי, וגירוי מיני כן) אבל רוב הדברים זה רגש. אני הייתי מציעה לך להסתכל ולקראו יותר על המושג הזה של הזנות זה מעגל שלם ומורכב מאוד ולתת דוגמאות מארצות שונות זה לא משנה כי בסופו של דבר זה מדינת ישראל- מדינה יהודית ויש דברים שלא ישתנו (כמו: עונש מוות בארצות שונות, אצלנו אין כי אנחנו מדינה יהודית) שהבסיס שלה הוא ממוסר וערכים.
2 בפבר׳ 2021, 23:35