סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הקוסמת

מאת רפאל המתנזר{צלב הפלדה}     31 בדצמבר 2015
תשמע, היא ממש קוסמת, כדאי לך להיפגש איתה, אמר לי חבר טוב כששאלתי אותו על אפרת. תמיד חיבבתי את אפרת, לא רק חיבבתי, אלא גם חשקתי בה,אבל תמיד היא נראתה לי מרוחקת מעט ואף פעם לא העזתי להתחיל איתה.
היא לא תסתכל עלי, אמרתי לו, אבל הוא סיפר לי שדיבר עם אפרת ושיש לה מחשבות עלי ושאם אפנה אליה, יהיה על מה לדבר.
אותו יום, העזתי, פניתי לאפרת ושאלתי אותה אם יש מצב לפגישה.
הצעתי לה את ההצעה שכל כך הרבה זמן התגלגלה במוחי: "אתן לך שנת חיים אחת מחיי תמורת ערב אחד איתה"
"כן, אני מסכימה" אמרה בשקט ומייד שלחה לי מסר בטלפון היכן להיות ומתי.
בשעת ערב מוקדמת, פגשתי אותה בבית קפה קטן אל מול הים. הבטתי בה בתשומת לב מיוחדת. מעולם לא יצא לי לשבת איתה אחד על אחד. הרוח המנשבת בשיערה הפזור והאור הרך שעדיין עטף את המקום, שיווה לה מראה של אלילה. רציתי בה כמו שמעולם לא רציתי באשה.
הזמנו משקאות עבור שנינו. קמפרי נקי בשבילי, אפרת הזמינה מרטיני לבן עם קרח ולימון.
אפרת הביטה בי במבט רציני ואמרה. "אתה יודע שאני קוסמת".
"כן, כך שמעתי" עניתי לה
אפרת לבשה מכנסי ג'ינס הדוקים שהדגישו את חמוקיה המלאים והבשלים, וחולצה גברית עם שלושה כפתורים פתוחים שזוג שדיים חלקים ובהירים מבצבץ מתוכה.
"אתה בטוח שאתה רוצה? אתה יודע למה לצפות?" היא בדקה אותי
"כן", עניתי
"תיראה", היא אמרה והביטה הישר אל תוך עיני, "מה שאני אעשה לך בערב הזה, לא עשתה לך אף אחת לפני ולא תעשה לך אף אחת אחרי, זה ברור לך? אתה מבין את זה?"
הינהנתי, כולי מתוח ונירגש.
"טוב, תחתום על זה", אמרה והושיטה לי מסמך של שלושה עמודים לחתימה
העפתי בנייר מבט, שלוש שניות של סקירה מהירה הבהירו לי שאני מוותר על כל זכות ומתיר לאפרת לעשות בי כל מה שהיא רוצה.
לא קראתי את כל המסמך. חתמתי והחזרתי לה את הנייר החתום.
"רוצה עותק?" היא שאלה
"אין צורך", עניתי
טוב, אם כך, ניפגש כאן ביום שני הבא בבוקר בשעה 09:00. אל תשכח ואל תאחר. הביטה בי במבט של מלאכית.
"זהו?" שאלתי
"להיום,. אתה יכול לשלם את החשבון" ענתה וקמה לצאת
הבטתי בה כשהיא פסעה לאיטה מן הקפה. כמה שרציתי בה!!


חלק 2
עד יום שני הייתי במתח עצום. ביום שני לקחתי חופש מו העבודה ובשעה 08:30 כבר הייתי הקפה וחיכיתי לאפרת בכליון עיניים.
הקפה היה ריק ורוח הבוקר נישבה. ישבתי בפינת המירפסת, מביט את הים וממתין בדריכות. בשעה 09:00, היא הופיעה. היא נראתה מדהים. כמו תמיד מכנסי הז'ינס שכל כך הולמים אותה, אולם במקם החולצה הגברית, היא לבשה גופית ספאנדקס שחורה דקיקה והדוקה, עם כתפיות שבקושי ניראות. מתחת לגופיה בלטו בגאווה זוג שדיים המאיימים להתפרץ בכל רגע ונתמכים ע"י חזייה שמתאמצת בכל כוחה לאסוף את השדיים השואפים למעלה והחוצה. שיערה הארוך אסוף באלגנטיות מאחור, על צווארה שרשרת זהב יפה עם תליון בצורת חצי סהר, מתנדנד ברישול בין שתי הגבעות המאיימות לבלוע אותו בכל רגע.
נעלי עקב שהגביהו אותה ב 10 או 12 ס"מ מעל גובהה הרגיל. הבטתי בה. היא נראתה כל כך שונה מתמיד. כולה אומרת עוצמה ונחישות. "נסיכה או מכשפה?" שאלתי את עצמי בשקט. ואפרת, כאילו קוראת את מחשבותי, הביטה בי בשקט ואמרה: "קוסמת"
"כן, זה ברור" אמרתי כשמבטי אינו סר מן המחשוף הלוחש. תחושה מוזרה של תשוקה מעורבת בחשש עטפה אותי. משהו שמעולם לא חשתי.
הזמנו קפה, ושתינו בשתיקה. אפרת סיימה את הקפה וקמה ממקומה, "בוא" אמרה. יצאתי אחריה תו שאני משלם את הקפה.
"היכנס", אמרה והצביעה על המרצדס הכסופה בחזית בית הקפה.
התיישבתי לצידה והיא נהגה. השתיקה הטריפה אותי, ומבטי הבוהה היישר לתוך המחשוף העמוק שלה, כלל לא הטריד אותה. היא החנתה ליד הבית הנאה והזמינה אותי להיכנס.
נכנסנו לסלון, רחב ומרוהט בטוב טעם. אפרת התיישבה בניחותא על כורסא גדולה, והצביעה על כורסא נוספת עליה התיישבתי.
"שתה" היא הושיטה לי כוס של משקה בצבע תכלכל. למשקה היה טעם קצת מוזר, מזכיר במשהו טעם של אפרסקים אבל בהחלט לא משהו שהיכרתי.
"תתפשט, אתה עומד עכשו להיכנס לתוך הכוס שלי, ולשרת אותי כמו שאף פעם לא עשית" היא אמרה.
עשיתי כדבריה, התפשטתי ולא יכולתי להסיר את עיני ממנה. חשתי שהזיקפה שלי הולכת וגדלה לממדים שמעולם לא ראיתי. לא הבנתי מה קורה, אפרת חייכה.
ואז, פתאום הבנתי, זה לא שהזיקפה שלי גדלה, זה שכל הגוף שלי החל לקטון.
אפרת הביטה בי בנחת, ואני התחלתי לרעוד מרוב פחד. בתוך כמה דקות, הגעתי לגודל של שליש מן הממדים הטבעיים שלי, הכל הוקטן אצלי פרט לזין.
"מה זה?" שאלתי ברעד.
"אל תדאג, אתה תחזור לגודל המקורי שלך, כשאסיים להשתמש בך" אמרה אפרת בנחת.
תחושה של פחד ואין אונים הציפה אותי, אבל גם גירוי עצום שלא יכולתי לשלוט בו. הזין שלי, עצום ביחס לממדים הזעירים של גופי, רטט מרוב תשוקה. ניסיתי לאחוז בזין הזקר וידי הקטנטנות בקושי יכלו לאחוז את הזין שהיה כעת בגודל של יד. הבטתי בניה שחייכה בחביבות, כמו שמחייכים לתינוק.
"בוא אלי, חמודי" היא אמרה, כשהיא פושטת את מכנסי הג'ינס שלה, שמתחת להם היא לא לבשה דבר. בוא תרגיש את הכוס שלי, היא אמרה, כשהיא נשענת בנחת לאחור, מציגה כוס מדהים שנראה היה שכל כולי יכולתי להיכנס לתוכו כעת......

חלק 3

התמונה היתה מטריפה, אשה סקסית מדהימה, גבוהה ממני פי ארבע, יושבת על הכורסה כשרגליה מפושקות, ואני, עם זין שנראה לי ענק, אבל ככל הנראה היה אותו זין נמצא בבעלותי יום יום. הכוס הענק נפער מולי. זה היה מחזה מדהים.
"מה הולך לקרות? למה עשית את זה, אפרת?"
"אתה באמת לא מבין?" אמרה אפרת. "הרי אמרתי לך שאני קוסמת. אני יכולה להקטין אותך עוד יותר אם ארצה בכך. ואתם הגברים, כלמה שיש לכם לתת זה זין, וגם אותו אינכם יודעים להניע כמו שצריך, אז עכשו אתה תעשה בדיוק מה שאני רוצה." אמרה וחייכה אלי את החיוך הסקסי שלה. "אל תדאג, בסוף אני אחזיר אותך לממדים הרגילים." אמרה. "אם תתנהג יפה" הוסיפה בחיוך המפנט שלה.
החלטתי שאני הולך עם זה עד הסוף, (כאילו שהיתה לי ברירה)
שמתי לב שאני ממשיך לקטון וכעת ירדתי בערך לרבע מן הגודל המקורי שלי ורק הזין נותר כפי שהוא. אילולא הוא היה זקור בזיקפה כמו שמעולם לא זכיתי לחוות, הוא בטח היה נוגע בריצפה.
אפרת התכופפה, הרימה אות בשתי ידיה, כאילו הייתי בובה. בעצם כעת הייתי בובה שלה. היא אחזה בי והצמידה אותי לכוס שלה.
הכוס שלה עטף את כל פרצופי, השפתים שהיו כעת בגודל של כל הפנים שלי, רכות ולחות אפפו אותי בריח ובתחושה של ביצה שרק רציתי לטבוע בתוכה. פילסתי לי דרך בין הפתים כשידי בקושי מפנות לי דרך בין השפתים הענקיות. לאט לאט דחפתי את עצמי לעבר הדגדגן שהיה גדול מכדי שאוכל לאחוז את כולו ביד אחת ולכן השתמשתי בשתי ידי כדי לשלוף אותו מנדנו וללטף אותו.
רק הזין הענק (יחסית כמובן) והזקור שלי, שאורכו כמחצית מאורך גופי הזכיר לי שאניכאן כדי לזיין את אפרת. אבל אפרת לא חיכתה הרבה, היא שלפה את ראשי מתוך השפתיים התמנוניות שלה, אחזי בי כאילו הייתי מין דילדו ענק, והשחילה את הזין הבוער מתאווה ישר אל תוך הכוס העצום שלה. הכוס שלה הרגיש כמו גן עדן. תענוג צרוף שמעום לא חשתי שכמותו. ואפרת, בנצלה את העובדה שהתקטנתי לרבע מגודלי הנורמאלי, אחזה בי בקלות ובתנועות פשוטת הכניסה והוציאה אותי ממש כאילו הייתי הויבראטור שלה. העובדה שאפרת שלטה בקצב ובעוצמה של הזיון נתנה לכל הזיון הזה תחושה של משהו שמימי, משהו שלא מן העולם הזה. אפרת גמרה פעם ופעמיים ולא הפסיקה עד שגמרה פעם שלישית ברעד שעבר בכל גופה ושגרם לי לקפץ כאילו חוויתי רעידת אדמה. רק עכשו הבנתי למה התכוון ידידי כשאמר לי שאפרת היא ממש קוסמת. הזיון שהיא העניקה לי, היה ממש קוסמי.
אפרת הניחה אותי על השטיח מולה. ניצבתי מולה, היא נראתה כמו דמות מן הסרטים. יפה עד כדי כאב, גדולה, חזקה ונחשקת עד כלות. אני לעומתה, נראיתי כמו ננס זעיר עם זין שמגיע עד מעבר לברכים. לא, לא גמרתי, אבל נוצר רפיון מה בזיקפה שלי אחרי שאפרת הפעילה אותי במשך זמן כל כך ארוך.
"עכשו נעבור לשלב המעניין" היא אמרה.

חלק 4

"שים לב", היא אמרה, כשהיא מניפה אותי שוב כלפיה, ומשחילה את הזין שלי היישר אל תוך החריץ הרטוב. "עכשו אני אנשק אותך, וכל עוד אתמיד בנשיקה, אתה תיגדל בחזרה לגודל הטיבעי שלך. לא נמאס לך להיות קטן?"
"האמת היא שכל עוד את נהנית מזה, לא היה איכפת לי להיות קטן ולשרת אותך. אין דבר שמהנה אותי יותר מלגרום לך להנאה" אמרתי, והתכוונתי לכל מילה.
"טוב מאוד, אתה בכיוון הנכון, עכשו תקשיב טוב" אמרה והביטה אלי במבט שהקפיץ את הזין שלי למצב של זיקפה מלאה בתוך שניות
"אני אנשק אותך, ואתה תגדל לאט לאט, כל גופך ייגדל לאיטו לממדים הקודמים שלו, חוץ מהזין שלך, שקודם דאגתי שלא ייקטן, אבל עכשו, הוא ייגדל יחד עם הגוף, ויגיע לממדים שמעולם לא ראית. יהיה לך זין שלאף אחד לא היה אי פעם. רק, שאתה לעולם לא תזכה לראות את זה, כי ברגע שתשלוף אותו, הוא יחזור מייד לממדים הטבעיים. ככה רק אני אוכל להינות מן הזין הענק שאני מעניקה לך, או בעצם לי. אז שים לב מה שאתה עושה, ברור?"
זה היה ממש ברור, נשמע כמו גיהנום מתוחכם, כי מה שווה זין ענק אם אינך יכול לחלוק את זה עם אף אחת או אף אחד?
אפרת לא הניחה לי לחשוב זמן רב מדי. היא גחנה אלי והחלה לנשק אותי נשיקה אחת ארוכה ארוכה, נשיקה עמוקה, שפתיה עטפו את שפתי בגמישות ולשונה הגדולה, החלה לסייר בתוך חלל פי ולחקור את צפונותיו. ואני, אכן הרגשתי כיצד גופי גדל לאיטו, אבל מה שהרגשתי יותר מכל היה את הזין שלי, כשהוא מתעבה ומתארך ומתנפח לממדים עצומים. מעולם לא חשתי שאני ממלא אישה עד כדי כך. והכוס הגמיש והנעים של אפרת הכיל את הזין המתעבה ומתארך, כאילו אין גבול לגמישותו. לא ידעתי בדיוק כמה גדול הוא הזין שלי בתוך אפרת, אבל הרגשתי שהוא ענק. הסקרנות הרסה אותי, כל כך רציתי להוציאו, לאחוז בו בידי, לחוש את העוצמה והגודל שאפרת העניקה לי, אבל כל זה היה רק של אפרת וידעתי היטב שמה שהיא אמרה, אכן ייתקים ושאם אוציא את הזין, הוא ישוב למימדיו הרגילים.
גופי כבר חזר לגודלו הרגיל, כעת הייתי חבוק עם אפרת על הכורסה שהטתה לאחור בלחיצת כפתור. חשתי בשדיים הנפלאים כשהם נלחצים אל חזי. בפיטמות הזקורות שכמעט שורטות אותי ובפה של אפרת שלא חדל מלנשק אותי. הלשון הזריזה והגמישה שלה, חובטת בתוךחלל פי. חיבקתי אותה בעוצמה ולחשתי:
"את מרגישה אותי?"
אפרת רק חייכה ולא אמרה דבר
"בתור קוסמת, את יכולה לגרום לכך שהזין שלי יישאר בגודל הזה גם כשאצא מתוכך?" שאלתי או בעצם התחננתי
"יכולה" אמרה וחייכה את חיוך המונה ליזה שלה
"יכולה?" שאלתי בתחינה?
"יכולה" ענתה שוב

קוקהולד 39
יפה
10 בינו׳ 2016, 22:25
רפאל המתנזר{צלב הפלדה}
שמח שאהבת
13 בינו׳ 2016, 6:02
מיתוסית​(שולטת)
משעשע. מזכיר את "דבר אליה"
20 בינו׳ 2016, 20:21
רפאל המתנזר{צלב הפלדה}
זה מן הסיפורים המעודנים שהיו באמתחתי
21 בינו׳ 2016, 7:14
מושכת בעט​(מתחלפת){שלו}
פנטזייה מתוחכמת ומאד מאד שובת-לב! יש בה הכל - בעצם יש בה את מה שתמיד חשקתי להכיר, והוא נפתוליו של המוח הגברי... אירוטיקה לא סטנדרטית. שאפו!
9 בספט׳ 2016, 10:14
רפאל המתנזר{צלב הפלדה}
תודה, אני מאוד מעריך את המחמאה
28 בספט׳ 2016, 2:06