שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שובה של השין לינג

מאת רפאל המתנזר{צלב הפלדה}     21 בנובמבר 2016
הפגישה המתוכננת בצהריים עם שין לינג, גרמה לי להתעורר מוקדם מן הצפוי. את עוד שכב במיטה הגדולה בעיניים עצומות, נושמת ברחש קל שכולו אומר רגיעה ושקט נפשי. יצאתי אל המקלחת הגדולה ופתחתי את זרם המים החזק באמבטיה, כשאני מביט בך דרך החלון הגדול המשקיף את החדר שמעבר לו.
ניסיתי להרגיע את עצמי באמצעות הזרם החזק אבל הזיקפה היתה חזקה ממנו. ידעתי שאני צפוי היום לריגוש גדול וחשבתי שמוטב לי להגיע רגוע ככל האפשר. ליטפתי את הזין הקשוי בעדינות כשאני משקיף מבעד לחלון.
ראיתי אותך מתפתלת קלות ומרימה את ראשך, הבטת בי מבעד לחלון וחייכת לעברי. היה ברור לשנינו שאת יודעת היטב מה מרגש אותי כל כך, הרי היכרת כל כך טוב את שין לינג מסיפורי העבר וידעת עד כמה אני נרגש ורוטט מן המחשבה על הפגישה הצפוייה לי בצהריים.
הבטתי בך מתרוממת מתוך השמיכה הלבנה, עירומה לחלוטי כמו תמיד, שדייך הבהירים והיפים שמוטים בעדנה כלפי בטנך, רגלייך הלבנות חלקות ומבהיקות נושאות אותך ברוגע לעבר חדר הרחצה.

נכנסת לחדר הרחצה וניגשת ישר אלי כשאת שולחת יד זריזה ורכה היישר אל הזין הזקור, מבלי לאמר מילה התחלת להעביר את היד הנעימה הלוך ושוב על פני הגזע הנוקשה בעוד ידך השנייה חופנת את הביצים המהודקות אל גופי. זרם המים החמימים המשיך לשטוף את גופי ואת התקבת וכרעת על ברכייך. שפתייך שאבו בעוצמה את הזין אל תוך חלל הפה והלשון ריפרפה על הראש החם והנוקשה. זה לא לקח הרבה זמן. עוד לא קרה שהצלחתי לעמוד בפני כוח המציצה שלך. תמיד ידעת כיצד להגמיר אותי גם כשניסיתי להתנגד, והפעם ממש לא ניסיתי. חשתי כיצד הזרם החם של השפיכה שלי, נעלם אל תוך חלל הפה שלך ויכולתי לחוש בתנועות הבליעה שלך. גמרתי בתוך פיך ואת בתנועת נסיגה מחוייכת הבטת בי בשביעות רצון של חתולה שזה עתה סיימה ללקק צלוחית של שמנת.
"ככה יהיה לך קל יותר" אמרת, כשאת מביטה על הזין שלי המתרכך בזריזות ומאבד את קשיותו תחת הזרם הקולח.
בעודי מתנגב ומתארגן להתלבש, החלה לעלות במוחי מחשבה.
"למה שלא תבואי איתי?" שאלתי
"מה יש לי לעשות בפגישה שלך עם שין לינג" הרי אתה תהייה מרוכז רק בה.
"נכון, אז מה?" שאלתי
"בואי איתי" הוריתי לך.
"תתלבשי ובואי"
הבטתי בך והייתי מרוצה מן האופן שבו התלבשת. דאגת להבליט את זוג השדיים הגדולים שלך. אם יש משהו שבו עולות הנשים המערביות על אלו האוריינטאליות באופן בולט, זה גודל השדיים. למעשה שדיים גדולים של נשים מערביות מטריפים אותן. כמות הסיליקון שנמזגת במזרח אל מתחת לפיטמות, גדולה יותר מכמות הסיליקון המשמש במפעלי האלקטרוניקה הגדולים.
"את נראית נהדר" החמאתי לך בעודנו יורדים במעלית לעבר היציאה.
משהגענו למלון, מלון ESELITE המפואר במרכז טאיפה, שין-לינג כבר היתה שם, היא ישבה ליד שולחן גדול בצד הלובי המרווח, אל מול החלון הענק הפונה אל הגינה הטרופית משובבת הלב. שין-לינג התרוממה, חיבקה אותי בחום ונישקה אותי בקלילות. הבטתי בה, היא לא השתנתה במהלך השנתיים האחרונות. דקיקה, חיוך של אלילה וזוג עיניים שמעמיקות חדור.
הצגתי אותך ושין-לינג סקרה אותך ארוכות יכולתי להבחין מייד שחלק ניכר מן הסקירה שלך הוקדש לשדיים הגדולים והמובלטים היטב באדיבותו של המחשוף הנדיב שלבשת בלי רחמנות.
התיישבנו שנינו מול שין לינג והשיחה העיסקית בינינו קלחה. אבל לא יכולתי להתעלם מכוח המשיכה של שין לינה שפעם בלא הרף. גם היא לא התעלמה. ממש לא, היא דאגה להחדיר את תוכי את המבט שלה שננעץ באישוני וטייל אל תוך גופי כשהוא עוצרבקלילות ממש בצומת הרגישה שבין הזין לביצים. החיוך שלה לא הסתיר: שין לינג ידעה בדיוק מה אני מרגיש. המבט שלה גבל בסוג של היפנוזה. היא גרמה לי לרצות בה עד כלות. והיא ידעה את זה ולא טרחה להסתיר את העובדה שהיא יודעת שאני יכול להיות שלה בתנועת אצבע קלילה.
בעודי מתמסר למבטה החודר והמענג של שין לינג שנוגע בכל איבר ואיבר בתוך גופי, את שולחת מתחת לשולחן יד ענוגה שיוצאת לסיור קליל על פני הירך שלי ועד מהרה מלטפת את הבליטה שהדקרה לה מתחת לרוכסן, כאילו לא היתה שום מציצה בחדרנו לפני זמן קצר. למרות שמגע ידך המוכר נעם לי מאוד ולמרות שהיה לי ברור לחלוטין שזו ידך המלטפת את הגבעה הקטנה שנוצרה לה מתחת לרוכסן, היה לי נעים לפנטז שזו היד של שין לינג.
עשיתי מאמצים גדולים שהליטוף התת-שולחני לא יהיה ניכר על פני. לרגע קט הסרתי את עיני מן המבט המשפד של שין לינג ומשהחזרתי את המבט קדימה, הבחנתי לפתע שעיניה אינן מעוצות בתוכי אלא דווקא בך. היא סקרה אותך בסקרנות וראיתי היטב שהמבט שלה אינו משאיר אותך אדישה.
השיחה העיסקית הסתיימה ושין לינג החזירה את מבטה אלי ואמרה:
"אז מה, הבאת לי מתנה, אה?" אמרה בחיוך המפתה שעשה אותה כל כך מגרה שעמדתי לגמור תחת הליטוף הקליל של ידך.
שין לינג בחנה אותך לאט וביסודיות, יכולתי להבחין בקוה הראייה שלה כשהוא חולף לאיטו מן הצוור שלך, מרחף על פני הקימורים התפוחים שמוצגים לראווה בחסות המחשוף הנדיב ומשרטט קו עולה ויורד על פני התפיחה הברורה שבלטה מחולצתך. בלי שום ספק, הפיטמות החדודות שלך היו במצב של הזדקרות איתנה שלא השאירה מקום לספק באשר להשפעת המבט של שין לינג עלייך.
בעוד ידך איננה חדלה מן הליטוף המעודן והקליל, רכנת לעברי ולחשת באוזני:
"היית רוצה לזיין אותה?"
הלחישה גרמה לזין שתחת לכף ידך הקמורה לפעום שתיים או שלוש פעימות שאיימו להביאינו לכדי גמירה נוספת.
"את לא יודעת שאף אחד לא מזיין את שין לינג?" עניתי
"רק היא מזיינת ואת מי שהיא רוצה"
"ועכשיו היא רוצה אותי" לחשת באוזני בעליצות בלתי מוסתרת.
"חשבתי שאת לא בענייני נשים" אמרתי בשמץ של קינאה
"היום אני כן" ענית לחשתי לי שוב באוזן.
שין לינג התרוממה מן הכסא והביטה בשנינו כאילו הבינה את השיחה שהתנהלה בלחישות בעברית בלי נקודות
"טוב, אנחנו עולים אלי לחדר" אמרה בטון שלא נזקק לפרשנות
"אנחנו?" שאלתי
"כן, אני, אתה והמתנה שהבאת לי"
אחזתי בידך ושנינו צעדנו בעיקותיה של שין לינג. גופה המושלם נע כמו נחש קוברה שעומד להכיש, בתנועות מדודות, קצביות ומצד לצד. לא יכולתי להסיר את עיני מן הישבן המושלם שלה שאחוז בשימלה הדוקה ומסמן לנו את הדרך.
במעלית היא הביטה בשנינו כמו ילד שקיבל צעצוע חדש ועומד עוד מעט לםתוח את האריזה.
נכנסנו אחריה אל החדר הענק בקומה ה 19, למעשה סוויטה שבמרכזה מיטה ענקית. מן החלונות הגדולים, נשקף הנוף הנפלא של טאיפה. ממש ממולנו, מגדל ה- 101 המעוצב בייחודיות שאין שנייה לה.
את ניגשת אל החלון והבטת בשקט. "רק עכשיו אני מבינה את מה שקרה לך כאן, לפני שנתיים, רק עכשיו אני מבינה את מה שכתבת בסיפור ההוא. עכשיו אני מרגישה את הכוח שלה שעוטף אותי ומשתק כל שייר של התנגדות. היא באמת מכשפה, קוסמת, מהפנטת. זו פעם ראשונה שאנ כל כך רוצה שאישה תזיין אותי" אמרת
שתקתי. עמדתי לידך.
שין לינג עמדה מאחורינו וחייכה.
"בואו" אמרה בשקט.
התקרבנו, את ואני אל שין לינג
"שתו" אמרה והגישה שנינו כוס משקה צהבהב בהיר זוהר קמעא.
"מה זה?" שאלת.
שין לינג הביטה בך ולא ענתה.
לגמת בלי לחכות לתשובה, שלא הגיעה.
"אתה יודע מה זה?" שאלת אותי בשקט, לאחר ששנינו לגמנו את הכוסות עד הטיפה האחרונה
"אה, כן זה שיקוי ששין לינג מכינה – זה גורם למי ששותה אותו לצייתנות מוחלטת"
החיוך שלך אמר הכל
שין לינג התיישבה על המיטה הגדולה וסימנה לשנינו להתקרב.
שלחה יד ארוכה, את יד ימינה, ומשכה אותך אליה תוך שהיא מושיבה אותה לידך, ממש ממש קרוב.
באצבע יד שמאל היא מסמנת לי בתנועה שאיננה משתמעת לשני פנים להתפשט. ואני מציית.
ראיתי את המבט התמה שהתפשט על פנייך. אולי בגלל שאת כל כך נשלטת, לא יצא לך לראות את הצד הנשלט שבי.
שין לינג חיבקה אותך ביד ימינה בעוצמה. היא קירבה אותך ונשקה לך בתשוקה שגרמה לי קינאה. ואת נענית לה בלי היסוס. מעולם לא ראיתי אותך פותחת את שפתייך לרווחה ומאפשרת לאישה לחדור אל תוך פיך ולעשות בו כרצונה. נראה היה לי ששין לינג כישפה אותך. הנשיקה הבלתי פוסקת שלכן, הלשונות שהחלפתן בקולי קולות ובעיקר התנוחה שבה הענקת לשין לינג את השליטה בגופך, הנינוחות שבה קיבלת את הטיפול שלה, הטריפו אותי. עמדתי שם, בזין זקור עד כדי כאב והבטתי בנעשה בעיניים כלות.
שין לינג החלה להפשיט אותך, היא הסירה את חולצתך והשאירה אותך בחזייה הדקיקה תוך שהיא משרטטת באצבעותיה את הגבול שבין הקו העליון של החזייה לבין השדיים הגדולים הלבנים והתפוחים שלך, שאיימו להתפרץ מתוך החזייה הלחוצה משהו. היא עשתה זאת בעדינות ובאירוטיות. יכולתי לראות כיצד את מרקדת ומרטטת מתחת למגע המחשמל שלה.
שין לינג לא הסתפקה במה שהיה לך להציע. היא שלחה את רגליה לעברי וסימנה לי באצבע להסיר את נעליה. עשיתי את זה בזריזות, נעלים וגרביים כמובן. האצבעות המטופחות של שין לינג לא המתינו שם אפילו לרגע. שין לינג שלחה את כפות רגליה אל הזין הזקור שלי ותוך כדי שהיא מטפלת בגופך, היא החלה בטיול של ליטופים על פני שיפולי ביטני ועברה אל הזין הזקור והביצים שמתחתיו. חשבתי שאני עומד להתפוצץ בכל רגע אבל שין לינג סימנה לי לא לזוז. לא זזתי. הבטתי כיצד ידיה של שין לינג משחקות בשדיים הגדולות שלך שכעת כבר שוחררו מן החזייה. ראיתי היטב את הפיטמות שלך קשויות כמו שהן תמיד כשאני משחק איתן. ידעתי היטב ששין לינג נהנית מכל רגע וידעתי שהיא תיקח את זמן שלה, ואכן, כך עשתה, לאט לאט היא הטריפה אותך עד שיכולתי להבחין ברטיבות שלך כשהיא מטפטפת מתוך התחתונים – מן המכנסיים כבר נפטרת מזמן.
שלחתי יד אחת והתחלתי לאונן אבל שין לינג הבחינה מייד במעשי:
"שלא תעיז" אמרה כשליתר ביטחון היא מעניקה לי בעיטה שגרמה לי להתקפל סביב ביצי הדואבות.
"לך ותביא את הקופסא" אמרה והצביעה על הארון השחור שמול המיטה הענקית.
אני כבר הכרתי את הקופסא והסתובבתי כדי להביאה
ואכן, בתוך הארון היתה קופסת עץ קטנה. הבאתי את הקופסה. לא הייתי צריך לפתוח אותה כדי לדעת מה בתוכה.
שין לינג פתחה את הקופסה ומתוכה שלפה שתי טבעות מתכת נוצצות. האחת בצבע כסוף מבריק, כאילו עשוייה מפלדת אל חלד והשנייה זהובה נראית כאילו עשויה מנחושת.
"לקקי" אמרה ונתנה לך ללקק היטב את שתי הטבעות ומייד הלבישה אותן על הזין שלי. הטבעת הראשונה ממש בבסיס הזין, לוחצת את הביצים ומהדקת את הזין. הטבעת השניה ממש תחת העטרה, לוחצת את המוט תחת העטרה תוך שהיא מותחת את העטרה כלפי מעלה.
"יפה, ככה אני אוהבת אותו" אמרה שין-לינג בעוד היא מנחיתה את כפות רגליה העדינות היישר על הזין שלי שהיה זקור וכואב.
הבטתי במה שהתרחש מול עיני. שתיכן, מתגפפות ומתנשקות כששין לינג משתעשעת בשדיים הגדולים שלך עם הפיטות הזקורות שהכרתי כל כך טוב ולוחשת לך מדי פעם משהו באוזן.
שלחת את ידייך והסרת את החולצה של שין לינג. מעולם לא ראיתיך מטפלת באישה בתשוקה כה רבה, שיחררת את חולצתה של שין לינג בזריזות וזוג השדיים של שין לינג, שגם אותם זכרתי היטב מן הביקור הקודם שלי, זינקו קדימה, זקופות וקופצניות. לא קטנים יחסית לאישה סינית חטובה. עוד לא הסתפקתי להעיף מבט וידייך כבר חפנו את זוג השדים של שין לינג.
אני מודה, הקינאה הרסה אותי. כל כך רציתי להיות שם ולהשתעשע עם שתיכן, אבל שין לינג לא איפשרה לי לזוז.
הבטתי בעיניים כלות כיצד שין לינג רותמת על עצמה את ריתמת הסטראפ און ואת הדילדו הגדול שלה, משכיבה אותך על המיטה כשפנייך על הכרית וחודרת אל חור הישבן שלך בלי שום היסוס. היא עלתה וירדה בעוצמה ובמהירות. ידעתי שאת אוהבת את זה וחיכיתי לגמירה הקולנית שלך. וזו אכן לא איחרה להגיע. ראיתי אותך גומרת ונשכבת באפיסת כוחות כששין לינג מתרוממת בזריזות, שולפת את הדילדו שלה מתוכך, הופכת אותך על גבך ומתיישבת על ראשך.
ואת? כמו ילדה טובה שרגילה מאז ומעולם לענג נשים את עושה את זה בשקיקה, מלקקת, מפנקת, מוצצת בקול רם ובעוצמה, בעוד שין לינג עולה ויורדת כשכפות רגליה המטופחות והעדינות משני צידייך
"בוא הנה" היא מסמנת לי להתקרב
"תן לי את הזין שלך" אומרת ושולחת יד למשש את הזין הזקור.
"יפה מאוד, הטבעת שלי עובדות מצויין" אמרה תוך כדי שהיא ממששת, לוחצת ומעניקה לי מספר תנועות שגרמו לחוש שעוד רגע אני גומר.
אבל ידעתי שאין סיכוי שאגמור. הטבעות של שין לינג כבר עשו את שלהן בעבר וידעתי שכל עוד שתי הטבעות מהודקות, הזיקפה ישמר ולא אוכל לגמור.
"שב כאן" הורתה לי

ygyg
מדהים..וואווו..
3 בדצמ׳ 2016, 6:12