שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חורף לא צפוי בחו"ל

מאת Gbsisfem​(נשלט)     1 במאי 2024
התלבטתי אם לשים את זה במילים, אבל הרגשתי שאני חייב. אתחיל בפרטים עלינו. אנחנו זוג הנשוי מעל 10 שנים, מגיל 22, עם ארבעה ילדים. כשהכרנו אשתי הייתה חסרת ניסיון מיני, לפחות לעומתי. עם השנים הצטברו לי בראש גם כמה וכמה פנטזיות מעולם הבי די אס אמ. משנה לשנה הראש התרגל לכל פנטזיה, וחיפש משהו יותר קיצוני.

בתור אדם נאמן לאשתו, לאחר שנתיים של נישואים לא הייתה לי ברירה אלא לשתף את אשתי בפנטזיות מעולם השליטה. כאחת שמכירה רק דברים "נורמטיביים" וסקס "ונילי", הן גרמו לה להישאר עם פה פעור. היה לה פשוט בלתי אפשרי להאמין, שאדם שתלטן כמוני – בחיים, וגם, לפעמים, במיטה - אוהב להרגיש כנוע ומושפל, ואף מפנטז על פנטזיות ניוש, כשהוא נחדר מכל כיוון. עם המון התעקשות מצדי, לאחר אין ספור שכנועים ופעמים שבהן היא הסכימה לנייש אותי, חדלתי מלבקש בגלל שראיתי שהיא ממש סולדת מרעיון הניוש. אוסיף ואומר שאשתי היא בחיים עוד יותר שתלטנית ממני, ופשוט אוהבת להיות בשליטה. גם בסקס היא אוהבת להחליט מה יהיה, אך לא מעוניינת בעולם השליטה. לבסוף התפשרנו על כך שבימי חופש, כשהילדים במסגרות, אני פשוט איהנה מכך שהיא תיתן לי משימות ניקיון וכך לפחות ארגיש מעט שליטה.

בשנה האחרונה, לאט לאט מצאתי את עצמי משוטט בסיפורי קוקהולד. בתחילה סלדתי מהם, אך אט אט הם החלו לגרות אותי. היה לי קשה עם זה בהתחלה, אך הגירוי פשוט הטריף אותי אף יותר מהניוש. עם זאת, בלבי ידעתי שזה קו אדום אצלי מעשית, ושלעולם לא אשתף אותה בכך. מצאתי דרך להנות מכך מבלי שהיא תהיה מודעת, בכך שסיפרתי לה שאני ניהנה מההשפלה כשהיא צוחקת עליי והזין שלי בתוך כלוב נעול וקטן, ושאני חודר אליה עם סטראפון גדול בזמן שהיא משווה ביני לבין הסטראפון. תיארתי לעצמי שגם היא בטוח הייתה נטרפת מפנטזיית קוקהולד אם הייתה שומעת על זה. אך יחד עם זאת הנאמנות אחד לשני היא קו אדום גם אצלה, וידעתי שגם היא לא הייתה מוכנה אפילו לחשוב על זה למרות הגירוי. לכן הסתפקתי בשליטה שהיינו עושים עד כה. עם ארבעה ילדים קטנים, ובהיותנו שומרים נידה, מיותר לציין שענייני השליטה קורים לעתים נדירות בבית. אך כשתכננו נופש חורפי באירופה כזוג, ממש התעקשתי שניקח כמה צעצועים קטנים איתנו ואיתם נסענו לנופש בבוקרשט.

במשך כל היום בטרמה שממנו חזרנו גמורים הראש שלי לא הפסיק לחשוב על שנעשה שליטה בערב כמו שהיא הבטיחה בבוקר. אך כרגיל כשהגענו לחדר, ישר אחרי המקלחת התחילו המשפטים הרגילים על כך שהיא עייפה ו״בוא נישן״, ״נעשה מחר״ וכו'. כך מצאתי אותנו נרדמים בשש בערב במיטה כשאני שוב מתוסכל. אפילו שביקשתי שהיא תרד לי בקטנה כדי לגמור, היא סירבה בתירוץ שיש לה כאבי גרון, כנראה מהקור. בתשע בערב התעוררתי והבנתי שאני חייב לפעול כדי סוף סוף שניהנה מערב זוגי בחדר - עד שאנחנו סוף סוף לבד.

הכנתי שולחן עם כמה סוגי שתייה ממתקים וחטיפים שקניתי מהחנות שליד המלון והערתי אותה כשהכל מתוקתק. כשהיא ראתה את כל ההשקעה וצברה כמה שעות שינה היא קמה והסכימה שנשתה קצת, אבל אמרה שהיא עדיין עייפה ושאין מצב שנצא או נעשה משהו. מאחר והיא איננה רגילה לשתות לעתים קרובות, אחרי 2 צ׳ייסרים שהתחננתי בפניה שתשתה היא פתאום התחילה להתנהג שונה ולזרום יותר. כשניסיתי לכוון אותה לכך שנעשה שליטה היא אמרה שאם כבר שתינו, היא מעדיפה שנצא קצת ושמחר נתעסק בשליטה. לאחר המון שכנועים ממני היא הסכימה לענוד לי את החגורת צניעות ואף צחקקה עליי על המראה של הזין שלי, שבתאכלס גדול במעט מהממוצע פתאום מצומק לו בתוך הכלוב. זה תמיד מצחיק אותה בלי קשר לשליטה. היא התארגנה ליציאה והתלבשה בצורה כל כך סקסית ולא כמו שהיא רגילה בארץ ותיארתי לעצמי שכך היא מנסה לשכנע אותי שנעשה סקס ונילי ומשם נמשיך לישון בלי לצאת. והאמת? אחרי שבבית היא כל הזמן מסתובבת עם טרינינגים או פיגמות פשוטות, לא יכולתי להתאפק בגלל הלבוש הסקסי והלא שגרתי וניסיתי ליזום סקס. פשוט התפתיתי ושכחתי מכל דבר אחר. אך כשבאתי לגעת בה,ף היא אמרה ישר בקול קשוח: "אתה ממש לא נוגע בי עכשיו עד שהתלבשתי". כשאמרתי שאני מוכן לוותר על היציאה בשביל סקס היא אמרה: "ממש לא. עד שהתארגנתי אני רוצה לצאת. מקסימום נשכב כשנחזור", וכך נסענו במונית לסוג של בר-מועדון שהמליצו לנו עליו כששנינו דיי שתויים ובאווירה טובה.

רקדנו מעט ברחבה, דבר שלא יצא לנו לעשות אולי מאז ימי הרווקות, ולאחר מכן הזמנתי לשנינו שתייה בבר, והיה ממש נחמד. בין לגימה ללגימה הלכתי לשירותים כדי להשתין, ומעט התעכבתי כי הייתי חייב להשתין בתוך תא סגור בגלל חגורת הצניעות ונאלצתי לחכות בתור אליו. כשחזרתי לבר, ראיתי שמישהו התיישב די קרוב למקומות הישיבה שלי ושל אשתי. ראיתי גם כוס נוספת, שאשתי שותה ממנה קוקטייל שונה. היא מיהרה להסביר לי שהברמנית נתנה לה את הכוס, בטענה שהבחור רצה להזמין אותה, וכמובן אשתי מהר אמרה לו באנגלית, שהיא נשואה והוא מהר הבין והתנצל.

מאוד כעסתי עליה על זה שהיא בכלל שותה את הכוס הזו. ממש רתחתי ואמרתי לה שהגיע הזמן ללכת, ושאם היה קורה ההפך, אחת קנאית כמוה הייתה כבר הופכת את המקום. אולי בגלל שהיא הייתה מעט שתויה היא פשוט החלה לצחקק בקול מזלזל ואמרה: "אתה מצחיק כשאתה מקנא - קשה לך להאמין שגבר כזה חתיך וסקסי מתחיל איתי?" פה כבר נטרפתי מעצבים ועניתי: "סקסי? את לא מתביישת להגיד מילה כזאת?! אם אני אומר על דמות בטלוויזיה בזהירות שהיא נראית טוב את יוצאת עליי , אז להגיד סקסי? כנראה שהגזמת עם השתייה! הולכים עכשיו! אני מבחינתי סיימתי. מצדי תישארי פה עם הסקסי הזה!" היא המשיכה בצחוק המזלזל, התיישבה עם גב זקוף בצורה מוזרה כזאת ואמרה: "שנינו יודעים שאתה סתם מדבר ולא באמת תלך, ובמציאות אחרת, הייתי נשארת אתו בכיף. הוא בדיוק הטעם שלי. חוץ מזה, שאתה היית רוצה יותר ממני שהוא ידפוק את אשתך, לא? אל תחשוב שאני לא יודעת! אני אשתך ויודעת הכל עליך."

הרגשתי את הלב שלי דופק בחוזקה ולא הבנתי מה קורה סביבי. מלמלתי בחוסר בטחון: "מה? מאיפה את מביאה את השטויות האלה? התחלת לדמיין? גם לי יש גבולות, למרות כל הפטישים שלי!" "אל תחרטט!" היא ענתה בגיחוך. ״אני כל הזמן בטלפון שלך ורואה את החיפושים שלך ויודעת מעולה מה זה קוקהולד, ובגלל זה אני נהנית להשפיל אותך כשאני מלבישה עליך דילדו. הבעיה שלא רק שאתה אוהב להיות סמרטוט, אלא שאתה כזה חסר בטחון ואומץ שאפילו לא סיפרת לי. בכל מקרה, כאמא לילדים וכאשה נשואה לא אעשה דבר כזה, כך שבכל מקרה זה יישאר רק בדמיון שלך". לא ידעתי מה לענות ופשוט הרגשתי כאילו כל העולם מתרסק עליי למרות שהשיחה גירתה אותי בטירוף. "אתה בטח התחלת לטפטף עכשיו בתחתונים מתחת לכלובון רק מהמחשבה. מזלך שיש לי ערכים ואוותר על התענוג הזה למרות המחשבה שלא רק שהוא סקסי, אלא בטח יש לו זין באמת גדול. אני בטוחה בזה."

הרגשתי בתוך תערובת של תחושות מצד אחד כעסתי בטירוף איך אשתי הנורמטיבית חסרת התיאבון המיני וההרפתקנות פתאום מדברת בצורה כזאת הרגשתי מרומה אך יחד עם זאת נסחפתי בצורה בלתי נשלטת לסיטואציה של גירוי ובאמת טפטפתי למטה " אם את רוצה אני אפרגן לך בגלל שאנחנו בחול תשבי אתו בבר ואני אשב כמה כסאות מכם לא אשקר באמת יש לי משיכה לכך אך זה קו אדום אצלי לא מוכן שמישהו ייגע בך אז אני מוכן שרק תדברו וזה יספיק בשבילי כדי להרגיש שמימשתי את זה ולדעתי את גם תראי בעצמך שהוא לא מתקרב אליי בכולם" היא חייכה ואני זזתי לשבת כמה כיסאות רחוק יותר עלה לי קול חזק בראש לעצור מיד ושכבר עכשיו שתינו חצינו קו אדום אך לא הצלחתי לשלוט בעצמי והתיישבתי חשבתי לעצמי שממילא תמיד הייתי בא איתה לרופא נשים ויושב לידה בכוונה בזמן הבדיקה הווגינלית ומתגרה בטירוף אז רק לפלרטט בבר ועוד בחו"ל זה באמת שטויות.

היא הישירה מבט לכיוון של הבחור שבאמת היה ניראה טוב עם תסרוקת גברית דבר שלי שנים כבר לא היה עקב התקרחות, וקעקוע של שרוול ביד, דבר שלא עשיתי עד היום בגלל הדת, או אולי חוסר אומץ לקבל החלטה לכל החיים. הבחור מהר הבין את הרמז, אך לא מיהר וגרם לה לחכות כמה דקות עד שהוא הגיע, דבר שאשתי ממש לא רגילה אליו. כשהוא סוף סוף התיישב לידה היא החלה להיות נבוכה ועם שפת גוף שונה שאני לא מכיר. הכרתי את שפת הגוף הזו מנשים אחרות שהייתי איתן בעברי והתרגשו ממני אבל ממנה בחיים לא ראיתי את זה.

הם הרימו כוסית והחלו לדבר, תוך כדי שהם מסתכלים עליי כל כמה שניות והבחור בוחן את התגובה שלי, ושוב חזרו לדבר ולצחוק. הרגשתי כל כך מוזר והחלטתי שאני עוצר את זה. עצבן אותי כל כך שהיא פתאום מסתדרת באנגלית בקלות, אחרי שכל הנופש היא שולחת אותי להביא דברים כי היא "לא יודעת את השפה". הגעתי אליה ואמרתי: "מספיק. הולכים זה סופי, ותאכלס אני גם רואה שבמציאות זה לא באמת מגרה".

הבחור הניח את ידו על כף היד שלה והיא זזה בצורה מוזרה כאילו קיבלה צמרמורת ולפתע הפתעה גמורה: ״גבר אתה יכול להירגע אנחנו רק דיברנו, וואלה סחטן עליך, שאחרי ארבעה ילדים יש לך אישה כזאת פצצה". הוא דיבר איתי בעברית! בהלם אמרתי לו: ״האם אתה ישראלי?!" התפללתי שהוא לא שמע את השיחה שלי עם אשתי בגלל שישבנו קרוב אליו, והוא ענה לי: "תירגע, אחי! אני לא ישראלי, פשוט אני עובד פה במועדון ופגשתי כל כך הרבה ישראלים שאני מכיר את השפה. אל תכעס על אשתך, היא באמת אוהבת אותך, וגברים עם הפנטזיה שלך זה כל כך נפוץ, אבל כמובן שלא נעשה כלום. גם אשתך אמרה שאין סיכוי שזה יקרה".

סוג של נרגעתי פתאום, גם מזה שהיא באמת לא משקרת ולא דיברה אנגלית, וגם מזה שהיא לא התכוונה לעשות איתו כלום. הרגשתי כל כך חסר בטחון ועניתי: "יפה, אחי. תאכלס אני אגיד לך, אתה באמת ניראה טוב, מן הסתם הרבה נשים יימשכו אליך״. הייתי כל כך חרמן מהערב, רציתי פשוט לעוף משם ולעשות עם אשתי סקס מטורף, בייחוד עד שהיא כל כך מתוקתקת, ואמרתי לה שהגיע הזמן לזוז. הבחור הסתובב כדי ללכת מאיתנו ואמר: "תגיעו גם מחר אם בא לכם כניסה ושתייה עליי. אתם אחלה אנשים!" לחצתי את ידו ובחוזקה, האמת כנראה מתוך אגו, והתכוונו ללכת ואז הוא אמר: "אני גם אזוז. אם תרצו אקפיץ אתכם, אני לן באיזור של המלון שלכם". תיארתי לעצמי שאשתי אמרה לו איפה אנחנו לנים ובכל זאת הסכמתי.

כשהגענו לרכב, אשתי ביקשה ממני שהיא תשב מקדימה, כי יש לה בחילות מהשתייה. הסכמתי. הם דיברנו ביניהם כל הדרך, והיא הייתה כל כך להוטה, מתעניינת וזורמת בשיחה שפשוט הופתעתי לראות אותה ככה. במהלך הנסיעה, הם גם התלחששו, ובגלל הרעש של המוזיקה, לא שמעתי אותם. הם פשוט לא התייחסו אליי, והאמת שכבר הייתי מגורה בטירוף ומעט נגעתי בזין שלי שהיה כלוא בכלוב.

כשהגענו למלון ובאנו לרדת מהאוטו בלי לחשוב אמרתי לו: "גבר, אתה מוזמן גם לעלות להרים איתנו כוסית בכל זאת הזמנת אותנו והכל". הם הסתכלו עליי במבט לא מובן. הוא הסכים ועלה איתנו. כשהגענו לחדר הלכתי להוציא את השתייה הקרח וכל החטיפים, והם התיישבו די קרוב האחד לשנייה. הלב שלי פשוט דפק בחוזקה והייתי בסוג של בלבול מסחרר כזה. התחלתי למזוג לנו שתייה, וכשבאתי למזוג את הכוס השלישית אשתי אמרה: " עצור! למזוג רק שתי כוסות! אנחנו לא נבזבז שתייה עליך! תגיש את השתייה, שב על הברכיים צמוד לרגליים שלי, ותשתוק.״ חשבתי לעצמי: היא אמרה - ׳אנחנו׳? מה קורה פה?! אבל אמרתי בלבי שנזרום בינתיים, ותוך שנייה התיישבתי על הברכיים, צמוד לרגליים שלה.

"לא צמוד מדי! אל תידבק אליי!" זזתי מיד והייתי נבוך - בעיקר מזה שהתקפלתי לידו. הוא הסתכל עליי ואמר לאשתי: "פשש ... יפה לך, מצאת לך פראייר שמתקפל ממילה אחת". אשתי גיחכה ואמרה: "כן, ככה אני, קשה להגיד לי לא." הוא התקרב אליה ואמר: "איתי זה ממש לא יהיה ככה. לא חסרות לי נשים. אם את רוצה שאישאר פה, אליי את תהיי ממושמעת!" אשתי לא ענתה ופשוט הנהנה בראש, ואני עמדתי פשוט להתחרפן. פעם ראשונה שהיא נכנעת למישהו. פשוט הרגשתי כאילו שזאת הזיה.

הם התחילו לשתות ולצחקק, ואשתי, שכל כך קשה לי לשכנע אותה לשתות איתי ביום יום, שותה בלי חשבון .העיקר שברכב היא אמרה שיש לה בחילה. הוא ביקש ממנה לשבת צמוד אליו והיא עשתה זאת מיד. כשבאתי להיצמד אליה היא אמרה לי: "אתה לא זז סנטימטר בלי אישור ממני, הבנת, סמרטוט? אתה זה לא הוא, אל תתבלבל". הגוף שלי קיבל צמרמורות וזרמים, ופשוט נסחפתי לסיטואציה, אבל ידעתי בלב שאני רק אגמור וזה ייעצר. הם לא באמת יעשו משהו. בלב אפילו הערכתי את זה שהיא מרחיקה לכת כל כך בגללי.

התחלתי לגעת בעצמי ועמדתי לגמור מבלי להוריד את הכלוב. לפתע היא הסתובבה אליי ובקול סמכותי אמרה: "אתה לא נוגע בעצמך בלי אישור!" היא דחפה אותי עם הרגל שלה וכמעט נפלתי. כשהתאוששתי וחזרתי לשבת הם פשוט התחילו להתנשק. חשבתי שאני מדמיין, אבל אשתי, שאני והיא תמיד אמרנו כמה אנחנו נאמנים, מתנשקת עם גבר זר! הם התנשקו בלהט והלשון שלו הייתה עמוק בפה שלה, דבר שאיתי היא אף פעם לא עושה. לא הבנתי מה קורה סביבי. עוד לא הספקתי לעכל את זה, והוא קרע ממנה את החולצה והיא פשוט זרקה אותה עליי. הוא ליקק לה את הפטמות ואני הרגשתי שאני עומד להתעלף. לא יכולתי להתאפק ואמרתי: "את בטוחה שאנחנו לא מגזימים עם העניין?" היא הסתכלה , ליטפה לי בעדינות את המכנסיים באזור הביצים, ואמרה: "אתה רוצה שאעצור?" התחלתי לחשוב מה לענות, והיא אמרה מהר: "כמו שחשבתי. התשובה היא לא, אז פשוט תסתום!" בפעם הבאה שתעצבן אותי, אתה פשוט תחכה לנו בחוץ!" סתמתי את הפה והיא התיישבה לידי על הברכיים והחלה לפתוח לו את הגינס כששנינו מסתקרנים מה שייצא משם.

לרוע מזלי יצא פשוט כלי מטורף, ולא ידעתי איפה לקבור את עצמי. תמיד הייתי בטוח שהזין שלי גדול, ופה אין מה להשוות , קל וחומר כששלי כרגע מכווץ מתחת לכלוב. אשתי הסתובבה אליי, משכה בחוזקה את החגורה ממני והורידה לי את המכנסיים. הבחור החל לצחקק ואפילו היה קצת נבוך ונפלט לו: ״מה זה הזין הזה?״ אשתי אמרה: "אתה מבין? זה הזין שדופק אותי שנים, ועוד יש לו בקשות. אתה צריך להגיד תודה שאני עוד נשואה לך, עם הגזר גמדי שלך! זה זין אמיתי - תתקרב ותראה!" היא משכה אותי מהזין והצמידה אותי אל שלו. לא ידעתי מה לענות, אבל הייתי כבר מגורה בטירוף. היא אמרה: "כמה פעמים לדעתך הזין שלך נכנס בתוך הגודל הזה? תענה!" עניתי בקול חלש: "לפחות פעמיים". אשתי נקרעה מצחוק ואמרה :"היית מת שפעמיים״. היא דחפה לי את החזייה שלה לפה ואמרה: ״עכשיו אני לא רוצה לשמוע אותך. מצדי מעכשיו בכל פעם שתרצה לדבר, פשוט תיילל, כלב קטן עם זין קטן״.

הוא תפס אותה מהשיער באגרסיביות. כן, אותו שיער שלי היא בחיים לא נותנת לתפוס, כי זה קו אדום מבחינתה. היא פשוט לא אמרה כלום, ולא הראתה התנגדות, והתחילה למצוץ בתשוקה. אני הייתי בהלם גם מהמראה וגם כי הייתי בטוח שהיא לא תרד לו. היא הרי אמרה שכואב לה הגרון בתחילת הערב, ועוד עם זין כזה גדול ולא כואב לה. היא מצצה כמו שבחיים לא ראיתי אותה, והוא החל לזיין לה את הפה חזק וחזק יותר. היא ממש נחנקה וכבר דאגתי ורציתי להתערב, אבל פחדתי שהיא תתעצבן. נגעתי בה עם היד כדי לוודא שהכל בסדר. היא הסתובבה אליי ופשוט ירקה עליי את כל הרוק שהצטבר לה בפה, והמשיכה למצוץ. הרגשתי שהיא עוד שנייה מקיאה, אבל היא המשיכה כאשר הוא תופס אותה מהשיער ואומר לה: "את לא יודעת למצוץ, את מבזבזת לי את הזמן, אולי כדאי שאלך ואשאיר את בעלך לספק אותך".

היא החלה להרים הילוך. הוא אמר לה לשים ידיים מאחורי הגב: "אם תתנגדי עכשיו, אני קם והולך. את נשארת עם ידיים מאחורי הגב. את עכשיו תראי מה זה גרון עמוק . אם תיחנקי או תתנגדי אני קם והולך, ברור?!" היא הסתכלה עליו כלפי מעלה, כשהזין שלו בתוך הפה שלה, והנהנה. היא ניסתה גם להגיד משהו, אבל לא הבינו מה. הוא החל להכניס את הזין שלו לפה שלה. בשלב מסוים זה נעצר מבלי שהיא תתנגד. הרגשתי שהיא עומדת להתפוצץ ואמרתי: "די, מספיק, זה מסוכן". לפתע כל הזין שלו נדחף לתוך הפה שלה והעיניים שלה החלו לדמוע.

הזין שלי פשוט התחיל לטפטף לבד, והרגשתי אורגזמה מוזרה שבחיים לא חוויתי, ושגרמה לי להיות עוד יותר חרמן. היא החלה למצוץ לו בטירוף ובשיגעון. הוא הרים אותה למיטה, הוריד לה את החוטיני מבלי להוריד את החצאית. פה כבר לא ידעתי מה לעשות, גמרתי פשוט בצורה מטורפת, והרגשתי שאני עדיין חרמן. אבל משהו בי הרגיש, שלמרות כל מה שקרה, מסקס כבר אין דרך חזרה. הרגשתי שאולי זה הזמן לעצור את זה, ואמרתי: "תקשיבו, באמת שנהניתי, אבל סקס זה כבר גדול עליי. אני חושב שעשינו מספיק. אני לא חושב שאני מסוגל לראות אותך בסקס עם אחר. אני פוחד שאתחרפן".

היא לקחה את החוטיני הוורוד שלה, ביקשה שאעמוד, והלבישה אותו עליי כך שהוא כיסה לי את הזין. היא הרימה לי אותו כלפי מעלה עד שכבר כאב לי בטוסיק, ואמרה: "אתה פשוט עלוב. החוטיני מכסה לך את כל הזין. אתה יודע, אני מבינה שקשה לך לראות, אבל לא עשיתי את כל זה כדי שתעצור אותנו רגע לפני סקס. אתה חושב שתגרום לי להתנהג כמו איזו שרמוטה, ואז תעצור רגע לפני הסקס? בגלל שבכל זאת אני לא רוצה שתתחרפן, מתוק, אתה עכשיו נכנס לשירותים ולא יוצא עד שאני פותחת, ברור?! אתה גם פותח את הברז של הכיור וגם את המים בדוש כי אני הולכת לגנוח ואני לא רוצה שתתחרפן מלשמוע אותי . יש לך שלוש שניות - ביי!!!״

התחננתי בצורה הכי משפילה ונואשת: "אז רק בקשה קטנה: בבקשה מתחנן שזה יהיה עם קונדום, זה חשוב לי פליזז", ושוב בלי שליטה רצתי ועשיתי את כל מה שהיא אמרה. בלב הייתה לי הרגשה, שהיא ביקשה שאצא ואפתח את המים כדי להעמיד פנים שהיא עושה סקס, ולהגיד לי אחר כך שלא באמת קרה משהו. היו לי נקיפות מצפון שאולי היא כל כך זרמה והתאמצה כדי שאהנה בזמן שהיא סבלה ונחנקה ממנו. חיכיתי דקה ועוד דקה ולא שמעתי כלום. התחלתי להשתגע בשירותים ולדמיין שאני שומע אותה גונחת, אבל ידעתי שזה רק דמיון. לפתע התחלתי להרגיש שדברים זזים בחדר. רציתי לצאת אליהם אבל פחדתי מהתגובה שלה, ופשוט ללא ברירה, התחלתי ליילל וליילל. במשך כמה דקות, היא לא ענתה, ואז פתאום היא קראה לי להגיע.

"מה קרה, חמוד? דאגת לי? אתה רוצה לדעת מה עשינו בזמן הזה? את האמת? אתה בטוח שאתה רוצה לשמוע?"
אמרתי לה שכן, ושאני מעדיף את האמת מאשר לאכול את עצמי על שקר.
היא ענתה: "אתה מוזמן לצפות באמת - על הברכיים! ולא להוציא מילה! כי אז תחזור למלונה שלך".

היא שכבה על הגב והוא החל להכניס לה את הכלי הענק והמוגזם שלו לכוס הקטן והצר שלה, שקטן גם בשביל הזין שלי. תמיד היא מכריחה אותי לגמור מהר מהכאב. הוא החל להכניס לה - ובלי קונדום! כעסתי אבל שתקתי, כי לא רציתי ללכת לשירותים. הוא זיין אותה כל כך חזק, והיא החלה לצרוח, תוך שמהכוס שלה נשמעים צלילים של נוזלים ללא הפסקה. היא גנחה בטירוף, דחפה לי את הכף רגל שלה לפה, והמשיכה לגנוח. ליקקתי אותה בטירוףף, ושוב התחלתי לטפטפף בתוך הכלוב.

הוא קם ממנה והתלונן שצריך חומר סיכה. היא גיחכה ואמרה: "אין בעיה". היא תפסה אותי בכוח וגרמה לי ללקק לה הכוס אחרי שהוא זיין אותה, ועוד בלי קונדום. הוא צחק ואמר לה: "לא הבנת, טיפשה. הכוס שלך רטוב כמו שלא ראיתי בחיים, את כזאת חרמנית. צריך חומר סיכה לתחת!״

היא הסתכלה עליי ואני עליה, והבנתי שסוף סוף הוא נגע במשהו שזה באמת הגבול המוחלט שלה. הייתי מוכן לעשות הכל כדי שנעשה אנאלי, אבל היא תמיד אמרה שזה כואב, ואין סיכוי, והיא פוחדת שתצא לה צואה, ואין סיכוי שהיא תעשה חוקן, כי זה מגעיל. אפילו קצת שמחתי שהוא הולך לקבל ברקס.

היא הביטה בי, ופתאום צעקה: "נו, סתום?! אתה רוצה שהוא יילך? הוא לא אוהב לחכות! תרטיב לי ת'תחת!"
"מה? זה יכאב לך! וחוץ מזה, אכלנו ארוחת ערב, את בטח לא נקייה. יהיו פאדיחות. את רצינית?!"
היא תפסה אותי, הצמידה אותי לתחת שלה, ואמרה: "שטויות, אני מכירה את הגוף שלי, הכל בסדר! תלקק טוב טוב שהוא לא יתאכזב״.

היא נשענה על המיטה בדוגי ואני התחלתי להרטיב לה את התחת כמה שיכולתי. היה קשה להתעלם מהריח של הזיעה והנוזלים אחרי הזיון הזה, אבל החרמנות גברה עליי. לאחר מכן היא הושיבה אותי לפניה והחזיקה לי חזק בידיים, כי ידעה מה מחכה לה. הוא החל לחדור, וראו עד כמה זה כואב לה, אבל היא הייתה מוכנה לעשות הכל כדי שהוא לא יילך. הוא החל אט אט להרים את הקצב ולדפוק אותה חזק, בזמן שהיא משחקת לי עם הזין בכלוב, מבט מזלזל בעיניה. לפתע הוא החל לזיין ממש חזק ולגנוח ואמר לה: ״תסתובבי מהר, ותוציאי את הלשון החוצה - קדימה!״ הוא אונן לה מול הפנים, והיא הצמידה אותי אליה בכוח. כבר לא הפתיע אותי שגם לזה היא הסכימה. הפנמתי שהיא תסכים לכל.

הוא החל להשפריץ עליה כמות מטורפת של זרע, תוך שהוא תופס בחוזקה את השיער הפרוע שנהייה לה וסוטר לה בחזה. הפנים והשיער שלה התמלאו זרע, אפילו עיניה.

ישבתי ממש צמוד אליה, ואין דרך להסביר את התחושה הלא מובנת שהרגשתי . הוא החל לאסוף עם הזין שלו את כל הזרע ולהכניס לה לאט לאט הכל לפה, תוך שהוא אומר: ״את עכשיו בולעת הכל!״ הוא החל ללבוש את המכנסיים, וברגע שלא שם לב, אשתי דפקה אליי מבט כל כך מתחנן, והחזיקה לי את הזין בחוזקה, ואני כבר הבנתי את כוונתה. ריחמתי עליה ופשוט נאלצתי לפתוח את הפה ולהכניס הכל בלית ברירה, כי באמת פחדתי שיהיו לה בחילות. (כמובן שרצתי וירקתי הכל בשירותים גועל נפש!!!) הוא הסתובב ואמר : "תראי לי שבלעת הכל?? עם לשון בחוץ". לאחר שבדק אמר: "ילדה טובה, אני לא מבין על מה אתה מתלונן, יש לך אישה מיוחדת!" הוא ליטף לה את הראש כשהיא על הברכיים, ויצא מהחדר.

נשארנו שנינו, כאשר אני לא יודע מה לומר ואיך לאכול את הסיטואציה. אשתי אמרה: "אם תנקה פה את כל הבלגן, אני אתן לך לזיין אותי. כמובן שתתקלח קודם, כי אתה לא נוגע בי ככה". לא האמנתי שזה מה שהיא אומרת אחרי כל זה, אבל הייתי כל כך חרמן. הורדתי את הכלוב, ניקיתי הכל במהירות הבזק, התקלחתי ובאתי בריצה. החדר כבר היה חשוך, והיא לבשה טרינינג אפור ומבאס, כרגיל - להוריד את החשק. התפוצצתי ואמרתי: "את רצינית? זה כבר עובר כל גבול, הזלזול שלך בי. זה כבר מוגזם!" היא שכבה והפנתה אליי את הגב, תפסה לי את הזין ואמרה: "אחרי כל זה אתה צריך להגיד לי תודה. חצוף, אחרי כל מה שהשקעתי בשבילך, אני גמורה מהערב הזה! אני רוצה לישון. יש לך 15 שניות. אם לא גמרת, לך מצדי תביא ביד, אני גמורה מעייפות! וכמובן תשים קונדום, שלא תלכלך אותי עם הזרע שלך."

הייתי כבר ממש עצבני על זה שהיא התביישה לבקש מגבר זר לשים קונדום אך ממני שאני בעלה היא כן ביקשה בחוצפתה לשים קונדום. אבל מאחר שהיא כבר התחילה לספור אחורה, מהר התחלתי להכניס כדי להספיק לגמור.

"נשארו לך 10 שניות. תכניס כבר את הזין, אתה לא תספיק לגמור. לא תהיה תוספת זמן!!!"
לרגע לא הבנתי אותה. "אני כבר עם הזין בפנים, אני כבר גומר".
"מה? אתה עם הזין בפנים? לא הרגשתי... יודע מה? בלי לחץ, קח ת׳זמן. אני זזה לישון בינתיים".

הכוס שלה היה כל כך פתוח שהיא לא הרגישה אותי, ולא הפריע לה שאמשיך כל הלילה. פיזית הרגשתי את הזין שלי נבלע לתוך מערה מרוב שהיא הייתה פתוחה בגללו. הרגשתי כל כך מושפל ותוך שנייה גמרתי בתוך הכוס שלה. החלטתי שבינתיים, עד הבוקר, אין צורך לחשוב על כל מה שהיה, ושאני חייב כבר לישון. חיבקתי אותה חזק ואיחלתי לה לילה טוב, אך היא כבר הייתה רדומה.

Gallgalil​(נשלט)
ואו, איזה סיפור.....ממש כיף ומגרה לקראת מחכה להמשך
8 במאי 2024, 6:27
Fuck Mind​(נשלט)
חח בקטע של הקונדום נשברתי. יפה מאוד
14 במאי 2024, 14:21