31
שעת אפס 06:50 כיתה ט' (גיל 14.8 )
החתיך של השכבה ( היום יצור מזעזע )
הברזנו מהשיעור , המתנו לאוטובוס , נסענו אליו ,
"התעלסנו" לצלילי זוהר ארגוב ...
נגמר , התלבשנו , המתנו לאוטובוס חזרה לביה" ...
החתיך של השכבה ( היום יצור מזעזע )
הברזנו מהשיעור , המתנו לאוטובוס , נסענו אליו ,
"התעלסנו" לצלילי זוהר ארגוב ...
נגמר , התלבשנו , המתנו לאוטובוס חזרה לביה" ...
רביעי פבר' 28, 2007 12:12 pm
•
89 תגובות
•
23292 צפיות

