בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת danniella
70 תוצאות
31
שעת אפס 06:50 כיתה ט' (גיל 14.8 )
החתיך של השכבה ( היום יצור מזעזע )
הברזנו מהשיעור , המתנו לאוטובוס , נסענו אליו ,
"התעלסנו" לצלילי זוהר ארגוב ...
נגמר , התלבשנו , המתנו לאוטובוס חזרה לביה" ...
רביעי פבר' 28, 2007 12:12 pm • 89 תגובות • 23292 צפיות
32
הרי זה לא ששכחתי ...
אני חושבת ששיחת הטלפון שהעירה אותך היתה בדיוק בזמן ...
אז מזל טוב כבר אמרתי
וגם את כל האהבה הענקתי
ואמשיך להעניק עד שיימאס לנו ..
פשוט הייתי חייבת להופיע כאן ...

חחח . ...
רביעי פבר' 21, 2007 3:46 am • 26 תגובות • 6471 צפיות
33
לשנים מאושרות עוד יותר ..
לבקרים מלאים חיוכים מהבנות ..
לערבים נינוחים ושקטים ..
ללילות פרועים ופוריים ...

לחיוך המקסים שלא יימחק מעל פניך ... לחיבוקים רבים מאנשים שאוהבים..
ובעיקר לך אישה יפה ...
רביעי פבר' 21, 2007 12:49 am • 23 תגובות • 5383 צפיות
34
למרות עליות ומורדות ... אתה אחת הדמויות החשובות בחיי....

היית שם גם כשרציתי וגם כשלא .

נותר לי רק לומר , גדל ותתחזק מתוך העוצמה שבך .

אוהבת ואמשיך לאהוב את מי שאתה .

אדם יקר . מזל טוב והר ...
רביעי פבר' 21, 2007 12:23 am • 6 תגובות • 1674 צפיות
35
גם אני לא קיבלתי שום הודעה ...
אני גם הייתי ממליצה בחום למי שיש לו את המספר שלי או של הרבה אחרים שאני מכירה
שלא יעשה בהם שימוש .

רצוי. ...
שבת פבר' 17, 2007 4:05 pm • 9 תגובות • 2222 צפיות
36
מה ניתן לאחל לאישה הזו

עוד חיוכים ? הפה לא יעמוד בזה

עוד צחוק ? המיתרים לא ישרדו .

עוד יופי ? העיניים יתעוורו .

עוד קסם ? ונוכל לשוב ולהאמין באגדות .

אז בעצם יקירתי , הישארי כמו שאת , ...
חמישי ינו' 04, 2007 12:15 pm • 51 תגובות • 11592 צפיות
37
חזקה כל כך ...
מדהימה .. אחת הנשים שזכיתי להכיר ..

אוהבת אותך עד אין קץ
מעריצה

על הכח שלך , על מי שאת .

עלי וצמחי אהובה שלי

המון המון אושר , אהבה , שגשוג ....

אה .. ובשנה הבאה ויל ...
שישי נוב' 17, 2006 9:53 pm • 16 תגובות • 4336 צפיות
38
פעם ראשונה שאני כותבת כאן
ממש התרגשות מצמררת.

בקיצור יש לי שאלה
אני זוכרת שהסתובבתי לי כאן ובקישורים שיש כאן באתר וראיתי מגפיים מאממות!! ( אני לא עילגת)
מגפיים בצבע חום גבוהות כמעט עד לירך
ואנ ...
שני אוק' 30, 2006 4:35 am • 3 תגובות • 2138 צפיות
מאת
פורום
40
ה"דום" לא רוצה שתסתובבי בכלוב
כי הוא מפחד שמישהו יידע שאת בקשר איתו, כי הוא לא בוטח בך מספיק שלא תספרי כלום
שאלת את עצמך למה?
אני בטוחה
שאלת אותו למה?
אני בטוחה
סליחה על הזלזול מותק
אבל הוא בטח ...
רביעי ספט' 20, 2006 12:37 am • 24 תגובות • 6145 צפיות