לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת Dark Anteros(שולט){Syffer}
48 תוצאות
42
לדעתכם, אדון (בתשלום) צריך לקחת פחות או יותר ממלכה?[I]
שלישי אפר' 08, 2008 9:57 am • 8 תגובות • 2877 צפיות
מאת
פורום
נושא
47
לצערי,נבצר ממני להגיע אל המסיבה הנ"ל
הבנתי שהיתה מסיבה טובה.
אשתדל להגיע אל אחת הבאות
עם העבד שלי "אלון ב"
או לסשיין משותף עם המכונה "ריפר"
אשר אותו הכרתי בתחילת דרכי. ...
שבת מאי 12, 2007 8:40 pm • 81 תגובות • 18044 צפיות
48
'כן חברים היום יהיה לכם את התענוג לחוות את נכוחותי במסיבה שלכם.
אני יודע שאתם מצפים לי בקוצר רוח ולא תהיו מאוכזבים.
לגברת אורלי ולבודיגארד אני מכבד את הזמנתכם ותודה שמתם אותי בתור האטרקציה הראשית אב ...
שישי אפר' 06, 2007 9:11 pm • 50 תגובות • 13523 צפיות