1
עושים כאן הר מעכבר.
הבחור חשב שהוא מצחיק. אותי זה שעשע, אחרים זה לא.
C’est tout
לילה טוב.
הבחור חשב שהוא מצחיק. אותי זה שעשע, אחרים זה לא.
C’est tout
לילה טוב.
שלישי דצמ' 23, 2008 5:44 am
•
71 תגובות
•
19848 צפיות

