לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת bael{בורדו בי}
285 תוצאות
71
אני רואה שאתה חזק בתוך הענינים.

אני חזק בהרבה עניינים....
יאללה....לך לבלות.....אתה לא עובר עברה (מקסימום תלבש שק ואפר כי גם ככה אתה בעיר זרה icon_smile.gif ...
רביעי יול' 15, 2009 6:02 pm • 12 תגובות • 2999 צפיות
מאת
פורום
72
אתה דתי? כך נראה לי מהכותרת בסד שכתבת,אף שאני חושב שבמקומות מהסוג שאנו נמצאים לא כדאי לכתוב בסד

ראשית בורדו בי היא הבת זוג שלי. אני bael.
אמנם אני מגיע מבית דת ויש לי לא מעט מכרים חרדים,י אך אני מ ...
רביעי יול' 15, 2009 5:46 pm • 12 תגובות • 2999 צפיות
מאת
פורום
73
אורלי??
סיימתן לארוג את השטיח האדום??
אני מקווה שכן. כי.....................סוף סוף אחרי עידן ועידנים אנחנו מגיעים.
חוץ מזה, כיליד "עמורה" אין סיכוי שלא אגיע לפגוש את המשפחה (גם אם הם דלי נתרן).
ב ...
רביעי יול' 15, 2009 5:01 pm • 20 תגובות • 5164 צפיות
74
בגלל שאח שלי מתחתן ולא תיאם עם אורלי
אני לא אגיע למסיבה,אולי בשלוש לפנות בוקר...

תעשו חיים בשבילי..... icon_cry.gif

על מה אח שלך חשב כשהוא קבע את החתונה שלו ליום חמישי? מה, הוא ילדה בת שתיים?

מזל ...
רביעי יול' 15, 2009 4:54 pm • 20 תגובות • 5164 צפיות
75
רציתי לשאול אם אני מגיע למסיבה,יש חשש שיצלמו אותי ויהיה למישהו תמונה שלי שיוכל להפיץ אותי.
אני אדם חרדי ואם יהיה תמונה שלי שתתפרסם אז...אני משאיר כבר לדמיון שלכם מה יכול להיות
בסד
אף אחד לא יצלם או ...
רביעי יול' 15, 2009 4:51 pm • 12 תגובות • 2999 צפיות
מאת
פורום
76
עכשיו אני מבין מדוע בכל פעם שאני אומר לבורדו, "שתקי כלבה", אני מקבל כזאת "כאפה" שהחמסה לא יורדת לי שבוע מהפנים.
תודה על השירשור........עכשיו הפנמתי. ...
רביעי יול' 15, 2009 4:02 pm • 44 תגובות • 12167 צפיות
77
הבוקר יצאתי מהחניה. בחורה הלכה עם הכלב שלה, שמלה שחורה קצרה, עם חגורה כמו רצועה שרשרת וכלב שחור אימתני, נעליים כחולות מבד עוטפות כך שרק הקרסול חשוף. היא חיכתה שאצא מהחניה, עמדה באמצע הכביש והביטה בי.. ...
רביעי יול' 15, 2009 3:57 pm • 7 תגובות • 3401 צפיות
78
שלא כמו קודמי...אני מברך באיחור רב ( את יודעת, לוקח לי זמן להגיע...ככה זה בגילי המופלג).

להבה יקרה,
המון מזל טוב, אושר, בריאות, נחת (במיוחד מהמלכה שאת מגדלת), שביתך יהיה תמיד מלא בצחוק, חיוכים ואה ...
שלישי יול' 14, 2009 7:15 pm • 30 תגובות • 8491 צפיות
80
לאישה (ה אישה במלא רמ"ח אבריה) המדהימה המון מזל טוב.
מי ייתן ששנה זו תביא איתה אושר, עושר, אהבה ו..............מזגן.
אוהבים
bael ובורדו ...
שלישי יול' 14, 2009 7:04 pm • 16 תגובות • 5275 צפיות