21
א. גם לא טענתי שיש מישהו כאן שאומר שאין יוצא דופן
ב. אם אתה מביע דעה, מביע את הדרך ראיה שלך, וזה לא נעשה מתוך מקום אישי
אז מה בעצם הטעם לומר משהו? אך כן, מסקנה מדהימה מצידך.
חג שמח ומעולה. ...
ב. אם אתה מביע דעה, מביע את הדרך ראיה שלך, וזה לא נעשה מתוך מקום אישי
אז מה בעצם הטעם לומר משהו? אך כן, מסקנה מדהימה מצידך.
חג שמח ומעולה. ...
רביעי ספט' 22, 2010 8:26 pm
•
37 תגובות
•
6616 צפיות

