סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת Rey H(שולט)
71 תוצאות
21
א. גם לא טענתי שיש מישהו כאן שאומר שאין יוצא דופן
ב. אם אתה מביע דעה, מביע את הדרך ראיה שלך, וזה לא נעשה מתוך מקום אישי
אז מה בעצם הטעם לומר משהו? אך כן, מסקנה מדהימה מצידך.

חג שמח ומעולה. ...
רביעי ספט' 22, 2010 8:26 pm • 37 תגובות • 6616 צפיות
מאת
פורום
22
אני היחיד בגילאים האלו שלנו, שזה לא מעניין אותו מה יש להם לחשוב או להגיד?
הרי לאנשים תמיד יהיה מה לומר, אם אתה צעיר אז אתה "ילדון" ואם אתה מבוגר אז אתה "לא מהדור"
ועם כמה שאני מבין אתכם כאן בנושא, ...
רביעי ספט' 22, 2010 8:07 pm • 37 תגובות • 6616 צפיות
מאת
פורום
23
ביום שאני אצטרך להתאמן לפני סקס אני אפרוש לי לחיי התנזרות ממין.
זה כמו אימון לפני אימון, תן לסקס להיות אימוני הכושר המובילים שלך, וככה פתרת את הבעיה. ...
רביעי ספט' 22, 2010 3:25 pm • 5 תגובות • 1945 צפיות
מאת
פורום
24

מדובר בדה-לגיטמציה מוחלטת של עמדת הכותב מבלי כל ניסיון להתייחס אליה כאשר העקרון העומד בבסיס האמירה הוא סירוס מוחלט וצמצום הההויה האנושית לכדי צריכה בלבד (אם אין שום דבר נחמד בחנות הזאת נלך לאחר) תוך ...
שלישי ספט' 21, 2010 3:54 am • 75 תגובות • 21022 צפיות
25
אני לא נקבה היסטרית ואתה לא מבוגר אחראי, ה"קחי אוויר" הזה לא לעיניין.
היית אומר קחי אוויר למי שעושה מדיקל לסאב שלה על הוריד של הזין או שזה נכס צאן ברזל?

בחוץ מזה, אתה חוזר לקלישאה הזאת של "מי אמר ...
שלישי ספט' 21, 2010 2:21 am • 75 תגובות • 21022 צפיות
26
ויחד עם זאת אני חייב לומר
לא נוח להסתכל? אז למה את נכנסת לאלבומים?
לא מסכימה עם חלק מהדברים? אז אל תסכימי, תלכי את לפי מה שאת רואה כאידיאל, למה להתעסק באחר?
ומישהו מנע ממך לומר את האמת אי פעם? הרי ...
שלישי ספט' 21, 2010 1:03 am • 75 תגובות • 21022 צפיות
28
מצטרף לדיון האיכותי
---
אני מבין אלו שאין להם העדפה מסוימת, פשוט חושב שגם הטוסיק וגם החזה
צריכים להראות טוב, ואז פשוט אין צורך לבחור ביניהם icon_smile.gif  ...
חמישי ספט' 16, 2010 7:27 pm • 37 תגובות • 12945 צפיות
29
באמת כאילו..
לא כואב לכם במוח לפעמים מרוב ערימת החפירות על חפירות שיכולות להיות בנושא אחד?
אני לא מבין למה בכלל מישהו פה מרגיש שהוא בעמדה שלהחליט מה נכון ומה לא
מה מקובל יותר ומה פחות, מה בדסמי יות ...
חמישי ספט' 16, 2010 5:33 pm • 51 תגובות • 14332 צפיות
30




Separated Self שמחתי לעזור ! ..

Primary סחטיין על הידע
אבל אצלי לעומתך , דווקא בגלל הידע אני לפעמים יותר פרנואיד ויש לי כל מיני תוכנות הגנה שאני משתמש בהן
והחשובה מכל זאת תוכנת הצפנה שמ ...
שבת ספט' 11, 2010 11:37 am • 35 תגובות • 8711 צפיות