סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת Rey H(שולט)
71 תוצאות
31




Separated Self שמחתי לעזור ! ..

Primary סחטיין על הידע
אבל אצלי לעומתך , דווקא בגלל הידע אני לפעמים יותר פרנואיד ויש לי כל מיני תוכנות הגנה שאני משתמש בהן
והחשובה מכל זאת תוכנת הצפנה שמ ...
שבת ספט' 11, 2010 10:17 am • 35 תגובות • 8711 צפיות
32

בחיי שהוא וCAT עזרו לי.
וגם לב_יאה.
תודה!!!

בשמחה icon_biggrin.gif

מעבר למה שכתבתי כאן אתמול, לא חדרו אלי וירוסים
ולא קרה שום נזק למחשב, כנראה צריך אנטי וירוס חזק ותכנות הגנה
טובות.
אגב,
אני מהיו ...
שבת ספט' 11, 2010 9:42 am • 35 תגובות • 8711 צפיות
33
לא הייתי ממהר לפרמט/לשחזר
בעקבות משהו שטותי שכזה...
עצתי לקהל, ניקוי של מה שיש לכם במטמון, עוגיות, רישום ערכים, וכו'
לא משהו ש-CCleaner לא יכול לעשות בלחיצת כפתור אחת.
לאחר מכן, סריקה באמצעות שיל ...
שישי ספט' 10, 2010 2:04 pm • 35 תגובות • 8711 צפיות
34
ולא ניסיתי לומר שנתת לגיטימציה למשהו,
הגבתי לנושא עצמו ולא בפרט להודעתך.
אז אין שום מחלוקת בדעות שלנו icon_smile.gif
ראשון אוג' 29, 2010 7:13 pm • 11 תגובות • 4002 צפיות
מאת
פורום
נושא
35
אני יכול להסכים עם כך שבגידה זה זלזול, חוסר מחשבה, זריקת זין, הרס עצמי, חוסר ערכים וכבוד
ושלל הדברים,
אבל לומר שזה צורך? כלל לא..
אבל בוא נאמר לצורך העניין, שמה שאחד רואה כצורך, לא בהכרח האחר ירא ...
ראשון אוג' 29, 2010 6:41 pm • 11 תגובות • 4002 צפיות
מאת
פורום
נושא
36

אולי מישהו מהמנתחים יכול להסביר לי למה אני מקבלת הודעות שמתחילות ב"קראתי את הפרופיל שלך ומאוד התחברתי/מצא חן בעיניי/חשבתי שיש לנו הרבה במשותף...."



icon_wink.gif
לאלו אני קורא הודעות זבל.. הם פשוט ...
שישי אוג' 27, 2010 1:41 pm • 40 תגובות • 12020 צפיות
37
Primary,
לא כל כך הבנתי את הטיעון שלך. אני חושב שאם אין ספק שיש סכנה, כל צופה צריך תיאורטית להתערב. אבל תמיד עדיף ש-DM יעשה את זה, כי ל"כל צופה" לא בטוח שיקשיבו ול-DM אמורים להקשיב. אם אין DM בהישג י ...
ראשון אוג' 22, 2010 11:24 pm • 156 תגובות • 28659 צפיות
מאת
פורום
38


על זה בדיוק הויכוח. אני טוען שכמעט לעולם לא קיימת סכנה איומה כזו מחוץ למוחם הקודח של הצופים, ושכמעט אף אחד פה לא יכול לזהות סכנה כזו אצל זר גמור ולהבדיל אותה מתגובותיו הרגילות של אותו זר בשעה שמסש ...
ראשון אוג' 22, 2010 11:19 pm • 156 תגובות • 28659 צפיות
מאת
פורום
39


על זה בדיוק הויכוח. אני טוען שכמעט לעולם לא קיימת סכנה איומה כזו מחוץ למוחם הקודח של הצופים, ושכמעט אף אחד פה לא יכול לזהות סכנה כזו אצל זר גמור ולהבדיל אותה מתגובותיו הרגילות של אותו זר בשעה שמסש ...
ראשון אוג' 22, 2010 11:03 pm • 156 תגובות • 28659 צפיות
מאת
פורום
40
עצתי עבורך היא,
תתרחק עד כמה שאפשר מלבצע זאת עם אנשים זרים/שאינך בוטח בהם במיליון האחוזים.
מעבר לכך, שיהיה לו ניסיון מקצה לקצה בנושא.
ברור לך שעם האדון הלא מתחשב/הלא מנוסה
הנזק הפיזי שיגרם לך עקב ...
ראשון אוג' 22, 2010 10:04 pm • 5 תגובות • 4820 צפיות