סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת Rey H(שולט)
71 תוצאות
43


אם מישהו יתפוס לי למשל את היד, מבחינתי זה מעשה תוקפנות.

יש הבדל עצום בין לשאול, להעיר, או לייעץ מאשר לעצור מישהו פיזית.

מה שאתה רואה בצורה מסוימת, אדם אחר יראה אחרת.
יראה בעצם ההתערבות גם א ...
ראשון אוג' 22, 2010 1:49 am • 156 תגובות • 28659 צפיות
מאת
פורום
44

אבל, אם מישהו היה מתערב לי בסשן ברמה של לנסות לעצור אותי פיזית, הוא היה מוצא את עצמו מקופל על הרצפה.




כי מי רוצה שרק בגלל שהיו לו כוונות טובות, ובא וניסח את עצמו בצורה מנומסת ומכבדת שדום רבע ...
ראשון אוג' 22, 2010 1:42 am • 156 תגובות • 28659 צפיות
מאת
פורום
45
משהו שלא הבנתי פה,
אתם מדברים על להתערב בשביל לראות אם השולט\ת מודעים למה הם עושים או לא?
או שאתם מדברים על לבדוק האם זה עדיין בהסכמה?

כי וואלה, גם אם מישהו מצליף למישהי אחרת על הפנים ביודעין וזה ...
ראשון אוג' 22, 2010 1:31 am • 156 תגובות • 28659 צפיות
מאת
פורום
46
תקרא את הכתוב,

ברמה של לעצור אותי פיזית.

לא ברמה של להעיר הערה, לשאול שאלה, או להציע הצעה.

לעצור את המתרחש יכול להיות גם ברמה שבאת ונתת הערה, או שאלת שאלה
או הצעת הצעה.
תגדיר לעצור פיזית, ב ...
ראשון אוג' 22, 2010 1:29 am • 156 תגובות • 28659 צפיות
מאת
פורום
47


אבל, אם מישהו היה מתערב לי בסשן ברמה של לנסות לעצור אותי פיזית, הוא היה מוצא את עצמו מקופל על הרצפה.


זהו.. שהבעיה מצויה באנשים בגרוש כמוך,
ומתוך זה שלצערנו קיימים אנשים כדוגמתך,
כפי שציינת ...
ראשון אוג' 22, 2010 1:15 am • 156 תגובות • 28659 צפיות
מאת
פורום
48
גם סשן עם הבנאדם הלא נכון במועדון הוא (ברובם המכריע של המקרים) לא עניין של חיים ומוות או נזק בלתי הפיך. זה עדיין לא אומר שהוא לא יכול להיות חוויה איומה ונוראית למי שעובר אותו.

אני ממליצה שבפעם הבאה ...
שבת אוג' 21, 2010 10:27 pm • 156 תגובות • 28659 צפיות
מאת
פורום
49
מתוך הסיבה הפשוטה, שגם אם אני אתערב, הרי שזה לא מה שיגרום לאדון להשתנות ולהפסיק עם הנעשה גם בפעם אחרת, וזה לא מה שיגרום לנשלט/ת להציב גבול או שלקום וללכת.
חייבת לוודא שהבנתי אותך נכון.
אתה באמת אמ ...
שבת אוג' 21, 2010 8:17 pm • 156 תגובות • 28659 צפיות
מאת
פורום
50
אלא אם כן הוא שבר לה את הרגליים, או שהיא כבולה, תמיד יש לה את האפשרות שלקום וללכת.
אני חושב שטיפה ממעיטים ביכולת הנשלטת לקום וללכת.

אולי אם תתארי את הסיטואציה קצת יותר, התשובה תהיה מדויקת יותר.
...
שבת אוג' 21, 2010 7:46 pm • 156 תגובות • 28659 צפיות
מאת
פורום