לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת צחי נשלט קינקי(נשלט)
80 תוצאות
71
כלל אני לא אוהב כאב קשה.
במיוחד לא זריקות ומחטים
ובעיקר לא טיפולי שינייים
בנוסף כמה הערות שהרפוא שיניים שלי
סיפר לי על הכאב של הזריקה
הכאב לא ניגרם כתוצאה מהחדרת המחט
אלא מהזרמת החומר המרדים כך ...
רביעי יול' 03, 2013 1:51 pm • 14 תגובות • 3732 צפיות
73
בעד מאוד בעד חוץ מקיא
ונישאלת רק השאלה מה עושים עם הביזאר ובאיזה
ביזאר מדובר
למשל שתן אממממממממממ בכייף
אולם לגבי צואה הדבר קצת יותר בעייתי מסיבות
בראותיות אבל גם כאן ניתן לעשות דברים
למשל חי ...
שבת מאי 04, 2013 11:03 pm • 6 תגובות • 3679 צפיות
77
תענוג פשוט תענוג ליקרוא את כתבייך
וכפי שרשמתי בעבר
מכתיבה לכתיבה
זה ממכר יותר ויותר
מאחל לך שתרגישי
חופשי לירשום הכל
בלי היסוסים
ובלי מחשבות מה יגידו אחרים ...
רביעי מרץ 27, 2013 11:08 pm • 10 תגובות • 3865 צפיות
78
כל פעם שאני קורא את כתבייך
ורשימותייך אני מרגיש כיצד
אני מתאהב בך מחדש
הם מדהימים ומגרים
בצורה שאינה ניתנת להסבר
המון תודה לך ומקווה לעוד הרבה
סיפורים פרי מיקלדתך ...
שני מרץ 25, 2013 5:55 pm • 12 תגובות • 4014 צפיות