71
כלל אני לא אוהב כאב קשה.
במיוחד לא זריקות ומחטים
ובעיקר לא טיפולי שינייים
בנוסף כמה הערות שהרפוא שיניים שלי
סיפר לי על הכאב של הזריקה
הכאב לא ניגרם כתוצאה מהחדרת המחט
אלא מהזרמת החומר המרדים כך ...
במיוחד לא זריקות ומחטים
ובעיקר לא טיפולי שינייים
בנוסף כמה הערות שהרפוא שיניים שלי
סיפר לי על הכאב של הזריקה
הכאב לא ניגרם כתוצאה מהחדרת המחט
אלא מהזרמת החומר המרדים כך ...
רביעי יול' 03, 2013 1:51 pm
•
14 תגובות
•
3732 צפיות

