אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת Darkness of Human(שולט)
204 תוצאות
82
בהנחה והחותך שווארמה אצל שמש ,

יקח כמה שיפודים ויתקע אותם בגבך ,

לאחר מכן יחמם את ישבנך הרך עם מגבת רטובה ( בהצלפות )

ולקינוח יחבוט בך עם השיח של השווארמה ....

אני משער שתגיעי לאותה תוצאה ...
ראשון אוק' 23, 2005 9:07 am • 6 תגובות • 3071 צפיות
83
הבסיס לסאב ספייס מעבר לפאן הפיזי עצמו הוא התקשורת בין השולט לנשלט

או במקרה הנוכחי בין מעניק הכאב לסופג הכאב ,

ברגע שיש תקשורת , רצון , קבלה והתמסרות לכאב ניתן לצאת אל " המסע " ,

אל הסאב ספיי ...
ראשון אוק' 23, 2005 8:23 am • 6 תגובות • 3071 צפיות
85
מיוחדת !

סוף סוף.
אהבתי.
את בטח מכוערת ושמנה אבל היום, אני מוריד בפנייך את הכובע.
ממש אהבתי. icon_twisted.gif


לא מכוערת ולא שמנה
וגם אם היתה היית מת להכיר אחת עם ראש כזה
icon_exclaim.gif

ילדה יצאת ...
חמישי אוק' 06, 2005 1:33 am • 79 תגובות • 20064 צפיות
87

יופי של עבודת מחטים icon_cool.gif (מאסטר - אם אני מפרגנת זה לא בהכרח שגם אני רוצה icon_razz.gif )


שנה טובה לכולם

ניו בוי ( לא יעזור לך השינוי ... icon_lol.gif )
יופי של עבודת מחטים

ואת ...
מי שאל אותך מה את ...
שני אוק' 03, 2005 1:35 pm • 22 תגובות • 6957 צפיות
90
מה הקשר אלי דרקנס??

ואם יש שם סאבית שיש לה חבר/דום היא לא תספר לחבר שלה שום דבר ממה שהיא קראה בפורום? והוא לא יספר לאף אחד? והם לא יכנסו לשם אף פעם ביחד?

המחשבה שאפשר לשמור על דברים שנאמרים בפור ...
רביעי אוג' 17, 2005 3:31 am • 81 תגובות • 19798 צפיות