בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ארבע עונות של תשוקה אקסטרימית (מוקדש לגבירתי )

infinite​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006

ארבע עונות של תשוקה אקסטרימית (מוקדש לגבירתי )

infinite​(נשלטת) • 6 בינו׳ 2006
(הקטעים הבאים מתארים רגשות טוטאליים שבחרתי לשתף אתכם ממקום קצת אחר ,נא לא לקחת כל דבר מילולי כמו שלפעמים קורה icon_wink.gif )


סאדו מאזו
(חלק קטן אבל משמעותי )

מריחה את גופך ידיי כבולות את נוגעת לא נוגעת ,גופך כמו מרחף עליי ,בלתי נתפס ,שיערך חולף על פניי ריח השמפו שלך רגליי פסוקות אני מתפתלת תחתייך רוצה לחוות אותך ,המגע שלך רך קליל עינייך חזקות חודרות אותי אני רוצה לאבד שליטה לגמרי רוצה כאב ,לזעוק לבכות להתפתל לחוש את גופך מתחכך עליי את משקלך עליי על המצבטים מכאיב עד איבוד שליטה על תנועותיי ואותך בתוכי נועלת את ידך על פי חוסמת נשימה חוסמת זעקה אונסת אותי קורעת אותי עד שאשבר וגם אחרי זה עד שאת תחליטי שמספיק רוצה לחוש ידך מחזיקה בידי מחזקת אותי. אני מרחפת רק ממחשבה עלייך...

אהבה

כשאני מתעוררת בבוקר בביתך אני מרגישה את האהבה שלך נוגעת בליבי נגיעות קטנות וחמות כאלה, מעין לב שפועם ,כמו עוד לב ליד הלב שלי שתמיד שם .הוא פועם קרוב , ונוגע בליבי כמו תקתוק של שעון שמזכיר שעוד מעט תתחיל מסיבה חבל"ז. זה מזכיר לי כשהייתי קטנה ,הכל היה מעניין ומסקרן במיוחד כשנולד יום חדש ,כולי כבר הייתי אנרגיה וסקרנות . ואז אני רואה אותך והשעון הקטן מתפוצץ לאושר גדול . לפעמים זה אושר קטן ,כזה של יום יום ,שבא עם החיוך שלך . כל רגע שונה מקודמו. כל רגע מפתיע ומרגש. את עם קוקו וטרנינג והלב שלי עוד שנייה מתפוצץ מהמחשבה שאיי פעם לא אוכל לשמור עלייך ,שלפעמים אני לא נמצאת ואת עובדת בבית ופתאום משהו קשה לך ,או שפתאום משהו כואב לך ואני לא שם...או המחשבה על כך שלא אוכל להיות שם מתישהו ,שמשהו ישתנה, שעוד עשר שנים נהיה שונות ,שאתחתן אוליד...בעצם גם אז אהיה שם...מעניין אם אשתף את בעלי ביחסים איתך ,ברגש אלייך או שאהיה אחת שמתגנבת אלייך בתירוץ של "הולכת לחברה"...נראה לי שאשתף ואולי גם בהתחלה ואולי אפילו זה יהיה אולטימטום מבחינתי. אגיד לו תשמע, יש לי סוד קטן ,אני אוהבת אותך אבל אני מאוהבת באישה כבר שנים ולא אוותר עליה בחיים ,אם אתה עדיין רוצה להתחתן סבבה. (: עולות לי דמעות אושר כשאני רק חושבת ,שאת כאן .אני רוצה להיות שומר הראש שלך מפניי כל דבר ואפילו הכי קטן שיכול לפגוע בך. הסלקטור לאנשים שיכולים לפגוע בך ,הפילטר לכל דבר לא טוב הם יעברו דרכי קודם. הלב שלך שפועם תמיד איתי והתפילה שלי היא שלא ייגמר לעולם אלוהים ..

כניעה
(מתוך רצון)

השליטה שלך מצליחה לאחוז בכולי ,חזקה ,מורגשת כל כך בעיקר בגלל שהיא...לא מורגשת ..אינך מבקשת . אינך דורשת. את אוהבת לעשות בעצמך. אוהבת שליטה שלך בכל דבר .מלכה אמיתית .כשאת אומרת לי להכין קפה זה כבר ממלא אותי אושר כי זו זכות בשבילי . רוצה לעשות בשבילך הכל...לא רוצה שתעבדי בכלל.
אבל את קמה על רגלייך חזקה , קובעת לעצמך מה ומתי ואיך ייעשה ,יוצאת לעבודה ,כל דבר את עושה בחשק ,בחיוך ,כמה את מעניקה מעצמך וגם לי ,גוד לפעמים אני חושבת איך את מצליחה להקדיש זמן להכל את פשוט אלופה ואז מעריצה אותך עוד יותר כי אין דבר נעלה יותר מאישה עצמאית שיודעת להחליט ואת כזו. זה אתגר לעשות בשבילך ולהצליח .בתוך החיבוק שלך אני שוכחת מהמאבקים שלי ,הוא עוטף אותי והלב מפשיר אינני פייטרית פתאום ,מרגישה ילדה קטנה.. רוצה להעניק לך יותר בכל רגע שעובר תמיד נראה לי לא מספיק ,תמיד נראה שיכולתי יותר , שואפת להעניק לך כל מה שתרצי כי אותי כבר קיבלת . לגמרי . הלב שלי שלך .


אובססיה (לא של קלווין קליין)
עונה של כאבים קטנים שחבויים איי שם

דלת ביתך קוסמת לי. המדרגות אל חדרך קוסמות לי. הם כמו המפתח למשאלות הכמוסות ביותר של ליבי שמתגשמות איתך . לעיתים אינני תופסת את האושר שיש לי מסרבת להכיר בו .לא מגיע לי האושר שיש לי. לפעמים שינה עמוקה פוקדת אותי עם חלומות מעיקים ,פלשבקים של כאב שצחקתי לו בפנים , זכרונות עמומים של רוע שהתערבב כמובן מאליו בחיי ,רוע שעשו לי ,רוע שעשיתי ,הרוע שיש בי . קוסם..לי...לפעמים אני יודעת שהוא לא אמיתי ,שהוא אינו שם ואז השינה העמוקה מזכירה לי בחלומות אבודים שפעם הוא היה עושה לי טוב .ואחר כך רע עד להקיא . התמכרות מתוקה למשהו שיציל אותי מעצמי.נראה לי צריך להרוג כאלה כמוני כשהם עוד קטנים כי כשהם גדלים זה הופך להיות התמכרות מתוקה למישהו . אני מכורה לך . בגדיי שחורים גופי קליל פוסע על מדרגות ביתך, מחפשת את הדלת שלך אובססיה מתוקה של ילדות טוטאליות של ילד שרוצה סוכרייה .אני צל של תשוקות חמקמקות ,אני תמיד מזכירה לאנשים שהתשוקות האלה שם ,גם בתוכם , שזה דבילי לנסות להכחיש ,שזה מגרה להכיר בהן ,שזה קיים בהם. לפעמים אני מוציאה מאנשים את הרע שבהם .רק כי הוא שם ואני יודעת שהוא שם. ואולי כי אני לא רוצה להרגיש לבד. בתוכי אני מתחננת אלייך שתעצרי אותי . שלא תלמדי לשנוא אותי בגלל הדברים הרעים שבי . לפעמים אני מתבוננת באנשים ואז רואה שבעצם הרוב יש בהם המון רוע .אני רואה אותו על פניהם גם כשהם שמחים והכי הרבה – בדברים שהם עושים ,דברים קטנים .מבטים קטנים של רוע שנשארים להם כל החיים. הערה מעליבה לאדם שמנסה לעשות הכי טוב שהוא יכול. התעלמות מהומלס ברחוב .מבט מתנשא לעבר אישה שמנה מאד . רכילות מצחקקת מאחורי גב של חבר שהרגע עזב את החדר עם חיוך אמיתי. בגידה באימון של בן זוג .פיטורין של איש מבוגר מעבודה . כל זה רוע. ההומלס היה מאושר אם היו היו נותנים לו כסף לאכול , הבן אדם שמשתדל היה מאושר אם לא היו מעליבים אותו , האישה השמנה היתה מרגישה יותר טוב ללא המבטים המתנשאים .האיש המבוגר לא היה מאבד עצמו אם לא היו מפטרים אותו. משאלותיהם של כל אלה קטנות כל כך ומה שחוצה בינם לבין האושר זה הרוע הקטן-גדול ההוא של אלה שאפילו לא שמים לב שהוא שם. אבל בי יש רוע מסוג אחר . משהו מסוכן בי כי זה רוע אינטימי מאד ,אפל ,כזה שמגרה אותי ,כזה שגורם לי להתמכר. כזה שגורם לי לפחד.
אני רוצה להיתפס לפעמים ברוע הזה ,להישפט עליו אבל זה בלתי אפשרי כי הוא בלתי נראה. הוא בלתי מזיק אבל הוא בפנים. לפעמים אני קולטת שאולי לא מגיע לי אושר כזה . ואז אני חושבת איך מגיע יום בו את גם את קולטת שלא מגיע לי. היום שאינך רוצה בי יותר. היום בו הנפש לא מגיעה אליך ,היום בו המראה החיצוני שלי לא מגרה אותך ,היום בו הבכי אינו עוזר , היום בו קנאה מרעידה את כולי כשהטוב שבי עדיין רוצה שיהיה לך טוב אך הוא מתגמד לנוכח ההתמכרות האינטימית שלי אלייך. פרידה = אובססיה .אובססיה = איבוד מטרה בחיים בגלל אובדן של מישהו יקר ומציאת מטרה מחדש מתוך חוסר יכולת להתמודד עם הלבד. אני חוזרת למדרגות ביתך פורצת לחייך בקלילות של חוסר הבנה וחוסר רצון להבין משחקת באש של רגשות אובססיביים עם חיוך ממזרי של ניצחון בבגדים שחורים בחושך מחפשת . רוצה שתתפסי אותי תפתיעי אותי בכניסה לחדרך עם חבטה חזקה שתעיר אותי .שאתמוטט לריצפה שאפסיק להיאבק ורק אתחנן בלחש..תקבלי אותי..בבקשה תקבלי אותי כמו שאני
קליבר​(שולט)
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006

גם אני בשתי מילים ..

קליבר​(שולט) • 6 בינו׳ 2006
מקסים ומרגש .. icon_redface.gif
הגבירה שלי​(שולטת)
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006
הגבירה שלי​(שולטת) • 6 בינו׳ 2006
[

אינפי

"למה את ניבהלת מכול שטות
פוחדת מטעות.
תמיד את מוכרחה להיות מבינה.

אז אתן לך אותי בכמה דוגמאות
ותוכלי אז לבחור אם לצחוק או לבכות
אני אז אדע
שעשיתי הכל בשבילך."

כל כך הרבה רגש טמון בתוככי גופך
נאבק להיתפרץ.
ורוצה שתדעי שאני כאן בשבילך
לאסוף ולחבק כל רסיס.

אל תשתני.תישארי את
כי אני אוהבת כל פיסה.

גבירתך.
infinite​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006
infinite​(נשלטת) • 6 בינו׳ 2006
תודה לכם !

קליבררר אתה פה ! גברררר חיבוקים }{ icon_smile.gif

גבירתי...I LOVE YOU TOO SO MUCH... icon_redface.gif
תודה לך ,על כל רגע
שלך
קלייר​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006
קלייר​(נשלטת) • 6 בינו׳ 2006
את מדהימה אינפי, ואני שמחה שמצאת את הגבירה שיודעת להכיל את העומק הרגשי שלך.
כתוב בצורה מעתיקת מילים.
בעיניים כלות
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006
בעיניים כלות • 6 בינו׳ 2006
בשלוש מילים:
ממש מקסים ומרגש..

icon_wink.gif
infinite​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006
infinite​(נשלטת) • 6 בינו׳ 2006
תודה לכם מרגש אותי לקרוא תגובות חמות...כי זה גם קטע חזק כזה לא הייתי בטוחה שכולם יבינו והתלבטתי אם לפרסם...
תודה
}{
מאסטר יקיר​(שולט)
לפני 18 שנים • 7 בינו׳ 2006
מאסטר יקיר​(שולט) • 7 בינו׳ 2006
המממממממממ

אינפי יקירתי,
הבעת כאן את יפי הווייתך, את היותך ואת התודעה שלך,
את הרגשות, את הכנות שלך...
ועם משפט כזה:
"...אני צל של תשוקות חמקמקות..."
אפילו הצל הופך להיות מואר!

שמח בשבילך ובשבילכן!


}{
Belisana​(שולטת)
לפני 18 שנים • 7 בינו׳ 2006
Belisana​(שולטת) • 7 בינו׳ 2006
יפהפה, מרגשת שכמותך.
אני אוהבת את העומק שלך.
שמחה בשביל שתיכן.