לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קשירות מהירות

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 18 שנים • 4 במרץ 2006

הוג'וג'וטסו - אמנות הקשירה

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 4 במרץ 2006
http://en.wikipedia.org/wiki/Hojojutsu

וכדאי לכל מי שקושר ידיים (בכל שיטה שהיא) להציץ קצת על האנטומיה של פרק כף היד באתרי אנטומיה (כמו http://www.bartleby.com/107/126.html) - פגיעות עקב מעיכה של עצבים וגידים הן פגיעות קשות שעלולות לגרום לאבדן השימוש באצבעות או באבדן התחושה בהן.

בהצלחה!
MasterG
לפני 18 שנים • 4 במרץ 2006
MasterG • 4 במרץ 2006
שבת שלום,
קודם כל ולפני הכל כחולית היקרה הקישור שקיבלת והתמונה שקיבלת הינה באמת אומנות הHujoJusto אך מה שמופיע בתמונה לא יעזור לך לקבל את ההסבר על סוג הקשירה של החבל כמו שראית,
צורת הקשירה על מפרק כף היד שבתמונה נכנסת פנימה אל תוך הקימונו של הסמוראי ומקיפה את גופו בטכניקה עתיקה,אך היא לא תפרט לך את תחילת והמשך השימוש באומנות זאת.


ולך Teacher אני יכול להבין שאתה חוקר את העניין של הHujoJutsu אך אציין לך כמה חוקים חשובים באומנות זאת שכמה אנשים מיודעים חשובים,מכירים,והעוסקים בדבר יסבו את תשומת ליבך לנושא הנ"ל.

There were four rules of hojojutsu:
1. Not to allow the prisoner to slip his bonds.
2. Not to cause any physical or mental injury.
3. Not to allow others to see the techniques.
4. To make the result beautiful to look at.


כחולית היקרה,ישנם כמה סוגי טכניקות בחבל לקשירה מהירה אך הדבר ידרוש ממך להכין את הקשירה קודם להתחיל ולהתאמן בסוגי קשירות אזיק.

אציע לך באופן ידידותי לא לנסות להתאמן בטכניקת הHujoJutsu שהינה יכולה גם להיות טכניקה מאוד כואבת,אכזרית,ואפילו מסוכנת לאנשים שלא מביני עניין.

אשמח לענות לך ולאחרים על כל שאלות,וטכניקות הנוגעות בדבר בהתאם למקובל בעקרונות המקובלים באומנות השיבארי הארוטית והמדהימה בפני עצמה.

סופ"ש טוב.

Best Regards
MasterG.
צ'יטה​(שולט)
לפני 18 שנים • 4 במרץ 2006
צ'יטה​(שולט) • 4 במרץ 2006
רגע אני כבר לא מבין פה כמה דברים.
מי עושה את סדנת הקשירה ?
טיצר: ההסבר והרמז שלך לכחולית, הרי לא ציפית שתבין ממנו באמת ?
מאסטר ג'י: ההסבר שלך מאד מלומד, אבל למה אתה לא ממליץ על משהו שאתה אוהב כנראה ?
דאן קאפ: יש מלא שאוהבים חבלים. גמני. אתה לא בעד ?
teacher​(שולט)
לפני 18 שנים • 4 במרץ 2006
teacher​(שולט) • 4 במרץ 2006
כמו שסבא שלי תמיד אמר:
''..גם עציץ יכול להיות מסוכן בידיים של אישה זועמת..''
icon_rolleyes.gif


teacher


נ.ב.
שלום צ'יטה:
1. הסדנה לא ממש קשורה לזה, כי לא לומדים את זה שם.
2. אני דווקא ציפיתי
3. גמני אוהב
מיתוסית​(שולטת)
לפני 18 שנים • 4 במרץ 2006
מיתוסית​(שולטת) • 4 במרץ 2006
מסטר ג'י, תודה רבה על ההסבר, אבל שיבארי אני קצת יודעת (בסיסי פלוס) וקישורת האזיקים שאני יודשעת מספקות אותי בהחלט במרבית הסשנים. יחד עם זאת, לפעמים א בא לי סשן עם סאב כנוע אלא ללכת איתו מכות למשל ולהכניע אותו בקשירה. במקרים כאלה אני צריכה קשירה נוחה ומהירה, גם אם לא הכי יפה כדי לרתק אותו, אפילו לפרק זמן קצר עד שאוכל לטפל בו ולקשור אותו בנוחיות בקשירה בטוחה ואמינה יורת בה יוכל להשאר לאורך זמן.


אני אשמח אם תשלח פה הסבר, רצוי כזה המלווה בתמונות ומובן שקודם אתאמן במצב רגיעה עד שארגיש שאני יודעת את זה טוב מספיק כדי להשתמש בזה במצבי כפייה.
Bent
לפני 18 שנים • 4 במרץ 2006

כחולית יקרה

Bent • 4 במרץ 2006
כדי לקצר תהליכים, הרשי להיות מעט בוטה.

הדרך ללמוד הוגוגיטסו, מתחילה בשיעורי קרב מגע, באומנות שיש לה ברמות הנכונות אימוני הוגוגיטסו. תוך עשר שנים בערך תוכלי להגיע לרמה שבה מישהוא מוסמך ידריך אותך.

הוגוגיטסו הינה אחת מהאומניות שכמעט אין בה קיצורי דרך. הלוואי והיה הייתי שמח ללמוד יותר.

יש דרכים ללמוד קצת טכניקות, ישנם מספר אנשים שילמדו אותך חלקים מהאומנות, רק הייתי רוצה להדגיש שהשימוש בטכניקות הללו במשחק עלול לגרום לנזק חמור.

בהצלחה.

BENT
MasterG
לפני 18 שנים • 4 במרץ 2006
MasterG • 4 במרץ 2006
את כ"כ רוצה לקשור אותם בדרך כל כך מהירה...???

תשתמשי באזיקונים,תקצרי לך דרכים (תוכלי לקנות לפי משקל icon_confused.gif )

סופ"ש טוב.

Best Regards
MasterG.
קינבה
לפני 18 שנים • 4 במרץ 2006
קינבה • 4 במרץ 2006
אהבתי את התגובות, והנה משהו אישי
כשהייתי ילד למדתי כמו רבים אחרים אומנויות לחימה, התאמנתי והתאמנתי עד שאיזה מורה התחיל ללמד אותנו "נונצ'קו", הסביר מה לעשות והראה איך להתאמן החל מתרגילים בסיסיים ועד למתקדמים יותר ויום אחד חטפתי בומבה חבל על הזמן בפרצוף והקצה השני נתקע לי בדיוק בעצב מתחת למרפק, היה לי פנס חבל"ז והיד עיקצצה וכאבה יום שלם ואם הייתי מתאמן על אותו תרגיל קצת יותר מהר אין לדעת מה היו התוצאות.
קיצורי דרך בכל אמנות "מתבקשים" בגלל האופן בו אנחנו רואים את המציאות, הקריטריונים שאנחנו מחונכים וגדלים עליהם - מהירות, יעילות, תחרותיות וכדומה. האמת שונה לחלוטין - באמנויות אין קיצורי דרך, הדברים מגיעים מעבודה יום יומית קשה ומפרכת וקיצורי דרך מובילים לאבדון ולסכנות אין ספור במיוחד באומנויות הלחימה.
לדעתי נוכל להשתמש בטכניקות אלו ואחרות הלקוחות מההוג'וג'יצו בשביל הכיף אך בפירוש - לא כאמני הוג'וג'יצו, הסכנות גדולות מידי, ובדסמ כתחביב והנאה איננו דורש מאיתנו להתמקצע באמנות זאת או אחרת מעבר לבסיס מסויים שמספק בהחלט את הפטישים המוזרים שרבים מאיתנו לוקים בהם. icon_wink.gif
כמו בכל תחום יש כאלו שמחליטים לחקור יותר לעומק תחום זה או אחר, נהדר אבל אף אחד לא הופך לאמן בתחומו לאחר אימון קצר. אפשר וכדאי לחקור ולהתעמק אבל וברשותכם אקביל את הקשירה המהירה לשליפת החרב המהירה, אין לי סטטיסטיקה כמה אנשים איבדו אצבעות לאחר אימון של כמה שנים, ובהשוואה - הסאמוראים התאמנו על זה מהרגע בו למדו ללכת ועד ליום מותם. ההקבלה ברורה.
אני אחזיר את הקוראים מספר הודעות אחורנית להודעה של דן-קאפ: "זוג אזיקים רחבים מעור רך, עם סקוץ' לקשירה".

רגע רגע, גם אני מחובבי החבלים, בסשן האגו פעמים רבות עולה לראש, שולט / שולטת אומרים - זה בסדר, לא שמים לב לקטנות שמאוד משמעותיות במיוחד בקשירות (לא רק), אני זוכר שהראתי באיזו סדנה קשירה מסויימת לאנשים שחלקם מאוד מיומנים וכשרוניים... לכולם לקח מספר נסיונות בשביל לעשות את הקשר באופן בסיסי (גם לי כשלמדתי), לי אישית לקח בערך עוד שנה בשביל לעשות את הקשר הזה באופן מושלם, ובשנה הזאת התאמנתי על עצמי ועל בנות זוג, כל פעם שיפרתי מיומנות, קרה שהקשר לחץ מידי, קרה שהקשר היה רופף מידי, קרה שהליפוף הפנימי לחץ בנקודה "רעה", בזכות ויתור על האגו והרבה רגישות, הקשבה וקריאת שפת גוף יודעים להמנע מנזקים, ובזכות הרבה מיומנות יודעים כבר לעשות את הדברים באופן אינטואטיבי בלי לפגוע, וכל זה קשה עשרות מונים ב"מכות" והכנעה. ולכן שוב אצוטט את דן-קאפ:
"זוג אזיקים רחבים מעור רך, עם סקוץ' לקשירה", כי בסשן פיזי שמבוסס על הכנעה יש עוד הרבה מאוד דברים שכדאי וצריך לחשוב עליהם חוץ מאיזה חבל שיכול לעשות בין היתר נזק בלתי הפיך.
קינבה
לפני 18 שנים • 4 במרץ 2006
קינבה • 4 במרץ 2006
MasterG כתב/ה:
את כ"כ רוצה לקשור אותם בדרך כל כך מהירה...???

תשתמשי באזיקונים,תקצרי לך דרכים (תוכלי לקנות לפי משקל icon_confused.gif )

סופ"ש טוב.

Best Regards
MasterG.


לטעמי אין להשתמש באזיקונים מכיוון שאלו מסוכנים מאוד והשיחרור שלהם איטי ומסוכן (גזירת האזיקון), זה אולי טוב כדי לתפוס ערבים באינטיפדה אבל מאוד מסוכן. לטעמי בבדסמ הסכנה לא מצדיקה את ההנאה (לגבי שימוש באזיקונים), אפשר להשיג בדיוק את אותו האפקט בדרכים הרבה יותר בטיחותיות.
Succubus​(אחרת)
לפני 18 שנים • 4 במרץ 2006
Succubus​(אחרת) • 4 במרץ 2006
מאחר שאת אומרת שאת רוצה משהו מהיר שאולי יוחלף אחר כך במשהו אלגנטי יותר, נראה לי שאת יכולה לשקול את מה שהציעו לך, אזיקי וולקרו, שאחר כך יוחלפו בקשירה בחבל. זאת נראית לי האפשרות הכי פחות מזיקה, ולא פשרה נוראה כל כך למשך פרק זמן קצר.
אם לא, אז ראשית, דיסקליימר: אני לא מבינה שום דבר בקשירות, אבל יש את הקשר הקלאסי הזה:
http://www.scoutxing.com/knots/handcuff_knot/handcuff_knot.gif
שמישהו שמתמצא בקשירות בתנאי שטח (כלומר, לצרכים מבצעיים, לא לצרכי בדס"מ) הדגים לי יותר מפעם אחת, והוא מהיר מאד כשיודעים להשתמש בו. צריך להכין אותו מראש, זה כן, לא ממש קל להכין אותו תוך כדי מאבק. icon_smile.gif
שוב, אני לא מבינה כלום בקשירות. יבואו אלה שמבינים ויגידו מה הסיכונים בזה ולמה זה לא יעיל.