סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע הצלב ממשיך

מירנדה​(מתחלפת)
לפני 17 שנים • 30 ביולי 2006

ניסיתי להבין מה הראו ומדוע הם חשבו שיש בעיה.

מירנדה​(מתחלפת) • 30 ביולי 2006
קראתי את הכתבה בnrg ויש לי רגשות מעורבים.
אני יודעת שהרבה מאוד הכרויות בין סאביות ואדונים ומלכות ועבדים הם בחדרי הצ'ט של תפוז ויש מאסטרים קבועים עם חדר קבוע בצ'אט.
התפלאתי שתפוז סגר את המופע שהיה בשידור ישיר.
אני יודעת שלחדרי בלוג טי וי נכנסים הרבה קטינים והדבר היחידי שצריך הוא ללחוץ על הלחצן שהקטין מעל לגיל 18.
יש רצועות של סרטים פורנוגרפיים ואני חושבת שמקומו של הבדסמ והדגמות של סקס בדסמי הוא ברצועות הסרטים הפורנוגרפיים.

כאישה חשוב לי מאוד מושג ה"בהסכמה" וחשוב לי שקטין יבין שאי אפשר להכריח אישה לבצע דברים שהיא לא מסכימה.
בתקופה זו, כאשר אנחנו שומעות על מעשי אונס בקטינות, גם ע"י קטינים וגם ע"י מבוגרים וכאשר אנחנו שומעים על תקיפה אלימה כלפי נשים חשוב להדגיש שאין דבר כזה "מורה" לאישה בלי שהיא מסכימה.
אין דבר כזה "פוער את אפה ונחיריה באמצעות מוטות מתכת, מכה אותה על ישבנה ומחדיר מקל מכוסה קונדום לאיבר מינה" בלי שהיא מסכימה.
אני חושבת שמקומם של סרטים מעין אילו אינו באתר שבו גולשים קטינים והסרטים האלה יביאו ליחס של זילות לאחיותי הנשים.
בסרטים פורנוגרפיים מוצגות סצנות אונס ואלימות כלפי נשים ללא הסכמה אבל כאשר רואים אותם בוגרים הם מבינים שהסרטים הם רק פנטזיות.
זה התאור של nrg על מה שהוצג בבלוג.:
גבר מחזיק ברצועה אישה שקשורה בשלשלאות ברגליה ובידיה ומורה לה לבצע מין אורלי בדילדו וללקק את נעליו, גבר שקושר אישה, מכסה את פניה במסכה ומחדיר חרוזים לאיבר מינה, וגבר שקושר אישה, פוער את אפה ונחיריה באמצעות מוטות מתכת, מכה אותה על ישבנה ומחדיר מקל מכוסה קונדום לאיבר מינה


דוק, יש לי רגשות מעורבים אבל אני לא רק שייכת לקהילה.
אני גם אישה שדואגת שקטינים לא יחשבו שמעשי אלימות כלפי נשים הם דבר מותר.

אני יודעת שתכעסו עלי אבל אני רוצה לדבר בכנות. icon_sad.gif
יש לי אחריות כלפי אחיותי הנשים.
מירנדה
scarlettempress{L}
לפני 17 שנים • 31 ביולי 2006
scarlettempress{L} • 31 ביולי 2006
ציטוט: אולי ההבדל הקריטי בין 'קהילת הבדסמ' לקהילה ההומולסבית, הוא שהמלחמות הממסדיות של ההומולסביים הן מלחמות מצווה -- מלחמות הכרחיות לחלוטין -- על רקע של קיפוח במקומות עבודה, בתנאים סוציאליים, בזכויות יסוד כמו החופש לבחור את העיסוק ואת בן הזוג, וכן גם בהורות וזוגיות - למשל, אימוץ ילדים ונישואין. חוק הירושה בארץ, למשל, מקפח זוגות הומו-לסביים באופן קיצוני. חשוב להפנים, כי מלחמות כאלה מתעוררות לגמרי בלית ברירה, כאשר ממש אי אפשר להמשיך אחרת. ולדעתי, לא כך המצב לגבי הבדסמ, שבינתיים מאופיין רק על ידי סקס, סקס ועוד סקס.

תודה, המלט.

ציטוט: לא מדובר פה בזכות לשדר פורנו...העובדה שחסמו את דוק זה רק קצה קצהו והסימפטום של האפליה והדעות הקדומות בכל הקשור לסאדו בחברה הישראלית. את באמת ובתמים חושבת שלהיות סאדו מאזוכיסט זה קל? שיש להם את אותם הזכויות כמו לוונילים? שמקבלים אותם בחברה? תחשבי שוב....יש סיבה שאנשים פה מזהים רק בניקים ומפחדים מאאוטינג,יש סיבה שסגרו את רדיו הכלוב,יש סיבה שכמעט אף אחד לא מפגין את הזוגיות הבדסמית שלו בציבור (שני הומואים מתנשקים בפארק כבר לא מושך מבטים אבל תחשבי איזה מהומה תפרוץ עם סאב ילקק את מגפיה של הדומית שלו בגן ציבורי.....ונראה אותך אומרת שזה שונה מנשיקה כי זה מבחינתם זה לא) ויש סיבה מאוד מאוד טובה למה אנשים מפחדים לפנות למשטרה עם מישהו פוגע בהם.
אם אלה לא זכויות בסיסיות וקבלת תנאים זהים לוונילים אז אני לא יודע מה כן...גם אם הם שונים במקצת מהזכויות הבסיסות הנמנעות מההומולסבים.
אז כן כמובן שאפשר להיסתתר,להישאר בכלוב,לחיות בשקר ובסוד ולשמור הכל בחדר המיטות אטום הרעש אבל גם את יכולה לעשות בדיוק את אותו הדבר אז למה את ביכלל פוצה את הפה?


חואן יקירי.
את הסקס שלי עם האישה שלי אני עושה בחדר המיטות, או בכל מקום אחר בדירה, או בשירותים הציבוריים או בחיק הטבע... בין אם זה סקס ונילי או בדס"מי. במידה ואני ארצה לחוות סקס פומבי נדמה לי שידוע לכולנו שגם לזה יש במה - תודה לאל יש את המסיבות של הקהילה ואת הדאנג'ן. בתחום הזה נדמה לי שהזכויות של כולנו שוות בימינו אנו.
אני מצטערת, אבל אני לא חושבת שללקק רגליים של מישהי (או מישהו) באמצע הרחוב הוא דבר מקובל ואין להשוותו להבעת חיבה על ידי נשיקה או חיבוק. כל זוג סטרייטי או ונילי שהולך רחוק מדי במקום שלא מיועד לפעילות מינית, יקבל יחס דומה. יש דברים שלא נועדו לעיניי ילדים ולכל דבר יש זמן ומקום.

בכל הנוגע לטיפול המשטרה במקרי אונס - אני מסכימה שיש לדאוג להסברה כדי שנקבל אותו יחס כמו הוניליים (שגם הוא לא במיטבו אם תשאל אותי). אבל העניין הזה לחלוטין לא נוגע לנושא המדובר השרשור הזה!

זה שאנשים פה מפחדים מאאוטינג כמו מאש, זה משהו שמגיע מבפנים. כמובן שאין צורך לרוץ ולספר את זה לבוס שלך - ולמה שיהיה בזה צורך בכלל?? זה כמו שבחור ונילי יילך לספר במקום העבודה שלו על כל ההרגלים המיניים שלו. ויש המון וניליים שחיי המין שלהם מלאים במגוון סטיות מעולם הבדס"מ, רק מה - הם לא כותבים באתר הכלוב ולא מגדירים את עצמם בתוויות כאלה ואחרות. וראה זה פלא - הם לא מרגישים שום אפליה. icon_rolleyes.gif

למצוא איפה לראות או להציג פורנו בדס"מי - זו ממש לא בעיה. והאמת היא, שכל עוד צפיתי בסרטים מעין אלה, לא ידעתי בכלל בדס"מ מהו. העולם הזה נראה לי זר ומפחיד. רק כשהגעתי לאתר הזה למדתי על בדס"מ אמיתי, וכמה הופתעתי לגלות שגם אני סאדו-מזוכיסטית.

ציטוט: או שאת נמצאת כל כך עמוק באהבה החד מינית שלך שאת לא רואה ממטר בעלי נטייה מינית שונה משלך שמופלים לא פחות ורק ההומולסביים הם המיעוט הנרדף היחיד?

כנראה שלא שמת לב שגם אני, כמוך, רשומה באתר הזה, וגם אתה כנראה תופתע לגלות שגם אני סאדו-מזוכיסטית.
dr jekyll and MASTER hyde{♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦}
לפני 17 שנים • 31 ביולי 2006
ציטוט: הקשר המשותף בין BDSM לשידור אדום הוא פרשנות שלך, ג'קיל

מה שמקומם זה שהם הזכירו את 2 המושגים במשפט אחד. בנשימה אחת.
אולי לא הבנת, אבל הם רואים בבדסמ סטיה, בדיוק כמו שנקרופילה, פדופילה וזואופיליה (סרטים אדומים).


ציטוט: אם מישהו רוצה לשנות את ההחלטה, הדרך היא ע"י גיוס יותר אנשים

מן הסתם...
כמו כל דבר במדינתנו.
אם שותקים דורכים עלייך.
ככל הידוע להם בדסמ זו סטיה. מה איכפת להם להוריד למספר "סוטים" את ה"שלטר"?
אבל......
אם הם יבינו ויראו שמדובר בקהילה רחבה, אני בטוח שהם יחשבו פעמיים.
(ואגב, פעם גם להומוסקסואלים אמרו שהם "סוטים") .


ציטוט: אלה ששולטים במניות של תפוז יכולים לעשות מה שבא להם כל עוד לא עוברים על גבולות
החוק.

My point exactly icon_exclaim.gif
(כבר כתבתי את זה...)
אם למשל חברה פרטית מחליטה להעסיק עובד... זה לא אומר שהיא יכולה להעסיק אותו כמה שעות שרק בא לה ולתת לו איזו משכורת שמתחשק לה.
יש חוקים במדינה הזו.
לא מדובר בלבנון ובמדינת החיזבאללה שבתוך מדינת לבנון.
יש מספר שעות מקסימלי per יום שאפשר להעסיק עובד.
יש דבר כזה שנקרא משכורת מינימום.
ויש דבר כזה שאוסר להפלות על רקע נטיה מינית.
(ועל אחת כמה וכמה באתר שהוא מעין מונופול בכל הקשור לקהילות. ועל אחת כמה וכמה ברצועת מבוגרים)


ציטוט: גם אני חושב שהשוואה המערבת מאבק על הזכויות של הקהילה ההומו-לסבית אינה במקומה.
אולי ההבדל הקריטי בין 'קהילת הבדסמ' לקהילה ההומולסבית, הוא שהמלחמות
הממסדיות של ההומולסביים הן מלחמות מצווה -- מלחמות הכרחיות לחלוטין -- על רקע
של קיפוח במקומות עבודה, בתנאים סוציאליים, בזכויות יסוד כמו החופש לבחור את העיסוק
ואת בן הזוג, וכן גם בהורות וזוגיות - למשל, אימוץ ילדים ונישואין. חוק הירושה בארץ, למשל, מקפח
זוגות הומו-לסביים באופן קיצוני. חשוב להפנים, כי מלחמות כאלה מתעוררות לגמרי בלית ברירה, כאשר ממש אי אפשר להמשיך אחרת.

ההבדל הזה קיים כי רוב רובם של האנשים שבדסמ זו הנטיה שלהם עדיין בארון.
"פעם פעם" שההומוסקסואלים נחשבו כתועבה וכולם ככולם היו בארון לא היתה להם כל בעיה.
כיום שיותר ויותר אוזרים אומץ ויוצאים מהארון יש צורך במלחמות השיוויון הללו.
בדיוק כמו הבדסמ שמנסה... ונתקל באותה אטימות.

ציטוט: ולדעתי, לא
כך המצב לגבי הבדסמ, שבינתיים מאופיין רק על ידי סקס, סקס ועוד סקס

אני לא יודע מה איתך. אבל הרבה סטרייטים עדיין רואים בהומוסקסואלים "קבוצה של גברים שאוהבים בתחת" אם להיות בוטה לרגע. זה א'.
ב' - מקווה שאתה לא מביט רק על הכוס הריקה. יש גם לא מעט שירשורים כאן בפורום על בדסמ ואהבה. על דרך החיים. על היופי שבכניעה. על הדאגה של הצד השולט לנשלט...


ציטוט: אני חושבת שמקומם של סרטים מעין אילו אינו באתר שבו גולשים קטינים

סליחה,
אבל מדובר ברצועת שידור למבוגרים.
אסור על קטינים להכנס לשם בכלל.
אסור לקטינים לראות בכלל סרט פורנו ונילי icon_exclaim.gif

לגבי התיאור,
הכתב ביקש לצפות באחד הסרטים הקשים יחסית. את מוזמנת לצפות ולהחליט בעצמך:
http://rapidshare.de/files/10956778/m01.zip
בדאנג'ן עושים יותר מזה...
(מועדון למבוגרים)

ציטוט: דוק, יש לי רגשות מעורבים ... אני יודעת שתכעסו עלי אבל אני רוצה לדבר בכנות.
יש לי אחריות כלפי אחיותי הנשים.

ולשדר סרטי בדסמ-פמדום זה בסדר?
זה ממש לא היה קשור כרגע... אני שידרתי מיילדום. פלוני שידר פמדום... icon_wink.gif
huan
לפני 17 שנים • 31 ביולי 2006
huan • 31 ביולי 2006
סקרלט
בואי תראי איך אנשים יתיחסו אליך אם תצאי עם הארון עם הנטייה הבדסמית שלך....מה אמא ואבא יגידו,מה יגידו החברים והמשפחה המורחבת,מה יגידו שרותי הרווחה על הילדים שלך ומה יגיד הבוס שלך ובאיזה מהירות הוא יעיף אותך לכל הרוחות בניגוד לאותו בחור וונילי שסיפר איך הוא מזיין את החברה בדוגי שישאר במקום ואולי יהפוך לחביב המשרד כי מי לא אוהב לשמוע סיפור זימה טוב.
לבדסמים מחוץ לארון אין חופש עיסוק...נראה אותך מנסה להיות סייעת בגן ילדים,מורה,עובדת סוציאלית או רופאה...האם את באמת חושבת שאם זוק בדסמים מוצהר יכול לאמץ ילדים?..שמישהו ביכלל יתן להם להיתקרב אליהם? אז מלכה ועבד יכולים להינשא ואין להם בעיה בירושה (חוץ מאולי הזאת שתישלל מהם על ידי ההורים הלא מבינים). ואני לא יודע כעקרון על ידי מרבית האנשים אני נחשב ביסקסואל ולא זכור לי שנשללו ממני תנאים סוציאליים כלשהם.
הומואים ולסביות גם לא צריכים לספר לאף אחד שום דבר ולחיות נהדר אבל מישום מה הם לא עושים את זה...אבל מהבדסמים את כן מצפה להשאר בארון.
ודרך אגב הבאת חיבה של נשיקה וחיבוק בין בני אותו מין כאשר היתה לזה קונוטציה מינית נחשבה עד מלפני זמן לא רב כתואבה בלתי נסבלת ובלתי מקובלת בעליל....ליקוק רגליים בסביבה שלנו נחשבת כהבאת חיבה לא יותר ואפילו פחות מאשר נשיקה או חיבוק בעלי קונוטציה מינית אבל כרגע לא הרוב לא רואים בזה משהו לגיטימי בדיוק כמו נשיקה או חיבוק הומולסבי לפני זמן לא רב.

העובדה היא שהומוסקסואלים לא מקופחים כלל כל עוד הם נשארים בארון וכך גם לא הבדסמים...רק שלדעתך הם צריכים לצאת ואנחנו צריכים להישאר.אולי הם גם מקופחים קצת יותר..אז? זהו למישהו יותר רע אז אצלנו הכל בהיר ויפה והפרפרים מתעופפים חופשי על משבי רוחות ההסכמה הקבלה וחוסר האפלייה???!!!
אין שום סיבה שאני לא אוכל לספר להורים על הדומית החדשה שהכרתי,אין שום סיבה שלא אוכל לספר את זה לחברים ולמשפחה המוחרבת ואין כל סיבה שלא אוכל לספר זאת לעמיתים בעבודה כשם שלך או להם לא אמורה להיות סיבה לא לספר ולחיות בארון כל החיים בתוך הקהילה הקטנה והמסריחה שלנו!
scarlettempress{L}
לפני 17 שנים • 3 באוג׳ 2006
scarlettempress{L} • 3 באוג׳ 2006
ציטוט: בואי תראי איך אנשים יתיחסו אליך אם תצאי עם הארון עם הנטייה הבדסמית שלך....מה אמא ואבא יגידו,מה יגידו החברים והמשפחה המורחבת,מה יגידו שרותי הרווחה על הילדים שלך ומה יגיד הבוס שלך ובאיזה מהירות הוא יעיף אותך לכל הרוחות


1. כל החברים שלי יודעים ואין להם שום בעיה עם זה למרות שכולם וניליים לחלוטין.
2. אין לי שום עניין לשתף את ההורים שלי בפרטי חיי המין שלי בין אם זה סקס ונילי או בדס"מי. ואני ממש לא מבינה למה שמישהו ירצה בזה.
3. כנ"ל לגבי הבוס.

ציטוט: האם את באמת חושבת שאם זוק בדסמים מוצהר יכול לאמץ ילדים?..שמישהו ביכלל יתן להם להיתקרב אליהם?


זוג חד-מיני לא יכול לבחור "להצהיר" על עצמו, כי פשוט רואים שזה שני גברים או שתי נשים! אני לא רואה שום סיבה שגבר ואישה "יצהירו" על חיי המין שלהם כשהם רוצים לאמץ ילדים או בכל מקום אחר - חוץ מסביבה של חברים קרובים.

השורה התחתונה היא - אני לא מבינה במה מתבטא הבדס"מ חוץ מאשר בסקס. החיים עם בן/בת זוג כוללים הכל, בין אם זה הליכה לקניות, גידול ילדים... ובין היתר סקס. הבדס"מ בא לידי ביטוי רק בסקס! ושמישהו ינסה לשכנע אותי אחרת.

ציטוט: כעקרון על ידי מרבית האנשים אני נחשב ביסקסואל ולא זכור לי שנשללו ממני תנאים סוציאליים כלשהם.


תנסה לבנות חיים עם גבר ודבר איתי אז.
master281
לפני 17 שנים • 3 באוג׳ 2006

אני ממש לא מתפלא על זה שסגרו לך את הבלוג

master281 • 3 באוג׳ 2006
אבל עכשיו אני כועס כי בתוך חודשיים הצלחת לגרום להם לשנות את דעתם

הבלוג שלי קיים 4 שנים עוד מעט 5 ונסגר פעם אחת בלבד בגלל שוטר

אחרי שיחות הבהרה עם המנהלת הראשית ענת הותר לי להמשיך לשדר

רק שצריך להיות בנושא החדר כתוב שזה לא אלימות והכל נעסה בהסכמה

אבל לצערי את רצית כמה שיותר אנשים אצלך בחדר

והקטינים חגגו אצלך במיוחד בחופש הגדול

אצלי הדברים לא היו קורים כי גיל 0 היה עף וכן גילים כמו 100 וכ'ו

בנתיים אני ממשיך לשדר והבלוג שלי לא נחסם

לא מבין למה ההיתה צריך ללכת ולפתוח חדר מתחרה לי

כאשר ההית אצלי בתוך החדר קיבלת כחול

וגם בטח שלא ידעת מה מותר לשדר ומה אסור

כי הם הגבילו אותי בכל מיני דברים
המלט
לפני 17 שנים • 3 באוג׳ 2006
המלט • 3 באוג׳ 2006
[quote="dr jekyll and MASTER hyde"]
ציטוט:

ציטוט: גם אני חושב שהשוואה המערבת מאבק על הזכויות של הקהילה ההומו-לסבית אינה במקומה.
אולי ההבדל הקריטי בין 'קהילת הבדסמ' לקהילה ההומולסבית, הוא שהמלחמות
הממסדיות של ההומולסביים הן מלחמות מצווה -- מלחמות הכרחיות לחלוטין -- על רקע
של קיפוח במקומות עבודה, בתנאים סוציאליים, בזכויות יסוד כמו החופש לבחור את העיסוק
ואת בן הזוג, וכן גם בהורות וזוגיות - למשל, אימוץ ילדים ונישואין. חוק הירושה בארץ, למשל, מקפח
זוגות הומו-לסביים באופן קיצוני. חשוב להפנים, כי מלחמות כאלה מתעוררות לגמרי בלית ברירה, כאשר ממש אי אפשר להמשיך אחרת.

ההבדל הזה קיים כי רוב רובם של האנשים שבדסמ זו הנטיה שלהם עדיין בארון.
"פעם פעם" שההומוסקסואלים נחשבו כתועבה וכולם ככולם היו בארון לא היתה להם כל בעיה.
כיום שיותר ויותר אוזרים אומץ ויוצאים מהארון יש צורך במלחמות השיוויון הללו.
בדיוק כמו הבדסמ שמנסה... ונתקל באותה אטימות.

ציטוט: ולדעתי, לא
כך המצב לגבי הבדסמ, שבינתיים מאופיין רק על ידי סקס, סקס ועוד סקס

אני לא יודע מה איתך. אבל הרבה סטרייטים עדיין רואים בהומוסקסואלים "קבוצה של גברים שאוהבים בתחת" אם להיות בוטה לרגע. זה א'.
ב' - מקווה שאתה לא מביט רק על הכוס הריקה. יש גם לא מעט שירשורים כאן בפורום על בדסמ ואהבה. על דרך החיים. על היופי שבכניעה. על הדאגה של הצד השולט לנשלט...
icon_wink.gif


הנושא הזה כבר נדון במקומות אחרים המון פעמים. אבל למרות הקישורים החמודים של פייה,
אף פעם לא מיותר לחזור עליהם:

לענין ה"יציאה מהארון" ו"היתקלות באטימות". בוא נחשוב רגע מהי משמעות ה"יציאה מהארון" הזו.
במובן הפשוט, מדובר על גברים ונשים המסתירים את העדפויתהם המיניות מהסביבה, ובשלב
מסוים מחליטים, כי הם לא יסתירו זאת יותר. הנקודה שגם סקרלט וגם אני העלינו כאן - היא
שאם בן הזוג שלך הוא מהמין שלך, אין לך ברירה אלא לצאת מהארון., מצד אחד, ומצד שני -
זה שחיי המין שלך הם סאדו-מזוכיסטיים, אינו אומר שאתה חייב לצאת מהארון.. היציאה
מהארון איננה איזשהו ערך נאצל בפני עצמו; יציאה מהארון מתבצעת בלית ברירה. היא מתבצעת
כאשר זכויות יסוד שלך כאזרח במדינה, נפגעות באופן יסודי. הלהט הזה "לצאת מהארון הבדסמי",
"להיות בדסמי מוצהר" -- הוא קצת ילדותי בעיניי. הוא לא משיג שום מטרה. אין שום זכות שנמנעת
מסאדו-מזוכיסטים. הדבר היחידי שאולי נמנע מהם -- הוא לצאת בראש חוצות ולהצהיר על עצמם
שהם סאדו-מזוכיסטים. (כי אז אולי הסביבה תירתע מהם) אבל אי אפשר להשוות את מניעת הזכות הזו -- למניעת זכויות שיטתית
שנוגעת להומו לסביים. לא מדובר כאן על תהלוכות צבעוניות בירושלים, בסבבה של האחדות.
מדובר על דברים רציניים: למשל -- להיות הורים. זוג בדסמי רוצה להיות הורים? סבבה. שיעשו
ילד. מה זוג הומו-לסבי יכול לעשות? לא נותנים להם לאמץ, אפילו אם אחד מהם ההורה האמיתי.
לכן -- ההשוואה אכן מקוממת, ואינה במקומה, וכל ענין היציאה מהארון מיותר, במיוחד כאשר
מדובר בסופו של יום על הדרך בה אדם בוחר לממש את חיי המין שלו, בחדר המיטות הפרטי שלו,
שאינו חייב להיות נחלת הכלל.

אגב, אני סטרייט מוצהר. icon_cool.gif
dr jekyll and MASTER hyde{♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦}
לפני 17 שנים • 3 באוג׳ 2006

Re: אני ממש לא מתפלא על זה שסגרו לך את הבלוג

ציטוט: אני ממש לא מתפלא על זה שסגרו לך את הבלוג
אבל עכשיו אני כועס כי בתוך חודשיים הצלחת לגרום להם לשנות את דעתם

אווו,
התחלנו עם הריבים המטופשים?
אולי זה בגלל ש..... אני שידרתי סביבות 5 שעות כל ערב??? ולא רק שעתיים וקצת?
אולי זה בגלל שאני שידרתי ערב-ערב-ערב-ערב???
icon_rolleyes.gif

ציטוט: לא מבין למה ההיתה צריך ללכת ולפתוח חדר מתחרה לי

כבר דיברנו על זה...
למה אתה חושב שאני רציתי להתחרות בך?
כל אחד יכול לפתוח בלוג. כל אחד יכול לפתוח קומונה (כמו שאתם פתחתם)... וכל אחד יכול לפתוח בלוגTV...
והייתי שמח אם עוד היו פותחים... זה רק עוזר להעלות את המודעות שיש דבר כזה שנקרא בדסמ...
ולפי דעתי זה רק יעזור לאנשים שקצת חוששים, להבין שזה בסדר, שזו לא סטיה.

חוץ מזה - אם לא הבנת עדיין, תפוז עשו בכלל סלט שלם מכל העסק...
הם פעלו בצורה סטיגמטית והכלילו את זה עם אלו ששידרו סרטים אדומים.

ציטוט: וגם בטח שלא ידעת מה מותר לשדר ומה אסור

אתה בחרת לערוך את הדיון כאן, אז:
מי אמר למי "אתה משדר בדיוק מה שאני משדר, למה פתחת עוד חדר"?
(לא שאני מסכים עם זה, אבל זה מה שאמרת...)

אני מציע שלא נריב ביננו לבין עצמנו...
בינתיים תפוז כתבו לי שהם ישקלו בשנית. אז נקווה לטוב.
master281
לפני 17 שנים • 4 באוג׳ 2006

היה פעם ששוטר סגר לי את החדר כי חשב שזה אונס

master281 • 4 באוג׳ 2006
להלן התכתבות עם המנהלת שלהם


שלום לך ענת
אני מקווה שאת עדיין זוכרת אותי
אני הוא vip28 בעל החדר דרושה צייתנית בבלוגים
שהתחלתי לשדר שם הגבלתם אותי לדם ומחטים
ביום שישי בלילה עלה מולי שוטר18
וחסם אותי מלשדר לוג שיחה מצורף
אם אסור לי לשדר אשמח לדעת
פשוט מה היה קורה אם זה היה שידור חיי והוא לא רחוק מהסרטים





שלום רב,

אכן שידורך זכור לי, למרות שמעולם לא צפיתי בשידורך כפי שציינת, אך הכל הועבר אליי בדיווח.

שידורך היה אכן מתחילת הבלוגTV אך מאז לא מעט השתנה וישנם מספר חוקים וכללים חדשים.

לאחר מקרה בו הוצג סרט אונס, הוחלט כי לא ישודרו סרטים אלימים. כמובן סקס אשר הינו בהסכמת 2 הצדדים מותר אך אלימות ואונס אסור בתכלית האיסור.


בברכה,
ענת אורגד,
מנהלת בלוגTV וצ'אט


ענת אני מקבל את זה שמאז תחילת בלוג טי וי התעצבו חוקים בהתאם לדברים שקרו.
אני יודע שקשה לקבל את מה שאני הולך להגיד ואם תחליטו לאסור עליי לשדר
אז לא תיהיה לי ברירה אלא לא לשדר, "הוחלט כי לא ישודרו סרטים אלימים. כמובן סקס אשר הינו בהסכמת 2 הצדדים מותר אך אלימות ואונס אסור בתכלית האיסור. "
עד היום לא שידרתי מעולם סרטים אלימים ו/או סרטי סקס אשר אינם בהסכמת המשתתפים .
עד כמה שקשה לקבל זאת אולי בדס"מ אינו אלימות .וסרטי בדס"מ או סרטי סקס בדס"מים הם לא סרטי אונס.
בדס"מ נעשה בהסכמת המשתתפים.תחת הכלל "שפוי בטוח ובהסכמה"
אני מבין שמי שלא חי ועושה בדס"מ לא רואה את זה אולי כשפוי icon_smile.gif אבל בהסכמה זה כן.
בדס"מ זה תחום בארץ שהולך ותופס תאוצה ולגיטימציה בכל מקום
רק השבוע בתוכניתו של גיא פינס התראיין מאסטר יקיר לגבי הספר <הבדס"מי, מיותר לציין> שכתב.
בטלוויזיה בפריים טיימ. הציגו את הדנג'ן, העבד והשפחה שלו. ודיברו על סשנים.
גם בעיתון ידיעות אחרונות הייתה כתבה.
תחשבו על זה לפני שאתם מצנזרים בדס"מ.
תפוז מתגאה בעובדת היותה במה לקולות האנשים עם מעט מאוד צנזורה והתערבות מצד "ההנהלה".
השאלה שלי אם אתם באמת רואים את עצמכם כאלו המגדירים בדס"מ כאלימות?
אחרת למה קיים פורום סקס ובדס"מ כולל תמונות וסרטוני בדס"מ שמועלים בו?
שלא לדבר על כמות הקומונות והבלוגים הבדס"מים <כולל התמונות והסרטים> הקיימים בתפוז???


שלום שוב,
ובכן, לא צויין שאין אנו מאפשרים לשדר את הנ"ל.
אני מכירה את הנושא ויודעת בהחלט שמדובר בהסכמת 2 הצדדים. אולם, ישנם סרטים המציגים אלימות מסויימת שהגולשים עלולים לפרשה כ"אונס".

יתכן ולא הבנת אותי, במכתבי הקודם ציינתי כי בעבר שידר אחד המשדרים סרט אונס אלים , (אכן BDSM זה לא אונס וזה בהסכמה מלאה).
בעקבות הסרט ותלונות הגולשים הסרנו זאת וכיום איננו מאפשרים זאת.
אנחנו כן נותנים את הפלטפורמה למשדרים אך בהתאם גם מפקחים על התכנים המוצגים לקהל הגולשים.

בברכה,


שלום שוב,
במידה וכן תשדר, אבקש ממך לציין בפני הגולשים בחדר (בכותרת החדר) כי השידרום עלולים להכיל אלימות מסויימת.

בברכה,


זה מה שהתכוונת לעשות לרשום בכניסה מה יהיה השידור
בדרך כלל נושא החדר הוא
חדר בי די אס אמ הכניסה למבוגרים בלבד
פה אין סקס רק בי די אס אמ הכל נעשה בהסכמה קטינים ומקללים יעופו



מצטערת על התגובה המאוחרת.

רק לציין שיתכנו תכנים אלימים אך הנעשים בהסכמה מלאה.

דיווח בהתאם הועבר לפוליסים.

בהצלחה icon_smile.gif


היי ענת
קודם כל אני מודה לך מאוד על העזרה והרצון הטוב
להלן מה שכתוב כנושא החדר:
סשנים בדס"מים נעשים בהסכמת המשתתפים תוך שמירה על בטיחותם.אקטים ב-BDSM אקסטרימיים אך נעשים תחת הכלל:שפוי בטוח והבהסכמה קטינים ומקללים יעופו.

שאלתי היא אם המילה אקסטרימיים יכולה לבוא במקום המילה אלימות .
בדס"מ אינו אלימות ולא ההיתי רוצה להיות זה שיציגו ככזה
במידה ויש עם זה בעייה מבחינת ההנהלה אשנה את המילה אך בחוסר נוחות
icon_smile.gif

בברכה ושוב תודה
VIP
- Show quoted text -

הכותרת בסדר גמור.
בהצלחה icon_smile.gif
dr jekyll and MASTER hyde{♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦}
לפני 17 שנים • 4 באוג׳ 2006
אני יודע, וגם לי יצא לדבר עם אחד השוטרים שם...

הנה מה שהיה כתוב לי בנושא החדר, בשורה למעלה, (ואפילו באותו הצבע כמו כאן icon_wink.gif ) -
ברוכים הבאים לתוכנית bdsMania - לקט סרטי שליטה. עוד על BDSM ושליטה: http://blog.tapuz.co.il/drmr http://communa.tapuz.co.il/calbia
!!! אזהרה - סרטים קשים, לא לבעלי לב חלש. צפיה מהנה/מענה !!!


והנה תיאור התוכנית, ברשימת החדרים, כאן:
http://www.tapuz.co.il/blogtv/newBlogTvAdultsPrograms.asp
סרטי BDSM ושליטה.
בדסמ הינה דרך חיים אלטרנטיבית אשר בה צד אחד שולט והצד השני נשלט.
דום וסאבית. מאסטר ושפחה.
לא, לא מדובר בעבדות, הכל נעשה בהדדיות ובהסכמה.



icon_rolleyes.gif


בכל אופן,
אל תשכח שהיו עוד אנשים ששידרו בדסמ... בדסמ הומוסקסואלי... סרטים אדומים... ועוד...