שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חברים, אתם כוכבי קולנוע

shushu
לפני 17 שנים • 4 בדצמ׳ 2006

יש פרסים בסוף?

shushu • 4 בדצמ׳ 2006
אני מבינה שאנחנו משחקים ב"מי יצליח לסתום ת'פה לנודניקים בשרשור המאוס".
גם אני רוצה לנסות!

לתשומת לב השופטים במשחק - אני אנקוט בטקטיקת ג'יוג'יטסו (שימוש בכח היריב כנגדו), תרגיל מספר 5.

קבלו:

החזרה על דברים המהווים לשון הרע או פגיעה בפרטיות, אינה מוגנת כשלעצמה. ההיפך הוא הנכון.

פרסום תמונות המהוות לכאורה פגיעה בפרטיות אך ורק לשם הוכחת הפגיעה בפרטית בפעם הראשונה – וללא כל הצדקה אחרת פרט לניגוח הצלם ו/או המפרסם הראשון – ייחשב אף הוא פגיעה בפרטיות (בהנחה שהפרסום הראשון היה כזה).

פרסום חוזר בשנית ובשלישית, בפרט לאחר שהתמונות הורדו במקורן – עלול לעלות כדי פגיעה מכוונת (בזדון), על כל המשתמע מכך.

ובמה דברים אמורים.

לעניות דעתי המרודה (ביטוי מצויין, נדמה לי של המלט? בכל אופן אימצתי מייד), לא היתה כל פגיעה בפרטיות בפרסום הראשוני של התמונות. זאת, בשל קיומה של הגנה מפורשת בחוק על "צילום, או פרסום תצלום, שנעשה ברשות הרבים ודמות הנפגע מופיעה בו באקראי"

מכל מקום פגיעה בפרטיות הינה עוולה אינדיבידואלית, ואין בה "זכות עמידה ציבורית". לא שמענו כאן בשרשור כל התרעמות של מי שנפגע מאותה פגיעה לכאורית בפרטיות, היינו של המצולמים עצמם. כפי שהצהירו כאן, חגיגית ובשאט נפש, קורח ועדתו, הם כלל אינם מבקרים במועדון, קל וחומר לא היו באותה הופעה, קל וחומר בן-בנו של קל וחומר, לא צולמו.

בכל זאת יצאו הנ"ל חוצץ נגד הפרסום, פרסמו שרשורים ולינקים לצילומים באתרים אחרים (!!), חלקם אף הגדילו עשות והדגישו את חשיפה, לצופים התמימים שנסתתרה בינתם ונעלמה מעינם הפגיעה והחשיפה בתמונות המקוריות.

לאחר שהורדו התמונות ו/או נחסמו השרשורים, חזרו אותם צדקנים אל התמונות ופרסמו אותן.

ולאחר מספר עמודים מעייפים, כשהעם נקעה רגלו והוא זנח את שרשור הקלון, חזרו ופרסמו את התמונות בשלישית.

דאן קאפ, קבל המלצה חמה, אם אתה ב-א-מ-ת מאמין בדברים שאתה אומר בשרשור הזה – ראוי שתוריד את כל התמונות החוזרות ונשנות עם הסמיילים המטופשים. אם אותם אנשים פגועים זוהו בשרשור הראשון, ואם אכן מדובר בפגיעה בפרטיות – הסמיילי לא יעזור לך..

נימפיאה ("לשעבר" בלה בלה?? מסופקתני), קבלי המלצה חמה, המנעי להבא מהטחת האשמות באנשים, ובוודאי על חזרה שוב ושוב על שמות אותם אנשים - גם אם השם שלהם זוכה אח"כ לצנזור בכוכבים (אני מניחה שהצנזור אינו שלך אלא של מאן דהו שיש לו יותר מה להפסיד מתביעה), גם אם את אח"כ מפרסמת תיקון (ובאותה נשימה מייד מאשימה אחרים), גם אם ממש בוער לך בעצמות "לעשות סדר" .

לסע"ע, סתום.

מה מקבל מי שזוכה במשחק??
קטסטרופה{Adonai}
לפני 17 שנים • 5 בדצמ׳ 2006

אותי.

קטסטרופה{Adonai} • 5 בדצמ׳ 2006
עכשיו הם באמת, אבל באמת יסתמו את הפה.
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 17 שנים • 5 בדצמ׳ 2006

קלים בספינים , קשים בפעולה

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 5 בדצמ׳ 2006
icon_exclaim.gif ספין ראשון - הצלמים המתנצלים

כאשר יש יותר מצלם אחד שמצלם תמונות שכאלו, בהרבה יותר מארוע אחד בדאנג'ן, הבעיה איננה של אותם צלמים, שחלקם בא לכאן להסביר או להתנצל, וחלקם אף חסמו גישה לתמונות.

הבעיה נמצאת במקום שמאפשר לצלמים אלו לפעול, מבלי להסדיר מראש את צורת העבודה במועדון בדסמי.

יתירה מזאת, אני די בטוח שאותם יועצים משפטיים שצצים כאן בשרשור יוכלu לעזור לבעלי המועדון למצוא נוסח להסכם של עמוד אחד, שיכסה נושאים בעיתיים כגון חשיפה של אנשים, חופש הבעה וזכויות יוצרים, בצורה שתאפשר למועדון לדרוש הסרה של פרסום פוגע, בכל מקום שבו הצלמ/ץ ינסו לפרסמו.

icon_exclaim.gif ספין שני - דן קאפ נגד מצלמות.

אם מישהו מאותם אנשים שנזעקו להגנת הדאנג'ן יחזור לקרוא את מה שכתבתי, הם יוכלו לגלות שניתן לצלם במועדון בדסמי בצורה שתבטיח את הפרטיות היחסית של המשתתפים באירועים בו.

כל מה שנדרש הוא התחשבות ורצון טוב. מקומות אחרים יודעים לעשות זאת באורח פלאי.

כמובן שהרבה יותר קל לצבוע את המציאות בשחור ולבן, להסית, להצביע על תוכניות קונספירציה - יותר קשה לפעול כשמאמינים שכל העולם קיים בשני צבעים.

icon_exclaim.gif ספין שלישי - דן קאפ הזמין צלם

כאן העסק נעשה כבר הזוי - כל מי שהיה באירוע יודע שלא הזמנתי וגם לא הייתי מזמין צלם. לא סתם עוד בוחר להביא ציטוט של אדם שמצטט אדם שאמר, ושוכח לומר מיהו אותו אדם ומה מטרת הכתיבה שלו.

יש גם אי שם למעלה בשרשור ציטוט מהשיחה שלי עם הצלם, והגדרה לצלם של תנאי פרטיות שבאורח פלא דומים מאד לאלו שאני מציע כאן לדאנג'ן לאמץ.

כך שאם מישהו רוצה לטעון שדן קאפ הוא פאנאט המטיף נגד מצלמות או שלא ניתן להגדיר ולהגביל את אופן הפעולה של צלם - יש לכם דוגמאות שאפשר גם אחרת..

אה, והכי חשוב - שום תמונה לא פורסמה מהאירוע., שום חשיפה של אנשים לא נעשתה אלא אם הם בקשו זאת.

icon_exclaim.gif ספין רביעי - השרשור באדונים ומשרתים

כל מי שיקרא את השרשור בנושא, יבחין שאני לא האדם היחיד בקהילה שחושב שנוכחות במועדון שרוצה לשרת קהילה בדסמית היא היתר גורף לצילום.

כמובן, ייתכן שיש באתר אדונים ומשרתים מקבץ של פאנאטים - אבל גם כאן, בכלוב היו מי ששאלו את מארגן מסיבת הביקיני מראש לגבי צילומים וקיבלו הבטחות שנותרו ללא כיסוי.

icon_exclaim.gif ספין חמישי - מצלמות אבטחה

כשקשה למצוא פיתרון, עוברים לבוץ.

גם לדאנג'ן היתה מצלמת אבטחה בכניסה. התשובה של עמוס בעבר לגבי מצלמת האבטחה בנושא היתה זהה לזו של הנו-לימיט "דרישות רישיון של המשטרה".
בחינה של מה שכתבתי בעבר, תגלה שהתלונה שלי היתה על מצלמה היתה על מצלמת וידאו באזור הבאר, מצלמת את הפנים של כל מי שניגש לאזור הבאר.

[ שיחה קלה עם עמוס גם תגלה ל-Psycho Bitch כיצד שיחה איתו לפני שהמועדון נפתח רשמית חסכה לו עוגמת נפש והפסדים שהיו נגרמים לו אם כל המועדון היה מרושת במצלמות אבטחה, כפי שכבר היה בשלבי התקנה או אם היה פותח למעלה גלריה ל-VIP עם מראה חד-כיוונית, כפי שמשיהו הציע לו ]

אני שמח לשמוע שלדאנג'ן יש כיום תנאי רישוןן שונים - אולי הנו-לימיט יוכלו להרוויח משינוי שכזה בגישת המשטרה לרישוי מועדונים.

לגבי הנו-לימיט, אני חשוב שישנה תגובה ברורה מאד של F בשרשור שמישהו כאן טרח להפנות אותי אליו.

icon_exclaim.gif ספין שישי - הדאנג'ן כמקום ציבורי

כשמדברים על צילומים ישנו מונח אחד שחוזר על עצמו בתגובות של הדאנג'ן - "מקום ציבורי".

לעומת זאת כשמדברים על עירום או עירום חלקי, עיל סשנים והופעות, על כללים או סלקציה בכניסה - באורח פלא הדאנג/ן הופך מקום פרטי.

אני מציע לאותם יועצים משפטיים לזכור שעל מקום ציבורי חלים חוקים ומוגדרות עבירות כגון התערטלות בפומבי.

אולי הגיע הזמן להחיל את הזכות להגדיר תקנות במקום פרטי גם על החשיפה שלה זוכים מי שבאים בין כתלי המועדון?


ותזכורת קטנה - למרות כל התזכורות הקודמות, התמונות שהן נשוא השרשור עדין נגישות ברשת לכל דיכפין. לא הגיע הזמן שהדאנג'ן יגלה אחריות וידאג להסרתן או לניקוין מאותם אנשים שלא נתנו את הסכמתם לחשיפה הזו?
Nymphaea​(נשלטת){זיעויה}
לפני 17 שנים • 5 בדצמ׳ 2006

Re: יש פרסים בסוף?

shushu כתב/ה:

נימפיאה ("לשעבר" בלה בלה?? מסופקתני), קבלי המלצה חמה, המנעי להבא מהטחת האשמות באנשים, ובוודאי על חזרה שוב ושוב על שמות אותם אנשים - גם אם השם שלהם זוכה אח"כ לצנזור בכוכבים (אני מניחה שהצנזור אינו שלך אלא של מאן דהו שיש לו יותר מה להפסיד מתביעה), גם אם את אח"כ מפרסמת תיקון (ובאותה נשימה מייד מאשימה אחרים), גם אם ממש בוער לך בעצמות "לעשות סדר" .


שושו.. שמתחבאת כאן בניק אחר.. (לפי הפרופיל):
1. סגנון כתיבתך בהחלט תואם את זה של חברייך לכתיבה. למרות שאני רוצה להעיר, את חייבת להשתפר כדי להגיע לרמה הרצויה.
2. בבקשה לינקים לפוסטים אחרים שמזהים את *** (הכוכביות כאן שלי..) כמי שמצלם במועדון:
http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=45699&blog_id=10979
http://www.thecage.co.il/coppermine/thumbnails.php?album=564
http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?p=171321
3. אותו כוכביות מפרסם באתר לילה את התמונות שצלם במועדון עם קרדיט לשמו.
4. אותו כוכביות מפרסם באתרו האישי תמונות שצלם במועדון.
5. אותו כוכביות מספר לחבריו שהוא מצלם עבור המועדון באופן קבוע.
6. אותו כוכביות מראה את התמונות שהוא מצלם לחבריו. לא חוזרת בי מכך. אין לי מושג מה הוא מצלם, אם הוא מצלם אך ורק את הדברים שאותם בא לצלם או גם מעבר. אישית פרסום התמונות הללו, גם אם לא שלו, מהווה טריגר לבעיתיות של הידיעה שכוכביות מראה את התמונות שמצלם במועדון, עם כל הכבוד שיש לי אליו. כמו גם לעצם הרעיון של צילום במועדון כשהלקוחות הם אלו שצריכים לשים לב לאור הפלאש. האשמות ? הסקת מסקנות פשוטה.
7. הבהרתי שאותו כוכביות לא צלם את התמונות המדוברות לאחר שהבהיר לי זאת. כן. אני מפנה אצבע לבעליו של מועדון הדאנג'ן שבוחר לשתוק לאחר אמירה מאוד אומללה מצידו או מצד בא כוחו בתחילת השירשור. בינתיים הוא שולח אחרים לעשות את מלאכתו בנסיונות להכפיש אחרים. בהחלט הצטרפת כאן למקהלה.
8. העלבות ואיומים לא הם שיגרמו לי לשתוק.
לא סתם עוד עבד
לפני 17 שנים • 5 בדצמ׳ 2006
לא סתם עוד עבד • 5 בדצמ׳ 2006
שושו דארלינג, אנשים כאן יודעים כבר שאת עו"ד סקסית בטירוף ומובילה חברתית בשעות הפנאי, אבל מה שהם לא יודעים זה שאת עו"ד הרבה יותר טובה ומוכשרת ממני. אז אם את אומרת, מי אני שאשבור לך את המילה? ספרי לי בהזדמנות מאחורי איזה ניק את מתחבאת. אני כמעט נעלב מזה שאחרי כל השנים האלה אני צריך לשמוע על זה מנימפאה.

דן קאפ... מה המצב גבר? זה פשוט פאתטי לראות אותך מתפתל כאן ומנסה לברוח מהאחריות שלך למה שקרה. משעשע, אבל פאתטי. איך שלא תנסה לסובב את זה, בחגיגה שלך היו מצלמות, אנשים צולמו בלא שיודעו על כך מראש וללא הסכמתם, אנשים התרעמו, בניגוד גמור לכל מה שאתה מטיף לו. אני מבין את התסכול שלך מכך שערוותך נחשפה ברבים, אבל בוא תהיה גבר - תגיד שאתה מצטער על הפגיעה בפרטיות שהתרחשה שם, שאתה מתנצל על כך התנהגותך הצבועה, ונמשיך הלאה.

בעצם, העובדה שבחרת לפרסם כאן מחדש את התמונות, לאחר שהן הוסרו והלינקים שלהן נמחקו מכאן, הופכת אותך למפר סדרתי ושיטתי של הגנת הפרטיות, בדיוק כמו בעלי המועדון שבו אתה נוהג לבקר.

אני יודע שאתה יודע שגם כאשר הייתה בדאנג'ן מצלמת אבטחה בכניסה, בראשית דרכו, המצלמה פעלה ב-LIVE בלבד, והצילומים לא הוקלטו. אבל אפילו זה הופסק בהמשך, כי זה גרם לאנשים להרגיש לא בנוח. ואין שום דרישה של המשטרה שמחייבת מצלמה בכניסה. שלא יספרו לכם סיפורים...

אתה לא מבין שאתה יוצא אידיוט כשאתה מתעלם בעקביות מהשאלות שאני מציג, שהן לכל הדעות ראויות לתשובות ולהתייחסות רצינית, וממשיך רק להפיץ את הרעל שלך נגד הדאנג'ן? אני כנראה לא אצליח לשכנע אותך ואתה לא תצליח לשכנע אותי, אבל מה עם כל האחרים? הם לא ראויים לתשובות? לא מגיע להם לדעת איך זה שמי שלכאורה חורט על דגלו את הגנת הפרטיות מאפשר צילומים בחגיגה שלו עצמו ומוכן לבלוע מבלי שקולו יישמע הפרות חמורות של פרטיות מצד מועדון אחר? מה אתה לא מגלה לנו, מר קאפ?

אני לא יודע על איזו תשובה של F אתה מדבר. F הוא גם לא הבעלים של המועדון שבו אתה נוהג לבקר, ואנחנו הרי לא מסתפקים כאן בתגובות של מקורבים או סמנכ"לים, אלא רק של הבעלים, נכון? למרות שהשאלות הן קשות ונוקבות, לא ראיתי כאן שום תגובה או התייחסות. אני מכיר אנשים שאומרים על התנהגות כזאת שהיא מהווה זלזול בלקוחות...
עמבר​(אחר){$}
לפני 17 שנים • 5 בדצמ׳ 2006

לסעע

עמבר​(אחר){$} • 5 בדצמ׳ 2006
לסעע
קראתי את דבריך והשמצותיך את מועדון הנו לימיט.
למען ההגינות אציין שאני מבלה שם בקביעות.
אין בעובדה זו מבחינתי דבר כנגד מועדון הדאנגן.נהפוך הוא.
לדאנגן פינה חמה כמו גם לבעליו עמוס שהוא איש יקר.לא ברור
לי למה בשירשור שעוסק בבעייה שהיתעוררה בדאנגן אתה עסוק כולך בללכלך
על מועדון אחר שרבים בקהילה רואים בו בית שני.
שני מקומות אלו נותנים לכולנו אפשרות בחירה וגיוון וטוב שכך.
קראתי את ההשוואה שהיטחת ללא בסיס כאילו גם בנו לימיט מצלמים את האורחים.
אינני דובר המועדון וגם לא מייצג אותו בשום צורה.אולם נחרדתי ממה שכתבת וטרחתי
לבדוק את הדברים.(כן.אם מצלמים גם בנו לימיט יש לבוא חשבון גם איתם).מיסתבר שאתה טועה ומטעה.מצלמת אבטחה בנו לימיט ממוקמת ברחוב ושולטת על הכניסה לחדר המדרגות.אין שום מצלמות ואו צילומים בשטח המועדון.
ולא.לא עובדים עלינו.זו דרישת מישטרה שמופיעה בתנאי הרישיון.מעולם לא צולמו תמונות בתוך המועדון למעט בארועים מיוחדים בחדר סגור שם מי שחפץ בתמונה מיצטלם.ואין אין מצב שמישהו ישתרבב לפריים כיוון שמוקפד שהצילומים יערכו בחדר סגור.
אני רוצה שוב להדגיש שאני כותב בשם עצמי בילבד ואין בדברי נקיטת עמדה איזה מועדון אחראי יותר ואיזה טוב יותר.בעיניי שניהם טובים וחשובים.
אני רק מבקש לא סתם עוד עבד שתיבדוק את עצמך לפני שאתה מפיץ שמועות ואל תפחיד אותי סתם.כמו כן אם שמת לב השירשור לא עוסק בנו לימיט.רק אתה עוסק בו.
אני מניח שאם תיפתח שירשור כמו שהציעו לך תקבל תגובה מהבעלים.
סמוך עליהם הם לא מזלזלים בלקוחות.



שיהייה לכולם רק טוב.
שוטרת*
לפני 17 שנים • 5 בדצמ׳ 2006
שוטרת* • 5 בדצמ׳ 2006
למה רובכם כאן מפספסים את העיקר?
מה אכפת מהדאנג'ן או מהנו לימיט?
מישהו מכאן מרוויח משהו? מה זו היחצ"נות המטומטמת הזו בכלל?
נלחמים כאילו מדובר בבית עליו אתם משלמים משכנתא , מינימום.
אלו שני מקומות בילוי שאתם כל כך אוהבים עד שהפכתם אותם לשתי זירות בוץ , וכמה בוץ..

בכל אופן, העניין זה לא זירה אחת או זירה שניה , העניין הוא הגועל נפש והבוץ שהן מכילות בעקבות חלק מהאוכלוסיה המדהימה שפוקדת אותה . וכן , אני מודעת לזה שעכשיו אני טובלת רגל בבוץ הזוועתי הזה , אבל במקרה הזה , המטרה מקדשת.

מה פתאום , ובאיזו רשות , חלק מהאנשים כאן מוצאים לנכון להעלות תמונות שכבר הורדו?!
ומי הגאון שחושב שבזה שהוא שם סמיילי מפגר , הוא מטשטש זהות?
ואל תתחילו עם המנטרה של "זה מופיע בעוד אתר",Two wrongs don't make a right!

מה שעשיתם גובל ברשעות .
009​(אחר)
לפני 17 שנים • 5 בדצמ׳ 2006
009​(אחר) • 5 בדצמ׳ 2006
ואני בסך הכל מבקש להיות הצופה ה-5000 בשרשור הזה!

009

מאסטר הבית של מועדון הדאנג'ן

icon_wink.gif
לא סתם עוד עבד
לפני 17 שנים • 5 בדצמ׳ 2006

תזכורת - על מה אנחנו מדברים?

לא סתם עוד עבד • 5 בדצמ׳ 2006
תזכורת למי ששכח - אנחנו מדברים על זה:





בעלי המועדון שבו נוהג דן קאפ לבקר עשו מעשה שלא ייעשה. הם רצו לסגור חשבון עם אחד ממבקרי המועדון, שבמקרה הוא היה שוטר אבל זה לא רלוונטי, לקחו צילום שלו מתוך מצלמות האבטחה שלהם והלכו איתו לעיתון "ידיעות אחרונות". הם יזמו את פרסום הכתבה בעיתון ואת פרסום התמונה, ומי שבמקרה פספס את הכתבה בעיתון, כי הוא אינטיליגנטי וקורא רק "הארץ", יכול היה מאוחר יותר לראות את התמונה גם אצל רפי רשף בערוץ 10. כדאי לציין בהקשר הזה, שבעלי המועדון פנו לבוקי נאה, כתב הפלילים של "ידיעות אחרונות", שכל מי שקורא את העיתון יודע על הסכסוך האישי שיש לו עם משטרת ת"א בכלל ועם מפקד המחוז ניצב דוד צור בפרט. כך שברור שהוא שמח לעשות מהסיפור מטעמים, לאמץ את עמדת המועדון ולהתנגח במשטרה.

אלא מה? שהמחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים חקרה את העניין, והגיעה למסקנה שהשוטר זכאי, והוא לא אשם במה שבעלי המועדון האשימו אותו. קצת מאוחר מדי עבור אותו שוטר, שבעלי המועדון עשו לו משפט שדה וחשפו אותו לעיני התקשורת... בעלי המועדון החליטו שהם יהיו השופטים, הם יגזרו את הדין והם יבצעו אותו, והם גזרו על אותו מבקר במועדון שלהם חשיפה תקשורתית והשפלה ציבורית. וכמו שמח"ש קבעה - על לא עוול בכפו!

איך אפשר לדבר על מועדון שמתנהג כך כעל מועדון שיש לו "כללים מחמירים של הגנה על פרטיות"? האם מעשיו לא מצביעים דווקא על ההיפך? האם כך מתנהג מועדון שמכבד את אורחיו ואת פרטיותם? שימו לב שלא רק שהמועדון יזם את הכתבה בעיתון, הוא גם המשיך להתגאות בה ולהציג אותה. תבדקו מאיזה אתר נלקחה התמונה...

אנשים, תסתכלו טוב טוב על האיש שבתמונה. מחר אלה יכולים להיות אתם בעיתון.
אתם לא חושבים שמגיע לכם לדעת למה המועדון מתעקש לתעד במצלמה את כל מי שנכנס אליו, ולשמור את הצילומים? איפה נשמרים הצילומים? למי יש גישה אליהם? ואולי הכי חשוב - למה פירסם המועדון תמונה של אורח שלו בעיתון? מה המדיניות שלו לגבי חשיפת תמונותיהם של מבקריו, ומי מבטיח לכם שאתם לא תהיו הבאים בתור?
האם לא נראה לכם שאלה שאלות הראויות לתשובה?

אבל כל זה לא מפריע לדן קאפ. עם זה אין לו שום בעיה. על זה לא תשמעו אותו מתלונן. צדיק הבנאדם. צדיק אורגינל icon_smile.gif