שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

עמוס לוי, האיש והאגדה (או שלא..)

Devil's Angel
לפני 16 שנים • 28 בפבר׳ 2008

עמוס לוי, האיש והאגדה (או שלא..)

Devil's Angel • 28 בפבר׳ 2008
מתוך עיתון 24 דקות יום חמישי 28.2.08

איילה חננאל, ידיעות תל אביב
מועדון הדאנג'ן :
מי המאסטר ומי העבד ?

כתב תביעה נגד בעלי מועדון הסאדו-מאזו ביפו מגולל את הפרשה האפלה שהובילה לסגירת המועדון בשנה שעברה : הונאות, חובות פריצות ואיומים. הכל על האמת הצורמת של מוסד הכאב.

אחרי הסגירה והפתיחה המחודשת של מועדון הסאדו-מאזו היפואי, "הדאנג'ן", הסודות האפלים על מאבקי הכח במועדון מתחילים להשתחרר מהכלובים.

הרבה ספקולציות כבר נשמעו על נסיבות סגירתו של המועדון, בהן טענות של הבעלים עמוס לוי על התנכלות מכוונת מצד עריית תל אביב. לוי, שהציג עצמו כמי שהדאנג'ן "שייך רק לו", טען כי המקום נסגר עקב סירובה של העירייה להעניק למקום רישיון עסק, מאחר שהפקידים שיושבים שם לא מחבבים במיוחד את קהילת הסאדו-מאזו. "בעיניי העירייה", טען לוי, "אנחנו רק חבורה של סוטים".
עם זאת, מכתב תביעה שהוגש באחרונה נגד לוי מצטיירת תמונה שונה לגמרי. את כתב התביעה הגישו מנהליה לשעבר של המועדון, חברת "נייטשיפט" - או בשמה המוכר לחברי הקהילה "הפטיצ'ריה". סכסוכים בירוקרטיים, זיופי מסמכים, חובות כספיים ופריצות מסתוריות - זה רק קצה הקרחון של מה שמיוחס ללוי.
תחילתו של הסיפור בהסכם הפעלה למועדון, שנחתם בין חברי "הפטיצ'ריה" ללוי. המסגרת ההסכם קיבלה החברה את הרישיון להפעלת המועדון לתקופה של שנהולוי התחייב להשיגאת כל ההיתרים הדרושים על פי חוק.
מכתב התביעה עולה כי במועד חתימת ההסכם לא היו בידי לוי האישורים הדרושים. חברי "הפטיצ'ריה" החלו בהכנות להפעלת המועדון, השקיעו כספים בשיפוצו ורכשו ציוד מתאים.עם זאת, כחודשיים לאחר שהחלו להפעיל את ה"דאנג'ן", קיבלו אנשי החברה צו הפסקת עיסוק מהעירייה. הם פנו ללוי לצורך בירור - והוא הודיע להם שהונשא תחת נמצא טיפולו.
בינתיים, המסיבות המשיכו כסדרן. בשלב מסויים הגיע למועדון נציג מטעם העירייה, שסגר את המועדון עם התקן מיוחד. גם במקרה הזה טוענים בחברה המפעילה, מיהר לוי להרגיע ואמר שניתן להמשיך ולהפעיל את המועדון. מהר מאוד התברר להם שמכאב הראש הזה לא יצא שום עונג : כתב האישום שהוגש נגדם ייחס להם הפעלת עסק ללא רישיון. זאת, למרות שהיו משוכנעים כי לוי השיג את האישורים הדרושים.
בשלב הזה החליטו אנשי החברה לסגור את הדאנג'ן "לאור התחמקויות של עמוס לוי והסיכון שבהמשך הפעלת המועדון". לוי טען כי המועדון נסגר על ידי החברה למרות שלא הוצא לו צו סגירה, ובשל כך הוא דרש חזקה על המקום. בעלי החברה ביקשו לקבל חזרה את הרכוש ששיך להם, אך כעבור יומיים התברר: המועדון נפרץ ונגנב ממנו ציוד יקר ערך השייך להם, בשווי אלפי שקלים.
בכתב התביעה נטען כי בדיקה שנעשתה במקום העלתה שאספקת החשמל למועדון נותקה במכוון. זמן קצר אחר כך, הם טוענים, פרץ לוי למועדון והחליף את המנעולים.
אבל כל אלו בטלים בשישים לעומת התגלית הבאה של אנשי החברה. התברר כי למועדון- שבו מצליפים באנשים ומטפטפים עליהם שעווה רותחת - כלל לא היה ביטוח. פוליסת הביטוח צד ג' של המועדון היתה כפופה לאישורי המשטרה ושירותי הכבאות, אישורים שכאמור לא היו קיימים. למעשה, פוליסת הביטוח שהוצגה ל"פטיצ'ריה" לא היתה בתוקף. התברר כי לצמועדון היו חובות של עשרות אלפי שקלים לחברת החשמל, לספקית האינטרנט "נטוויז,זן", לפדרציה לתקליטים, לחברת ההגברה של המועדון ואיך לא: חוב של 46 אלפי שקלים לעיריית תל אביב.
נוסף לכל זאת, טוענים חברי "הפטיצ'ריה" בתביעתם כי לפני כמה חודשים קיבל ***** ***** שיחת טלפון, שבה נאמר לו: "עמוס לוי העביר את 'הטיפול' בעיניין שלך לאנשים שלי". לדברי *****, נרמז לו שכדאי לו להזהר ולעשות "את מה שעמוס אומר לעשות". מאז, הוא טוען, החלו כל חברי ה"פטיצ'ריה" לקבל איומים תכופים בטלפונים הניידים שלהם. כיוון שעמוס לוי לא הגיש כתב הגנה, החליט בית משפט השלום בתל אביב לקבל את התביעה ולחייב את לוי לשלם פיצויים בסך 629 אלף שקלים. את תגובתו של עמוס לוי לא ניתן להשיג מאחר שנמסר שהוא שוהה בחול.
ים_yam​(לא בעסק)
לפני 16 שנים • 28 בפבר׳ 2008
ים_yam​(לא בעסק) • 28 בפבר׳ 2008
אלו מסוג הדברים שכואב לקרוא, ולא מסוג הכואב הנעים...

מקום שהיה לרבים מאיתנו בית, אנשים שרבים מאיתנו אוהבים, וכזה איכס שנפל על אנשים עם כוונות טובות לעשות לאחרים שמח.
מקווה שהכל יפתר בקרוב ולשביעות רצון כולם!
diamond
לפני 16 שנים • 28 בפבר׳ 2008
diamond • 28 בפבר׳ 2008
איזה זין זה שבחו"ל אין טלפונים , ודרכי תקשורת אחרים icon_rolleyes.gif
נעולה​(לא בעסק)
לפני 16 שנים • 28 בפבר׳ 2008
נעולה​(לא בעסק) • 28 בפבר׳ 2008
diamond כתב/ה:
איזה זין זה שבחו"ל אין טלפונים , ודרכי תקשורת אחרים icon_rolleyes.gif


הנה הם מתקשרים אליו והוא משלם בכרטיס אשראי בטלפון!
כבר, כבר.
קטסטרופה{Adonai}
לפני 16 שנים • 28 בפבר׳ 2008

יופי.

קטסטרופה{Adonai} • 28 בפבר׳ 2008
עכשיו צריך לתבוע את חברת "נייטשיפט" על כרטיסי החבר שגבו עליהם כסף בזמן שידעו שהם סוגרים.

כשיקבלו את סכום התביעה יוכלו להחזיר את הכספים לנגזלים.

משהו כמו עוד 2,570 שנה...