נילי ונילי |
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
נילי ונילי • 20 במרץ 2010
סליחה, ג'ינג'ר, אני קצת מאותגרת ציטוטית
|
|
רפאל |
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
רפאל • 20 במרץ 2010
נילי ונילי כתב/ה: רפאל כתב/ה: כשאנחנו מתחרמנים איננו מבצעים שיפוט מוסרי.
טוב, זה, כמובן, פשוט לא נכון. מצפון, מוסר, סולם הערכים הדתי, אידאולוגיה, מוסכמות חברתיות, ערכי תרבות וכל שאר מרכיבי הזהות שבונים את זהותו של אדם הם כולם חלק מן ההתעוררות המינית שלו. לא רק שהם נוכחים שם, אלא הם גם בלתי ניתנים להפרדה. למשל- "הו, מלכתי, שירפי שני ספרי תורה ואת מסכת בבא מציעא מול עיניי תוך כדי שאת מצליפה בי", או- "הו, מלכתי, זייני אותי בתחת" או במקרה שלנו- "הו, שפחתי, בכי המרורים שלך עושה לי את זה כה" אדם בוחר לא לאכול בעלי חיים מסיבות מוסריות. הוא בוחר לא לאכול חזיר או בשר עם חלב מסיבות מוסריות. אבל בעיקרו - חוש הטעם אינו חוש מוסרי. אדם בוחר שלא לקרוא ספר מסוים מסיבות ערכיות, אבל אין פירוש הדבר שהראיה היא חוש מוסרי. כלומר, חוש הראיה אינו תופס טוב ורע, אלא אורות וצבעים. וכו'. בסופו של דבר, אני חושב שיש הבדל משמעותי בין מה שאנחנו קוראים לו בשם חרמנות לבין מה שאנחנו קוראים לו בשם מוסר (כלומר, את באמת לא מסוגלת לעשות את ההבחנה ביון השניים?), והשאלה מהו מחרמן שונה מהותית מהשאלה מהו מוסרי. ואני גם בכלל לא מבין את הרלוונטיות של העניין הזה לשאלה שעלתה כאן. אם את מצליפה במישהו, ואחרי הסשן הוא בא ושואל אותך "תגידי, מה עושה לך את זה יותר, הכוח להכאיב לי ולעשות לי משהו שאני לא רוצה, או לראות אותי מתחרמן מההצלפות שלך?"אז אין לך תשובה מינית, יצרית ופשוטה לשאלה? את מסבירה לו במקום שכשאת נמשכת אליו ומצליפה בו את בעצם מבצעת שיפוט מוסרי, ולכן העובדה שאת מוכנה להצליף בו אומרת שהוא אדם מוסרי מאוד לדעתך? |
|
נילי ונילי |
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
נילי ונילי • 20 במרץ 2010
נו, מה? אתה באמת הולך לאלץ אותי להשתמש בפוקו עכשיו?
אתה מנסה לקיים דיון בו מיניות ("חרמנות") קיימת כחוש נפרד או כאלמנט ממשי זהותי מובחן משאר מרכיבי הזהות, וזו תפיסה רווחת מאוד, אבל מה שג'ינג'ר ויוליולי מנסות להגיד לך הוא שהן לא יכולות לעשות כזה דבר. או בניסוח הפוקויאני של הדברים- המיניות לא קיימת כנפרדת ומובחנת, אלא הנה מושפעת (ומשפיעה בתורה) משאר הדברים שבונים אדם ועושים אותו למה שהוא. לפיכך, אי אפשר לשאול "מהי מיניות?" אלא צריך לשאול: "איך המיניות פועלת?". כשאתה שואל "מה מחרמן אתכם?", אתה שואל שאלה פשוטה, אבל יוליולי לא מסוגלת לענות על השאלה הזו מבלי לשאול במקומה שאלה שנכונה יותר מבחינתה והיא: "איך החרמנות שלי עובדת בתוך הקונטקסט של מערכת היחסים?". אתה שואל שאלה פסיכואנליטית-פרוידיאנית. יולי שואלת שאלה פוקויאנית. |
|
Brave Dwarf |
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
Brave Dwarf • 20 במרץ 2010
הכאב, ההתנגדות והפחד מדליקים אותי מינית.
בגלל שאמות מוסר על פיהן חונכתי וחינכתי את עצמי מונעות ממני להיכנע לצרכיי ולהפוך לאנס סדרתי, אני מהווה חלק מקהילה בה פעולות מסוג אלו שאני מבצע כדי להגיע לסיפוק מיני נחשבות, כפי שהן מורגשות גם אצלי, לביטוי אהבה, ובעיקר כי כאן הן מותרות ואף צפויות (אם כי ככה זה ואם כי במסגרת זו ניתן לבצע תיאום ציפיות). ולא, אין לי הסבר. |
|
נוצות ומסמרים |
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
נוצות ומסמרים • 20 במרץ 2010
נילי ונילי כתב/ה: נו, מה? אתה באמת הולך לאלץ אותי להשתמש בפוקו עכשיו?
אתה מנסה לקיים דיון בו מיניות ("חרמנות") קיימת כחוש נפרד או כאלמנט ממשי זהותי מובחן משאר מרכיבי הזהות, וזו תפיסה רווחת מאוד, אבל מה שג'ינג'ר ויוליולי מנסות להגיד לך הוא שהן לא יכולות לעשות כזה דבר. או בניסוח הפוקויאני של הדברים- המיניות לא קיימת כנפרדת ומובחנת, אלא הנה מושפעת (ומשפיעה בתורה) משאר הדברים שבונים אדם ועושים אותו למה שהוא. לפיכך, אי אפשר לשאול "מהי מיניות?" אלא צריך לשאול: "איך המיניות פועלת?". כשאתה שואל "מה מחרמן אתכם?", אתה שואל שאלה פשוטה, אבל יוליולי לא מסוגלת לענות על השאלה הזו מבלי לשאול במקומה שאלה שנכונה יותר מבחינתה והיא: "איך החרמנות שלי עובדת בתוך הקונטקסט של מערכת היחסים?". אתה שואל שאלה פסיכואנליטית-פרוידיאנית. יולי שואלת שאלה פוקויאנית. ומוסיפה- גם אם נניח לרגע ש"מיניות" היא חוש נפרד, אני בכלל לא בטוחה שניתן להפריד בין הגורמים השונים שמעוררים אותה/ו לפעולה, לבין הדחף המיני נטו. כלומר: העוררות המינית לכשעצמה – בטח ובטח בקונטקסט הזה – מותנית בנסיבת חברתיות, מוסריות, היסטוריות וכיו"ב. אדם הצורך תכנים מיניים לא דומה בשום צורה לאדם הקורא ספר או אוכל בשר: סרט הפורנו שבו הוא צופה (לדוג') מעוצב על מנת לקסום לקהל צרכנים מסוים. קהל הצרכנים הנ"ל הוא בד"כ תוצר של חברת שפע מערבית המחזיקה בנורמה מסוימת לגבי יחסי-מין (למשל: העדפה חזקה למיניות הטרוסקסואלית ונילית במסגרת מערכת יחסים מונוגמית), ועצם הצפיה שלו בסרט הפורנו המציג תפיסת מיניות שונה, גם היא משפיעה על מה שהוא חושב, מרגיש ומביא למיטה. מה שהוא לכאורה אינסטינקט טהור נובע ומוגבל מלכתחילה על ידי סט פרמטרים שאין בהם שום דבר "טבעי" או "אינסטינקטיבי" (לדוג' מה שנחשב משפיל ומטריד במדינה אחת, נורמטיבי לחלוטין באחרת). לכן הגיוני שתשוקה להשפיל ולגרום כאב תהיה מוגבלת באופן אינהרנטי (לפחות אצל מרבית האנשים) למשהו שגם הפרטנר נתרם ממנו (ולפיכך- קביל מוסרית). |
|
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} |
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} • 20 במרץ 2010
רפאל כתב/ה: יולי Yuli כתב/ה: מעדיפה את זה בשפת גוף ומילים בודדות מאשר במשפטי ציווי.
כך או כך האידאל מבחינתי זה מסר כולל של "נורא כואב לי ואני רוצה עוד", או "זה קשה לי אבל אני אעמוד בזה". אני בדרך כלל מחפשת את הגבול, מנסה למצוא את הנקודה המדוייקת שבה הכי קרובים לגבול אבל לא עוברים אותו. מה שהכי מוריד לי זה סבל ממשי או מראיתו. כך שאם אני צריכה לבחור בין האפשרויות שנתת, אני מעדיפה הבעת עונג. אבל הכי טוב זה משהו באמצע. משהו כמו "עונג מאתגר". להסביר את זה? לא רוצה לעשות רע לאף אחד, לא רוצה משאות על המצפון שלי. אז מנסה להגיע לגבול, להכאיב מבלי לעבור את הקו שאחריו הוא כבר חווה משהו שהוא באמת שלא רוצה לחוות. זה חשוב לי לא לעבור את הקו הזה, יותר ממה שמושך אותי להתקרב אליו. לא לא... את מדברת על המצפון. ואני שואל על התשוקה, ועל ההתעוררות המינית. נניח שהקשר כבר מבוסס על הסכמה והוא כשר למהדרין גלאט. עדיין ישנן שתי אפשרויות: 1. הנשלט שלך מתמסר, ומוכן לכך שתצליפי בו כאוות רצונך, אבל זה כואב לו והוא מתייסר מזה. 2. הוא משתוקק לכך שתצליפי בו. הוא מתחרמן מזה ומגיע לאקסטזה מזה. אפילו מתחנן לזה. מבחינה מינית, מה מעורר יותר? הדבר שמעניין אותי אינו היחס להצלפות באופן מיוחד. זה יכול להיות גם היחס להשפלות, או לקשירות, או לפקודות. באופן כללי הדבר שמעניין אותי הוא לשמוע אם את מתחרמנת יותר מכך שאת עושה למישהו דבר שאינו רוצה, או דבר שהוא רוצה. מה מדליק אותך, הפחד שלו, הסבל שלו, הרתיעה שלו, או דווקא גילוי הרצון החריג שלו. אני מבין שזה לא שחור או לבן, אבל אין איזו נטייה ברורה לכאן או לכאן? המצפון לא היה התשובה ל"מה מחרמן", אלא לבקשתך למצוא לזה הסבר פסיכולוגי לגבי עצמי. קשה לי להפריד בין החלקים השונים באישיות שלי. יש לי בעיה עקרונית לגרום סבל של ממש, ולכן גם מראית עין של סבל (גם אם ברור שהכל בהסכמה) דוחה אותי. אני די מתחברת למה ש-Lordpain כתב. לשאלה שלך ממה אני מתחרמנת יותר - יותר מהכל אני מתחרמנת ממה שנמצא באמצע, בין הרתיעה שלו לבין הרצון שלו. וכמו שאמרתי - אם אני צריכה לבחור בין רצון מובהק לבין רתיעה מובהקת - אני בוחרת ברצון. מעדיפה את האמצע, אבל שמץ של חשש שאני באמת מתעללת במישהו ועושה משהו שהוא עלול להתחרט שהסכים לו - מכבה אותי לגמרי. מצפון או לא מצפון - זה פשוט לא עושה לי את זה. גם אם ההסכמה לא מובהקת זה מוריד לי. זה מפריע לי לתחושת החופש וגם לתחושה שאני עושה משהו זוגי. כי ברגע שנדמה לי שמה שאני עושה מרגש רק אותי ועושה טוב רק לי - זה הופך לאוננות ואת הפרטנר לחפץ וכל העסק נהיה מעפן וריק. יותר ברור? קשה לי לשים את האצבע. הממ. |
|
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} |
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} • 20 במרץ 2010
רק אחרי שהגבתי, המשכתי לקרוא את שאר השרשור.
ובכן: כל מה שנילי אמרה. כל מה שנילי אמרה. וגם - כל מה שנילי אמרה. |
|
פייה{O} |
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
לפני 14 שנים •
20 במרץ 2010
פייה{O} • 20 במרץ 2010
בפנטזיה - הכי מחרמן אותי סאדיזם ללא הסכמה וללא התחשבות בהנאת הצד הסובל.
בעולם האמיתי כמובן שזה לא עובד כי אם לא יהיה לי אמון שמי שמולי לא באמת הולך לפגוע בי כל מיני מנגנוני הגנה יכבו לי גם את החרמנות, אז אין לי אלא להסתפק ב-SSC. מה המנגנון הפסיכולוגי מאחורי זה? קשה לי להגיד בדיוק, אבל אני יכולה לחשוב על שני כיוונים אפשריים: האחד שבאיזשהו שלב בחיים המוקדמים שלי נוצר לי קישור בין סבל להנאה ולקשר אנושי, והשני שכנראה משהו בתרבות / חינוך בהם גדלתי גרם לי לקושי פשוט להתמסר ולקבל עונג, ויותר קל לי שיכפו עלי את מה שאני רוצה מאשר לבקש את זה. סוג של פולניה... |
|
newoldone |
לפני 14 שנים •
21 במרץ 2010
לפני 14 שנים •
21 במרץ 2010
newoldone • 21 במרץ 2010
הפנטזיה כבודה במקומה מונח, אבל פנטזיה היא סוג של מונולוג, ורפאל שאל, כך הבנתי, מה קורה בדיאלוג. כי גם כשהפנטזיה שמנחה את הדיאלוג היא פנטזיית אונס (=העדר הסכמה והעדר רצון), עדיין יש את אלה - נוח לי לכתוב במונחי מיילדום - ששותפות שלה בפנטזיה (שמתבטאת, נניח, ברטיבות) מכבה אותם, ואת אלה ששותפות שלה בפנטזיה מזינה את מדורת התשוקה של שניהם. ובמקרה השני, ה-C של ה SSC הוא לא פשרה הכרחית ו/או מצפונית, אלא מרכיב מהותי.
אלי מאד מדבר הניסוח של יולי: "ברגע שנדמה לי שמה שאני עושה מרגש רק אותי ועושה טוב רק לי - זה הופך לאוננות ואת הפרטנר לחפץ וכל העסק נהיה מעפן וריק." |
|
Mister Sir(שולט) |
לפני 14 שנים •
26 במרץ 2010
מה זה משנה מה היא אומרת?
לפני 14 שנים •
26 במרץ 2010
Mister Sir(שולט) • 26 במרץ 2010
אם הגוף שלה מגיב (פטמות, רטיבות, התנשמות, רעידות) לחשיפה, להשפלה, לקשירה או לכאב, מה זה משנה מה היא אומרת?
מצד שני, אם הגוף לא מגיב, לא הייתי נותן אמון גם בשמונים פעם של "אל תפסיק". |
|