בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם עיסקת בארטר בשפחות היא לגיטימית ?

MasterKey​(שולט)
לפני 14 שנים • 29 במרץ 2010

Re: עסקת אחיתופל.

MasterKey​(שולט) • 29 במרץ 2010
Morticia כתב/ה:
MasterKey כתב/ה:
קטסטרופה כתב/ה:
אני מוכן למסור את מורטישיה לשבוע שלם תמורת סיגריה.

יש קופצים?


אני, אני, אני - רק שמורטישיה תבוא עם פילטר בבקשה!

רגע, היא כוסית על או כונפה? (טוב, גם אני לומד מטעויות...)


תגידו לי, למה מי אתם שניכם יה עכברי וירטואליה?

תרגיעו ויפה שעה קודם

(אתם יכולים גם לנשק לי את המגף)


מורטישיה - עתה הבנתי את מהות קיומי עלי אדמות!
כמובן, איזו הארה - רק המגף שלך מול עיניי מעתה ועד עולם... icon_eek.gif
חג שמח!
Here And There​(נשלטת)
לפני 14 שנים • 29 במרץ 2010

Re: אכן בעיה

Here And There​(נשלטת) • 29 במרץ 2010
MasterKey כתב/ה:
pet כתב/ה:
MasterKey כתב/ה:
pet כתב/ה:
Morticia כתב/ה:
פנטזיה שמנטזיה
מה אתן בעצם אומרות?
שסחר בנשים זה אחלה מיילדום ויאללה בוא נריץ את זה?
מפתיע משהו מצד חלקכן...
זה עדיין אידיוטי לדבר על זה כעסקת בארטר
ואם ממש חייבים
אז מבחינה עסקית גרידא
זו חרא של עסקה
(קח מה שאין לך ואתה צריך. זה בערך כמו לתת שק תפוחי אדמה בתמורה לשק תפוחי אדמה. איך אתן חיות עם הדימוי?)


את לא רואה את ההבדל בין סחר לנשים לזה?

סחר בנשים נשעה בד"כ בכפייה, תוך כדי ניצול המצב הכלכלי הקשה של האישה וחוסר הברירה שהביא אותה לעסוק בזנות.

זה בהסכמה וברצונה של הנשלטת.

ההגדרה כנראה לא מדוייקת, אבל מה זה משנה?
הנקודה התתונה היא שהנשלטת מוסרת את עצמה בצורה כמעט טוטלאית לשולט, לצרכים ולרצונות שלו.
זה ביטויי לדרגה גבוהה של התמסרות וכניעה.

רמת ההתמסרות והכניעה הזו מגרה ומדליקה אותה..

אז מה לא משתלם בעסקה הזו?
[B]

אתה יודע מה אתה נותן. ומה תקבל בתמורה?
זו כבר שאלה מעניינת.
לדוגמה: אתה יודע, שנתת כוסית על. ומה אם תקבל איזו כונפה? ועוד תתקע איתה לכמה ימים... ממש לא משתלם...


למה לא יודע?
אמרנו עסקת בארטר, לא חתול בשק.
תבדוק לפני שאתה מסכים לעסיקה.
(חוק ראשון בעשיית עסקים, לא?).
icon_wink.gif



אם הוא שולט, הוא צריך להיות אמין - לא?
icon_rolleyes.gif


רצוי מאוד.
אבל בין הרצוי למצוי...
בעיה. : )
חשופה מול עיניך
לפני 14 שנים • 10 באפר׳ 2010

עיסקת בארטר - עיסקת חליפין

חשופה מול עיניך • 10 באפר׳ 2010
ולעניות דעתי...

נשלטת היא אדם ככל אדם ולא חפץ המיועד רק לשמש את גחמותיו של השולט.
השולט צריך לדעת להעריך,לכבד,להעצים אותה והיא אותו.
לצערי,אני נתקלת בתופעות ששולטים דורשים מהנשלטות להתמסר לגחמותיהם ע"י ניצול ציני של אותה נשלטת (כי היא מאוהבת בו וכדומה) ומשכך היא תהיה מוכנה לעשות הכל.
ופה אני נכנסת לתמונה של חלק מתגובות שקראתי כאן כמו המשפט "זה מעיד על היותה כנועה ומסורה" -אם אותה נשלטת מוכנה לרצות את אותו שולט עד כדי עיוורון מוחלט מבלי להבחין בין טוב ורע,אין אני רואה בכך מסירות וכניעות,כי שולט המכבד עצמו ואותה לעולם לא יציע לסחור בנשלטת שלו,אלא אם כן ואני מדגישה ,אם זה בא מרצונה הבלעדי למימוש פנטזיה כזו או אחרת שלה.

חשוב לי לומר בריש גלי - נשלטת היא לא סמרטוט.
היא בת חווה שמוכנה למסור את עצמה לידי השולט מתוך כוונה שהיא נותנת בו אמון מוחלט,מפקידה את גופה ונפשה למרותו ולמשמרתו.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 14 שנים • 10 באפר׳ 2010

כן.

פרלין​(נשלטת){ש} • 10 באפר׳ 2010
הכל לגיטימי כל עוד מספרים לנו איך היה.

אבל בחייאת עוזארד, מה הקשר בין לגיטימציה לזה?
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 14 שנים • 10 באפר׳ 2010

מילה במילה

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 10 באפר׳ 2010
נילי ונילי כתב/ה:
בכל האמור לעונג מיני, שפחתכם סבורה שאין דבר כזה "לא לגיטימי". כלומר, בהנחה שאתה פועל מתוך מטרה לענג את שניכם, לשמור על בטחונה של שותפתך ולהגן עליה מפני נזק.

גם אני שותפה לרתיעה האינסטינקטיבית של כמעט כל מי שהגיב פה בשרשור ולחשש מפני הסכמה מאולצת של השותפה, אבל לא רואה סיבה שלא להניח לך ליהנות מהספק. אם אתה נזהר שלא לכפות את זה עליה באמצעות מניפולציה רגשית או סינדול היכולת שלה לסרב- אין סיבה שלא תיהנו שניכם (ארבעתכם) מפעילות מינית מוצלחת.


מה שהיא אמרה.

[ ובינינו, נדמה לי שעיסקה שכזו דורשת קצת היכרות הדדית, ולו רק כדי להקטין את ההסתברות למצב שבו אדון א' שמקבל תחת אחריותו את שפחה ב' ייכשל ביכולתו לשמור אף הוא על בטיחותה הפיזית והנפשית. ]
Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 11 באפר׳ 2010
Brave Dwarf • 11 באפר׳ 2010
מורטישה. את שוב עושה את זה. ושוב אני לא מסכים אתך. ומכיוון שזה "שוב" אני פונה דווקא אליך. העולם שלנו אינו עולם לפי מורטישה או לפי גמד או לפי כל אינדיבידואל אחר. כל אחד מתנהל בעולם משלו אותו הוא משתדל להתאים לצרכיו האישיים ככל האפשר כאשר המוטו העיקרי נשען על שאיפה להגיע לאושר מכסימלי מבלי לפגוע באושרו של אחר. ברגע שאת עוטה אדם באדרת עולמך ושופטת אותו או את מעשיו מתוך הפריזמה האישית, את מחטיאה את המטרה (אני יוצא מנקודת הנחה שלמטרתך מניעים חיוביים לה, כגון להסביר לזה שממול היכן טעה ואולי אף להצביע על נזקים שנובעים ממעשיו).

לו היה מדובר במורטישה, לו מורטישה הייתה כנועה, היא הייתה מסבירה לו שכאן, בנקודה הזו, עובר הגבול. לו היה חוטף אותה בכל זאת ומחליף אותה בתריסר לחמניות או בטוֹנָה זהב, היינו דנים בנושא ה"סחר". אבל מכיוון שמדובר לא במורטישה אלא באישה אחרת, אשר לא רק מעוניינת אלא אפילו חושקת ורוצה להיות מוחלפת/מועברת/מושאלת/מולווית, הוא, הממלא את משאלתה/ם, לוקח חלק בהנאה משותפת.

אני לא אומר שזה המביט על מעשיי דרך פריזמת החינוך והמוסר שלו טועה, כיוון שעבורו זאת הדרך הנכונה והמתאימה ליצור את עולמו האולטימטיבי והמאושר, מה עוד שכולנו בסופו של יום עושים זאת. אף אדם אינו חף מעכבות (חיוביות ו/או שליליות) גם אם גבולותינו נבדלים אלו משל אלו ברוב בחינות. אני כן חושב שזה המכריח אותי לנהוג עפ"י העכבות האישיות שלו ושופט אותי מבעדן, חוטא לי באופן כללי ובמיוחד אם אינו מכיר אותי ואת מניעיי.

נמנעתי מלהגיב לשרשור הזה לכשנפתח כי מעולם לא עמדתי במקום בו הוצעה לי עסקת חליפין שכזו. יצא לי ליהנות מרכושם של אחרים או לחלוק את שלי כאשר השיקולים לא היו "מה אני מקבל בתמורה" אלא "איזו הנאה נפיק מכך שנינו והאם" (כן, כן, גם הנאה זו תמורה, אלא שהיא נטולת קנ"מ) ולכן חששתי ליפול באותה שיפוטיות אנושית אך לקויה.

מהסיבה הזו אני אמנע גם עכשיו מתגובה ישירה.
אדון בועל בתשוקה
לפני 14 שנים • 11 באפר׳ 2010

האומנם "ההסכמה" היא היא שמכשירה את השרץ ?

אדון בועל בתשוקה • 11 באפר׳ 2010
כולכם עוסקים שוב ושוב ב"הסכמה" הזאת כאילו אם היא מתקיימת כי אז "הכל בסדר". למעשה יש באמירות הללו איזו הנחה מובלעת שלסאבית יש חירות יחודית משלה שאין לשום בן-אדם אחר. כבר קארל מארקס כתב ש"לכאורה אנחנו בני-חורין כשאנו באים לקבל החלטות בחיינו - אבל למעשה משא כל הדורות הקודמים מעיק עלינו ..".

לכן, בעצם אין חירות החלטה של ממש לאיש מאיתנו, בוודאי לא לסאבית שלנו, לא ברגע שהיא הופכת להיות נשוא לעיסקת חליפין עם סאבית אחרת, ואפילו לא כאשר היא נמצאת בסשן אינטימי עם הדום שלה בלבד. חייבים לזכור כי בחדר שבו נוכחים לכאורה "רק" הסאבית והדום שלה נמצאים גם בבחינת נוכחים-נפקדים, סמויים מן העין, האב המתעלל שלה, הדוד האונס - בקיצור כל ההיסטוריה הדואבת והכאובה של הסאבית שהביאו אותה לאן שהביאו אותה.

לתחושתי את הסוגיה הנדונה רצוי היה לעמת עם מושג האינטימיות - ולא ב"הסכמה" הזויה ומטורללת.
איש תשוקתך​(שולט)
לפני 14 שנים • 11 באפר׳ 2010
איש תשוקתך​(שולט) • 11 באפר׳ 2010
אכן זה נשמע לא במקום " עיסקה"
הנשלטת יכולה לסרב למהלך שכזה והשולט חייב לקבל את עמדתה ולא לחייב אותה ,
הסכמתה צריכה להיות אמיתית ולא מתוך הכרח או חשש שהאדון יעזוב אותה ,
נישלטת היא לפני הכל אישה ובת אדם וכך יש להתייחס
נילי ונילי
לפני 14 שנים • 11 באפר׳ 2010

Re: האומנם "ההסכמה" היא היא שמכשירה את השרץ ?

נילי ונילי • 11 באפר׳ 2010
אדון בועל בתשוקה כתב/ה:
כולכם עוסקים שוב ושוב ב"הסכמה" הזאת כאילו אם היא מתקיימת כי אז "הכל בסדר". למעשה יש באמירות הללו איזו הנחה מובלעת שלסאבית יש חירות יחודית משלה שאין לשום בן-אדם אחר. כבר קארל מארקס כתב ש"לכאורה אנחנו בני-חורין כשאנו באים לקבל החלטות בחיינו - אבל למעשה משא כל הדורות הקודמים מעיק עלינו ..".

לכן, בעצם אין חירות החלטה של ממש לאיש מאיתנו, בוודאי לא לסאבית שלנו, לא ברגע שהיא הופכת להיות נשוא לעיסקת חליפין עם סאבית אחרת, ואפילו לא כאשר היא נמצאת בסשן אינטימי עם הדום שלה בלבד. חייבים לזכור כי בחדר שבו נוכחים לכאורה "רק" הסאבית והדום שלה נמצאים גם בבחינת נוכחים-נפקדים, סמויים מן העין, האב המתעלל שלה, הדוד האונס - בקיצור כל ההיסטוריה הדואבת והכאובה של הסאבית שהביאו אותה לאן שהביאו אותה.

לתחושתי את הסוגיה הנדונה רצוי היה לעמת עם מושג האינטימיות - ולא ב"הסכמה" הזויה ומטורללת.

נו, אז אם אתה יודע- למה אתה שואל?
נילי ונילי
לפני 14 שנים • 11 באפר׳ 2010
נילי ונילי • 11 באפר׳ 2010
ובקצת פחות סרקזם עכשיו-

אני חושבת שרעיון התודעה הכוזבת של מרקס הוא קצת ללכת רחוק מדי בשביל הדיון הזה. יכול להיות שבאמת לכולנו יש תודעה כוזבת שהצמיח בנו המעמד העליון, אבל אין לנו יותר מדי מה לעשות עם זה. אנחנו לא מסוגלים לדעת אילו רעיונות הם באמת שלנו ואילו רעיונות הם "שתל זר" שרכשנו במהלך נסיבות חיינו המצערות.

צריך להתחיל איפשהו, וההתחלה הזו חייבת להיות הסכמה.

עכשיו, אתה כותב שאת הסוגיה הזו צריך לעמת עם מושג האינטימיות ולא עם מושג ההסכמה, ולדעתי זו טעות. זה מזכיר לי טיעון של תלמיד חכם אחר שהיה פה, נ"י, שמשנתו היתה שגבר לא יכול לאנוס את אשתו היות ומתקיימת ביניהם מערכת יחסים אינטימית של שנים (הוא אמנם עידן קצת את גרסתו, לאחר שקיבל ביקורת, וטען כי מדובר בפרשנות משפטית למושג יחסי המין בכפייה, אבל זה לא משנה את הציטוט המקורי שלו).

לסיכומו של עניין, עוזרד, אני מסכימה שהסכמה היא לא קריטריון מושלם לבחינת לגיטימיות של יחסים, אבל היא עדיין - ואפילו אם היא תולדה של תודעה כוזבת - הקריטריון היחיד שניתן להפעיל.


ברוך שובך לפורום. תנסה לשחק יפה הפעם עם הילדים האחרים.