צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם עיסקת בארטר בשפחות היא לגיטימית ?

נילי ונילי
לפני 14 שנים • 12 באפר׳ 2010
נילי ונילי • 12 באפר׳ 2010
אם הייתי קוראת לעצמי "נילי סאבית על חלל, מושפלת, מוכה ואנאלית בטירוף", אז היית מייחס לי יותר הבנה של הנושא הבדסמי?

ומה ההבדל בין "נילי ונילי" ובין "נילי סאבית אנאלית וגו'", אם לא המילים? אחד מסמן אקט בדסמי והשני מייחס לי טעם קלוקל בגלידה.

בקיצור, מילים הם הכל, דארלינג.

מ.ש.ל
Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 12 באפר׳ 2010
Brave Dwarf • 12 באפר׳ 2010
אני חושב שלו גררת שור בקרניו לתוך השרשור הזה, זה היה משכנע יותר ואם לא משכנע אזי לפחות מזכה אותך בארשת כבוד מהנוכחים, מאשר סיפורה של נערה שעברה מסכת מניפולציות, השפלות והתעללות על ידי קבוצת צעירים ולו רק כדי לשמור על קרבתו של אהובה. ציטוט של אחד המשתתפים: "אני חושב שהיא בכתה ורצתה שנלך משם". סלח לי עוזרד על כי אני עובר לשפה הערבית אבל זאת באמת וואחד דוגמא למושג "הסכמה".


ציטוט: לחזור ולגעת במהותו היחודית של הבדס"מ על פני הוואניליות גרידא

או
ציטוט: הרגע הנדיר הזה שמשוקע כולו באסתטיקה של המין ( וכך מעצם מהותו לא יכול להתרחש בשדה הוואנילי )


אני מסכים אתך שכאשר בני הזוג מגיעים לפסגה מסוימת ואף חוצים אותה, נוצרת ביניהם קירבה אדירה על כל תיאוריה שתיארת. אלא שלהבדיל ממך אני נוטה להאמין שקירבה שכזו מתרחשת בכל מערכת יחסים. וכפי שקיימות מערכות יחסים BDsMיות "גרידא" במהלכן הזוג אינו מגיע לפסגות, כך קיימות מערכות יחסים וניליות מרטיטות, מטלטלות ובלתי נשכחות בעליל.
MasterKey​(שולט)
לפני 14 שנים • 12 באפר׳ 2010
MasterKey​(שולט) • 12 באפר׳ 2010
נילי ונילי כתב/ה:
אם הייתי קוראת לעצמי "נילי סאבית על חלל, מושפלת, מוכה ואנאלית בטירוף", אז היית מייחס לי יותר הבנה של הנושא הבדסמי?

ומה ההבדל בין "נילי ונילי" ובין "נילי סאבית אנאלית וגו'", אם לא המילים? אחד מסמן אקט בדסמי והשני מייחס לי טעם קלוקל בגלידה.

בקיצור, מילים הם הכל, דארלינג.

מ.ש.ל

מילים - הן.
ומוריד בפניך את הכובע הוירטואלי לאות הערכה על עומק מחשבתך.
אהבתי.
השולט אור​(שולט)
לפני 14 שנים • 13 באפר׳ 2010
השולט אור​(שולט) • 13 באפר׳ 2010
הייתי מכנסת את ארבעת המשתתפים במקרה הזה למפגש משותף שבו מבררים את כל ההשלכות.
מדובר בפוטנציאל פגיעה לארבעה אנשים (וכן, אני יודעת שדומים הם אנשים נורא קשוחים אבל הם גם נורא שבירים).

הייתי דואגת שאת המפגש ינחה אדם חמישי - שאינו קשור לאירוע ההחלפה ושיכול לתת חוות דעת בלתי תלויה שלא מנסה לרצות אף אחד.
אם מדובר בפנטזיה של כל הארבעה ולא רק של חלק מהנוכחים... ואם יש אמון בין כולם שאף אחד לא יעבור את הגבולות של האחר... אפשר לעבור לשיחה רגילה בבדסמ שבה מותחים את הגבולות.

תמיד בחילופי זוגות יש פוטנציאל פגיעה ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בהענקת זכות השליטה לאדם אחר. כל אחד מהדומים חייב לבדוק עם עצמו בכנות שרגע אחרי שהחרמנות תירגע - הוא לא יזעם על העובדה שהסאבית שלו אפילו נהנתה מהסיטואציה. אחד הדברים הדוחים יותר בעולמנו הן תחרויות השליטה או לייתר דיוק ההכאבה שמתקיימות בין הדומים כשהם נפגשים בקבוצה יחד עם השפחות. חשוב שהאגו של הדומים לא יגרום בסופו של יום נזק לשפחות.  
השולט אור​(שולט)
לפני 14 שנים • 13 באפר׳ 2010

Re: "לעמת את סוגית עיסקת הבארטר בשפחות עם מושג האינטימי

השולט אור​(שולט) • 13 באפר׳ 2010
נילי ונילי כתב/ה:
אדון בועל בתשוקה כתב/ה:
ובכן, ישנו רגע מכונן, יחודי, המבדיל את הבדס"מ ומעניק לו ערך עודף על פני הוואניליות גרידא. זהו הרגע שבו הדום והסאבית שלו [ ...] חוצים את גבולות התודעה של הבסדריות החברתית על ידי אקט כלשה[...]
הרגע הנדיר הזה שמשוקע כולו באסתטיקה של המין [...]

זו אמנם קצת סטיה מהנושא, אבל אם יותר לי אוף טופיק לרגע- יש במניפסט שלך איזשהו כשל לוגי, לדעתי, אז ציטטתי לנוחיותך את המקומות שבהם אני מזהה את הכשל הזה.

עם כל כמה שאני אוהבת כתיבה רומנטית על בדסמ, והכתיבה שלך היא אכן רומנטית (רגע קסום, רגע מכונן, מגע שחוצה גבולות תודעה, כינורות מנגנים מטאליקה), עדיין יש פה טעות מאוד בסיסית:

א-י-ן רגע מכונן קשר בדסמי.

אין גם מגע כזה. אין אקט מיני כזה. אין. כן יש שיח. ואני מצטערת ששוב אני יוצאת תלמידת המגדר הפלצנית שמדברת בפורום על ה"שיח", אבל וואלה- שיח. ואף על פי כן- שיח תשיח.

הדבר היחיד שמכונן קשר שפחה ואדון, או כל קשר אחר של בעלות (או כל קשר אחר, באשר הוא) הוא השיח. הוא הרגע שבו הם אומרים: "אנחנו זוג". או : "אנחנו שפחה ואדון". או: "הרי את מקודשת לי". או: "הרי אתה מקולר לי". או: "אני נשבע לך אמונים". או: "מגורשת, מגורשת, מגורשת". או צמד המילים החביבות עליי בעולם כולו: "אני שלך".

אלו המילים שמחוללות את השינוי במציאות. ולא האקט (ליתר דיוק- ההסכמה של שני אנשים על המשמעות של אותן המילים). אתה יכול לקלר נשים מפה ועד מחרתיים וזה לא יעשה שום דבר לאף אחד. אתה יכול לארוב לקופאית בסופר ולצעוק עליה: "אנחנו זוג!" מפה ועד הסניף הבא של רמי לוי, אבל זה לא יעשה אתכם לזוג אם היא חולקת עליך לגבי הפרשנות של אותן המילים.

ועם כל הכבוד שלי ל"אסתטיקה של המין" או מה שזה לא היה שם בהודעה שלך- לא האקט המיני הוא שמסמן את הקשר פה. האקט המילולי- כן (ולצורך העניין: "מסכימה אני". והמהדרין יחמירו: "מעוניינת אני")



מדויק ונכון. (ולמען הבהר... אני שולטת כבר יותר מעשרים שנה, והנה אני מסכימה לחלוטין עם נילי ונילי icon_smile.gif )
איש תשוקתך​(שולט)
לפני 14 שנים • 13 באפר׳ 2010

נכון ומדיוק נילי

איש תשוקתך​(שולט) • 13 באפר׳ 2010
נילי ונילי כתב/ה:
אם הייתי קוראת לעצמי "נילי סאבית על חלל, מושפלת, מוכה ואנאלית בטירוף", אז היית מייחס לי יותר הבנה של הנושא הבדסמי?

ומה ההבדל בין "נילי ונילי" ובין "נילי סאבית אנאלית וגו'", אם לא המילים? אחד מסמן אקט בדסמי והשני מייחס לי טעם קלוקל בגלידה.

בקיצור, מילים הם הכל, דארלינג.

מ.ש.ל
קטסטרופה{Adonai}
לפני 14 שנים • 13 באפר׳ 2010

Re: "לעמת את סוגית עיסקת הבארטר בשפחות עם מושג האינטימי

קטסטרופה{Adonai} • 13 באפר׳ 2010
השליטה כתב/ה:
נילי ונילי כתב/ה:
אדון בועל בתשוקה כתב/ה:
ובכן, ישנו רגע מכונן, יחודי, המבדיל את הבדס"מ ומעניק לו ערך עודף על פני הוואניליות גרידא. זהו הרגע שבו הדום והסאבית שלו [ ...] חוצים את גבולות התודעה של הבסדריות החברתית על ידי אקט כלשה[...]
הרגע הנדיר הזה שמשוקע כולו באסתטיקה של המין [...]

זו אמנם קצת סטיה מהנושא, אבל אם יותר לי אוף טופיק לרגע- יש במניפסט שלך איזשהו כשל לוגי, לדעתי, אז ציטטתי לנוחיותך את המקומות שבהם אני מזהה את הכשל הזה.

עם כל כמה שאני אוהבת כתיבה רומנטית על בדסמ, והכתיבה שלך היא אכן רומנטית (רגע קסום, רגע מכונן, מגע שחוצה גבולות תודעה, כינורות מנגנים מטאליקה), עדיין יש פה טעות מאוד בסיסית:

א-י-ן רגע מכונן קשר בדסמי.

אין גם מגע כזה. אין אקט מיני כזה. אין. כן יש שיח. ואני מצטערת ששוב אני יוצאת תלמידת המגדר הפלצנית שמדברת בפורום על ה"שיח", אבל וואלה- שיח. ואף על פי כן- שיח תשיח.

הדבר היחיד שמכונן קשר שפחה ואדון, או כל קשר אחר של בעלות (או כל קשר אחר, באשר הוא) הוא השיח. הוא הרגע שבו הם אומרים: "אנחנו זוג". או : "אנחנו שפחה ואדון". או: "הרי את מקודשת לי". או: "הרי אתה מקולר לי". או: "אני נשבע לך אמונים". או: "מגורשת, מגורשת, מגורשת". או צמד המילים החביבות עליי בעולם כולו: "אני שלך".

אלו המילים שמחוללות את השינוי במציאות. ולא האקט (ליתר דיוק- ההסכמה של שני אנשים על המשמעות של אותן המילים). אתה יכול לקלר נשים מפה ועד מחרתיים וזה לא יעשה שום דבר לאף אחד. אתה יכול לארוב לקופאית בסופר ולצעוק עליה: "אנחנו זוג!" מפה ועד הסניף הבא של רמי לוי, אבל זה לא יעשה אתכם לזוג אם היא חולקת עליך לגבי הפרשנות של אותן המילים.

ועם כל הכבוד שלי ל"אסתטיקה של המין" או מה שזה לא היה שם בהודעה שלך- לא האקט המיני הוא שמסמן את הקשר פה. האקט המילולי- כן (ולצורך העניין: "מסכימה אני". והמהדרין יחמירו: "מעוניינת אני")



מדויק ונכון. (ולמען הבהר... אני שולטת כבר יותר מעשרים שנה, והנה אני מסכימה לחלוטין עם נילי ונילי icon_smile.gif )


כן, כן, שולטת...
Zוגאחד
לפני 14 שנים • 15 באפר׳ 2010
Zוגאחד • 15 באפר׳ 2010
אתה,או בכלל
כל אחד שחושב בכלל על כזה דבר.

לא אמור למסור את זוגתך/שפחתך
לידי זר, גם אם תדבר איתו ותפגש איתו קודם לכן
ותסכם את כל הפרטי,ותהיה בטוח שהוא אכן
יעמוד במילתו.
אין כזה דבר
"בטוח שהוא יעמוד, במילתו"
ובטח שלא אצלנו.

אחזור,על דברי
לא אמור למסור,קרי להפקיר, את שפחתך לידי זר גמור
לא לשעה אפילו
לבד.

כאדון אתה צריך לדאוג לה לשמור עליה
ולהשגיח על שלומה.חובה.

את המכונית שלך?
היית נותן לזר גמור לסוף שבוע שלם?
ממש,לא.
אדם'
לפני 14 שנים • 17 באפר׳ 2010
אדם' • 17 באפר׳ 2010
נילי ונילי כתב/ה:

לסיכומו של עניין, עוזרד, אני מסכימה שהסכמה היא לא קריטריון מושלם לבחינת לגיטימיות של יחסים, אבל היא עדיין - ואפילו אם היא תולדה של תודעה כוזבת - הקריטריון היחיד שניתן להפעיל.

מכיוון שכתבת "הקריטריון היחיד", תרשי לי להציע קריטריון נוסף, המהווה לטעמי השלמה ולא תחליף לקריטריון שאמרת.
אכנה אותו כאן "הגיון בריא".
אני יודע, זה בעייתי. אני יודע, זה מדרון חלקלק. אני יודע, זה סובייקטיבי.
אה כן, ואני יודע, לכל אחד הבדס"מ שלו (לגבי יחסים בדס"מיים).
ובכל זאת, אני נוהג להוסיף אותו על קריטריון ההסכמה.
אדון בועל בתשוקה
לפני 14 שנים • 20 באפר׳ 2010
אדון בועל בתשוקה • 20 באפר׳ 2010
אדם' כתב/ה:
נילי ונילי כתב/ה:

לסיכומו של עניין, עוזרד, אני מסכימה שהסכמה היא לא קריטריון מושלם לבחינת לגיטימיות של יחסים, אבל היא עדיין - ואפילו אם היא תולדה של תודעה כוזבת - הקריטריון היחיד שניתן להפעיל.

מכיוון שכתבת "הקריטריון היחיד", תרשי לי להציע קריטריון נוסף, המהווה לטעמי השלמה ולא תחליף לקריטריון שאמרת.
אכנה אותו כאן "הגיון בריא".
אני יודע, זה בעייתי. אני יודע, זה מדרון חלקלק. אני יודע, זה סובייקטיבי.
אה כן, ואני יודע, לכל אחד הבדס"מ שלו (לגבי יחסים בדס"מיים).
ובכל זאת, אני נוהג להוסיף אותו על קריטריון ההסכמה.


לענין "ההגיון הבריא" - כבר קבע הפילוסוף הצרפתי בלז פסקל שמה שנראה "הגיוני וצודק" בצד זה של הפירנאים עלול להיראות היפוכו של דבר בצד האחר של הפירנאים.