שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

גוש בדס"מי במצעד הגאווה בת"א 2010

M Thatcher
לפני 14 שנים • 30 במאי 2010

Re: רק זה עוד חסר לנו...

M Thatcher • 30 במאי 2010
אדון בועל בתשוקה כתב/ה:
גושי שומן רוטטים של הנשים השמ"ד ( ר"ת של "השמנות, מכוערות, דחויות ") דחוים יחד בגושי צועדות , האדמה רוטטת תחת כובד משקלן כאילו במסע של פילים או היפופוטמים מדובר כאן - אני מתאר לעצמי איזו מנוסת בהלה עלולה להתפתח בין קהל הצופים...
וחוץ מזה, למה להפיץ את האסון החזותי הזה שאנו סובלים ממנו בקהילה הזאת בין אלה הוואנילים שלא מטאו ולא פשעו ? למה להעניש אותם בצפיה במחזות הזוועה הללו ?



המממ.
ואני עד הרגע חשבתי שאתה דווקא מעוניין ברעידת אדמה
היילני
לפני 14 שנים • 30 במאי 2010
היילני • 30 במאי 2010
כולםן, אנא אל תגיבו לדבריו של "אדון בועל בתשוקה".
אני לא רוצה שהשרשור *הזה* יעסוק בתכנים האלה. בואו נצמד לנושא.

תודה!
היילני
לפני 14 שנים • 1 ביוני 2010

חדשות

היילני • 1 ביוני 2010
הגוש הבדס"מי יצעד במצעד הגאווה העירוני שיתקיים ב-11.6 יום שישי הבא.
בשעה 11:00 יתקיים הפנינג בגן-מאיר בו נקים דוכן (לאחר לחץ שלי ושל גורמים אחרים, יובל אגרט נאות לתת לנו דוכן). הדוכן, כמו שנה שעברה, יכלול פליירים וספרות קאנונית כמו "ז'וסטין" לסאד ו-"ונוס בפרווה" לזאכר-מזוך, לצד ספרות עיונית כמו "עבד, השתעבדות, אדון" מהוצאת רסלינג.
בשעה 13:00 נצא לצעידה מגן-מאיר, שתמשך עד מסיבת חוף בטיילת.

לאירוע בפייסבוק:

http://www.facebook.com/event.php?eid=131279353555874#!/event.php?eid=131279353555874&ref=ts
Tobias​(אחר)
לפני 14 שנים • 2 ביוני 2010
Tobias​(אחר) • 2 ביוני 2010
הדבר היחיד שבאמת מטריד אותי בכל העניין הזה, הוא שאם "בקהילת הבדסמ" עצמה אין שום הסכמה לגבי מהו בדסמ, איך אפשר ליצור גוש מייצג או להסביר את זה לאחרים?

האם התכנים של דה סאד, או פון מאזוך באמת מייצגים אותנו?

אם היה מדובר במצעד למען פתיחות מינית, או לקבלת "מיניות אחרת" אז דברים היו מאוד פשוטים בהצהרתם.
כרגע לעומת זאת, אני שואל את עצמי, את מי בעצם מייצגים שם?
היילני
לפני 14 שנים • 2 ביוני 2010

פשטנות אל מול מורכבות

היילני • 2 ביוני 2010
גם לגבי מה זה קוויר אין קוצנזוס, ואתה שומע אנשים מתווכחים בפומבי על משמעות המונח. דעות מגוונות, נק' מבט שונות והתיידנות הם לא רעים בכלל. השאלה היא מהי רמת הדיון ומי הקהל: כשהדיון הוא בקרב אנשי בדס"מ, מן הסתם הדיון הוא עמוק ורבגוני הרבה יותר מדיון בין אנשי וניל ו"נציגים" בדס"מיים. הדבר דומה לקולנוען שמדבר על קולנוע עם חברים ועם מבקרי קולנוע.

אני לא קובעת מה זה בדס"מ, וגם אני, ביני לבין עצמי, תוהה לא פעם על הדבר הזה שהוא חלק ממני.
אני לרוב לא יכולה להכנס לעובי הקורה כשאני מסבירה לאדם ונילי על בדס"מ, לכן באופן בלתי נמנע המסר עובר רדוקציה גסה, אבל יחד עם זאת, אני תמיד אומרת שהדברים הם הרבה יותר מורכבים ושיש רמות שונות של דיון ושל הבנה. לאנשים יש הגדרות ומשמעויות שונות לבדס"מ - לא רק שזה בסדר, זה אפילו יפה. אני בספק אם אי פעם נגיע לקונצנזוס פנים-קהילתי לגבי הגדרת הנושא, אבל אנחנו כן יכולים להסכים על טרמינולוגיה, על כך שבדס"מ זו מיניות ו/או אורח-חיים שאינם נורמטיביים, על כך שאקטים צריכים להעשות בבטחה, מרצון ובהסכמה (למשל, על עמימות מושג ההסכמה לא אדון בפגישה ראשונה עם אנשים וניליים. זה יבוא אח"כ, אחרי שלבן השיח שלי יהיה קצת יותר ידע בנושא, והדברים יטמעו) ועל כך שהרבה מן הדברים הם עמומים.

לכל אחד ואחת יש את הבדס"מ שלו/ה, אך כולנו כאן בדסמיים. יש משהו שמשותף לכולנו גם אם המשהו הזה אינו ברור. אני לא יכולה (ולא רוצה) לדבר בשמו או בשמה של כל אחד ואחת כאן שמגדיר/ה את עצמו/ה כבדס"מי/ת. אני יכולה לייצג את עצמי, ובתוך כך לנסות לייצג פן בי שמשותף לעוד אנשים. כמעט לגבי כל נושא או זהות יש חילוקי דעות. אני מסכימה שיש משהו אימננטי בבדס"מ שהופך אותו ליותר מורכב, אך יחד עם זאת אני מאמינה שאפשר לייצג אותו באופן שאינו גורע ממורכבותו ורבגוניותו, אך עם זאת הופך אותו לקצת יותר נהיר.

כתבי סאד ומזוך אינם בבחינת "כך עושים בדס"מ". הרבה מאוד אנשים מעולם לא נתקלו בספרים הללו, שהם בראש ובראשונה ספרות יפה (ולא מדריך למשתמש/ת) ואח"כ הם מצע ראשוני לתרבות שלמה. הרבה בכלל לא יודעים ש'סדיזם' בא מ'סאד'. ואם יעיינו בספרים וישאלו אותי האם הם משקפים את המציאות, אומר שאקטים מסוימים המתוארים שם מבוצעים ע"י אנשי בדס"מ מסוימים היום, וישנם אקטים שכנראה שלא. עוד אומר שאנשי בדס"מ להבדיל מסאד, אני לפחות, בוחרת את הפרטנרים שלי ומצפה שגם הם יבחרו בי, מכאן שהמעשים מתבצעים ע"י אנשים שפויים, מרצון ובהסכמה. העולם של סאד ב"ז'וסטין" אינו המציאות של רוב אנשי הבדס"מ.

אני זוכרת ששנה שעברה, בשרשור הזה, כתבת משהו כמו זה שצריך לעבוד על מסר פנים-קהילתי לפני שיוצאים עם זה החוצה. אני טוענת שלעולם לא נגיע לתמימות דעים באשר למה זה בדס"מ, גם בגלל רבגוניות האנשים והמעש, ובעיקר כי יש משהו אימננטי בבדס"מ שישאר פרוץ ונתון לחקירה. זה בסדר. לא חייבים (גם לא רצוי בעיניי) להגיע להגדרה ברמת חוקה. גם הגדרות ב- DSM, לצורך העניין, המבחינות בין סדיזם ומזוכיזם פר-סה ובין יחסים סאדו-מזוכיסטיים (הנעשים בהסכמה ע"י בני זוג) הן עמומות. אני לא נרתעת מהצגת מורכבות, אבל מודעות לרמות ההצגה ולפישוט.

להלן תוכן הפלייר שחולק שנה שעברה ושיחולק השנה:

בדס"מ הוא מונח-על האוצא בחובו פרקטיקות מיניות ו/או רגשיות שאינן נורמטיביות. אקט בדס"מי עשוי לכלול: כבילה, משמעת, שליטה, סדיזם/מזוכיזם (כאב) וכניעה.

אנו, נשות ואנשי הבדס"מ, הסטרייטים/ות והלהט"בים שבנינו, עושים/ות בדס"מ מרצון, בהסכמה ובבטחה. אנחנו מגשימים/ות את הזהות שלנו תוך נקיטת אמצעי הזהירות הדרושים, אנחנו פועלים/ות מתוך מודעות ובעיקר ממשיכים/ות ללמוד על זה. אנחנו מבינים/ות שהמיניות שלנו אינה קונבנציונאלית ואינה מובנת. בדס"מ איננו פתולוגי, ורק ע"י קיום פתוח, סובלני, ביקורתי וקשוב נוכל לשנות דעות קדומות רווחות. לכן, אנחנו מופיעים/ות כאן והיום. אנחנו, על שלל האוריינטציות המיניות שלנו, מכבדים את הווייתם הייחודית של להט"בים ונילים/ות, שאינה זהה להווייתנו, ויחד עם זאת מוצאים את מקומנו במצעד הגאווה.

מי שביניכםן שרוצה לדעת יותר מוזמן/ת לפנות בכל שאלה ותהיי לכתובת: femdomlure@gmail.com

מי שביניכםן שסקרן/ית לדעת יותר ו/או מפנטז/ת על זה ו/או רוצה להתחיל להתנסות בזה, מוזמן/ת לעיין בכתובות האינטרנט הבאות:

בעברית www.thecage.co.il, www.domdomina.co.il, www.heberotic.co.il
באנגלית www.fetlife.com, www.alt.com, www.collarme.com, bdsmbooks.com, www.leatherarchives.com

בעינינו, הפלייר אינו מדוייק ופשטני. גם לא מייצג. אך זה תפקידו. לפחות הוא נהיר ונגיש. אם אערוך כנס בנושא בדס"מ בו ניתן להציג מורכבות ורבגוניות - תבואו? תציגו את תפיסותיכם השונות? - אני בספק.
אדון בועל בתשוקה
לפני 14 שנים • 2 ביוני 2010

"....אנשים שפויים...." ??? - כך לפחות היא כתבה...

אדון בועל בתשוקה • 2 ביוני 2010
אבל מה לעשות ורובן של הסאביות השמ"ד הן מטורפות ברמה הקלינית הרפואית המוצהרת. נוטלות תרופות פסיכיאטריות, וגם גרוע מזה....
האם גם את זה יש להסתיר במצעד המטורלל הזה ???
היילני
לפני 14 שנים • 2 ביוני 2010
היילני • 2 ביוני 2010
מי שפוי ומי משוגע?
אתה ואני נקבע, או שמא הפסיכיאטר? ואולי אביא את פוקו בשנית ואטען כמוהו שה"משוגעים" הם השעירים לעזאזל של בעלי הכוח.


אני בכלל לא נכנסת לדיון הזה. אף אחד כאן לא יכול להכריע לגביו.
אני די מטורללת, אבל לפחות אני רהוטה : )
נוריתE
לפני 14 שנים • 3 ביוני 2010
נוריתE • 3 ביוני 2010
היילני כתב/ה:
מי שפוי ומי משוגע?
אתה ואני נקבע, או שמא הפסיכיאטר? ואולי אביא את פוקו בשנית ואטען כמוהו שה"משוגעים" הם השעירים לעזאזל של בעלי הכוח.


אני בכלל לא נכנסת לדיון הזה. אף אחד כאן לא יכול להכריע לגביו.
אני די מטורללת, אבל לפחות אני רהוטה : )


היילני.
אני חושבת, שרק בגלל הייצור הזה שלמעלה,זה,שהיגבת לו פה,
אני "אחתוך" אולי אחרי העבודה ואבוא לגן מאיר.
לי יש אג'נדה משלי.
להיפטר ממנו ומשכמותו.
מUחדת
לפני 14 שנים • 3 ביוני 2010
מUחדת • 3 ביוני 2010
And once again, you'll pretend to know that
There's an end, that there's an end to this begin
It will help you sleep at night
It will make it seem that right is always right
Alright?