לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ומה בכל זאת, היתרון בסאבית בת 40+ ???

Mary Jane
לפני 14 שנים • 18 ביוני 2010
Mary Jane • 18 ביוני 2010
במה מנופח?
דורון גונן
לפני 14 שנים • 21 ביוני 2010
דורון גונן • 21 ביוני 2010
Mary Jane כתב/ה:
במה מנופח?


עניין של תחושה.
תגובתך היתה בשפה גבוהה מדי, לדעתי, הרבה גבוה מדי יחסית לנושא ולפותח אותו. אי ההתאמה גרמה לי להאמין שמדובר בנסיון להרשים.
כפי שאמרתי, עניין של תחושה.
Mary Jane
לפני 14 שנים • 21 ביוני 2010
Mary Jane • 21 ביוני 2010
חבל,כי דיברתי אמת : )
Vestri
לפני 14 שנים • 21 ביוני 2010
Vestri • 21 ביוני 2010
ואמרת יפה מאוד

(ממתי צריך להתבייש ביכולת להתבטא כראוי???)
אדון בועל בתשוקה
לפני 14 שנים • 23 ביוני 2010

"..גוף צעיר ייחשק את הדם.."

אדון בועל בתשוקה • 23 ביוני 2010
"..גוף צעיר ייחשק את הדם..." כתב המשורר נתן זך, והוא כל כך צדק. כל "היתרונות", "המעלות", הממשיים והמדומיינים שתמצאו בסאבית בת 40+, יתגמדו כהרף עין, ןיהיו לאפס, מול חלקת העור הבוהק המתוח של בת ה-20+.
"מה שלא היה של גוף - לא ייזכר " כתב יהודה עמיחי, וגם הוא צדק. כל "התבונה", "חוכמת החיים", הכל הופך כאין וכאפס - מול הגוף של הצעירה בת ה-22 שמתפתל תחתי....
אם יש אושר - זהו האושר !!!!
Siren​(מתחלפת){Misha}
לפני 14 שנים • 23 ביוני 2010
Siren​(מתחלפת){Misha} • 23 ביוני 2010
Vestri כתב/ה:
ואמרת יפה מאוד

(ממתי צריך להתבייש ביכולת להתבטא כראוי???)


מסכימהicon_smile.gif
M Thatcher
לפני 14 שנים • 24 ביוני 2010

Re: נו ובכל זאת...

M Thatcher • 24 ביוני 2010
אדון בועל בתשוקה כתב/ה:
4 סאביות משמעותיות היו בחיי . 2 מהן בחו"ל . 3 מתוכן מאוד צעירות ( אחת היתה בת 19 חיילת כשהכרתי אותה ) השתים מחו"ל - סטודנטיות בגיל 20+




אתה מתכוון לבת ה-19 הזו?
כי היא לא נשמעת סאבית, יותר כמו שולטת

ציטוט: "... כל "היתרונות", "המעלות", הממשיים והמדומיינים שתמצאו בסאבית בת 40+, יתגמדו כהרף עין, ןיהיו לאפס, מול חלקת העור הבוהק המתוח של בת ה-20+.
"מה שלא היה של גוף - לא ייזכר " כתב יהודה עמיחי, וגם הוא צדק. כל "התבונה", "חוכמת החיים", הכל הופך כאין וכאפס - מול הגוף של הצעירה בת ה-22 שמתפתל תחתי....


והדילמה שלך לגבי בנות ה-40+ מעידה על התבגרות,
בכל זאת, פעם לא היית מוכן לגעת במקל בבנות ה-30+
ראובן
לפני 14 שנים • 24 ביוני 2010

בשבחן של נשים מבוגרות יותר

ראובן • 24 ביוני 2010
כותרת הפוסט שלי, היא תרגום מילולי לשם הספר (והסרט) In Praise Of Older Women - את הסרט לא ראיתי, אבל הספר שווה קריאה בהחלט.

מבחינה אישית, אני קודם כל סבור שלכל אדם, במיוחד כל אישה, יש קסם ייחודי משלו/ה. מר עמיחי יכול לומר שהכל נשכח מלבד הגוף, אבל זו שורה סתמית. דווקא הבשר הוא מה שנשכח, ואילו מעשים של הנפש, נעימות אמיתית, הם אלו הנשארים איתנו שנים רבות.

אנליזה קצרה של אב''ב תעלה בוודאי כי המניפסט שלו נובע מהפחד-תשוקה שלו כלפי אמו (''הרודפת האהובה''), או לחלופין: הוא משכפל את התיעוב של אביו כלפי אימו. כך או כך, זה לא משנה משום שאני לא ממפה נפש של אף אחד בחינם (אלא אם זו סאבית נעימה לי, בין אם בת 22 או 42).

***

כעת, דוגמא אקטואלית מחיי האישיים: השבוע ערכתי בביתי שני אירועים חברתיים שכללו אקטים של S&M. האירוע הראשון היה מפגש סביב קשירות יפאניות. ה''מודל'' הייתה אישה בת 40+, שמנמנה חייכנית בעלת רגליים משגעות. היא צייתה למופת, נאנחה באופנים סקסיים וגם הגישה קפה ותקרובת ללא ציוץ - ובאופן כללי הסבה לי נחת כמארח וכשולט.

האירוע השני היה פליי-פארטי לשני זוגות. יחד עם חברי א' שלטנו בשתי בחורות נהדרות בשנות העשרים לחייהן. במקרה זה, שתי הנשים היו ''פצצות'' עם אותו גוף שאב''ב מדבר עליו, שתיהן גנחו והכל, אבל גם עשו צרות, קיבלו היסטריות מכל מיני שטויות, ניסו שליטה מלמטה, ואת הקפה אני הגשתי - כי הבחורה של א' לא יודעת להכין קפה, והבחורה שלי הייתה בתנוחת עונש (בגלל התנהגותה כאמור).

נו, החיים מלאי דילמות icon_smile.gif

R
kasandra​(מתחלפת){jegularis}
לפני 14 שנים • 24 ביוני 2010

:)

kasandra​(מתחלפת){jegularis} • 24 ביוני 2010
האמת היא שזה מחזיר אותנו תמיד לשאלה הראשונית שהיינו צריכי לשאול את עצמנו
מה בעצם אנחנו מחפשים במי שממול.
icon_lol.gif
בצורה נורא פשוטה אם אתה מחפש בשר בשוק בשר אז גם הפרמטרים שמעניינים אותך בו רלוונטיים לעטיפתו ואיכות הטריות שלו ולא למרכיבים שעליו הוא גדל.
אם לעומת זאת אתה מחפש בת זוג או שותפה לדרך אני בספק אם הפרמטרים החיצוניים הם מה שיחזיקו את הקשר ,מסיבה נורא פשוטה -
כול בנאדם שאנחנו מכניסים לחיינו מביא איתו מכלול שלם של דברים,כך שאם תמיד נהייה עסוק למדוד אותו רק במידות הקטנות והאישיות והסובייקטיביות שלנו כנראה שבחיים לא נדע ליהנות ממי ומה שהוא באמת .
מניסיוני האישי עם שתי המינים ובשתי הקבוצות גיל אני יכולה לספר כך :
מה שחשוב זה מה הדרך והעבודה שהבנאדם עשה עם עצמו ,הרבה פעמים אנחנו חושבים שגיל משמעו סוג של בגרות ובשלות אך לא בהכרח זה נכון .יצא לי להכיר לא מעט אנשים מבוגרים- גם גברים וגם נשים(גם אחריי ה 50 +) שהם הרבה יותר עשירים מעניינים ומספקים מהרבה צעירים אחרים ,שמונעים בדרך כלל ממקום אחר לחלוטין בעולם שלנו.
יחד עם זאת יש גם הרבה אנשים שאינטלקט,יכולת התנהגות,דיאלוג עם הצד השני לא ממש מעניינים אותם ,כך שמלך התחילה הדיון של איזה ציצי עדיף באיזה גיל הוא המקסימום התפתחות שתהייה ביניהם .
אני באופן אישי מאמינה שאנשים ונשים איכותיות משתבחות עם השנים ,וזה מצריך מהצד הנבחן יכולת הבשלה גדילה התפתחות עצמיים ומהצד הבוחן בכלל את היכולת לזכות איכות ,ולמה שהוא בעולמנו המילה איכות הפכה להיות גסה בלא מעט ונמדדת רק בעטיפות מזויפות הרבה פעמים וזה חבל.

ובענין מחברים וכותבים לא נשכך שגם להם יש העדפות אישיות ורצון לראות את מה שהם מחפשים באובייקט שמולם ,כך שגם הם לא תמימים בדעותיהם,ולא כותבים תורה קדושה שאין להפרה icon_biggrin.gif

כמו שנאמר כבר לפניי החיים מלאים באמיתות וכול אחד והאמת שלו ,כולן נכונות,השאלה היא למה אנחנו בוחרים לראות את האמת הסובייקטיבית הזאת .
מאהב וירטואלי
לפני 14 שנים • 24 ביוני 2010

היתרון הגדול של מישהיא בת 40 +

מאהב וירטואלי • 24 ביוני 2010
שרוב הסיכויים שיש לה בת צעירה , אז אולי היא תסכים לשדך......... icon_smile.gif