לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חגורת צניעות

Mr Sassy Pants​(אחר){Pixie}
לפני 11 שנים • 8 באפר׳ 2013

חגורת צניעות

Mr Sassy Pants​(אחר){Pixie} • 8 באפר׳ 2013
נשלטים יקרים: חגורת צניעות? מה דעתכם עליה? איך ההרגשה להסתובב עם אחת לזמן קצר/ממושך? האם יכול להיגרם נזק ל"חבר" לאחר שלבשתם אותה לאורך זמן? והאם יש השלכות מנטליות לאחר זמן ממושך?

שולטות יקרות : מה דעתכן על הנושא? האם הייתן רוצות שהנשלט שלכן ילבש כזו? והאם אתן חושבות שעצם העובדה שאתן מורות לעבד שלכן לא לגעת בעצמו יותר עוצמתית מאשר נעילתו בכלוב?

תודה מראש על כל התשובות.
הסיבה לשאלה היא נטו סקרנות, אני חושב הרבה על הנושא ורציתי לקבל נקודת מבט של מנוסים ממני icon_smile.gif
flr​(נשלט)
לפני 11 שנים • 28 באפר׳ 2013
flr​(נשלט) • 28 באפר׳ 2013
בשנה האחרונה אני מסתובב דרך קבע עם חגורת צניעות (CB6000 + KSD G3) בהוראת אשתי-מלכתי, אני משוחרר פעם בשבוע - שבועיים בתלות ברמת הציות וביצוע המטלות שלי (לאחרונה נשמעים קולות שמשך הזמן הולך להתארך).

התהליך היה מדורג בהתחלה לבשתי את החגורה רק במהלך היום ושוחררתי למשך הלילה, לאחר מספר ימים כבר לבשתי את החגורה יום כן (24 שעות) ויום לא, התקדמנו לסופי שבוע מלאים ומשם הדרך לשבועות שלמים היתה סלולה.

ברובד הפיזי ההסתגלות הראשונית היתה קשה, מתחושת אי הנוחות עקב התוספת הפלסטית על איבר המין ועד שינויים בהרגלים שיגרתיים כמתן שתן בעמידה. הקושי הגדול ביותר היה בלילות כשכאב חד עקב זיקפה לא רצונית מעיר אותך מהשינה. עם הזמן הרובד הפיזי הופך להיות שולי, היום אני כמעט ולא מרגיש את החגורה בשיגרת היום והשכיחות של זיקפות לא רצוניות קטנה משמעותית. עדיין ברגעים אינטימיים עם מלכתי, לדוגמה כשאני מענג אותה או נושק למגפיה הנסיון (הכושל) לזיקפה אינו נשלט...

הרובד המנטלי עם זאת מורכב הרבה יותר, כגבר שהיה רגיל לגמור לפחות פעם ביום הויתור על החופש המיני היווה אתגר. בימים הראשונים זה הרגיש יותר כמשחק מגרה, לא הפנמתי את ההשלכות, אבל אחרי שבועיים רצופים בחגורה תחושות מעורבות הציפו אותי, מחד תסכול וחוסר אונים ומאידך תחושה מדהימה של אנרגיה מינית, שייכות וכניעה.

בפרספקטיבה של זמן השימוש בחגורה ושלילת האורגזמות מספקים למלכתי כוח אמיתי ומביאים אותי לחרמנות מתמשכת הגורמת לי להיות קשוב לצרכיה, לעשות כל שביכולתי כדי לרצותה ולהעצמה של יכולות השליטה העצמית והסיבולת הפיזית הרגילות שלי.

אני לא מקור מוסמך מבחינה רפואית, אבל מהמחקר הקטן שעשיתי אין השלכות בריאותית לשימוש ממושך בחגורת צניעות בהנחה שאתה מגיע לפורקן לפחות אחת לשלושה חודשים.
    התגובה האהובה בשרשור
ירין גולד
לפני 11 שנים • 29 באפר׳ 2013

אלמנטרי

ירין גולד • 29 באפר׳ 2013
הכי בסיסי שיש, חגורת צניעות לעבד, זה הכי בסיסי שיש.

אני אשתף יותר בתחושות ובחוויות עם החגורה במידה ויתפתח דיון בנושא ויהיה עניין.

בגדול, זה אחד הדברים החזקים שיש, הנוכחות התמידית של השולטת שלך בך ועליך.
יד הברזל שלה שמחזיקה אותך באותו המקום, כל שניה ושניה, עד אין סוף.
והשליטה המוחלטת שלה במיניות שלך, בגבריות שלך, בסיפוק שלך, ובתסכול שלך.
זה גם אחד הדברים המשפילים שיש.
ומניסיון, זה תמיד סיפק שעשוע אין סופי ומשפיל במיוחד לשולטות, ובמיוחד לסדיסטיות שבניהן.