סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

רוצה לשתף אתכם

מענטש
לפני 9 שנים • 9 במאי 2014
מענטש • 9 במאי 2014
למצוא בחורה לסקס אפשר בדקה.
אתה רק יוצא מדבר עם מישהי, יוצא איתה בערב ובום.

כי כולן מחפשות ורוצות שגבר יתן להן את הזיון של החיים שלהן, חזק וטוב.
הן זקוקות לגבר כמו חמצן.

האבסורד הוא שאף בחורה לא מעוניינת בלהשפיל, זה לא עונה להן על שום צורך או תשוקה.
היחידות שמוכנות זה זונות, מקצועיות\או לא מקצועיות שיבקשו כסף.

ואלה שמסתובבות באתרים כמו "הכלוב" ומציגות את עצמן כשולטות,
אלו פשוט בחורות שבורות שחוו הרבה דחייה בחיים שלהן, ומנצלות את הפלטפורמה הזאתי כדי לקבל הרבה אהדה והערצה מגברים "חולים" אך ורק לספק ולהעלות את האגו שלהן.

בד"כ הן מזדיינות עם גבר שהן מתפשרות עליו בחוץ כי כנראה שהן לא כל כך אטרקטיביות בשוק.
הגבר הזה מספק להן את הסקס החזק, האגרסיבי והמשפיל שהן צריכות.

ואז הן באות "להסתובב" פה אך ורק כדי לקבל חיזוקים לאגו.
והאגו הנשי הוא גדול פי כמה וכמה מהאגו הגברי.
הן יעלבו ויקחו ללב כל שטות.
James Bondage​(מתחלף)
לפני 9 שנים • 9 במאי 2014
James Bondage​(מתחלף) • 9 במאי 2014
מענטש כתב/ה:
תודה על התגובות האוהדות.
לא ציפיתי לקבל כאלה כאן.

...

קבעתי לי לשישי-שבת 6 דייטים, 2 בחורות בערב, כדי להרגיש טוב עם עצמי.
זה לא מזיז לי, ואני לא חפץ בהן. אני הולך להבריז לכולן.


ועכשיו תור התגובות הלא-אוהדות: אני לא יודע איך להגיד את זה אחרת, אבל אתה נשמע כמו חרא של בנאדם - אלא אם אכן אמרת להן, כשקבעת איתן, שהמטרה שלך היא להשתמש בהן כדי להרגיש טוב עם עצמך, ולא למטרת הנאה משותפת (ואם אמרת, והן עדיין רצו לצאת לדייט - אחלה. אבל לא נשמע שזה המצב).

כמו שכבר אמרתי - כדאי שתמצא עזרה מקצועית. ואני ממליץ גם - תלמד לעשות מדיטציה, ותעשה איזה שבוע שבועיים. (ופור גוד בטח ימליץ על דרך קלה יותר להארה הפנימית על בסיס חומרים פסיכואקטיביים). העיקר שתצא מהמצב שאתה נמצא בו. כל זמן שאתה במצב הזה, נשמע שאתה הורס לעצמך את החיים - זכותך, למרות שחבל - אבל גם אחרות סובלות מזה, וזו כבר לא זכותך לדעתי.
רב בריח​(נשלט)
לפני 9 שנים • 9 במאי 2014

תשמע ...

רב בריח​(נשלט) • 9 במאי 2014
לרוב אני לא מגיב פה אבל מה שכתבת אכן עורר בי את הרצון לכתוב לך .
ראשית חייבים לציין את העובדה שבאמת היו פה תגובות אוהדות ואיכפתיות וזה ממש כייף לראות איך אמור להיראות המקום הזה בצורה האידיאלית שלו . איך זה מרגיש כשאנשים באמת מזדהים איתך או מנסים לייעץ לך כי אתה אחד משלהם.
הייתי בטוח שאני אכנס לשירשור ואקרא עלבונות וכאלה שמגינים אותם ולפתע כולם קול אחד.
ללא ספק ממתין זקן עם חמור לבן מחוץ לבית של כלובי ...

מעל לכל צל של ספק שאתה צריך עזרה מקצועית. הדברים שאתם מתאר עמוקים לאין שיעור.
אתה חווה דברים ומתאר מדרונות תלולים מחד ומאידך עליות גבוהות בחייך האישיים .

יש המון דברים בשליטה נשית שהם לחלוטין פנטזיה גברית. לחלוטין. כמעט כל סרטי הפאמדום הם כאלה . לכולנו יש איזה דמות ברבי בלבוש עור מכף רגל עם שוט ביד ועקבי ברזל.
שליטה נשית היא לחלוטין שונה . נשים רוצות יחס אחר כשהן שולטות ולא בדיוק כמו שאנחנו הגברים הכנועים מאד היינו רוצים לתת להן . נדירות הנשים שבאמת רוצות לשלוט כמו שאנחנו מפנטזים .
הכל בסוף זו הגשמת פנטזיות. זו לא דרך חיים והמעטים שאכן חיים ככה הם יחידי סגולה שיד בורא עולם הבדס"מ נגעה בהם.
אתה צריך למצוא אישה שתאהב אותך כל כך שתסכים לשחק את הדמות לה אתה מייחל . אחת כזו שבעיניה שליטה נשית זה בעצם שתעשה לה את החיים קלים יותר ,שתמלא אחר בקשותיה גם אם הן לא לרדת על ארבע ברגע שהיא מגיעה הביתה ולמרק לה את המגפיים כמו שבוודאי חלמת. אישה שבשבילה שליטה נשית זה שיחכה לה הסלט שהיא הכי אוהבת ברגע שהיא מגיעה הביתה ושתעשה לה מסאג בכפות הרגליים מבלי שתהיה קונוטציה מינית או פורקן כלשהו שלך בצורה פיזית או נפשית.

אגב הנשים שעושות לך את זה מאד צעירות. קשה לי להאמין שתמצא מישהי שתעניק לך את מה שאתה מחפש בצורה שבאמת תהנה ממנה . למרות שאכן הן יותר מבוגרות מבני גילם הזכרים הן עדיין ילדות צעירות שרוח השליטה הנשית עדיין לא קיימת בהם אם בכלל. רובן פשוט יתלהבו מהסיטואציה ולאחר פעם או פעמיים זה כבר לא ירגש ואתה תצטרך לחפש אחרות.

בכל אופן אני מאחל לך בהצלחה ורק הנאה מהמשחק הגדול הזה שנקרא בדס"מ .
longing​(אחר)
לפני 9 שנים • 9 במאי 2014

אתה ראוי לגנאי אבל גם לרחמים.

longing​(אחר) • 9 במאי 2014
תשמע איש, ברור שאם הסיפור הזה אמיתי אז אתה במצב קשה של הרס עצמי.
אני חייב לומר, שאתה (כבר אמרו לפני) חרא של בן אדם ושונא נשים בכל קונפיגורצייה של שליטה, בין אם אתה שולט או נשלט.
אני לא חושב שאתה רע כי השטן עשה אותך רע.
אני חושב שאתה פשוט חלש.
עכשיו לקטע של הרחמים, או יותר נכון העצה הפרקטית:
לך לפסיכולוג ביום ראשון (או שתחליף את האחד שאתה ולך אליו ואל תגיד לו אפילו שלום).
אם אתה מפחד משינויים דרמטיים, תקבע לך תקופה של 3-4 שבועות שתגדירבתור תקופת שינוי/ ניסוי ותחייה בה כך:
1. פסיכולוג- אפילו פעמיים בשבוע גם אם זה יעלה לך 4000 ש"ח בחודש- קח הלוואה.
2. אל תחפש זיונים לא בתור זכר אלפא ולא בתור סמרטוט.
3. תקום בבוקר, תעשה קצת ספורט, תסתובב בחוץ מה שיותר. תחזור בערב הביתה בלי לחפש זיונים או שולטות, תעשה ביד ולך לישון.
4. פסיכולוג כבר רשמתי?
בהצלחה
    התגובה האהובה בשרשור
Mary Jane
לפני 9 שנים • 9 במאי 2014
Mary Jane • 9 במאי 2014
מענטש,
תיארת מצב מורכב למדי, אשר על פניו נראה כשנאה עצמית גדולה המתגלגלת החוצה. גם אני, כמו קודמיי, ממליצה לפנות בהקדם לטיפול פסיכולוגי, בתקווה להתגבר על עניין זה ולהפיח בך רגשות חיוביים, כלפי עצמך וכלפי זולתך. בנוסף, לדעתי, בשלב זה כדאי להניח לגמרי, ככל שהדבר מסתייע, לעיסוק בבדסמ ולרדיפה ההרסנית אחר נשים, ולנסות לכוון את מחשבותיך לאפיקים אחרים, לצד ליווי פסיכולוגי. במקום ייאוש ומחשבות קשות, ראה עצמך כמי שיוצא לדרך חדשה. מדיטציה ו/או פעילות ספורטיבית, באופן אינטנסיבי ושוטף, יכולים לעזור מאוד בהפגת מתחים נפשיים. מאחלת לך בהצלחה רבה.
פור גוד
לפני 9 שנים • 9 במאי 2014
פור גוד • 9 במאי 2014
James Bondage כתב/ה:
מענטש כתב/ה:
תודה על התגובות האוהדות.
לא ציפיתי לקבל כאלה כאן.

...

קבעתי לי לשישי-שבת 6 דייטים, 2 בחורות בערב, כדי להרגיש טוב עם עצמי.
זה לא מזיז לי, ואני לא חפץ בהן. אני הולך להבריז לכולן.


ואני ממליץ גם - תלמד לעשות מדיטציה, ותעשה איזה שבוע שבועיים. (ופור גוד בטח ימליץ על דרך קלה יותר להארה הפנימית על בסיס חומרים פסיכואקטיביים.


הצדק איתך, ג'יימס. אני באמת מתקשה לראות כרגע את מענטש יושב באי-תגובה במדיטציה יותר מדי זמן, סותם את הפה שלו ונותן לדברים להתנהל בעצמם, ומרגיש בנוח עם עצמו. אבל כל הטכניקות הרוחניות החשובות הללו – מדיטציה, מנטרה, טנטרה וכו' - כולן יכולות לדעתי לעבוד מצוין במקרה של מענטש בשילוב עם סמים הלוצינגנים ( גם סקס אגב הולך איתם נהדר. ולא רק סקס טנטרי, אלא גם סקס סוטה ). בנוסף לכך נדאג למענטש לתיפוף קבוע במקצבים מהפנטים ורפיטטיביים במהלך הטריפ. אני רושם לו איפוא מרשם ספציפי ומדוייק לפטריית psilocybin. הוא ייקח את הפטרייה במצב מיובש, ויתחיל ללעוס אותה בתחילה בחדר שקט וחשוך. 5 גרם לפחות ( הערה: אנשים חושבים ש-5 גרם זה המון, והם אומרים “מה ?! אני לא לוקח אפילו עשירית מזה !” - אבל זה למה הם לא לומדים כלום מהפטרייה...) לאחר-מכן מענטש יתחיל בהדרכתי בבחינה עצמית של התודעה שלו, וינסה לחשוב על כל הדברים שמפחידים אותו בחיים. שעה וקצת אחר כך, הפטרייה כבר תתחיל לדאוג לכל השאר... (-:
בקרקעית האוקיאנוס​(נשלט)
לפני 9 שנים • 10 במאי 2014

כמה מילים על פנטזיות לשעת לילה מאוחרת.

שמע, מאנטש אני לא מכיר אותך, אבל תיארת פה מצב דיי קיצוני.
אני חושב שכדאי לך לבחון טוב יותר האם באמת הקואצ'ינג שעברת אכן עשה לך טוב ובאמת "העצים" אותך? נראה שעברת מקיצוניות אחת לשנייה, מבחור מופנם ורגיש הפכת להיות רודף שמלות. ולא, לא כל הגברים הם כאלה וזו לא בהכרח התנהגות כזאת "חיובית". והנה, כולה איזו פנטזיה קטנה של ב.ד.סמ וכל עולמך התהפך שוב? נראה שמשהו שם בנפשך פנימה מעיק עליך והתגובה הקיצונית הזאת לפנטזיה שלהרבה גברים יש אותה היא סימפטום למשהו עמוק יותר שכדאי לך באמת לנסות לברר מהו.

וטיפ קטן - יש איזו נטייה תרבותית בימנו לעשות פסיכולוגיזצית ייתר של עצמנו ולחשוב שאם יש לי "פנטזיה" X אז זאת "המהות" הפנימית שלי . אז אולי יש כאן משהו סוגסטיבי - התחלת להאמין בזה יותר מידי. והאמת, אולי דווקא שווה לך פעם אחת ללכת לאיזו מלכה בתשלום שדווקא חזק בעניינים ,מה שעלול לעלות לך לא מעט ואכו לתת לך את התחושה שאתה קצת פראייר - אבל אולי זה חלק מהעניין icon_smile.gif , ולהחליט יאללא - בו נזרום ונגשים את הפנטזיה הכי מופרעת שלי! זה לא אומר שאחרי שתגשים את זה הדחף יעלם, אבל מנסיון - זה כן יכנס לפרופורציה. וכמו שאוכלים מוס שוקלד - פעם אחת הוא טעים , פעם שנייה גם כן , פעם שלישית - יאללה הבנו, קצת משעשמם , בא לי לחזור ולחבק מישהי שאני אוהב חזק מתחת סדינים. icon_wink.gif .

סופ"ש נעים - נסה לקחת את הדברים יותר בקלות.

icon_cool.gif icon_cool.gif
בקרקעית האוקיאנוס​(נשלט)
לפני 9 שנים • 10 במאי 2014

ועוד משהו קטן

כל הדיבור הנגוע הזה על "כל מה שנשים רוצות זה זין חזק וזיון אגרסיבי, וכל השולטות הן כך או כך" הוא לא לעניין, וזה מעיד או על שוביניזם ואף טמטום צרוף או על חולשה ומצב ומצב של בלבול מאוד גדול. . אתה כותב פה ומחפש תמיכה ואמפטיה מאנשים , מן הראוי שתגלה קצת יותר אמפטיה וייתר סבלנות לאנשים שאתה מצפה מהם לתגובה למצבך.
dolo​(נשלט)
לפני 9 שנים • 15 במאי 2014

היי, מספר דברים

dolo​(נשלט) • 15 במאי 2014
היי, ראשית מציע לראות את הדברים כמשבר או תקופה ולא כ"חייך שגמורים", ומשברים קורים לכולם זהו דבר אנושי.
שנית חשוב שתכיר בזה שאתה מכור- סטיות, דחפים רצונות ומאווים הינם דברים אנושיים, אך אם כבר המצב הוא שזה "משתלט" עליך ופוגע לך בתפקוד התקין(לפי התיאור שלך...) אז זה מתקרב להגדרה של התמכרות ויש לנהוג בה כהתמכרות.
לסיום, אם אתה רוצה להתחיל לעשות שינוי רדיקלי אני מציע לך ללכת לטיפול פסיכולוגי. יש למפגש שכזה מהות שונה לחלוטין מקואצ'ינג ונשמע שזה מה שיותר נחוץ עבורך.
נולי
לפני 9 שנים • 17 במאי 2014
נולי • 17 במאי 2014

טיפול פסיכולוגי כבר הציעו לך. אני גם חושבת שאתה צריך תמיכה. אם זה גדול מדי תקציבית עבורך, יש עו"ס יועצים בכל מחלקת רווחה והם מחויבים לדיסקרטיות. זה זול יותר ואם לא מתאים אחרי 2 פגישות מבקשים שיחליפו.(זה מתחשב בהכנסות שלך ויכול לעלות אפילו 100 שח לפגישה שזה ממש זול. על מטפלים של קופ"ח לא היתי ממליצה כי זה לא תמיד סודי כמו הרווחה, פשוט בגלל שיש לפעמים מחויבות לפתוח תיק רפואי, וזה חלק ממנו......)
ממה שקראתי אתה פשוט נתון שאיזה שהוא משבר מתמשך וצריך ליווי מקצועי, לכן כולנו המלצנו עליו. מישהו באמת מקצועי ולא אחד מגדיר עצמו קואצ'ר כזה או אחר ולמד בהתכבות. מישהו שלמד את עבודתו באוניבריסטה/מכללה וכדומה ובעל נסיון מקצועי של כמה שנים, נגיד לפחות5.(ולא 5 שנים שהיה מובטל בבעצמו בבית) מותר ואף צריך לבקש לראות תעודת מקצוע ורשיון!
לדעתי אתה פשוט מתעל את המשבר לתוך הסקס, כי זה הכי קל. זה לא בהכרח שם.

בענין הצרכים של נשים, היחס שלך לנשים, הרעיון שלך לגבי טבע האדם - נו, יש לך עוד הרבה ללמוד. אותו קואצ'ר ששינה את חייך לא בהכרח הבין נשים. נראה שהוא לגמרי מבין את הפנטזיה גברית לעומת זאת.
הטבע ברא את כולנו שווים. ואם הטבע עשה מישהו חזק זה את הנשים, שהן בגופן דואגות להמשכיות המין האנושי. סתם ככה, נקודה למחשבה.

בהצלחה
בריאות ואושר
N