שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הונאה חדשה בכלוב!!

unpredictability​(אחרת){עבר}
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
unpredictability​(אחרת){עבר} • 29 בספט׳ 2016
רק אותי מצחיק שכשאני אומרת שאני חושבת האינטימיות מינית היא משהו שלא צריך להמכר בכסף ולכל אחד מגיע לקבל את הדבר האמיתי, ושגברים מספיק שולטים בעצמם, או לפחות אמורים להיות מסוגלים לזה, גם אם לא לספק להם מין זמין כדי להגן על הסובבות אותם מפני אונס ברוטלי, אז מאשימים אותי בשנאת גברים וחוזים לי מוות בבדידות?
זה פשוט מקסים.
הגבר שלי לא מרגיש שאני שונאת גברים. גם לא החברים שלי, שמרביתם גברים. אף אחד מהם לא מסורס, האמת שהצצה קלה בפרופיל שלי תעיד שההפך הוא הנכון. ועם זאת אני מואשמת בשנאה עיוורת, וגרוע מכך - עצם העובדה שאני מביעה את דעתי (שלצערי לא תגרום להעלמת הזנות) מערערת את הביטחון העולמי והשלום שבין שני המינים! וואוו.

אני מציעה לכל מי שמגן על החייל המסכן לפתוח פרופיל של אשה בכלוב, רצוי להדגיש שלא מעוניינת בהיכרות, ולהינות מהצעות של כל המרבה  במחיר. אתם חושבים שמישהו מגיעה מדליה על שהוא לא אנס? לי מגיעה מדליה על זה שאני לא עוברת ביניהם עם כובע ונעלמת עם הכסף. 
כי מי שמשלם על מין, או על שליטה שהיא גם סוג של מין, יראה בכולן זונות. תיקיית ההודעות שלי כאן מלאה בהצעות. האינבוקס בפייסבוק שלי מלא בהצעות, אני יוצאת לטיול עם הכלבה בפיג'מה ושואלים אותי כמה לשעה. מי שרואה בנשים מוצר לא רואה רק בזונות מוצר (שזה נורא ודוחה בפני עצמו), אלא מגדיל וחושב שכל אישה היא למכירה, השאלה היא רק במחיר.
אז כן, אני לא מספקת שירותי מין, ולא צורכת שירותי מין, ועדיין תעשיית המין משפיעה על החיים שלי מספיק כדי שאני ארגיש בנוח להדחף לדיון הזה ולהביע את דעתי.
כמו שאמרו מעלי, צרכני מין בתשלום לא שונים בהרבה מצרכני שליטה בתשלום. פשוט הזנאי הממוצע רוצה להכניס זין לכוס, והנשלט הממוצע רוצה לקבל בתחת או ללקק רגליים (או לפחות אילו הדברים שהציעו לשלם לי עבורם) .

כמובן שיש מלכות בתשלום אמיתיות ונהדרות שאני מכירה, שמספקות חוויה נטולת מיניות, עם שנים של ניסיון שאולי לנשלט שחוקר את דרכו בתחום עדיף להעזר בה ולא ליפול על סדיסטית מתחילה מהכלוב שנהינת מכאב בלי לחקור אנטומיה בסיסית או השלכות פסיכולוגיות על הנשלט. וזה בערך עומד בגבול הסיבולת האישית שלי לצרכנות וצרכני מין. ואם כולם היו פונים אליהם מושלמים את המחיר שהן נוקבות עבור שירותיהן (רמז, לא 2 ב 200) ולא מציפית נשים תמימות שבאו לאתר הזה להכיר ולשתף ולא לשכור בגופן ומיניותן, אז הייתי האחרונה לצאת נגד התופעה. מצד שני, כנראה אם פותח הפוסט היה פועל כך, הוא לא היה נעשק.

כן כן, הן לא בסדר וגנבות ואיכסה עליהן ו הלוואי וינדו אותן מהכלוב etc. ועדיין יש לי אפס אמפטיה ל "קורבן".
slave for ever​(נשלט)
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
slave for ever​(נשלט) • 29 בספט׳ 2016
עזוב אותן, 

תן להן להמשיך לשפוך את המרמור שלהן.

אני בטוח שהפנמתן היטב את ההרצאות בלימודי המגדר והמרצות בטח היו גאות בכן אם הן היו קוראות את התגובות שלבן.

ממש אבירות הצדק.

מלכות בתשלום הן זונות, כמו שרוב האנשים חושבים שאנחנו חולים בראש וזקוקים לאשפוז בכפייה.

בטוח שגם יתר המלכות בתשלום שקוראות את זה צוחקות על התגובות שלכן.

אם הייתי הולך למלכות בתשלום, הייתי שמח אם מישהו היה מזהיר אותי מפני מעשה נוכלות כמו שחייל קרבי פרסם.
Boy Toy
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
Boy Toy • 29 בספט׳ 2016
unpredictability כתב/ה:
כמובן שיש מלכות בתשלום אמיתיות ונהדרות שאני מכירה, שמספקות חוויה נטולת מיניות, עם שנים של ניסיון שאולי לנשלט שחוקר את דרכו בתחום עדיף להעזר בה ולא ליפול על סדיסטית מתחילה מהכלוב שנהינת מכאב בלי לחקור אנטומיה בסיסית או השלכות פסיכולוגיות על הנשלט.
נגעת בנקודה חשובה - המלכות האמיתיות והמנוסות לוקחות 500 ש״ח למפגש וצפונה, לבחור כמוני מדובר בסכום אסטרונומי.

אם הן היו לוקחות מחירים קצת יותר עממיים לא היה נפתח פתח לכל השרלטניות מלכתחילה
פסיכו לוג​(שולט)
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
פסיכו לוג​(שולט) • 29 בספט׳ 2016
רק מבהיר שאני מסכים אגב עם רוב מה שהן אומרות (אני פמיניסט. כן! גם שולט שמכה ומשתין על נשים יכול להיות פמיניסט). רק מצטער שהן משליכות פמיניזם גם על דברים שאינם רלוונטיים בעיני וחבל. זה מרחיק אנשים מלראות גם את הצדק שבדבריהן.
unpredictability​(אחרת){עבר}
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
unpredictability​(אחרת){עבר} • 29 בספט׳ 2016
פסיכולוג, ברור שגם גבר שמכה ומשפיל נשים בהסכמה וכבוד הדדי הוא גבר שיכול לתמוך במאבק הפמיניסטי, וזה אגב מה שפתחתי איתו את ההודעה הראשונה שלי בשרשור המביך הזה.
זה פשוט מדהים בעיניי כמה שולטים שאני מכירה ומעריכה בחיי, וגם נשלטים שאני מכירה ומעריכה בחיי, רואים בנשים שוות להם כמו שאנחנו באמת ומצד אחת נותנים יחס הוגן ומצד שני מקבלים חברה לחיים, אינטימיות אמיתית וכל הדברים הלא חשובים האלה לעומת מין זמין.

ומצד שני אני מוקפת אנשים משני צדי השוט שמנסים לקנות אותי, לא מלכה בתשלום מוצהרת או מחפשת תמיכה מוצהרת. ולמחרת אותם האנשים (ממש אותם האנשים, חלק מהשינויים מוכרים לי!) מסבירים לי שיש צרכנים כי יש הצע, ומי אני שאגיד להן לא למכור את המוצר שלהן.
אז אני לא אהיה זו שתגיד להן לא למכור את עצמן, אבל אני כן אגיד לצרכנים "תפסיקו לנסות לפנות בהצעות כאלה לנשים שלא מצהירות על עצמן כמלכות בתשלום, תודה" 
ואתה יודע מה? הבנות האלה רעות ובלה בלה בלה, אבל אם עוד כמה כאלה יבואו ויטילו אימה וטרור על הנשלטים שמחפשים שליטה זולה והם ידבקו בדומינות מנוסות ומומלצות, אני אולי אשנה את דעתי עליהן ולא אגיד שהן רעות יותר icon_smile.gif
פסיכו לוג​(שולט)
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
פסיכו לוג​(שולט) • 29 בספט׳ 2016
היצע וביקוש זו לא תיאוריה אלא עובדה, לכן אין טעם להיאבק בזה.
רק שמבחינתי גם על זה חלים כללי השוק- אם קיבלת משהו ולא נתת את מה שסוכם חזרה- אתה נוכל ולא אכפת לי על איזה תחום מדובר.

אני מבין כמה רע את חשה כשמנסים לקנות אותך בכסף. זה משפיל (ולא במובן הכייפי). אני קורא את ההודעות ששולחים לסאביות שלי ונגעל. אבל אין קשר בין זה לבין המקרה שקרה לחייל. הוא לא הציע את כספו למישהי רנדומלית תמימה אלא למישהי שהיתה מעוניינת בכספו וגרמה לו להאמין שיש כאן מקח וממכר. נוכלת נקודה.

אם היא היתה נופלת עלי אני מבטיח לך שהייתי מגיע אליה עד לבית וגומל אותה מזה (בדרכים חוקיות) בדיוק כמו שאני נוהג עם גברים שמרמים אותי. אין אצלי אפליה מגדרית בנושאים האלו.
Blue eyed bender​(שולט)
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016

זונה = זונה

Blue eyed bender​(שולט) • 29 בספט׳ 2016
זה באמת מגעיל ההתנהגות שלהן וצריך למגר אותה כמה שיותר מהר. עם זאת, תפסיקו לשלם לנשים בשביל סשנים ואל תשימו את עצמכם שם. וגם אם כן בחרתן לשלם להן, רק בסשן עצמו, בטח לא מראש.
אבל בסופו של דבר אל תתפלאו שזונות מתנהגות כמו זונות.
נסיכת הלילה​(שולטת)
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
נסיכת הלילה​(שולטת) • 29 בספט׳ 2016
אף אחד לא עושה לטליה עליהום כי היא חושבת שונה מכולם, תוקפים את הדעה שלה כי היא מפספסת את העיקר ומתלהמת בנושא הלא נכון. 
ArchAngel​(שולטת)
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
ArchAngel​(שולטת) • 29 בספט׳ 2016
בואו נעשה הפרדה- יש את עניין הגברים שחושבים שנשים אפשר לקנות בכסף ויש את עניין ההונאה.

גברים שחושבים שניתן לקנות נשים בכסף הם אגואיסטים, אני רואה איך כאלו פועלים בכלוב והם ניגשים אלייך בצ'אט או באינבוקס ואפילו לא טורחים לקרוא את הגבולות שלך, ובתכלס הם אפילו לא מסתכלים על הפרופיל שלך ולא אכפת להם מי את ומה את. מבחינתם את פשוט אובייקט שנועד להגשים את הפנטזיות שלהם תמורת כמה גרושים, אין צורך להכיר אותך. הם פונים באגואיזם שרואה רק את טובתם,  משפילים אותך בעצם העצתם וגם לא אכפת להם כי העיקר זה העונג שלהם
וגם אם את מסרבת בפירוש הם לא מרפים ממך ובכל זאת מנסים לרדד אותך לזונה.
את הגברים האלו צריך להעיף מכאן על טיל, ורצוי שגם מהחברה האנושית עד שהם ילמדו להתייחס לזולת כאדם ולא כאובייקט.

אבל זה לא המקרה כאן.
מדובר בשתי ילדות, פרינססות מפונקות ולא בנשים מוכות גורל שנאנסו משחר ילדותן והוא ניסה לתפוס על זה טרמפ.
הוא פנה אליהן כרגיל, כמו בכל היכרות, הן התנו את הפגישה בכסף ככה שמבחינתן זה היה בסדר וגם מבחינתו זה היה בסדר, אז מה רע? מוסכם על כולם, הגיע מהיוזמה של הצד "הפגיע" כיבכול ככה שאין פה איזה מניפולציה ונרקסיסטיות מהצד שמשתמש בשירות הזה. נראה כי כולם יוצאים עם הרווח שהם רוצים.
חוויה שטחית? לא בדיוק שליטה אלא אשלייה של שליטה כי הנשלט הוא בעל המאה ובעל הדעה והיא נשלטת לצרכיו בהתאם למזומן? אולי ואולי, שכל אחד יפרש את זה איך שנוח לו, אני מפרשת את זה בדיוק באופן הזה, אבל אם בסופו של יום כל אחד מרגיש טוב עם מה שנעשה- מי אנחנו שנשפוט?

איך אני יודעת שמדובר בפרינססות? כי יצא לי לשמוע על מקרים כאלו בעבר. הייתה לי חברה שאני מכירה במציאות חשבה שפה אפשר למצוא פריירים כי אלו השמועות שיצאו מבחורות שהתנהגות באופן שרצתה לאמץ. בחורות שלפי מה שהיא תיארה חיו חיים שיותר קרובים לחיי פאר מאשר לחיים של נרקומנית שאין לה ברירה אלא לגנוב למען הישרדות, אלו בנות מאוד פשוט מאוד מפונקות שחלקן אשכרה גרו בווילות עם 3 רכבי פאר בחניה שאבוש ואמוש קנו להן (אני כמובן הסברתי לה למה זה לא ראוי והיא יצאה מכאן לפני שהיא התחילה עם משהו כזה).
שנית, יצא לי לשמוע מנשלטים כאן שיש פה בחורות כאלו שזה בדיוק "הפרופיל האישיותי שלהן", היה מקרה אחד שבו נאמר לי על שתי בחורות שפועלות בדיוק ככה, אני לא יודעת אם מדובר באותן בחורות שמדובר עליהן בפוסט אבל השיטה שלהן הייתה דומה, הן הזמינו נשלטים לווילה המפוארת שלהן, בכוונה ברורה לסשן והעבירו את הסשן הכי חרא שאפשר בכוונה. כאילו סתם הביאו לו איזה שני פליקים ושלחו אותו לעמוד בפינה עד "סוף המפגש".
אז עכשיו הן השתדרגו והן אפילו לא עושות את ההצגה הזולה הזו ופשוט לוקחות את הסכום מראש ונעלמות.
הן בנות אדם, מובן לי. אני מסכימה שמותר להן להתחרט באמצע ויש להן את הזכות להגיד "לא מתאים לי" גם אם הן בעיצמו של סשן ושאת ה"לא" שלהן צריך לכבד בכל שלב, זה ששולם להן לא אומר שהן נקנו כאובייקט. אבל במקרה כזה שישלחו אותו לדרכו, יחזירו לו את הכסף וימשיכו הלאה כמו אנשים מבוגרים.
אבל פה אפילו לא מדובר "בתקלה". לא מדובר בחרטה באמצע, מדובר בשיטה שתוכננה היטב בשביל להוציא מאנשים כסף, וגם אם שטחיים וגם הם נאיבים ובקלות יכלו להימנע מכך זה לא אומר שזה מוצדק.
ועבור מה? נטו בצע כסף. לא מדובר בזונות מוכות גורל שהחליטו להחזיר "מידה כנגד מידה", לא מדובר בנשים עם אידיאל רדיקלי שהחליטו ללמד לקח מתוך מחשבה על צדק, מדובר פשוט בילדות עם השקפת עולם מאוד שיטחית (העולם שלהן ואוצר המילים שלהן אשכרה מתחיל ונגמר בלקים ובגדים) שאמא ואבא קנו להן כל מה שבא להן והן לא יודעות גבול מה הוא ומסרבות להכיר בהשלכות של מה שהן עושות.