בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הונאה חדשה בכלוב!!

לילית חדשה
לפני 7 שנים • 1 באוק׳ 2016
לילית חדשה • 1 באוק׳ 2016
wolfgang, אתה מכניס דברים לא קשורים-
איפה כתוב שהיא איימה עליו?
כתוב דבר אחד פשוט- הוא רצה סשן, זכה במבצע מדהים (1+1 ב-200!) והיא עקצה אותו.
האם אני מרחמת עליו? כן ולא.
כן- כי מבאס להיעקץ ככה.
לא- כי כשמשהו נדמה כיותר מדי טוב בשביל להיות אמיתי? וואלה סביר להניח שזה באמת ככה ושדברים יתפוצצו לך בפנים.
Sadomaniak​(שולט)
לפני 7 שנים • 1 באוק׳ 2016
Sadomaniak​(שולט) • 1 באוק׳ 2016
ממש מגעיל לגנוב כסף מחייל שבאמת מרוויח מעט ולא משנה שהוא מציע כסף פשוט שולטות בתשלום זה סוג של זנות לדעתי וגם אילו שמנצלות עבדים בתעשה לי ותקנה לי זה זנות ממדרגה ראשונה ויש כאן הרבה שולטות כאילו .
טליה​(שולטת)
לפני 7 שנים • 1 באוק׳ 2016
טליה​(שולטת) • 1 באוק׳ 2016
אחד שמבין כתב/ה:
אדם צריך להבחין בין האידיאות שלו, יהיו הנעלות ביותר, לבין הניסיון לכפות אותן על אחרים.
אני חושבת שיש דברים שצריכים לאסור, וביניהם צריכה של זנות בכל הצורות והגוונים שלה. 
אני יכולה להתווכח עם מי שמתייחס לטיעונים, לא מכחיש את העובדות, אבל משום מה עדיין חושב אחרת.
עם אנשים שאומרים "את רשאית לדעה שלך, אבל מי את שתגידי לאחרים מה בסדר ומה לא בסדר" אין לי הרבה מה להגיד. אני חושבת שאלו אנשים ללא דעה, הם חיים בהכחשה ומה שמעניין אותם הוא בעיקר הבטחת הנהנתנות שלהם.

אני לא צמחונית, אבל אני חושבת שאי-אפשר לפטור צמחונים בטענה שהם "כופים את דעתם על אנשים". הם נלחמים על עקרון מוסרי. 



ציטוט: זכותך להיגעל מהחייל, אבל את לא חייבת לבטא את זה בדיוק כשהוא בא לתנות את צרותיו ולנסות להציל אחרים בדרכו וע"פ השקפתו. 
כלומר, אתה מרשה לי לחשוב שצריכה של זנות היא דבר פסול מהיסוד. אבל זה לא מנומס מצדי להגיד את זה כשצרכן אחד של זנות מזהיר צרכנים אחרים של זנות מפני המהימנות של אישה כלשהי כזונה?
לא מקבלת את זה.


ציטוט: גם אם החלטת שזה המקום עבורך לבטא את הגועל, את יכולה למתן את ההשוואות שלך למשהו שיוכל להתעכל בקרב קהלים גדולים. וזה כבר אמור להיות אינטרס שלך אם את באמת רוצה שאנשים יוכלו להזדהות עם הרעיונות שלך.היסחפות לדוגמאות קיצוניות גורמות לאנשים לראות בך קיצונית ולא נעים לומר קצת הזויה. (אני בטוח שאת לא כזאת, אבל הרי רובנו לא באמת מכירים אותך, ואת נתפסת כהשתקפות של מה שאת כותבת)
נו באמת, מספיק עם עדינות הנפש המזויפת הזו.
מי שהאנלוגיות שלי מפריעות לו הוא מי שלא רוצה להתייחס לעניין ומחפש הסחות דעת.
אני לא זונת לייקים ולא מחפשת להתחנף או למצוא חן בעיני אנשים. אני משמיעה את דעתי, וחולקת מידיעותי.

את דעתי אני מבטאת בפני קהלים גדולים. הפרום הזה אינו קהל גדולים. ומינסיוני הבעיה אינה באופן שאני מתבטאת אלא בקהל.
אני לא מתפלאת על כך.
אם את מדברת על צמחונות בכנס מנהלים של מקדונלד אפשר לצפות את התגובות. 
אני רק חוזרת ואומרת שאפשר ללמוד על המקום מהתגובות של אנשים.


ציטוט: לגבי הקללות והשיח הלא נעים, נכון, יש אנשים שבעיקר במרחב הוירטואלי מרשים לעצמם יותר, זה לא חדש, לא המציאו את זה פה, השיח הוירטואלי הוא אלים קשה וגס, הוא לא מתאים לכל אחד, גם אני לא מת על זה, אך האמת צריכה להיאמר שלפחות בהתחלה היה נראה שאת משחקת בו יפה כמו כולם. 
אני לא מסכימה, אבל לא אתווכח על זה.


ציטוט: דבר נוסף שקצת מרגיש לא נעים, לפחות לי, סביב הכתיבה שלך, זה שהעולם שלך בנוי מגברים ונשים, ויש מלחמה ביניהם. אשה שחושבת אחרת היא עריקה ואולי אפילו בוגדת (אלו מילים שלי, אבל זה מה שמשתמע לפחות לי מהמילים שלך) הענין המגדרי מאוד קריטי אצלך. אספר לך שהיתה לי תגובה מאוד דומה למה שכתבה Mary Jane אבל היה ברור לי שאם אני כגבר אכתוב את זה היא תהיה הרבה יותר קשה לעיכול עבורך. והמטרה שלי בכתיבה היא לבטא עמדה שתוכל להיות מובנת. לשמחתי Mary Jane אכן כתבה זאת והרעיונות שלי מצאו ביטוי.
אתה טועה, וזו טעות נפוצה.
כשאישה מבטאת דעות פמניסטיות בנחרצות, כמעט תמיד יהיה מי שיאשים אותה במרירות, בשנאת גברים או במלחמת מינים. ובשרשור הזה כבר שמעתי הכל. אפילו אתה לא מצאת לנכון להתעכב על הערות כאלו ולהעיר למישהו. מהבחינה הזו כבר הסברת ש"עולם כמנהגו נוהג". אבל להעיר על האופן שבו אני כותבת מצאת לנכון. זה כבר היה ממש לא נעים. 
זה עניין מגדרי או לא מגדרי?
אני בטוחה שתגיד שלא.
אני חושבת שכן.

אונס, הטרדות מיניות, תקיפות מיניות וזנות, הן כולן סוגיות מגדריות.
הניסיון להסיט את הסוגיה המגדרית הוא ניסיון לנפנף את הבעיה.
אי אפשר לדבר על אונס שלא בהקשר מגדרי. נשים לא אונסות גברים. זה נדיר מאוד עד לא קיים.
גם זנות היא תופעה מגדרית. היא לא תופעה ביולוגית. היא לא מקצוע חופשי שגברים ונשים בוחרים בו באופן שווה.
היא תופעה שקיימת בתוך הקשר חברתי ובתוך יחסי כוחות חברתיים.
ההתנגדות לזנות אינה אינטולקטואלית, אלא שהיא נעוצה בהשלכות ובסיבות שיש לזנות. אלו דברים שקורים כמעט ורק לנשים.
להרבה גברים קשה לשמוע את זה, כי הם מרגישים שמתקיפים אותם באופן אישי.
אבל אין מה לעשות. זו סוגיה מגדרית.


ציטוט: ולסיום שתהיה לך שנה טובה icon_smile.gif
תודה. גם לך.
שיקי​(נשלט)
לפני 7 שנים • 2 באוק׳ 2016
שיקי​(נשלט) • 2 באוק׳ 2016
טליה, 

אם עדיין לא הבנת מדוע כל כך הרבה אנשים חושבים בדיוק ההפך ממך, אולי כדאי שתקראי שוב את ההודעה האחרונה שכתבת.

ההודעה מתחילה בהטפה לגבי כך שהאנשים פה מתעלמים מהעובדות (כשהיחידה שלא נותנת לעובדות לבלבל אותה - זו את).

ממשיכה בהמרת הסיפור, נשוא השרשור הנוכחי, בסיפור כלשהו על זנות... (אין לי מושג מאיפה הבאת את זה בחיי) - המילה "זנות" חוזרת לא פחות מ 4 פעמים בהודעה האחרונה שלך...

ולקינוח, את מסיימת במשפט התמוה והלא קשור הבא:

"אונס, הטרדות מיניות, תקיפות מיניות וזנות, הן כולן סוגיות מגדריות. 
הניסיון להסיט את הסוגיה המגדרית הוא ניסיון לנפנף את הבעיה. 
אי אפשר לדבר על אונס שלא בהקשר מגדרי. נשים לא אונסות גברים. זה נדיר מאוד עד לא קיים. 
גם זנות היא תופעה מגדרית. היא לא תופעה ביולוגית. היא לא מקצוע חופשי שגברים ונשים בוחרים בו באופן שווה. 
היא תופעה שקיימת בתוך הקשר חברתי ובתוך יחסי כוחות חברתיים. 
ההתנגדות לזנות אינה אינטולקטואלית, אלא שהיא נעוצה בהשלכות ובסיבות שיש לזנות. אלו דברים שקורים כמעט ורק לנשים. 
להרבה גברים קשה לשמוע את זה, כי הם מרגישים שמתקיפים אותם באופן אישי. 
אבל אין מה לעשות. זו סוגיה מגדרית. "

איפה קרו הדברים האלו, ואפילו קרובים לאלו, במהלך השרשור הזה??? האם מה שתאר החייל מתקרב למשהו כזה? ואת זה, כאמור, כותבת גברת שטוענת שכל השאר מתעלמים מהעובדות... 

אולי זה הזמן להזכיר לך (כי עברו 12 עמודים בשרשור הזה), שבפועל, המקרה העובדתי שתואר בתחילת השרשור הנוכחי היה... שהייתה פגישה, היא הבטיחה לו סשן BDSM אבל ביקשה ראשית 200 ש"ח לפגישת היכרות, הוא נתן לה 200 ש"ח והיא הלכה לדרכה. זה מה שקרה. לא הייתה זנות, לא היה אונס, לא היו הטרדות מיניות ובטח שלא היו תקיפות מיניות. 

אז לקחת את המקרה הזה, של בחור צעיר שביקש לעצמו סשן BDSM , ומהדברים שכתבת, עולה שאם הוא היה משלם 200 ש"ח ומישהי הייתה באה להצליף בו בשוט... זה נקרא סקס... כלומר זנות של ממש... גם אם לא היה קורה כלום מעבר לכך. (ואזכיר לך שוב... כי נראה ששכחת, שבמקרה דנן אפילו זה לא ארע... היא פשוט לקחה את הכסף וברחה...) - והפכת אותו למקרה של  שידול לזנות, זנות, הטרדה מינית ותקיפה מינית, לא פחות ולא יותר... 

מאוד חשוב לי להבין, מה השלב הבא?  נגיד היה לי פטיש לבחורות שמפוצצות בלונים (בחיי שנתקלתי באנשים כאלו, בכל מני ארועי פטיש בהם השתתפתי), ונגיד אני מציע 200 ש"ח לבחורה כדי שתפוצץ לי בלונים להנאתי... והיא הסכימה... האם לגישתך המלומדת זו בעצם זנות? ואם היא הסכימה, אבל לקחה את הכסף וברחה... ברור  שזה לגיטימי בעינייך? (כי הרי היא לימדה אותי לקח).
מה לגבי... אנשים עם פטיש של נעלי עקב... האם מקרה שבו בחור יקנה לבחורה מגף ב 1000 ש"ח רק על מנת שתנעל אותו והוא יזכה לראות אותה הולכת כשהמגף הנוצץ לרגליה...... לפי פרשנותך המחמירה- גם זו זנות? ומה אם היא תברח עם המגף בלי להראות לו אותה? זו לא גנבה, כי בעצם ככה היא חינכה אותו? (אני חייב לומר לך, שכל העניין של "חינוך" באמצעות גנבה נראה לי די תמוה... )
ואם אותה בחורה הייתה בורחת מאותו בחור מנוול, שבאכזריותו הרבה רכש עבורה את המגף במלוא המשכורת הצבאית שלו... במקרה הייתה עולה על אוטובוס ויושבת לה עם המגף המדהים שזה עתה גנבה... ואיזה נבל אחר.. שהיה יושב ממול היה מביט בו באושר עילאי... אז זו כבר הטרדה מינית בעינייך כן? או אולי חמור מכך? - תקיפה מינית? רחמנא לייצלן... 

מה לגבי פקידה במשרד שלי - היא מקבלת כסף עבור עבודתה? זנות? 

אנשים כמוך, שלא יודעים היכן להקים את קול הזעקה בתחומים החשובים שאת העלית בשרשור הלא נכון הזה... מסבים נזק עצום לטיעונים שלהם ולאנשים עליהם הם מנסים להגן.

במבחן התוצאה, הצלחת לקחת נושאים כל כך חשובים ולגרום לכך ש 90% מהמגיבים אלייך ישללו את טענותייך (10% קופצים שניה אחרי שאת מגיבה בכדי להפגין איתך סולידריות) - הייתי אומר שנכשלת.

הדבר היה שונה לחלוטין, אילו היית מעלה את הדברים בשרשור הנכון. אם לא היה ברור מהדברים שאמרתי עד עכשיו - זה לא השרשור הנכון.

לא יקרה כלום אם תקחי נשימה עמוקה, תרגעי מעט, ותנסי להקשיב ממש לדברים שאנשים כתבו לך.

אכן, היו שכתבו לך את הדברים בצורה בוטה - זה יכול לקרות כשכותבים דברים לא נכונים בפורום ציבורי הפתוח לכל, אבל לפחות שניים או שלושה ואפילו יותר, כתבו לך את הדברים בצורה רצינית, מפורטת, עמוקה ומנומסת - לדוגמא: אחד שמבין ו mary jane את שניהם לא ניתן להאשים בהתלהמות, ואת שניהם לא ניתן להאשים בבורות, או ברצון כלשהו להאדיר את עולם הזנות וניצול נשים - אני רק יכול להציע לך לקרא שוב את הדברים שהם כתבו, מי יודע? אולי תלמדי משהו? מה יכול להיות?
הרי בסופו של יום, אף אחד לא אמר לך שאת טועה. אלא רק אמרו לך שאת טועה בשרשור ובגלל זה אנשים פה חושבים שאת מסוג האנשים שמעלים את אותם טיעונים בכל מקום, בלי קשר לסוגיה הנדונה - וזה כאמור מסב נזק עצום לטיעונים עצמם.

חבל מאוד שאת לא רואה את זה. 

חג שמח ושנה טובה.
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 7 שנים • 2 באוק׳ 2016
אחד שמבין​(נשלט) • 2 באוק׳ 2016
טליה,
אני מניח שסיימתי את דרכי פה בשרשור, לא ממש מעניין לי לנהל דו שיח של חרשים אבל אם כבר טרחת לנתח את דברי בצורה כל כך רחוקה מהדרך בה נכתבו (אווירה טובה וכאב על שהותקפת) לא אנטוש את המקלדת בשלב זה ואוסיף עוד כמה מילים.
את נעה על ציר של רגשנות כשאנשים מתבטאים כלפייך, אך מצד שני מעלה טענות על "עדינות נפש" כשאני מנסה להסביר לך מה חשים אנשים אחרים.
את מנסה לרמוז שאין לי דעה, אבל יש לי דעות מאוד ברורות, שיבואו לידי ביטוי בשרשור המתאים אם וכאשר אמצא צורך להשתתף בו. אגב, בין השורות אפשר להבין היטב מהי דעתי.
אני לא מתעכב על כל שטות שמישהו כתב פה, ואוסיף להתנהל כך גם אם יכתבו עלי שטויות, קללות או נאצות. אני אקרע מצחוק לאן האידיוט הוביל את הדיון אבל לא ממש אשב להתקוטט איתו על זה.
אני מבין שאת נושאת איתך מטען כבד, ואת עוסקת בנושא לא מעט, אני מבין מדברייך שאת זוכה להצלחה גדולה יותר במקומות אחרים וגם זה הגיוני. כי כשמנהלים דיון שזו כותרתו קל יותר להתחבר לדברים שלך מאשר מה שקרה פה. מאחל לך מכל הלב הצלחה גם בהמשך.
ולאור הפרשנות שלך את דברי עד כה, אני אבהיר שאני מכיר בכך שאת אדם חופשי לעשות כרצונך, ללא צורך בנטילת רשות ממני, אלא שחשבתי שתשמחי לשמוע עצה טובה ממישהו שלא בא בגישה תוקפנית, טעיתי וזה ממש לא נורא.
shay83​(נשלט)
לפני 7 שנים • 2 באוק׳ 2016

לא נורא

shay83​(נשלט) • 2 באוק׳ 2016
תחשוב על זה כניצול כספי. אתה יכול לגמור כשאתה חושב על זה.
dror30
לפני 7 שנים • 2 באוק׳ 2016
dror30 • 2 באוק׳ 2016
רעיונית מסכים עם טליה.
יש כאן מצד אחד מעשה הונאה, מצד שני מקרה של להיות לקוח זנות, כל הויכוח זה על כמה רע אם בכלל המעשה השני,
מי שלא מבין תבעיה באקט השני ודאי לא יבין איך אפשר לא לתמוך לגמרי בחייל ועוד לצאת נגדו? מי שרואה בלהיות לקוח זנות אקט מזעזע אז ההונאה תהיה קטנה לעומת זה, אולי אפילו רצויה למי שמוכן לשלם על כזה דבר.
לטענות שהשמיעו כאן על למה זה לא רע :

זכות לצרוך ולספק מיניות כחלק מחופש על הגוף - יש זכות לשלם למישהי כדי שתספק אותך מינית? לא חושב שזה זכות, זה מפעיל לחץ כדי שמישהו יספק אותך מינית למרות שאין לו עניין בזה. למה אנו אוסרים על בוסים לשכב עם מזכירות? הם משלמים, והמזכירות מצדן יכולות או לספק מיניות כחלק מהחופש על גופן, או לא לעשות זאת ופשוט לא לקבל כסף, אבל אנו מסתכלים על זה כהפעלת לחץ לא הוגנת לסיפוק רצונות מיניים של בעל הכסף והכח כשהצד השני לא מעוניין, מה שמוביל לפגיעות מיניות. 

יש בעיה בשידול לזנות אבל היא פנתה אליו מעצמה אז ודאי שזה מרצונה ואין בעיה בכך שהוא הסכים -
כאן זה קצת מורכב וצריך להסתכל על התמונה הגדולה יותר של מה שקורה בנוגע לתעשיית המין. במועדני חשפנות הפרוצדורה היא שהגברים באים ומתיישבים והנשים הן אלו שפונות לגברים ומציעות להם הצעות, במקום כלשהו בתאילנד גברים במקרה מגיעים לשם ונשים פונות אליהם ברחוב מרצונן עם הצעות מיניות תמורת תשלום. לכאורה הגברים תמימים באים סתם לאיזה מקום והנשים הן אלו שמציעות להם הצעות והכל סבבה. הנשים הן אלו שזונות והן אלו שגולד דיגריות וזה ממש בושה, הגברים קצת מנוצלים כספית, חלשים כי יש להם צרכים וכו'.  
והכל חרטא, יוצרים מצב שבו גברים יכולים לנצל נשים שאין להן כסף לצרכים המיניים שלהם, ואחר כך להגיד נשים גרמו לי לעשות את זה תצביעו עליהן ותוקיעו אותן, זה לא רק במכוני ליווי זה בכל החברה.
אז גם אם מישהי ניגשת ומציעה את עצמה תמורת תשלום, מי שבעל הכסף הוא זה שמחליט על לשלם למישהי תמורת זה שתספק אותו מינית, הוא זה שמפעיל לחץ בין אם הוא מודע לזה ובין אם לא ועליו האחריות למעשה הבעייתי כאן, אני כן חושב שהחייל תמים זה פשוט לא צריך לשנות על האם המעשה הזה בעייתי או לא, ואם הוא אכן בעייתי אז כל מה שטליה כותבת בהחלט עוזר להבהיר זאת.

צרכנות מין היתה ותמיד תהיה אי אפשר בלי זה - 
זה שמשהו תמיד היה לא אומר שהוא ימשיך להיות בעתיד (כמו עבדות), ואם אי אפשר לבטל עדיין אפשר להלחם כנגד ולנסות להפחיתה ולאסור אותה (כמו אלימות).
אני מאמין שזה רק לשנות את התפיסה, לרצות שהצד השני תמיד ירצה במיניות שהוא מקיים, אם זה יקרה הרעיון לשלם על זה יראה לנו רע, ואפילו בלי הרצון לא לפגוע בשני זה פשוט לא ימשוך אותנו מינית אקט שלא נעשה בכיף של כל הצדדים (לא מדבר על בדסמ שיודעים שזה כיף למישהו לסבול).

סטנדרטים מוסריים גבוהים מדי שהאנושות לא יכולה לעמוד בהם - 
אם נסתכל 200 שנה אחורה אז ביטול עבדות היתה סטנדרט מוסרי גבוה מדי, ואם הייתי לבן שחי בתקופה הזאת אז לא יודע אם הייתי עושה שינוי בעצמי אבל רוצה להאמין שלפחות הייתי מנסה להסתכל על המציאות כמו שהיא, להבין מה פוגע ומה לא, להבין למה ההצדקות שהחברה משתמשת בהם לא נכונות, ולא להשתיק את מי שקורא לשינוי אלא להקשיב לו כמה שיותר.
אז היום מנסה ליישם את זה, ולמרות שאני לא עומד בחלק מהסטנדרטים המוסריים שאני חושב שצריכים להיות, ולכן גם לא שופט אחרים שלא עומדים בזה (וגם ככה זה לא נותן הרבה לשפוט אחרים), אבל כן יכול לשפוט את המעשים ולהגיד מה רצוי ומה לא, ותמיד לשאוף לזה, ולזרז את השינוי החיובי.
Prism
לפני 7 שנים • 2 באוק׳ 2016
Prism • 2 באוק׳ 2016
דרור אמרו פה כבר כמה מהמגיבים ובחוכמה
אין הבדל מציאותי,ממשי,דה פקטו ,לא בתיאוריות
בין"זנות" על כל גוויניה,מניעיהה, לבין גחמות כספיות שנדרשות ממך לשלם עבורן, מכספך
לא משנה בין אם יש לך תאמצעים ו \ או אתה נהנה מזה.
כולנו אלופים בלנתח תמציאות
אבל המציאות,ב שלה בין שנעים לנו איתה בין שלאו.
בחיים כמו בחיים לעיתים להיות זה "שעומד בשער" זה אכן צודק, אך לא בהכרח חכם...

אתה "כנשלט" לא רואה בכלל ת בעייה "שמלכה" "שולטת" או whatever, תדרוש ממך כל גחמה כדי לספק את צרכיה, גם אם אתה כ"כ נהנה מזה?
אם זאת לא "זנות" אז בטח ניצול פר אקסלנס. וזה "תופס" ?!
וזה מה שחווה הבחור, לא פחות גם לא יותר.

ואם יש לך כסף ספייר ,דבר איתי icon_wink.gif 
קצת הומור,לעולם לא מזיק. 
slave for ever​(נשלט)
לפני 7 שנים • 2 באוק׳ 2016
slave for ever​(נשלט) • 2 באוק׳ 2016
אולי מספיק לקשר את תעשיית הזונות למלכות בתשלום?

אם הן מסכימות לשכב עם העבד, זה מרצונן החופשי בלבד והן אלה שמחליטות ולא חשוב כמה כסף העבד יציע להן בתמורה.

אם הן לא ירצו, זה לא יקרה.
T O M​(שולט)
לפני 7 שנים • 2 באוק׳ 2016
T O M​(שולט) • 2 באוק׳ 2016
מעניין לראות את התפיסות עולם פה.
עניין ה-200 שקל וההונאה כן או לא היא משנית בלבד.


אמנם זה לא שירשור "יוחנן הנחש" המפורסם שנכנס לפנתיאון אבל עדיין פוסט מעניין עם דיעות לכאן ולכאן.