לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"נאצים זה סקסי"

פלייפול
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
פלייפול • 19 בספט׳ 2017
Mary Jane כתב/ה:
נראה לי שאפשר להסכים, כי דיון בפורום לגופו של אדם שלא ביקש או יזם זאת הוא חוויה לא נעימה.

פלייפול, ככל שלא התכוונת ואתה חדש וכל זה, אתה יכול לבקש ממנהל האתר (בכינוי ״כלובי״) למחוק את השרשור, ולפתוח שרשור אחר לצורך דיון ענייני בשאלות שמטרידות אותך, שהן מעניינות, כשלעצמן.


ובמה זה יעזור?

במונה כבר פגעתי, ובדיעבד אני מצר על כך מאד. גם אם אתנצל בפניה, לא נראה לי שהיא תסלח לי, וגם אם כן, אני לא רוצה שזה יתפרש כאילו כל מה שכתבתי כאן הוא לא נכון. מה שלא היה נכון, והבנתי את זה מאוחר מדי, זה לפתוח דיון כאן בפורום. מבלי שהתכוונתי, זה יצא כאילו שהאשמתי אותה בתמיכה בנאציזם (עכשיו כשאני קורא את פוסט הפתיחה שלי, אני רואה שבאמת קל לפרש כך את מה שכתבתי), והיא הרגישה, ובצדק, שדבריה הוצאו מהקשרם, ונעשה בה לינץ' לעיני כל. כאמור זאת לא היתה הכוונה שלי בכלל, אלא נסיון לפתוח דיון לגבי התבטאויות שונות והלגיטימיות שלהן, במיוחד באתר כמו הכלוב. אכן, לו הייתי יכול לחזור בזמן, לא הייתי פותח את הדיון הזה בכלל, אלא מנסה להתווכח איתה בבלוג שלה, ולנסות לשכנע אותה שזאת התבטאות לא ראויה (בעיני לפחות), תוך שאני מדגיש שברור לי לחלוטין שהיא לא תומכת בנאצים, או מזלזלת בניצולי שואה.

הייתי יכול לנסות לכתוב הבהרה בבלוג שלה, ולכתוב לה בדיוק את מה שכתבתי לך כאן, שלא היתה כאן כוונה מצידי לציד מכשפות, שאני ממש מצטער שזה התפרש ככה (הייתי מבולבל ועצבני כשפתחתי את הדיון), אבל יצלבו אותי שם, או שהיא תמחק בזעם את דברי, או שינסו להכריח אותי להתנצל גם על דברים שיוחסו לי, למרות שלא כתבתי אותם ולא התכוונתי אליהם, ולזה אני כבר לא יכול להסכים.

אז כאמור הנזק (כלפיה וכלפי חברתה), כבר נעשה. קצת באשמתה (בגלל אותה התבטאות מקוממת), ובעיקר באשמתי. לפחות מונה יצאה מחוזקת מכל הסיפור, כפי שאני קורא בבלוג שלה.

בנוסף, בדיון הזה נפרצו כל הסכרים, ואני (אמנם באשמתי, כאמור) נפגעתי לא פחות ממנה, אם לא יותר, כאשר ייחסו לי דעות ורעיונות שאינני שותף להם, כלל וכלל, והגדילו עשות שני חברים כאן, שקבעו נחרצות, שאני בכלל מישהו אחר, עם עבר פלילי, שפתח ניק "אנונימי" כדי להתנקם ספציפית בשתי כותבות כאן. כמובן שזה לא נכון: על מונה לעולם לא שמעתי עד הפוסט הזה על הנאצים, שנתקלתי בו במקרה, וארקאנג'ל, שהתווכחתי איתה בדיון אחר, אומנם מוכרת לי מהבלוג שלה, ואני אוהב להתווכח איתה, אבל גם מאד מעריך אותה, ובודאי שלא פתחתי כאן משתמש כדי לפגוע בה!

אך כאמור, ההשמצות הללו נכתבו, ואני בספק אם מחיקת הדיון תעזור. כולם כבר קראו את מה שנכתב כאן.

כך שאני לא רואה בינתיים פיתרון למצב.

תודה על הנסיון לעזור, בכל אופן, אם באמת לכך כיוונת.
LORD OF THE RINGSS
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017

מי המטומטם או מטומטמת

LORD OF THE RINGSS • 19 בספט׳ 2017
מי המטומטם או המטומטמת שרשמה דבר כזה צריך לחסום אותה מלרשום בלוג או צאט בתור דור שני לניצולי שואה זה ביזיוןוראוי לכל גינוי
נח השישי
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
נח השישי • 19 בספט׳ 2017
מי המטומטם או המטומטמת זה סקסי.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
ArchAngel​(שולטת) • 19 בספט׳ 2017
אחד הדברים שלא מובנים לי באתר הזה, הוא למה אנשים שלא אוהבים ששופטים אותם על הפנטזיות המיניות שלהם, עושים את זה באופן קבוע לאחרים, ועוד בתגובה פבלובית של ישר להוציא מילים מהפה/מהקלדת בשנייה שרואים איזו מילה שנויה במחלוקת (כאילו שכל הבדס"מ לא שנוי במחלוקת) במקום לעצור שנייה ולחשוב מה עומד מאחוריה או לשאול בכנות למה הצד השני התכוון.

לא שמעתם על "אל תעשה לרעך את מה ששנאו עליך"?

נראה שעל כל פנטזיה שמוצגת כאן שלא תואמת את השבלונה של הבדס"מ המיינסטרמי והבנאלי, כולם מרימים גבות ומתנהגים בדיוק כמו הונילים השמרנים שהם עצמם מרגישים שפגועים בהם בעזרת אותו תיוג אוטומטי שלהם כמסוכנים או חסרי כבוד כשהם בסה"כ עושים משהו שנעים להם בהסכמת כל הצדדים.

אז יש בחורה, ועוד אחת יהודיה ולא איזו גרמניה עם שורשים מהצד "הנוח" של ההיסטוריה, שרוצה בחדרי חדרים לשחק במשחק תפקידים עם פרטנר שיתלבש במדי נאצים.
בואו ננשום עמוק, ורגע לפני שנתפרע על המקלדת, בואו נחשוב על השאלה: במי זה באמת פוגע בדיוק?
הרי הם קובעים בינם ובין עצמם את הגבולות, הם מעמידים פנים ולא באמת ירעיבו מישהו למוות או יזרקו אותו לתא גזים, והם ממש לא מאמינים בתורת הגזע והם עושים את זה רק בגלל המשיכה המינית שלהם.
הם כל הדברים שנאצים הם לא!
הם סתם נמשכים לכוחניות שבכך ולכך שזה "טאבו" ולכן מרגש. הם ממש לא מאמינים שעכשיו צריך לרצוח את היהודים (הם בעצמם יהודים!) והם לא הולכים לעשות את הסשנים שלהם ב"יד ושם" או בכל מרחב פומבי שיפגע בניצולי שואה שעלולים להיחשף לזה בעל כורחם.

אז ממה הזעזוע? מכך שנאמרה המילה "נאצי"?
בקונטקסט הבדס"מי המילה הזו ריקה מתוכן של האידיולוגיה הנאציסטית, בדיוק כמו שהמילה "עבד" בקונטקסט הבדס"מי ריקה מאידיולוגיה לפיה מותר לשעבד אנשים רק בגלל צבע העור שלהם.
זה מעניין שכולכם סבבה עם המילה "עבד" רק כי היא שגורה במיינסטרים הבדס"מי או כי זאת המשיכה האישית שלכם.
האם באמת צריך להזכיר לכם כמה אנשים מתו (וגם באילו אופנים מזעזעים זה קרה) בגלל העבדות שאתם חושבים שהיא "סבבה" לעומת הנאציזם?
אז האם כל פעם שמישהו חושב שלהיות עבד זה סקסי זה אומר שהוא מזלזל באנשים שהיו עבדים על אמת?
האם כשמישהו רוצה שיהיה לו נשלט שהוא יכנה אותו "עבד", זה אומר שהוא בעד לשעבד מישהו על אמת?
ממש לא!
הוא פשוט נמשך למשחק תפקידים שכזה מינית, ואם הוא מממש את זה עם הפרטנר הנכון ובצורה בטוחה שלא מזיקה לאיש ולא מערבת בה את מי שלא מעוניין בכך, אז מה הבעיה?!

אתם באמת לא יודעים לעשות הבדל בין פנטזיה למציאות? בין סשן פרי דמיון לעובדות אובייקטיביות?
בשלב הבא אתם תחליטו שמי שקורא לנשלט שלו "כלב" ושם עליו קולר הוא זאופיל, ומי שקורא לנשלט *הבגיר* שלו "ילדון" הוא פדופיל (אה, את זה כבר ראיתי שטענו באחד התגובות בתחילת השרשור, לא מופתעת).

תנו לאנשים לפנטז על מה שהם רוצים, תנו להם לממש את זה בצורה בטוחה עם פרטנרים שמעוניינים בכך.
ואם לכם זה לא נאה, בבקשה, אף אחד לא מכריח אתכם להשתתף בזה בעצמכם.
גם לי יש מלא פטישים שדוחים אותי ואני סותמת את הפעם כי בתכלס הם לא פוגעים באף אחד.

** הכותבת הנה נכדה של ניצולי שואה ושל וטרנים ששחררו את המחנות, שגם להם לא אכפת שאנשים יעשו בהסכמה משהו שנעים להם כל עוד הם לא פוגעים באחרים.
פלייפול
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
פלייפול • 19 בספט׳ 2017
אם את מכוונת אלי, אז את מתפרצת לדלת פתוחה. תקראי את כל הדיון ותראי שכתבתי כמעט מילה במילה את מה שאת כתבת.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
ArchAngel​(שולטת) • 19 בספט׳ 2017
האמת שלא, אני לא מתכוונת ספציפית אליך.
אני מתכוונת לכל מי שתוקף אחרים על סמך פנטזיות שלא פוגעות באיש ומאידך משוכנע שהפנטזיות שלו יותר "מוסריות".
כלובי
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
כלובי • 19 בספט׳ 2017
זו תופעה בלתי נסבלת להאשים מישהו בקלות דעת כי הוא אדם אחר, טרול סדרתי שהורחק, ודאי שלייחס למישהו מעשים פלילים, ואונס, לא הגזמתם בכלל.

הנזק שאתם מסבים לאותו אדם על סמך החלטתכם המבוססת יותר או פחות עלול להיות עצום ובנוסף אתם מתסכנים ויש כאן אנשים שיודעים להסביר טוב ממני מה ההשלכות ומה יכול לקרות למי שנתבע על הוצאת דיבה / ולשון הרע.

אם אתם חושדים שאדם שנמצא כאן מסוכן לאנשים אחרים או שהוא טרול או מתחזה - הכתובת להפניית טענתכם היא אני ואם החשד אינו מספיק מבוסס בעיני ואני לא מרחיק. זהו, אין יותר מה לעשות.

אם אתם חושדים שמישהו אנס או ביצע דבר פלילי הכתובת היא תלונה למשטרה.

אין להכפיש אף אחד גם לא בלהט דיון בפורום, ומי שיעשה זאת, גם אם הוא משוכנע שיש בסיס לטענותיו - דבריו ימחקו והוא עלול להחסם מהאתר.

זה הזמן שמי שנהג כך בשרשור לעיל יתנצל בפני Playfull. השרשור כעת נותר כפי שהוא ולא נמחק בהסכמתו אבל יש מי שחייב לו הבהרה והתנצלות פומבית שתהיה שקולה להכפשה הפומבית.
פלייפול
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
פלייפול • 19 בספט׳ 2017
ArchAngel כתב/ה:
האמת שלא, אני לא מתכוונת ספציפית אליך.
אני מתכוונת לכל מי שתוקף אחרים על סמך פנטזיות שלא פוגעות באיש ומאידך משוכנע שהפנטזיות שלו יותר "מוסריות".


אז מה בעצם הקשר לדיון הזה? פנטזיות מעיקרן הן בחזקתו של הפרט, ועניינו הפרטי, וגם אם מפרסמים אותן, אין בהן כל פגם כל עוד הן לא מעודדות פגיעה בחפים מפשע.

מצד שני... אני לא יכול ממש לסתור את מה שכתבת עכשיו, אבל נראה לי שיש בכל זאת פנטזיות שהן פחות מוסריות מאחרות. אין לי דרך להוכיח את זה, ולמעשה זה יותר דיון פילוסופי בתורת המוסר, אבל אתן לך דוגמא שמתבססת על פרק של "חוק וסדר".

נאמר שמישהי או מישהו מפרסמים בפורום את פנטזיה שבה הם מפרטים את רצונם לחטוף ילד קטן, לכלוא אותו במרתף עינויים שנבנה במיוחד לשם כך, ולהתעלל בו קשות. בפנטזיה גם יודגש הצורך לגרום לילד כאבים עזים ככל האפשר, אך יחד עם זה להזהר לשמור שלא ימות, כדי שאפשר יהיה להתעלל בו כמה שיותר זמן. כמו כן, יש להקפיד ולהזכיר לילד כל הזמן את מה שהוא הולך לעבור בעתיד, כדי שיחיה לא רק בסבל פיסי בלתי נתפס, אלא גם באימה שאין לתאר.

אז לכאורה, כל עוד זה רק פנטזיה, ואף ילד לא נחטף, הכל לגיטימי. עם זאת, אם הייתי נתקל במישהו שזאת הפנטזיה שלו, הייתי מקווה שיעבור מן העולם, ובמהרה.

(שוב, לא קשור לדעתי לנושא הדיון בכלל, אבל מתייחס למה שכתבת).
ArchAngel​(שולטת)
לפני 6 שנים • 19 בספט׳ 2017
ArchAngel​(שולטת) • 19 בספט׳ 2017
לתאר איך אתה חוטף ילד ומתעלל בו, זה בעצם לתאר איך אתה רוצה לפגוע במישהו, ועוד במישהו חסר ישע שלא נתן את הסכמתו וגם אם היה נותן אותה היא אינה תקפה.
במקרה שכזה, לכתוב על כך במקום פומבי זה לפרסם כתובת על הקיר, זה בעצם לפרסם סוג של איום. לעשות בנוגע לאדם שכזה משהו זה לא שיפוט של "פנטזיה לא מוסרית" אלא התערבות בשביל למנוע פגיעה פוטנציאלית.
לעומת זאת, להגיד שאתה נמשך למשחק תפקידים בין שני בגירים, שעושים את בהסכמה ועם כיבוד גבולות, זה לא פוגע באף אחד גם אם הם ישלבו בזה סמלים נאציים בפרטיות של הבית שלהם.
במקרה הזה לא יהיה קורבן, ולצאת נגדם זה לא אקט של הגנה עצמית/של הזולת אלא סתם קפיצה למסקנות רק כי הפנטזיה הזו לא מעוררת בך נוחות ולא כי באמת יש בה סכנה ריאלית למישהו.