שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים - איך מתחילים?

OOZero​(אחר)
לפני 6 שנים • 22 בינו׳ 2018
OOZero​(אחר) • 22 בינו׳ 2018
תחום אפל ומסוכן לאנושות..
A.I. מעורבת בזה
המטרה היא להפוך את כל העולם לממוחשב ולהחליף את העבדים(בני האדם) במכונות.
זהירות!!!
https://youtu.be/gK2jkkB2yyc

https://youtu.be/guNrsaOZrgo
פסיכו לוג​(שולט)
לפני 6 שנים • 22 בינו׳ 2018
פסיכו לוג​(שולט) • 22 בינו׳ 2018
ג׳יימס, זווית מעניינת מאוד שלא חשבתי עליה. תודה. אם כך השאלה הנכונה היא האם אנחנו מוכנים לעבור למודל הזה. המשמעות שלו היא גם אובדן של מליוני מקומות עבודה, והסכנות הן איומי סייבר ושימוש לא ברור שמתנהל ביחידות העיבוד האישיות שלכם במחשביכם.
יש מצב שמשתמשים במחשבי הכורים באופן זדוני ולאף אחד אין מושג. כשיהיה לי זמן אציץ גם בסירטונים של המגיב שמעלי, מקווה שמובאות שם גם ראיות ולא רק תיאוריות קונספירציה.
Monkey​(אחר)
לפני 6 שנים • 22 בינו׳ 2018

ראיות על הקשר בין מטבעות דיגיטלים למסדרים חשאיים שמשתלטים על

Monkey​(אחר) • 22 בינו׳ 2018
בצרוף כל העובדות יחדיו.
אין פה שאלה בכלל.
James Bondage​(מתחלף)
לפני 6 שנים • 22 בינו׳ 2018
James Bondage​(מתחלף) • 22 בינו׳ 2018
פסיכולוג, אנחנו (כחברה) ללא ספק עדיין לא מוכנים לעבור למודל הזה. מה שקורה היום הוא גישושים ראשוניים לכוון אפשרי, ממנו אנחנו (כחברה) נלמד מי קבוצה, מי שחקנים, מי שופט, ומי שורף את המועדון - ועם הידע הזה, שיצטבר לאורך 15-20 השנים הבאות, אפשר אולי יהיה לבנות כלכלה מתפקדת במודל הזה. לחילופין, השחקנים שזה מפריע להם כרגע (בנקים וממשלות בעיקר) עלולים/עשויים למצוא דרך אפקטיבית לדכא את ההתקדמות לכוון הזה.

המצב היום הוא, לדוגמא, שאם אתה רוצה לקנות דירה תמורת 30 ביטקוין, אבל טעית בכתובת שאליה אתה מעביר את הכסף בשתי אותיות (מתוך כמה עשרות), הכסף הלך לאיבוד - הוא לא אצלך, לא אצל המוכר, לא אצל אף אחד אחר, ואין אף בית דין שיכול לגרום לו לחזור. זה יותר גרוע מאשר להוציא את כל הכסף מהכספומט ולשרוף אותו - כי אם נגיד המדינה תעשה דבר כזה, וכולם יאמינו שזה מה שקרה, בית משפט יכול להורות למדינה להדפיס כסף ולהחזיר לך, ובעצם לא השתנה דבר בעולם הכלכלי (לא שבית משפט יעשה כזה דבר). לעומת זאת, כסף קריפטוגרפי אפשר לאבד לנצח, ואי אפשר ליצר יש מאין -- זו אחת הסיבות לקיומו.

לדעתי, נהיה מוכנים רק כאשר מקרים מהסוג הזה (ויש אלפי דוגמאות) יקבלו מענה יותר טוב מצד אחד, ויהיו מובנים יותר ע"י הציבור מצד שני. כמו שציינת, גם נושאי האבטחה צריכים להיות ברורים ומטופלים - נכון להיום, רוב האנשים שמתעסקים בקריפטו משאירים את הדלת בבית פתוחה לכל מי שרוצה לבוא ולנסות לקחת להם את הארנק; והסיבה העיקרית שעוד לא גנבו להם את הארנק הוא שעוד לא באמת ניסו.

לא ראיתי את הסרטים על הקישור בין מסדרים חשאיים, השתלטות על העולם, ומטבעות קריפטוגרפיים (וגם אין לי זמן לראות אותם), אבל אני יכול להגיד ש:

א. אכן יש מאמץ להחליף את כל בני האדם במכונות, מזה כמה אלפי שנים, והוא מאיץ לאחרונה כמו כל התקדמות טכנולוגית אחרת.

ב. ההתקדמות בבינה מלאכותית אכן מרשימה ומפחידה, אולי יותר ממה שקרה במהפכה התעשייתית לפני 200 שנים (למרות שכל קשר בין בינה מלאכותית ובין מטבעות קריפטוגרפיים מקרי בהחלט)

ג. בערך 95% מהאנשים היום מועסקים במקצועות שלא היו קיימים או היו קיימים בכמות זניחה לחלוטין בזמן המהפכה התעשייתית; בערך 95% מהאנשים באותו זמן עסקו במקצוע שכבר לא באמת קיים היום. אנחנו כנראה עומדים בפתחה של מהפכה שכזאת, ותקופת המעבר עלולה (כמו במהפכה התעשייתית) להיות קשה כלכלית להרבה אנשים שימצאו את עצמם מיותרים, ויקח זמן עד שהעולם יתייצב שוב. אני אמנם שוטה, אבל לא מספיק בשביל להתנבא לגבי העתיד יותר מההערכה הזאת. History does not repeat, but it very often rhymes
פסיכו לוג​(שולט)
לפני 6 שנים • 22 בינו׳ 2018
פסיכו לוג​(שולט) • 22 בינו׳ 2018
בסרטונים לא מוצגות הוכחות אלא הגיון חזק ו"ראיות" נסיבתיות.
מלחיץ, כי הרעיונות שעלו שם עלו גם אצלי. בסריקה זריזה גיליתי שהרבה מאוד אנשים מתחילים לחשוב על הרעיונות האלו, שמאחורי הביטקוין עומד מישהו או משהו שכוונותיו עדיין לא ידועות. גם ההיסטוריה שמאחורי הביטקוין (מאז 2008) תמיד היתה מוזרה, לעיתים אפילו נראית מבויימת (מישהו זוכר את הכתבות הקטנטנות בעמודים הפנימיים של העיתונים על כך "שנמצא ונחשף ממציא הביטקוין", ופוף פתאום הוא נעלם ואף אחד לא שומע עליו יותר?)
בכל מקרה, גם אם כל התיאוריות האלו שגויות, הקונספט עצמו של הביטקוין אמור להלחיץ את כל בני האדם מהרבה סיבות אחרות, כרגע למשל בהשפעה שלו על הכלכלה, צריכת האנרגיה וכן- גם התחממות כדור הארץ. מי שלא מבין למה- לא מבין קריפטוגרפיה.
אבל אנחנו סה"כ מין של קופים קצת מתקדמים יותר. אנחנו לא מבינים שאנחנו הורסים את הפלנטה היחידה שאנחנו יכולים לחיות בה כרגע. כמה אנשים אתם מכירים שמודעים בכלל לראיות על התחממות גלובלית, כמה אנשים אתם מכירים שבכלל אכפת להם. אלו הנכדים שלהם שיתחילו לשלם את המחיר כשיהיו מבוגרים בעצמם, לא הם.
המלט
לפני 6 שנים • 22 בינו׳ 2018
המלט • 22 בינו׳ 2018
par1994 כתב/ה:
אם היית מבין קצת בהצפנות, ודי ברור מתגובתך שאתה לא, היית יודע שארנק ביטקוין זה דבר לא פריץ כרגע.
בדיוק כמו שהכופרות החזקות לא פריצות כרגע.
למחשב החזק בעולם יקח מאות שנים לפרוץ אותן.

ב.אכן, תגובה לעניין..לא יודע בכלל מאיפה להגיב על השטות הזו.


ב. אממ.. לא ממש שטות. זה פולקלור די ישן, גירסה חמודה של ״כשנהג המונית נותן לך עצות על מניות, תמכור״. וראה גם כאן:
http://business.financialpost.com/technology/blockchain/when-your-cab-driver-starts-talking-about-bitcoin-its-time-to-sell
Serveher​(נשלט)
לפני 6 שנים • 24 בינו׳ 2018
Serveher​(נשלט) • 24 בינו׳ 2018
לא מתחילים...
הקנאביס על שלל חברותיו ומניותיו זה הדבר החם הבא
TheStrider​(סדיסט)
לפני 6 שנים • 25 בינו׳ 2018
TheStrider​(סדיסט) • 25 בינו׳ 2018
ביטקוין וכל מטבע קריפטוגרפי בעדור הקרוב תמיד יהיו לא יציבים ונתונים למניפולציה, בטיחות הארנק איננה הדאגה, הדאגה היא חוסר היציבות של המטבע, מה שלמעשה אינו מטבע, התנודתיות של השוק שלו הופך אותו ליותר תאים לתיאור כאג"ח. מחשב על נוכחי לא יכול לפרוץ אותו אך כפי שהשקיעו מיליונים בפיתוח ובאנרגיה לכריית המטבעות ישקיעו גם בפריצתם. המטבעות הממוסגים אמנם בנאלים ומשעממים אבל החזקים שבהם מעוגנים למקומם על ידי קרן המטבע הבינל. הם יכולים לרדת ולעלחת כמובן אך לא לאבד את רוב שוויים תוך לילה, מה שביטקוין בהחלט יכול.
Gabriel​(אחר)
לפני 6 שנים • 25 בינו׳ 2018
Gabriel​(אחר) • 25 בינו׳ 2018
חוקרים ומשקיעים במה שמאמינים, אם לא מאמינים לא משקיעים.
לא אכנס לנושא כי הוא נרחב מדי אך רק דבר אחד אוסיף , מי שאין לו את היכולת הנפשית לספוג\להתמודד עם נפילה של 40 או 50 אחוז בפחות מיום אחד (ואז את תיקון) שפשוט יחסוך לעצמו את עוגמת הנפש ולא יתקרב.