שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

'מלכה רעה,לא מתפשרת'...'אוף אין נשלטים טובים'

אזור השפלה
לפני 6 שנים • 26 בינו׳ 2018

'מלכה רעה,לא מתפשרת'...'אוף אין נשלטים טובים'

אזור השפלה • 26 בינו׳ 2018
מצחיק עצוב מה שהולך כאן
חלק מהשולטות, גם אם לא כולן, מתגאות באופי *הרע*, הביצ'י והלא מתפשר, ועוד תיאורים כהנה וכהנה... כאילו שבדסמ זה תירוץ לאופי גרוע.
והאבסורד הוא שלאחר מכן הן עוד מתלוננות שאין כאן נשלטים *טובים*.
השאלה שלי היא איזה נשלט טוב ירצה להשקיע בקשר עם אשה עם אופי רע?
בדסמ זה לא תרוץ לאופי דפוק. אבל משום מה יש כאלה שחושבות שכן.
זה דבר אחד להיות "רעה" ודבר אחר להיות *רעה!*
אם כבר את רוצה להתגאות, תתגאי שאת שולטת טובה שיודעת להיות "רעה" כשצריך.
מי ילך לשולטת עם אופי רע? מי שחרמן. ולאחר החירמון הוא יברח, ויהיה נשלט רע.
שולטת, לטעמי, לא צריכה לכפות עלייך כדי שתעשה, היא צריכה לגרום לך לרצות. וגם אז, צריך להיות לה קצת טאקט כדי לא לגרום לך לעשות דברים שתצטער עליהם לאחר מכן.
    התגובה האהובה בשרשור
babywolf
לפני 6 שנים • 26 בינו׳ 2018
babywolf • 26 בינו׳ 2018
מסכימהicon_smile.gif מצטערת שהייתה לך חוויה כזאת. מקווה שתימצא האחת שתעשה לך טוב
ArchAngel​(שולטת)
לפני 6 שנים • 27 בינו׳ 2018
ArchAngel​(שולטת) • 27 בינו׳ 2018
אבל חשבת למה בעצם שולטות מתגאות בזה? מה הוביל אותן לזה?
ולמה דווקא שולטות ולא שולטים?למה שולט שיכתוב שהוא "קשוח ואפל" יזכה לפסטיבל הגחכה שלם בבלוגים של נשלטות אך אצל שולטת האינבוקס יתפוצץ?
כי לעומת ההשקפה שלך על בדס"מ (שאגב, גם אני מחזיקה בה), יש מספיק אנשים שחושבים אחרת. יש אנשים שהרוע המדובר הוא ממש מושא הפנטזיה שלהם (ויעידו על כך מלא שולטות שבלי קשר לפרופיל שלהן מקבלות קבוע עשרות הודעות של "מחפש מלכה רעה") וזאת בדיוק הסיבה שהגישה הזו עובדת להן ובגדול.
ולגבי הטענה שאם הן ימשיכו ככה הן ישארו בודדות- זה לא מזיז להן.
ולמען האמת? רוב הפוסטים שמתלוננים על נשלטים שנעלמו, נכתבו מפרופילים שהשתמע מנוסחם שהם שייכים לנשים חברותיות, של כאלו שחיפשו בן זוג שווה להן מחוץ למיטה, והוא היה חשוב להם מספיק בשביל שזה יגע להן באיזו נקודה בלב.
ה"רעות" הן בדיוק אלו שלא מתלוננות שעוזבים אותן. הן מנותקות רגשית ומתייחסות לנשלטים כמו לאובייקטים שלא ראויים ליחס מהן אלא לספק את גחמותיהן, ככה שממש לא מזיז להן אם הם יבואו או ילכו. הן לא נקשרות אליהם מלכתחילה בשביל שיהיה להן אכפת. נשלטים הם כמו בובת עבורן ואם "יתקלקלו", הן פשוט יעברו לבא בתור.
הן לא רוצות בקשר אנושי, ואת הסיפוק המיני/כספי שלהן הן יקבלו בכל זאת, אז הטפת המוסר שנכתבה כאן ודומות לה נכנסות להן לאוזן אחת ויוצאת מהשנייה.
ונשלטים "רעים", כלומר אותם החרמנים שבורחים אחרי שגרמו למישהי לסמוך עליהם והוציא ממנה סשן- הם לא מגבילים את עצמם רק ל"רעות" אלא לכל מי שהם יכולים לספק את עצמם דרכה. כי לאנשים כאלו, כמו לשולטות ה"רעות", אכפת קודם כל מהסיפוק שלהם והצד השני הוא רק אובייקט בשבילם.
אז לשני החבר'ה האלו אנחנו לא נגרום להתחשב באחרים, אבל קיימת דרך לנטרל אגואיסטים והיא פשוט לא לאפשר להם להרוויח ממה שהם עושים. רק כך הם יחדלו מזה.
למשל אם עוד ועוד נשלטים יפסיקו להתרפס בפני כל מי שכתוב לה "שולטת" בסוגריים רק בשביל הסיכוי הקלוש לחוות משהו שקרוב לסשן, אם עוד ועוד נשלטים יפסיקו להרגש ולזעוק "אמן" כששולטת סוג ז' מביאה להם פירורי תשומת לב עלובים- אז כל ה"רעות" יחשבו פעמיים לפני שהן מנסחות פרופיל. בדיוק כמו שעושים שולטים שרוצים שהשהות שלהם כאן לא תסתכם באוננות מקלדת.
אבל האם אז נגיע באמת לאידיאל שאנחנו רוצים? האם זה יביא את השלום לסצנת הבדס"מ? האמת שלא, פשוט ניצור שולטות מניפולטיביות שבמקום לבוא עם שלט אזהרה ברור של "אני כלבה", יתחילו לפגוע בתחכום. וזה למשל משהו שיותר נפוץ בסצנת השליטה הגברית עם כל השולטים שמציגים את עצמם כדמויות אבהיות תומכות בדיוק בשביל להוליך שולל.
שורה תחתונה: אם מישהו חרא אליכם, פשוט תתרחקו ממנו, לנסות לשנות אותו זה יהיה כמו לדבר לקיר.
Bagel
לפני 6 שנים • 27 בינו׳ 2018
Bagel • 27 בינו׳ 2018
אם לאדם יש פנטזיה שבה דורכים לו על הראש ואומרים לו שהוא אפס וכלום ושהוא לא חשוב - אז למה שיחפש מישהי טובת לב? ברור שתכונות נוראיות כגון - אנוכיות, אגרסיביות ואגואיזם - ייחשבו למעלות כי הן משרתות את הפנטזיה. סטיה לא נקראת סטיה רק משום שהיא סוטה מהנורמה המקובלת, היא סטיה משום שהיא מסיטה רגשות ותחושות מסוימים מהנתיב שבו הם זורמים. הופכת חרא לזהב ולהיפך.
מצד אחד חמלה ורגישות, ומצד שני שנאה וחוסר התחשבות - הרבה פעמים, בעיקר אצל מי שאוהב השפלות - העיקר הוא להרגיש קטן וחסר חשיבות, שם הריגוש שוכן, והמכשיר המוצלח ביותר להשיג את הריגוש הזה הוא הרבה פעמים מי שמצהיר על עצמו שהוא סוציומט ומבטיח להתייחס אליך חרא.

אני בכוונה מקצין - גם את האובייקטיפיקציה של האישה כמכשיר, וגם את הרצון של הפטישיסט להשיג השפלה טוטאלית - אבל מה לעשות וחלקים נרחבים פה בקהילה נמצאים על סולם שצידו האחד מתחיל בעולמות ההגיון (פטיש קל) ומסתיים בעולמות האבסורד (מזוכיזם)
לוזר אמיתי
לפני 6 שנים • 27 בינו׳ 2018
לוזר אמיתי • 27 בינו׳ 2018
ArchAngel​ יש מספיק שולטים עם כינויים של רע ואכזר ומניאק...
ולהתרחק זו לא תמיד אופציה לכל אחד, כי כפי שנטחן כאן בעבר - יש יותר מידי גברים ופחות מידי נשים, אז אנשים "נאלצים להתפשר" על מניאקיות, אולי בתקווה שהן כאלו רק במוד מסוים, ובורחים כשמתברר אולי שהן אכן כאלו באופי. ואז הן מאוכזבות והם מאוכזבים, וזה חוזר על עצמו שוב ושוב.
עיט אדום​(נשלט)
לפני 6 שנים • 27 בינו׳ 2018
עיט אדום​(נשלט) • 27 בינו׳ 2018
Bagel כתב/ה:
אם לאדם יש פנטזיה שבה דורכים לו על הראש ואומרים לו שהוא אפס וכלום ושהוא לא חשוב - אז למה שיחפש מישהי טובת לב? ברור שתכונות נוראיות כגון - אנוכיות, אגרסיביות ואגואיזם - ייחשבו למעלות כי הן משרתות את הפנטזיה.

פנטזיה כזאת לא בהכרח קיימת מחוץ לתחום הבדסמ.
אם הבחור רוצה להרגיש מושפל בעת גירוי מיני לא אומר שהוא רוצה שביום יום יתייחסו אליו כלסמרטוט.
אני מניח שרוב הזמן במהלך אותם הנשלטים לא בשיא ההתחרמנות, ומתנהגים כמו אנשים רגילים ולא נראהלי שיש הרבה נשלטים/ות שרוצים שיתייחסו אליהם בלי כבוד ביום יום.
bondman​(נשלט){FLR}
לפני 6 שנים • 27 בינו׳ 2018
bondman​(נשלט){FLR} • 27 בינו׳ 2018
שולטת רעה וביצ׳ית ולא מתפשרת זה הכי טוב שיכול להיות.
אבל רק אם היא נשמה טובה ואוהבת.

רק מי שיבין את האבסורד יבין BDSM.


לכן שולטת אמיתית ואיכותית, זה דבר נדיר.
כמובן שכמו שנשלט אמיתי ואיכותי זה דבר נדיר...