אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נייר טואלט אנושי...מישהי ניסתה?

דנטה88{88}
לפני 6 שנים • 4 בפבר׳ 2018
דנטה88{88} • 4 בפבר׳ 2018
למה את שואלת אותנו !!!
א .תשאלי אותו
ב .את אמא ראבק עם כל הכבוד לפטיש הנחמד שאת מדמיינת תתארי לך לתת נשיקה אחרכ לבת הקטנה יו רק המחשבה עושה צמרמורת
bigdawg​(נשלט)
לפני 6 שנים • 4 בפבר׳ 2018

בקשר לאי-קולי

bigdawg​(נשלט) • 4 בפבר׳ 2018
האי-קולי זאת משפחה שלמה של חיידקים שרובם אינו מסוכן לבני אדם, להיפך, הוא חלק מהחיידקים שחיים איתנו בשלום.
לכולנו יש חיידקים ממשפחה זו במעי, וזה בסדר.
ישנם מספר זנים מסוכנים, וכשאלה מגיעים למערכת העיכול שלנו, אז יש בעיה.

תפעילו שכל ישר.
אם החיידקים ה"מסוכנים" האלה נמצאים במערכת העיכול שלנו כל הזמן, והם נמצאים שם כל הזמן,
אז למה אנחנו לא חולים ?
הרי לכולנו יש צואה בבטן, ולכולנו יש חידקי אי-קולי.

אני לא אומר שעכשיו כולם צריכים לאכול חרא, או להפסיק לשטוף ידיים כשיוצאים מהשירותים.
אבל זה ממש לא כזה מסוכן כמו שעושים מזה.

כמובן שאני מתכוון לבן זוג קבוע ובריא.

יאלה, שילקק כבר.
bigdawg​(נשלט)
לפני 6 שנים • 4 בפבר׳ 2018

הסבר על אי-קולי מויקפדיה.

bigdawg​(נשלט) • 4 בפבר׳ 2018
E. coli בגוף האדם[עריכת קוד מקור | עריכה]
מספר חיידקי ה-E. coli בצואה של אדם הוא כ-‎1011‎-‎1013‎ בממוצע לגרם. החיידקים הדומים להם החיים באדמה או בצמחים נבולים, ידועים יחד כקוליפורמים (המילה נגזרת מ"דומים לקולי"). טכנית, הקוליפורמים הם כל החיידקים הגרם שליליים בצורת מתג, המתאפיינים ביכולת הפקת אנרגיה על ידי נשימה תאית (אל-אווירנים פקולטטיביים), בכך שאינם יוצרים נבגים ובהתססת לקטוז תוך 48 שעות בטמפרטורה של 35 מעלות צלזיוס.

E.coli חי עם האדם ביחסי אנדוסימביוזה הדוקים. החיידק זוכה למזון, הגנה וטמפרטורה קבועה של 37 מעלות צלזיוס (הטמפרטורה האופטימלית לגדילתו); הוא מתחרה עם חיידקים אחרים, חלקם פתוגניים, על המזון ומקטין בכך את קצב גדילת אוכלוסייתם; בנוסף מפריש החיידק אנזימי עיכול המעכלים רכיבים תזונתיים, שהאדם אינו מסוגל לעכל בעצמו.
PersonalJesus
לפני 6 שנים • 4 בפבר׳ 2018
PersonalJesus • 4 בפבר׳ 2018
שלום לך הרפתקנית סקרנית,
איני נוהג להשתתף בדיונים כאן אולם הפעם אחרוג ממנהגי בעקבות התגובות כאן. תודה לכל המגיבים בפן הרפואי. אני חושב שהתמונה ברורה מבחינת הסיכונים בדבר. בכל אקט מיני ישנם סיכונים וכל אחד, כמו תמיד, יחליט בעצמו איפה עובר הגבול שלו.

אתייחס לשני נושאים בהקשר הזה:

א.
את נוגעת בנושא גועל כאמצעי העצמה של השפלה. הנושא נטחן עד דק בסצנת ה-BDSM בברלין ובאמסטרדם אך לצערי עדיין בגדר טאבו במחוזותינו. אפילו במקומות שאמורים להיות פתוחים לכל קינק שנופל תחת הגדרת ה SSC, כמו הקהילה כאן, שופטים על כך.

סקאט (זהו המונח המוכר בעולם לקינק ספציפי זה) הוא כלי מאד ספציפי במנעד הכלים להשפלה העומדים לרשותך כדומיננטית בקשר שלכם ואחד האכזריים ביותר, שכן את דורשת ממנו להתגבר על סלידה טבעית ומוצדקת של הגוף רק בגלל העובדה שזה יצא ממך, על שלל המשמעויות הסימבוליות וההיררכיות שבכך שאולי מדגדגים אתכם במקום הנכון. מה שהתחיל בתמימות כליקוקי רגליים ותחת והמשיך אולי בסגידה ל"נקטר זהוב" שלך עלול בקונטקסט הנכון להגיע גם לשם.

כך או כך, כמו בכל קינק, שם המשחק הוא הדרגתיות. כל עוד אין לך בעיה בדרכי השתן, הנקטר הזהוב שלך לא יגרום לו נזק, גם אם ישתה הרבה ממנו, בהנחה והכליות שלו מתפקדות היטב. סקאט הוא הרבה פחות ידידותי בהיבט הזה וצריך להזהר איתו. הצעתי היא שתנסו בצעדים קטנים ותראו אם זה מדליק אתכם או מגעיל אתכם. אל תתחילי ישר ברעיון של "נייר טואלט אנושי". לא מאפס למאה בשש שניות אלא האצה איטית. בייבי סטפס. נאמר, בתחילה צווי עליו רק לרדת לך תוך כדי. אם שניכם תהנו מהחוויה, על אף ואולי בגלל הארומה הקשה מנשוא, תוכלו לחשוב על הצעד הבא, אם בכלל.

ריח הוא תמיד תלוי קונטקסט. רוב האנשים יסלדו מריח של זיעה, אולם בקונטקסט הנכון הזיעה של בן/בת הזוג שלך עלולה להיות הדבר הכי מדליק בעולם. אני לעתים משתמש בדוגמה הזו כדי להסביר לנשמות טובות כאלה ואחרות איך אפשר בכלל להדלק משתן. פרסקטיבה היא דבר נפלא.

בנימה אישית, זה אולי המקום היחידי בעולם שאת יכולה לקבוע לעצמך את ספר החוקים. בכל תחום אחר נולדת לקונבנציות מסויימות שהוכתבו לך ע"י החברה וע"י הורייך והיו במקום הרבה לפני שנולדת. סט של חוקים וכללים נוקשים של מותר ואסור, רובם נובעים במקור מדת או ממסורת, שאינם ידועים בליברליות שלהם או בהבנת מיניות או נשים בכלל, זו בלשון המעטה. כאן, אולי רק כאן, אפשר להמציא את הגלגל מאפס. אל תתני לסביבה ולפיוריטניות הסובבת אותך להשפיע על הליבידו שלך, מוזר או אפל ככל שיהיה. חיים פעם אחת. סיימי למפות אותו, גם אם זה אומר ללכת בשבילים פחות מוכרים.

ב.
התגובה כאן של "תחשבי על לנשק את הבת שלך אח"כ" לא במקום. אין לערב בין הפרסונה המינית שלנו לפרסונה ההורית שלנו. על אותו משקל אפשר לשאול כל אדם איך הוא יכול לנשק את אמא שלו אחרי כל פעולה מינית שעשה עם הפה. ההפרדה ברורה. העולמות שונים ולא מושפעים זה מזה. הכל יורד במקלחת ואין צורך לענות את עצמך עם המחשבה הזו בדיוק כפי שרובנו לא מענים עצמנו עם המחשבה על הורינו עושים סקס, אף על פי שברור לנו שזה קיים ומתרחש. לא מערבבים עולמות, נקודה. היתה פה פעם מישהי שחלקה תמונה אחרי סשן סקאט. התגובות כאן היו נוראיות. מישהו אמר לה "ואחרי זה את מכינה סנדוויצ'ים לילדים?!". אז כן. ממש כך. וכל עוד מתנקים היטב אחרי ולא חושפים אף אחד כנגד רצונו לכך, אין שום בעיה עם שום דבר שהוא הפיך, גם אם מדובר בלהתלכלך כהוגן. זה לא הופך אותך בשום צורה ואופן להורה פחות טוב.

בקיצור, שימו זין גדול על הקונבנציות וגלו בעצמכם, לאט לאט, מה נעים לכם. חלק מהכיף במחילת הארנב הזו הן התגליות היותר מפתיעות.
de gifford​(נשלט)
לפני 6 שנים • 5 בפבר׳ 2018
de gifford​(נשלט) • 5 בפבר׳ 2018
אני מוכן לנגב לך עם הלשון מתי שתירצי
דנטה88{88}
לפני 6 שנים • 5 בפבר׳ 2018
דנטה88{88} • 5 בפבר׳ 2018
אתם יודעים מה לכו על שיהיה לכם בתיאבון
מצידי את יכולה להוסיף קצפת ותותים ולכבד גם את השכנים בהצלחה
SUZANA​(שולטת){..........}
לפני 6 שנים • 11 בפבר׳ 2018
SUZANA​(שולטת){..........} • 11 בפבר׳ 2018
תעשי מה שבא לך,
לא אומר את דעתי בנושא הן מבחינה בריאותית והן מבחינות אחרות.
אך תעשו טובה על תעמיסו את המחלות ותכבידו
על מרפאות קופ"ח ,בתי חולים וכיוצ"ב ,
כי אין מספיק צוות לטפל באנשים שנדבקו במחלות,
אך מלכתחילה להעמיס על שירותי הבריאות בגלל חוסר מחשבה תחילה זו באמת בעיה !!!!
Obedient slave​(נשלט)
לפני 6 שנים • 11 בפבר׳ 2018
Obedient slave​(נשלט) • 11 בפבר׳ 2018
אני מאוד בעד הרעיון שלך, המחשבה ללקק תחת מלוכלך מטריפה.
כמה שיותר מלוכלך יותר טוב??
Obedient slave​(נשלט)
לפני 6 שנים • 11 בפבר׳ 2018
Obedient slave​(נשלט) • 11 בפבר׳ 2018
אני מאוד בעד הרעיון שלך, המחשבה ללקק תחת מלוכלך מטריפה.
כמה שיותר מלוכלך יותר טוב(icon_sad.gif: