סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבא

הכול במידה
לפני 5 שנים • 7 במאי 2018
הכול במידה • 7 במאי 2018
לא אהבתי את המוסר הכפול בחלק מן התגובות, שלא לומר צביעות...
היא באה להיפגש בצימר עם גבר מבוגר ואמיד כדי לקבל ממנו כסף עבור יחסי מין. אין לי שום בעיה עם זה, אבל היא לא נשמעת לי ילדה קטנה ומסכנה בדיוק. היא אחראית על עצמה ועל מעשיה, נשמעת כמו אחת שיודעת בדיוק מה היא רוצה.
לא מתאים לה? שתקום ותלך, בלי הכסף. איך אפשר בכלל לומר שהוא "ניצל את מצבה"? אה, שכחתי, היא נעלבה נורא...
עבד משועבד{עבד}
לפני 5 שנים • 7 במאי 2018
עבד משועבד{עבד} • 7 במאי 2018
הבחורה לא זונה ולא חיפשה כסף.
הוא הכיר אתה באתר היכרויות שמשדך בין אמידים ויפות.
היא לא בקשה כסף .הוא החליט לעזור לה ולא בקש כלום בתמורה.
היא רצתה אותו והסכימה להפגש איתו בצימר. הוא לא כפה עליה פגישה.היא באה מרצונה.
הוא רצה אותה ,אבל לא לסקס ונילי. הוא רצה אותה כנשלטת.
והסביר לה שהוא רוצה שהיא תעשה מה שהוא דורש ,ואם לא מתאים לה היא יכולה ללכת.
היא החליטה להישאר ולעשות מה שהוא מבקש. הוא לא הציע לה כל תמורה עבור זה שהיא נשארת.
הכל נעשה ללא כפייה ומבחירה חופשית.
Madame T​(שולטת)
לפני 5 שנים • 7 במאי 2018
Madame T​(שולטת) • 7 במאי 2018
אני לא יודעת כמה הבחורה הזאת תמימה או לא, אבל מתוך הסיפור משתמע, שהיא היתה במצוקה.
כשבחורה צעירה במצוקה ותלויים בה אנשים נוספים, בני משפחתה הקרובה, לאחר שאיבדה את אביה, קשה לומר, שכושר השיפוט ההגיוני והחכם שלה הוא בשיאו...
האם ההסכמה הזאת היא אכן הסכמה *אמיתית*?
אני בספק...
Big Eyes
לפני 5 שנים • 7 במאי 2018
Big Eyes • 7 במאי 2018
שמה בצד תופעות של שוגר דדי, יחסי מימון וכו'. שמה בצד יחסי שליטה.
בקריאה אובייקטיבית של הסיפור, כפי שאתה סיפרת (והרי ברור שאינני מכירה את הצדדים והנפשות הפועלות) -
אתה לא שולט. לא אלפא. אפילו לא דומיננטי. סתם פתאט בעל כסף.
Gia X
לפני 5 שנים • 7 במאי 2018
Gia X • 7 במאי 2018
ההבדל בין טראומה מ"חוויה" כזאת לבין ריגוש מטורף, שהיה יכול להיוצר בסיטואציה הזאת - הוא במידת הבטחון שהפרטנר מרגיש כלפינו.
לכולנו יש שדים, פנטזיות ואני מאמינה שאת רובנו היו מאשפזים או כולאים, אילו היינו מממשים את מאווינו במציאות בסביבה שלא ערוכה לכך. ההבדל בין אדם נורמלי עם פנטזיות אפלות לבין בן/בת זונה מניאק/ית חולני/ת שצריך להרחיק בדחיפות מהחברה, הוא בכך שאנחנו מידעים מראש את הצד הנשלט ומקבלים את הסכמתו טרום ביצוע. וזה לכל הפחות.
למיטיבי לכת (פרטים שראוים לתואר "בן אדם") - מומלץ לבחון תחילה את החוסן הנפשי של הנשלט/ת, את הנקודות הרגישות שלו/ה, את יכולתו להתאושש נפשית וגם פיזית לאחר צלילה אל תוך "מעמקי האפלה".
בדס"מ זה רק משחק. מוגבל ומוגדר מראש (גם אם זה 24/7).
אנחנו לא באמת כולאים את הנשלט/ת במרתף אפל. אנחנו שואלים אותו תחילה, האם הוא מסכים לזה. אנחנו לא באמת אונסים את הנשלט/ת, אנחנו מבררים תחילה האם זה מקובל עליה באופן עקרוני ודואגים שהוא/היא תדע שזה עשוי לקרות. אנחנו עושים מעשים שמקובלים על שני הצדדים ולא מנחיתים את הסיטואציה על אדם שלא מוכן אליה מראש.
למקרה הספציפי המתואר: בחורה ממוצעת שחושבת לסחור במטבע של נעורים ועור מתוח, אינה ערוכה ומוכנה לפגוש אדם שמשנה לפתע את הלך רוחו בסיטואציה אינטימית. שינוי פתאומי בדינאמיקה, כפי שתיאר פותח השרשור, מלחיץ בלשון המעטה ומבעיט ברוב המקרים. איך אפשר לא להבין את זה?
מה יש להלל ולשבח אותו על נון קונפורמיזם? אז יופי, אז אמר לה - "תתפשטי או שתלכי מכאן". אז מה? לאן היא תלך? הרי בסיטואציה כזאת - אם היא רואה אותו משנה את פרצופו בשניה, היא נכנסת לסטרס. ואם היא תנסה ללכת והוא פתאום יתנפל עליה? מה אז? מה נסגר איתכם אנשים?
אם זה לא בהסכמה מראש, לפחות עקרונית, אז זה פשע.
אני מקווה שזאת פנטזיה, ופותח השרשור הוא לא יותר מאשר טרול שפתח פרופיל לתאר פנטיות.
אבל כל אלו שנותנים לגיטימציה לסיטואציה כזאת במציאות.... אני מקווה שזה לא יקרה לכם, כי זה רע.
שלגי
לפני 5 שנים • 7 במאי 2018
שלגי • 7 במאי 2018
אם זו פנטזיה, אז כל מה שחסר זו אזהרה בראשית הסיפור, בפנטזיה אין באמת גהולות ולא חייבת להיות הסכמה (וכו׳)

לעומת זאת אם מתוארת פה סיטואציה אמיתית, כפי שטוען הכותב -
לטעמי, מי שחושב שלאיים, לצעוק ולהפחיד אישה צעירה מאוד במצוקה כלכלית ממשית (על פי תאורו כמובן) כדי להפוך אותה לשפחה זאת התנהגות של דום/גבר גבר/ אלפא או ווטאבר - הממממ טועה.

וכסף, קונה הרבה מאוד, אבל הוא לא הופך אותך לגבר גבר , סתם לכספומט שיש תשלום בצידו.
כמו כל יחסי מין בתשלום.
Snitch
לפני 5 שנים • 7 במאי 2018
Snitch • 7 במאי 2018
וואו. מדהים איך בחרת לאמץ כל סטריאוטיפ קלישאתי לאלפא מייל(בעל כוח, מעמד, אינטילגנציה, נראה טוב וכו'). חבל שלא כתבת גם שיש לך ניסיון רב שנים של בדס"ם בחול ואז בכלל הייתה נכנסת בצורה מדויקת היישר אל תוך תבנית הבנאליות.

אם לכל זה נצרף את העובדה שנרשמת הנה לפני יומיים, המסקנה המתבקשת היא שאתה עוד יצור משועמם שמחכך ידיו בהנאה אחרי שהוא מעלה טקסט שמטרתו העיקרית היא לעורר סתם פרובוקציה. בוא נגיד שהפרסומות של לבנת פורן משדרות אמינות גבוהה יותר.

אז אם ברור שהכל בסך הכל הטרלה/פנטזיה, אני יכול אולי לצקצק בלשוני ולהגיד עד כמה שזה לא מוסרי וכו' וכו' וכו', אבל לא אעשה זאת. מעטים הנושאים, לטעמי לפחות, שעליהם "אסור" לכתוב וזה, על אף אי הנוחות וחוסר המוסר האנושי הבסיסי, לא אחד מהם.
קטסטרופה{Adonai}
לפני 5 שנים • 7 במאי 2018
קטסטרופה{Adonai} • 7 במאי 2018
איך כולכם חושבים שהוא בן אדם, אלפה וכיו"ב אם הוא עצמו כותב במפורש שהוא נבח עליה?
עוד דפקט "מוצלח שהולך למשרדי שידוכין".

הב הב כלבלב.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 7 במאי 2018
ArchAngel​(שולטת) • 7 במאי 2018
הכול במידה כתב/ה:
לא אהבתי את המוסר הכפול בחלק מן התגובות, שלא לומר צביעות...
היא באה להיפגש בצימר עם גבר מבוגר ואמיד כדי לקבל ממנו כסף עבור יחסי מין. אין לי שום בעיה עם זה, אבל היא לא נשמעת לי ילדה קטנה ומסכנה בדיוק. היא אחראית על עצמה ועל מעשיה, נשמעת כמו אחת שיודעת בדיוק מה היא רוצה.
לא מתאים לה? שתקום ותלך, בלי הכסף. איך אפשר בכלל לומר שהוא "ניצל את מצבה"? אה, שכחתי, היא נעלבה נורא...

אתה מציג את זה כאילו מדובר באיזו פרחה טיפוסית שרוצה שקצת דמי כיס בשביל לקנות לעצמה שטויות ומותרות כמו איפור ובגדים.
אם זה היה המקרה, זה באמת לא היה היה ניצול, מכיוון שאז לבחורה יש בחירה שהיא באמת חופשית כי יש לה קורת גג לחזור אליה והביטחון שלה להמשך אותה קורת גג לא תלוי בחסדים הכלכליים של אותו הגבר.
אבל איזה קטע, מדובר בבחורה שאביה נפטר ועומדים להעיף אותה ואת המשפחה שלה מהבית. היא לא באמת רוצה להיות עם גבר כזה, היא פשוט במצוקה ורוצה לצאת מהתהום שנפלה אליו ולא יודעת איך אז היא הלכה על מה שזמין ביותר. זה שהיא רצתה בזה מרוב יאוש, לא אומר שהיה צריך להסכים לזה. בדיוק כמו שאם מרוב יאוש היא הייתה רוצה שירו בה לא אמורים להסכים לזה אלא לכוון אותה לחפש עזרה אמיתית.
אבל להגדיל ראש ולב ברמה הזו זה גדול על רוב האנשים, ואין מה לצפות לזה בבואך לשכור בגופך. אז עם כמה שזה בעייתי, הסיכום היה על יחסי מין לקבל תשלום וללכת, זה מה שהיה מוסכם עליה והייתה שלמה איתו לפחות באותה עת.
הוא הפר את זה והחל להפעיל עליה מניפולציות בשביל שתהיה הנשלטת שלו, וזאת הנקודה שמתהיות על "זנות בעד ונגד" זה הופך לניצול חד משמעי ולהכל מלבד יחסי שליטה בריאים ותקינים, כי היא לא באמת יכולה לסרב כשיש לה תלות כלכלית בו ומצב נפשי לא פשוט כתוצאה ממות אביה לאחרונה וחשש לגורל משפחתה. בנוסף, זה מבהיל לסרב כשאת עם גבר חזק ממך פיזית שמאיים ושמתפרץ עליך בפתאומיות בחדר מבודד.

כל קשר או סשן בדס"מי מבוססים בראש ובראשונה על היכולת החופשית של הנשלט לסרב, עם מילת ביטחון, סימן מוסכם או סירוב כפשוטו, מבלי שירגיש שיענש על הצורך הבסיסי והלגיטמי לשמור על גופו או נפשו. ולה לא הייתה כזו, אז אלו לא יחסי שליטה, זה ניצול מצבה ולא "אוי אוי אוי היא נעלבה".
להוציא סשן מבחורה צעירה באבל שמפחדת על גורלה וגורל משפחתה, הופך אותו להרבה דברים מלבד שולט. זה הופך אותך לגיבור על חלשים.
זה אולי אחלה בתור משחק תפקידים בפנטזיה (וכאן אסכים שאין כזה דבר "משהו ראוי לפנטז עליו" כפי שנאמר בתגובה הראשונה), אבל במציאות זה לתפוס טרמפ על מצוקה, ואין שום מוסר כפול בלציין את המובן מאליו.
וגם אם הסיפור הזה ספציפית טרולינג, לא חסרים מקרים כאלו מצד גברים אמידים שחושבים שהכוח הכלכלי שלהם מאפשר להם לעשות הכל ושם אותם מעל החוק והמוסר, באתרי השוגר-דדי האלו או אפילו בתוך הכלוב עצמו.
קנקן​(אחר)
לפני 5 שנים • 7 במאי 2018
קנקן​(אחר) • 7 במאי 2018
מה? אתם בסדר? זה סיפור. פנטזיה. רק משטרות מחשבה חשוכות שופטות אנשים על מה שרץ להם בראש. רצוי לשפוט אנשים על סמך מה שהם עושים.