סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרבה מדברים על המרה של שולט לנשלט, אבל מה לגבי...

Snitch
לפני 5 שנים • 9 ביוני 2018
Snitch • 9 ביוני 2018
בלת"ק
אני יוצא מנקודת הנחה שאין שולט או נשלט, אלא מדובר בסך הכל במשחקי שליטה מחרמנים בין בגירים. אז אם מדובר במשחק ואין המרה אמיתית, אז כל אחד ואחת יכולים לעשות מה שזורם להם באותו הרגע, בלי כל קשר לסטטוס או שאר מרעין בישין.
קיפוד
לפני 5 שנים • 9 ביוני 2018
קיפוד • 9 ביוני 2018
קצת פספסת את הכוונה שלי בכמה מקומות, מה שגרם לכמה טעויות בתגובה אבל נניח לזה.

ומה שאני חושב הוא שאת היא זו שקצת מתבלבלת, ומתבלבלת בכך שאת מאמינה שיש אנחנו ויש אנחנו במיטה ושיש הפרדה בין שתי היישויות הללו.
אני מחדד במיוחד בשבילך - אני לא אומר שכל סטרייט נמשך גם לגברים או שכל שולט בסתר ליבו רוצה להשלט במיטה. אני אומר שבאדם קיימים גם הצדדים הללו, פעילים יותר או פחות אבל קיימים. ועל כן הפוטנציאל להנות משני העולמות קיים. איך כל אדם מביא את זה לידי ביטוי או לא מביא לידי ביטוי זה כבר עניינו.

ועוד דבר קטן - גם כמה אתה "גבר" וגם מה הנטייה המינית שלך ואפילו כמה אתה שולט נשלט - במידה רבה אלו דברים שגם מותנים על ידי החברה בה אנו חיים. בחברות בהן מקובל לגברים לשכב עם גברים - הפלה וופלה - יהיו הרבה יותר אנשים ששוכבים עם גברים.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 9 ביוני 2018
ArchAngel​(שולטת) • 9 ביוני 2018
זה לא רק להביא את זה לידיי ביטוי, יש אנשים שפשוט לא נמשכים לזה ולא סתם מונעים מעצמם או לא מודעים לעצמם.
למה קשה לך לקבל את זה שלאנשים יש הבנה יותר טובה ממך מה הפוטנציאלים שבהם ומאיזה חלקים הם מורכבים?
יש שולטים שגם אם תקח אותם לסשן הכי מפתה לבחירתם, הכי דיסקרטי שלא יערער על "מעמדם", הכי לא מאיים על תפיסת עולמם, הם פשוט לא יפיקו ממנו עונג כי זה לא הקטע שלהם.
יש לך פה נשלטת שהגיבה שהיא התנסתה בלהתחלף והיא לא ממש התחברה לזה.
יש אנשים שניסו וראו שאין בהם פוטנציאל להתחלפות, שנהנים רק מקוטב אחד, וזה בסדר ולא מערער על אלו שכן.

והסיבה שיותר גברים שוכבים עם גברים בתרבויות מסוימות לא אומר שהם בהכרח נמשכים לאותם הגברים, אלא הם עושים את זה כי זה מה שמקובל אחרת יחשבו חריגים בחברתם.
כשלא מדובר בתרבות שיש בה לחץ חברתי לעניין, למשל מדינות מאוד ליברליות מינית שבהן גבר ששוכב עם גבר זה לא ביג דיל, עדיין סטרייטים הם ההגמוניה שם. אי אפשר להתנות אדם לנטייה מינית שהיא לא באמת שלו.
קיפוד
לפני 5 שנים • 9 ביוני 2018
קיפוד • 9 ביוני 2018
למה קשה לך לקבל שאת לא ירדת (עדיין) לסוף דעתי? בשום מקום לא כתבתי שום דבר על מונעים מעצמם, והקפדתי לחזור ולהגיד שאני לא טוען שכל סטרייט יחשוק גם בגברים או כל שולטת תחשוק גם בלהשלט. ממש לא.
אבל המחלוקת העיקרית שלנו היא שאת מאמינה שבני אדם יודעים מה הם רוצים ופועלים על פי זה, ואני מאמין שבני אדם הם חיות קטנות ומפוחדות עם מנגנוני הדחקה פתלתלים, שמרבית הזמן מה שהם רוצים ומה שהם עושים /אומרים לא ממש מתואמים, ושבתת מודע יש פי כמה מאשר במודע.

נכון. הרבה אנשים מספרים לעצמם שהם שולטים ושלא נמשכים ללהיות נשלטים ושהם מאה אחוז פה או מאה אחוז שם ופועלים על פי זה והכל טוב. יופי להם ויופי לסיפורים שלהם. זה שאני בשום אופן לא מוכן לשמוע מוזיקה קלאסית וכששמים לי אני גם לא נהנה ממנה לא אומר שאני לא יכול להנות ממנה.
אבל אולי זו לא אנלוגיה טובה כלכך.
בכל אופן אני אגיד פעם אחרונה. אני מדבר על פוטנציאל להנות מחוויה בהתבסס על מאפייני אופי.
בכולם יש גם את הצד הנשלט באופי אי אפשר לברוח מזה
על כן הפוטנציאל להתחבר למקום הזה גם במיניות קיים לדעתי.
איך כל אחד לוקח את זה זו כבר שאלה אחרת

אני גם ממש לא מסכים עם מה שכתבת בסוף, ההעדפות המיניות שלנו נקבעות המון על ידי החברה, אבל די - שבת בבוקר כמה אפשר לא להסכים (:
petka11​(שולט)
לפני 5 שנים • 9 ביוני 2018
petka11​(שולט) • 9 ביוני 2018
רק לי נראה ששניכם אומרים כמעט את אותם הדברים?
XD
bondman​(נשלט){FLR}
לפני 5 שנים • 11 ביוני 2018
bondman​(נשלט){FLR} • 11 ביוני 2018
אלוהי מדי כתב/ה:
אנשים צריכים להבין ששולט אמיתי הוא אחד אשר היה נשלט בעצמו וטיפס למעלה. אדם לא יכול להיות שולט אם הוא מעולם לא היה אפס, כנוע, נשלט, פאסיבי, סאב.

להפוך נשלט לשולט הוא לא עניין של "אני מצווה עלייך לשלוט עליי" השולט אמור במערכת היחסים עם הנשלט שלו, להדריך את הנשלט ולבנות אותו לאורך כל הדרך על מנת והוא יקום מן הברכיים ויעמוד על 2.

בעוד השולט אמור לדעת איך זה להיות נשלט על מנת להיות שולט, אמור לדעת מה הופך אדם להיותו כנוע ונשלט ולדעת לוותר מן האגו שלו על מנת להיות בסיטואציה בה יש צורך לספק רגעי כוח ודומיננטיות יקרי ערך עבור הנשלט, הנשלט חייב ללמוד ולהיות מודרך כיצד להיות דומיננטי אחרי דרך ארוכה ולא יכול סתם ככה להיות מומר.

כמו בפוליטיקה, שולט אשר מסרב להוריד מעצמו על מנת לחוות את עולמו של הנשלט על בשרו או שאינו מעוניין להביא את הנשלט לרמתו, הוא עריץ ואינו שולט אמיתי. נשלט אשר מעוניין להישאר לנצח על הברכיים הוא צורת חיים נחותה ואף שולט שמכבד את עצמו לא יקח נשלט כזה לפרויקט, סשן או קשר.

נכתב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.


שטויות במיץ.
מי שרוצה להיות שולט שיהיה שולט.
מי שרוצה להיות נשלט שיהיה נשלט.
יש כאלו שלאחר תקופה שינו אורינטציה משולט לנשלט ולהפך.
לראות את זה כדרך של התפתחות מחוייבת המציאות זה מעוות חולני ופאטריאכלי.