סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

רטלין, קשב וריכוז ובדס"מ

נימפומניה ריגשית​(שולטת){מצרפתמקרים}
קודם כל קיימים סוגים שונים של הפרעת קשב וריכוז: אחד עם היפראקטיביות, אחד בלי היפר שזה יותר קושי להתרכז וחולמנות והשלישי משולב (שניהם ביחד)
לי יש את המשולב.
דבר שני, נתת דוגמא שהורים לילדים עם הפרעת קשב לא יבקשו מהם לסדר את החדר, למה כי הם לא מסוגלים? זה א. סטיגמה.
ב. שונה מילד לילד, יש ילדים שלומדים לחיות עם זה מבלי אפילו לקחת כדורים.
ג. הכדורים הם לא ״מרפאים״ הפרעת קשב וריכוז... למרבית האנשים זה לא מונע מהם את המוסחות, התנועתיות או אי השקט אלא פשוט תחושת שמישהו פותח להם את העיניים בכוח כדי לגרום להם להיות ערניים.
כלומר: מגביר עירנות ומפקס.
הבחירה בה להתרכז היא עדיין של האדם
אם לצורך העיניין הוא בחר להתרכז בנייד שלו הוא לא ישמע את המורה גם כשהוא על הכדור.
אבל, הוא ישב בשקט בכיתה ויהיה מרוכז בנייד ובכך לא ״יפריע״ לשאר הכיתה.

לשאלתך לגבי הפרעת קשב וריכוז בסשן.
אני לא יודעת מה אצל אנשים אחרים
אצלי זה עוזר לי לנתב בין כמה משימות בו זמנית...
אני בסשן יותר מתפקסת כנראה בגלל האדרנלין.. ושחרור של דופמין ובכך החדות אפילו יותר חזקה, שוב זה אצלי.
היו תקופות שהייתי רצה כל בוקר כמה דקות ואז אני הייתי הרבה יותר מרוכזת במהלך היום.

לגבי מערכות יחסים.... והחלפת פרטנרים...
זה ידוע שאנשים עם הפרעת קשב וריכוז משתעממים מהר
ומחפשים יותר אקשן וריגושים.
סביר להניח שסשן עם אנשים כאלה יהיה יותר מעניין, סוחף ויצרתי חחחחח
טלי35​(שולטת)
לפני 5 שנים • 22 בפבר׳ 2019
טלי35​(שולטת) • 22 בפבר׳ 2019
תודה נימפו, הארת לי נקודות שלא ידעתי.

משהו חשוב - לא אמרתי בשום שלב שילדים עם קשב וריכוז לא מסוגלים לסדר את החדר. אמרתי שמשימות גדולות קשות ולכן ממליצים להורים לפרק משימה גדולה כמו סידור חדר למשימות קטנות שיקלו עלהם ולא יצרו תסכול.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 5 שנים • 22 בפבר׳ 2019
סאב עם adhd, לא לוקח כלום.
קודם כל, אני מראה לאשתי את הקטע על "סדר ת'חדר". אני רואה פוטנציאל ענק לשיפור הנישואין.
אז קודם כל, נכון. האדון מהר הבין שאם הוא רוצה בית מסודר, הוא צריך לפרק את המטלה לאבני בניין קטנות. אגב, לתת משימה מורכבת זה חת'כת עונש.
תני לו לספור הצלפות. הוא יתבלבל. את יכולה להגיד "טוב, כבר היה חמישים, אבל אתה מתעקש, אז חמישים". ואם הוא מדלג, תעשי פרצוף מזועזע ותוסיפי עוד עשר.
להרבה אנשים עם adhd גם יש קטעים תחושתיים למיניהם. אצלי ואצל הדומים לי, מגע חזק (מעיכה, לפיתה חזקה) מרגיע מאוד ומפקס. מנגד, לא כדאי לעבור איתי בין סוגים שונים של תחושות מהר מדי, אני נהיה מוצף לגמרי.
כן, את צריכה לחשוב לגמרי עבורו על אוכל, מים, שירותים, מנוחה, חמצן, מה לא. הוא יכול ללכת לגמרי לאיבוד, לא לקלוט כלום.

שרשור גאוני, תענוג לקרוא את כולם. מעניין אם הוא יישאר ממוקד
hrgiger
לפני 5 שנים • 22 בפבר׳ 2019
hrgiger • 22 בפבר׳ 2019
יופי של שרשור. עוקבת ומנסחת תגובה בעצמי.
A-paradox
לפני 5 שנים • 22 בפבר׳ 2019
A-paradox • 22 בפבר׳ 2019
תתחילי לתרגל מדיטציה והפוקוס יוכל להתבטא גם בסקס ובחיי המין ובכללי .. אהבה icon_smile.gif
ArchAngel​(שולטת)
לפני 5 שנים • 22 בפבר׳ 2019
ArchAngel​(שולטת) • 22 בפבר׳ 2019
דרקן ראהל כתב/ה:

שרשור גאוני, תענוג לקרוא את כולם. מעניין אם הוא יישאר ממוקד

טלי35​(שולטת)
לפני 5 שנים • 1 במרץ 2019
טלי35​(שולטת) • 1 במרץ 2019
טוב, אני עדיין עסוקה בשיט הזה.

מצאתי את זה:
https://www.betipulnet.co.il/articles/%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%A2%D7%95%D7%AA_%D7%A7%D7%A9%D7%91_%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%96_%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%94/

וגם את זה:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4268773,00.html

(לא ברור על איזה מחקרים הם מסתמכים )

מחשבות?
FlowerKitty​(אחרת)
לפני 5 שנים • 1 במרץ 2019
FlowerKitty​(אחרת) • 1 במרץ 2019
טלי, אני אחזור שוב ל"רק על עצמי לספר ידעתי" icon_smile.gif אמנם זה ברמת המקרה האנקדוטלי, אבל אני חושבת שיש סיכוי לא רע שהADHD שלי באמת משפיע עליי גם בסקס, בפרט בזה שלרוב אני צריכה שיהיו 0 הסחות וגירויים אחרים כדי להצליח לגמור. עד גיל 25 לא גמרתי בכלל, ולדעתי זה היה קשור גם לאישיוז רגשיים והרגשת הביטחון בעצמי ובמיניות שלי שעדיין לא היתה לי כשהייתי צעירה מאוד (פלוס זה שעדיין לא גיליתי אז את המתנה הנפלאה לאנושות שהיא צעצועים עם רטט) - אבל גם לזה שפשוט לא הצלחתי להתרכז מספיק כדי להגיע לשם. זה קשה כשהמחשבות כל הזמן נודדות.
ועד היום ברוב המקרים כשאני מתקרבת לאורגזמה אני חייבת לנטרל את כל ההסחות והגירויים האחרים, כי אחרת אני פשוט לא אגיע לשם. לא יודעת אם לנשים אחרות זה סבבה שילטפו להן חלקים בגוף שאינם הדגדגן בזמן שהן מתקרבות לאורגזמה - בכל מקרה אני לא מסוגלת, זה ישר מזיז אותי משם. בדיוק אתמול בן הזוג שלי צחק על זה ש"כן, זה הכי מחמיא ונחמד לאגו שכשבת הזוג שלך גומרת זה בדיוק הרגע שהיא מסננת לעברך 'ששששש!' ו'אל תיגע בי תזיז משם את היד שלך עכשיו'" - אבל מה לעשות שככה זה אצלי icon_smile.gif לא יודעת אצל כמה נשים אחרות זה גם ככה ועד כמה זה קשור / לא קשור לADHD, אבל יהיה מעניין לבדוק אם עשו מחקרים בנושא.

ורק כדי להרגיע את הציבור - אל דאגה, נראה לי שכבר מזמן פיציתי בגדול בכמות ובאיכות על כל האורגזמות שלא היו לי עד גיל 25. למרות שהוא מתלונן לפעמים, גם בן הזוג שלי כבר מחונך, וגם - פה זה מקום מאוד טוב למצוא בו פרטנרים שלא תהיה להם שום בעיה עם "ששששש לא לדבר עכשיו אל תזוז אל תפסיק תישאר בדיוק ככה ושלא תעז לזוז אהההההההה".
FlowerKitty​(אחרת)
לפני 5 שנים • 1 במרץ 2019
FlowerKitty​(אחרת) • 1 במרץ 2019
בתחילת השרשור שאלת גם על ריטלין - אז אפילו שאני אכן לוקחת, קשה לי לענות על ההשפעה שלו על סקס ובדס"מ כי אני באמת לוקחת רק כשאני צריכה ללמוד ולא בשעות הפנאי והסקס. התרופה אכן עוזרת לי בלימודים, אבל זה לא שזה סם כיפי. אני לא מתה על ההשפעה שלו מבחינת תחושה, לסוג הריכוז והעוררות הממוקדת שהוא עושה לי יש ווייב עצבני קצת, לא ווייב רגוע וכיפי.

לעומת זאת, קנאביס מאוד משפר לי את הסקס באופנים שלתחושתי קשורים גם לקשב וריכוז. עישון מאוד מגביר לי את התחושה ומחדד לי את החושים באופן כללי, לפעמים אני מרגישה שזה מעין קיצור דרך למדיטציה בלי מאמץ קוגניטיבי (ואני כן מתרגלת גם מדיטציה, לפחות מאוד משתדלת, אבל זה מאמץ קוגניטיבי מאוד גדול בשבילי). קנאביס גורם לי להיות מאוד "בתוך הרגע" ומאוד מרוכזת בחוויה החושית. כשאני תחת השפעה ואוכלת אני בתוך זה לגמרי ומרגישה הרבה יותר ניואנסים של טעמים. כנ"ל לגבי לחוות את הסביבה - המראות מסביב, ההרגשה של הרוח על העור, ההרגשה של המים עליי במקלחת, מוזיקה שאני מקשיבה לה... ובסקס אני הרבה יותר בתוך הרגע והחוויה, הרבה פחות צריכה להדוף מחשבות לא קשורות כל הזמן, וגומרת הרבה יותר בקלות ויותר חזק מבמצב סחי רגיל.
למעשה אני חושבת שוויד שיפר לי את היכולת להגיע לאורגזמות ואת האיכות, הכמות והמשך שלהן באופן כללי, לא רק כשאני תחת השפעה. הפעמים הראשונות שהצלחתי לגמור בסקס מגירוי פיזי שלא מגיע מצעצוע רוטט (כבר אמרתי שרוטטים זו אהבה? 3> ) היו אחרי שעישנתי, ועם הזמן זה כאילו פתח לי את הנקודה הזו והתחלתי לגמור גם ממין אוראלי וממגע ידני גם בלי שעישנתי לפני. כיום זה כבר קורה כל הזמן (ובשנה האחרונה הגוף שלי התחיל להפתיע אותי מדי פעם גם עם גמירה מחדירה. לרוב זה לא קורה לי וזה גם לא קריטי או מטרה שצריך לשאוף אליה מבחינתי, אבל זה נחמד כשזה קורה icon_smile.gif ).
FlowerKitty​(אחרת)
לפני 5 שנים • 1 במרץ 2019
FlowerKitty​(אחרת) • 1 במרץ 2019
ועכשיו אני אפסיק לדחיין פה בכלוב ואלך לקחת קונצרטה ולשבת לכתוב עבודה icon_smile.gif