בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

owk-פרטים מהממלכה

אחד שמבין​(נשלט)
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020
אחד שמבין​(נשלט) • 23 ביוני 2020
אלריק,

רוב האנשים השפויים יסכימו איתך, יש מעט כאלה שבאמת זקוקים להליכה על החבל הדק הזה.
גם אני, כמו שכתבתי למעלה, הרגשתי שה OWK כ state slave זה משהו מוגזם עבורי שאני לא מוכן לחוות שוב. ולמזלי יצאתי בזול מסיכון לא מחושב. בהחלט יותר מזל משכל. אבל למדתי איך לקחת את הסיכון בצורה מחושבת יותר.
אבל תמיד חיפשנו דברים שונים icon_smile.gif

בשבילך,
אני לא יודע מה היכולות שלך מבחינת ספיגת כאב, אבל אני יכול לומר לך שכשמאתגרים את הגבולות שלך ומובילים אותך צעד אחד קדימה, זו חוויה מדהימה. עבורי אלה הרגעים הכי מדהימים בבדסם. גם אם הם באותו רגע קשים ומאתגרים.
אבל יש משהו מאוד חשוב לפחות עבורי, ואני בד"כ משחק בלי מילת ביטחון אלא רק עם רשימת גבולות.
לדעת שזה מאתגר ולא מרסק. לדעת שזו שאני נתון בידיים שלה, היא מישהי שאני יכול לסמוך עליה, שהיא לא תגרום לי נזק, או תיקח אותי למקום שאני אתחרט שהגעתי אליו. במילים אחרות, שהיא תדע עד כמה אפשר לדחוק את הגבולות.

אבל כשאתה בידיים של מישהי שאין לה שום עניין בך, והיא בסה"כ מנסה למתג את עצמה כאכזרית חסרת מעצורים על התחת שלך ועל הנשמה שלך, רומסת את הגבולות שלך, וממשיכה הלאה והלאה, בלי סוף, גם כשברור לכולם שאתה גמור ושבור, וממשיכה בלי פרופורציות למה שאתה יכול מסוגל ורוצה, ולך אין שום דרך לעצור את זה, זה אולי נשמע מדהים בפנטזיות, אבל במציאות זה יכול להיות ארוע מאוד טראומתי. ולטראומות יש השלכות...

מעבר לזה שמקריאת פנטזיות, מאוד קשה להבין את המצב הנפשי של מישהו שנמצא במשך כמה ימים במצב של רעב קבוע, מעט אוכל מגעיל, שאין לך שום שליטה מתי יגיע בפעם הבאה. וכשהוא מגיע זה בקערה מטונפת או מהרצפה או מאיזו נעל שהרגע טיילה בחוץ. התעללויות נפשיות ופיזיות במקביל. לדוגמה, יש שם תא שאי אפשר לשבת בו, וגם לא להישען. חייבים לעמוד ללא תזוזה במשך שעות ארוכות, כל תזוזה גורמת לכאב מדוקרנים מאוד כואבים. כבילות במצבים מאוד לא נוחים לאורך זמן, כשאין אף אחד שישמע אותך צורח לעזרה. וגם כשישמעו אותך צורח, אתה בסך הכל תחטוף עוד יותר ממה שאתה כל כך רוצה להימנע ממנו. פחד אמיתי ומתמיד, רק מי ששמע את שארקה צורחת בצ'כית יכול להבין כמה השפעה יש לצרחות שלה ולטראנס שהיא נכנסת אליו תוך כדי שהיא מפליאה הצלפות ובעיטות בצורה מאוד לא מבוקרת. ואתה יודע שבכל רגע כל אחת יכולה לבוא ולעשות בך ככל העולה על רוחה, ויש שם בחורות חסרות גבולות באמת. ניסית פעם Finalgon על גוף פצוע מהצלפות קיין? והן לא שמות שכבה קטנה, הן שמות שכבות מטורפות. ואין מה לעשות, זה כאב מטורף לכמה שעות שלא מים ולא שום דבר יכול לעזור נגדו. וכשאתה בכלא בזמן המסיבה אתה הופך באופן רשמי להיות שפן ניסיונות של כל מי שרוצה. אז אם יש דומית שראתה איזה משהו והעבד שלה לא מוכן לנסות את זה לדוגמה Finalgon או סרפדים (והסרפדים בצ'כיה ממש לא דומים לדבר המצחיק והקטן שיש לנו פה) אז היא תרד לכלא ותיקח לה אסיר לנסות עליו את כל מה שבא לה תחת הפיקוח של השומרות של ה OWK. השינה היא לזמן מוגבל ביותר, על הרצפה הקרה, ובלי שמיכה. שמיכה זו פריבילגיה, ולא למישהו שהורשע בבית המשפט שלהם בפגיעה בנשים.

היה פה מישהו שהיה כותב פה ומגיע לדאנג'ן שבתקופה שלפני שאני הייתי שם, היה שם ב OWK לשהות של כמה ימים בכלא. לי לא היה אומץ לזה בודאי לא אחרי מה שראיתי שם בביקור שלי כ state slave.

הייתי בסיטואציות כאלה עם ידידות טובות, לאורך זמן של מקסימום 48 שעות, (אני מכיר אנשים שהיו גם שבוע ויותר במצב כזה) אבל עם נשים שאני סומך עליהן, למרות שהן עשו הכל כדי לערער את האמון שלי בהן כחלק מהמשחק. ואני יכול לומר לך, שזה מטלטל, ולפעמים אתה נשבר, בעיקר כשאתה נשאר לבד במצב בלתי אפשרי (לדוגמא כבול בצורה לא נוחה, שלא מאפשרת תזוזה, בטמפרטורה של מינוס עשר מעלות, כשאין לך שום אפשרות לזוז ולחמם את עצמך, וכמובן שק שחור על הראש שעוזר לבנות את כל האווירה. ואתה בטוח שעוד רגע אתה תקפא) אתה מרגיש שאין אף אחד שישמע אותך או יבוא לעזרתך. (במציאות אתה לא באמת לבד כי יש להן כל מיני אמצעים לפקח מרחוק על מה קורה איתך, והן לא באמת נמצאות רחוק אלא כמה מטרים משם). מה שהחזיק אותי, זה ששיכנעתי את עצמי שאני מכיר את הדומית הזאת טוב טוב, ואני יודע שהיא שפויה ואם היא עושה לי משהו, יש לה ניסיון בזה, ומתוך שהיא מכירה אותי, היא יודעת שגם אם יהיה לי קשה אני אהיה מסוגל לעבור את זה ללא נזק.
evedon4​(נשלט)
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020
evedon4​(נשלט) • 23 ביוני 2020
זה הכל נשמע מרתק ומחרמן בטרוף אבל אין סיכוי שאני אקח סיכון כזה באמת.
גם אני לא אוהב מילת בטחון וגם אני רוצה שיקחו אותי לקצה ומעבר לו אבל הביטחון בשולטת שאיתי חייב להיות מוחלט.
הצלפה לא נכונה יכולה לעוור, בעיטה לא נכונה יכולה לפגוע באיבר פנימי, קשירה ארוכה מידי יכולה לפגוע במערכת העצבים וכו...
הפנטזיה הזאת יכולה בקלות לקחת אותנו רחוק ומסוכן מידי.

ולמרות כל מה שכתבתי גם אני לקחתי את עצמי לא פעם לקצוות בלי לדעת איך אצא מהן.
אלריק!
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020
אלריק! • 23 ביוני 2020
זה לא בטוח. זה לא שפוי ואני ממש מפקפק בלגיטימיות של המקום.
Sm Art{☆Sm}
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020

עוד בטרם לאנשי ה OWK..

Sm Art{☆Sm} • 23 ביוני 2020
בתרבות הצ'כי ,הם היו מכים באכזריות את הילדים והילדות בבתי הספר ,עם קיין .
וזה היה נהוג מקובל ולגיטימי, מאות בשנים .

רק לאחרונה ,חוקקו חוק ,להפסיק את הכאת הילדים .

מהסרטים של לופוש פישא ,תוכלו להתרשם קצת ולהבין שבבדסמ שלהם יש שורש ממערכות החינוך הלגיטימיות שלהם במדינה ,זו .

עוד הרבה שנים ,בטרם ה OWK נוסד .
פועל בצ'כיה ,אדם בשם ,לופוש פישא.
סביר להניח ,שאנשי ה OWK לקחו הימנו השראה לעשות מקום ,בו במקום שגברים ישלטו בנשים ,דוגמת לופוש פישא ,שאגב הוא חובב גברים .מטבעו..

הם לקחו את הרעיון לכיוון ההפוך .
ממלכת ה FEMDOM .


השולטות של ה OWK חטפו כולן "מכות רצח " , בשקולא של צסקא הרפובליקה.
ברגע ,שנתנו להם שם "אור ירוק " ,להיכנס בגברים .
אז התוצאה לא איחרה להגיע .
כאשר אתם רואים נשים ללא מעצורים ,בסגנון של צ'כיה ..

לופוש פישא בתמונות.

https://www.google.com/search?q=lupus+spanking+film&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi09ujyx5jqAhXRUBUIHY6EBcwQ_AUoAXoECAwQAQ&biw=360&bih=520&dpr=3#imgrc=ojAb642aJ8QShM&imgdii=ZrBSnooCtJoLtM


..
http://www.thespankingblog.com/index.php/new/comments/rge_films_hidden_camera_ii_the_client/
אוהב_אותך_קשורה
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020
אוהב_אותך_קשורה • 23 ביוני 2020
טוב..סיקרנתם icon_smile.gif

אתם יכולים לתת דוגמאות ל "כבילות במצבים לא נוחים" ?

שימוש בחבלים.. אזיקים... שרשראות...?
האמת מהתיאורים של המקום אני מדמיין לעצמי מקום בסיגנון כליאה של ימי הביניים... שימוש באביזרי קשירה וריסון כבדים ...שרשראות וכולי
אני בכיוון הנכון?
אחד שמבין​(נשלט)
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020
אחד שמבין​(נשלט) • 23 ביוני 2020
אוהב_אותך_קשורה כתב/ה:
טוב..סיקרנתם icon_smile.gif

אתם יכולים לתת דוגמאות ל "כבילות במצבים לא נוחים" ?

שימוש בחבלים.. אזיקים... שרשראות...?
האמת מהתיאורים של המקום אני מדמיין לעצמי מקום בסיגנון כליאה של ימי הביניים... שימוש באביזרי קשירה וריסון כבדים ...שרשראות וכולי
אני בכיוון הנכון?


באמת שלא חסר
hogtie הכי פשוט
ידיים מאחורי הגב עם מתיחה כלפי מעלה. בעמידה או על הברכיים כשהביצים קשורות לטבעת ברצפה מה שלא מאפשר להתרומם.
ידיים מאחורי הגב, רגליים מפוסקות עם מפסק רגליים אף מתוח לעבר טבעת במפסק הרגליים.
בתוך כלוב, ידיים כבולות עם אזיקים בצורה שהרווח בין הידיים הוא שני סורגים כך שאם מנסים לתת ליד לנוח יש לחץ של האזיקים על פרקי היד.
על הברכיים בכלוב קטן כשהקולר מחובר לבסיס הכלוב, הביצים לתקרת הכלוב, והידיים כל אחת לפינה אחורית אחרת.

כמובן שבהתחלה זה נראה שהכל סבבה, אבל ככל שהזמן עובר... המצב מחמיר. תוסיף לזה כיסוי עיניים הרמטי, ומדי פעם הצלפות קיין קלות בנקודות אסטרטגיות.
וזה באמת רשימה קטנה, יש עוד המון.
Sm Art{☆Sm}
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020
Sm Art{☆Sm} • 23 ביוני 2020
בלינק המצורף ניתן להתרשם קצת מחלק מהסרטים שעשיתי עם מאדאם כריסטינה של ה OWK.
בדירת הבדסמ של מאסטר לופוש בפראג ...

https://www.dominity.com/imgvideo/48572_83018/w400/0066/anim400.gif

עכשיו אני מגלה שכול הסרטים שעשיתי עמה ,בדרך כל שהיא גם הפכו להיות רכוש של ה OWKבאתר שלהם dominy...

מוזר אני עושה איתה סרטים בשבילה ולאתר שלה .
ולפתע הם הופכים לרכוש של ה Owk.

הם גם לקחו מעל 20 סרטים שנעשו עימי .
וגם משווקים אותם בחלקים קטנים.
כך שהפכו את ה 20 סרטים למען 60 ..סרטים .
שמוצאים במקטעים של בין 5 דק ל 15 דק
בכדי להעצים הרווחיות הכלכלית מהסרטים
והכול זה רכוש הowk


https://www.dominity.com/imgvideo/48572_83018/w400/0066/anim400.gif
Netrunner​(נשלט)
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020
Netrunner​(נשלט) • 23 ביוני 2020
אחד שמבין כתב/ה:
אני אתן לך דוגמא שקרתה בביקור הראשון שלי ב OWK. בחור בריטי שהגיע כ state slave למרות שהוא לא ממש מזוכיסט, אבל התחבר מאוד לאווירה.
במהלך אחד האירועים Mistress Amazon דומית כושית גבוהה מאוד, ואחת שתמיד מעניין ושמח לידה, קלטה את המבט שלו שהוא לוטש לעברה עיניים. ב OWK אסור להסתכל ישירות על נשים. תמיד המבט חייב להיות מושפל. לא רק שהיא קלטה שהוא לוטש אליה עיניים המבט שלו הזכיר לה שהיא מכירה את המבט הזה מאיפשהו. פעם במועדון בדסם בלונדון הבחור הסתכל על סשן שהיא עשתה ואונן לה מול הפרצוף (התנהגות מאוד מקובלת בלונדון וגרמניה).
והיא הבינה שעכשיו הזמן לסגור איתו חשבון. היא הרימה את הקול שלה שהיה גם ככה מאוד גבוה. ושאלה של מי העבד הזה ומיד ענו לה שהוא state slave.
והיא התחילה לצרוח שהוא לא מפסיק ללטוש בה עיניים, ושבמועדון בלונדון הוא אונן מול הפרצוף שלה, ותכף עוד רגע הוא יתחיל לאונן גם פה. אבל פה זה OWK זה לא מועדון בלונדון, ולכן היא עומדת על זה שיחנכו את העבד הסורר. (זה היה נאום הרבה יותר מרשים ממה שתרגמתי פה בקצרה.)
לקח כמה שניות עד שמישהו כנראה דייוויד הסביר תירגם להן מה קורה פה. (באותה תקופה רק לורין קלרה וניקול יכלו לתקשר באנגלית) ותוך שניה התנפלו עליו כל השומרות של ה OWK שהיו שם שזה אומר שאלקה, כריסטינה, לורין קלרה וניקול. הן בעטו בו והיכו אותו תוך ששאלקה צורחת את צרחות האימה שלה בצ'כית. דממה השתררה מסביב. בסופו של דבר הוא נכבל הוצלף ונלקח לכלא של ה OWK עד המשפט שבמקרה היה מתוכנן למחרת בערב. בינתיים הוא ניזון משאריות לחם יבש שהגיעו מהניקיון של המסעדה ותפוחי אדמה לא מבושלים.
כשהגיע המשפט גזרו עליו עונש אחד על שלטש עיניים ב OWK 50 הצלפות קיין. עונש שני Alley ועונש שלישי זה שלושה ימים בכלא שאחד מהם הוא כבר ריצה. העונש Alley זה אומר ש 7 דומיות עומדות בשני טורים העבד זוחל ביניהן לכל אחת שהוא מגיע הוא מתחנן לקבל 6 הצלפות, סופר כל הצלפה, אומר תודה, וממשיך לבאה בתור. יצוין שאסור לדבר או להתחנן במהלך העונש. כשהוא מגיע לסוף הוא עושה את הדרך חזרה דרך כל הדומיות וחוטף מהן שוב.
העונשים של בית המשפט ב OWK ניתנים ע"י דומיות מהקהל שמתנדבות כדי להראות כמה הן חזקות ואיך הן יכולות לשבור את העבדים המזוכיסטים שמגיעים לשם. כמובן אין שום מילת ביטחון ואין דרך לעצור את מה שקורה שם.
הבחור קיבל את 50 ההצלפות כשהוא ממרר בבכי קורע לב. אבל האמת שהרבה פעמים ראיתי אנשים שזה הקטע שלהם להגיע למצב של בכי. אני לא ממש מתרגש מזה. אבל מעבר לזה שהבחור פשוט התחנן שיעיפו אותו הביתה כי הוא לא מסוגל לספוג את ההצלפות האלה. הן לא הסכימו והודיעו לו שהוא חייב לספוג את כל העונש.
כשהגיע השלב של ה Alley הוא היה כבר במצב גמור לחלוטין. הוא היה כבול בצורה שלא היה לו שום סיכוי לברוח או משהו דומה. ההצלפות היו בעוצמה אדירה. הקול שלו נשבר, וכשבהתחלה הוא ניסה להתחנן או למלמל "mercy, mercy" הן התחילו את הסדרה של ה 6 הצלפות מהתחלה, כך שהוא מהר מאוד הבין שעדיף להתנהל לפי הפרוטוקול של העונש. אולם הנשפים המפואר ששימש כבית משפט היה מלא עד אפס מקום אבל השתררה דממה מקפיאה. רק היללות שלו נשמעו. אחרי הדומית השלישית הוא קרס. כולן הסתכלו לעבר Patricia ששלחה את הרופאה לבדוק אותו. הרופאה הודיעה שהוא יכול להמשיך לקבל את העונש. בשלב הזה אחת הדומיות האמריקאיות צעקה "שמישהו יעשה לזה סוף" שוב כולם הפנו מבטים ל Patricia שלחשה משהו לדיוויד שהודיע בקול שאלה החוקים והכללים, וזו החלטת בית המשפט ומי שלא מסוגל לעמוד בזה שלא יבוא לפה. הוא ידע טוב מאוד לאן הוא מגיע. ושהדיון סגור. Patricia סימנה ביד להמשיך את העונש. העבד קרס עוד כמה פעמים והרופאה אישרה את המשך העונש. אחת הדומיות האמריקאיות שהתנדבה להצליף, נתנה 6 הצלפות חלשות מאוד. Patricia זעמה והודיעה שזה לא נחשב ושמישהי תחליף אותה. אף אחת מהדומיות האחרות שהצליפו לא נתנה הצלפות שהן לא בכל הכח. והיו שם דומיות חזקות מאוד.
בסופו של דבר הן עמדו על זה שהוא יישאר ליומיים בכלא. צריך להבין שהשהות בכלא מעבר לתנאים הקשים כוללת גם הצלפות על בסיס קבוע כל כמה שעות. מעבר לזה שכל אחת שמגיעה יכולה להתעלל בו כאוות נפשה.

אחרי שנתיים פגשתי את הבחור בלונדון במסיבה. שאלתי אותו על מה שקרה איתו, היה נראה עליו בבירור שהוא עדיין בטראומה מהארוע.

ויש עוד הרבה סיפורים שאני ראיתי במו עיני.


דפאק
Netrunner​(נשלט)
לפני 3 שנים • 23 ביוני 2020
Netrunner​(נשלט) • 23 ביוני 2020
אחד המעניינים שלך סמ ארט, היום אני לא מצליח להירדם וזה מעביר לי את הלילה.