סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תמונה

ArchAngel​(שולטת)
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ArchAngel​(שולטת) • 21 באוק׳ 2020
אתה אשכרה לא התייחסת למילה ממה שכתבתי ואתה שוב מדגים בצורה מדוייקת את הנקודה שלי בנוגע להתנהלות שלך.
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
אהא פספסתי שם תגובה ארוכה ומושקעת שלך.

טעות שלי. אקרא ואגיב.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
אוקיי, קראתי הכל, בואו נראה אם הבנתי (הרי כה קשה לי להבין, קשת הבנה שכמותי).

ממתקינקי טוען, בין השאר, ש:
אני (יולי) בחרתי להבין מה שבא לי כדי לגולל את משנתי, שהיא בולשיט צדקני.
ארכ' בחרה להקיא עליך את התסכול שלה.
"לא יהיו פרסי ניחומים לשולטות" - את זה באמת לא הבנתי. מה המשפט הזה עושה פה? הוא קשור למשהו?
כמו כן, יש חבורה עליזה של שולטות, וזה שהן מגיבות בפורום לשרשור שפתח גבר מהווה "התפרצות", ויום אחד הן יכנסו ישיבה.


וגם:
ממתקינקי כתב/ה:

ואסיים בעצה עבור כל מי שקורא:
במקום לחפש אחריות במקומות חיצוניים, אכלו לי שתו לי, אם אתה או את באמת רוצים לצמוח כאדם, המקום היחיד שאתם יכולים לעשות בו שינוי הוא תחום האחריות שלך, אתה או את עצמך. אם אתה או את לא יכולים לשנות את עצמכם, אתה או את לא יכולים לשנות כלום.


אז אחרי כל זה, כל שנותר לי לשאול הוא:
אני מבינה שהמחשבה שאנשים פה פשוט כותבים בכנות את מה שהם חושבים ומרגישים, מתוך רצון טוב ותקווה (לא מבוססת, מסתבר) לשיחה אמיתית, פשוט לא עלתה על דעתך?
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
> אין הוכחה יותר טובה למה שכתבתי כאן:
> "קוראים לזה "טיעון איש קש"- להתייחס לעמדה המנוגדת באופן לא מדויק שלא רלוונטי לנאמר, ככה שאתה מציג את העמדה
> המנוגדת אליך כחלשה או מגוחכת, וככה אתה יוצא "הרציונלי" שמנצח את הטיעון ההו-כה מגוחך של הצד השני"
> מאשר האופן שבו אתה שוב בוחר להתנסח.

בחייאת, אין פה דיון רציונלי. אם את כתובת בצורה ביקורתית על רקע אישי (וזה נכון באותה מידה גם כשאני עושה את זה) את לא יכולה לצפות שהצד השני יפיק את הערכים הרציונליים מהטקסט שלך. אנחנו לא יצורים רציונליים. נסי בינה מלאכותית, זה יותר בכיוון.


> "אני רואה שבחרת להקיא עליי את כל התסכול שלך, אבל בכל זאת אענה לך בצורה לא מתוסכלת חזרה" זה האמ-אמא של טיעון איש קש, הגבתי לדבריך בצורה עניינית, מבלי לייחס לעצמי יכולות נעלות של סבלנות ומבלי לטעון שזה לעומתך "ההיסטרי" שלא שולט ברגשותיו, אז אל תשחק עצמך רציונלי נעלה ותנסה להציג אותי כהיסטרית שלא כותבת בצורה "עניינית" לעומתך רק כי לא הסכמתי איתך.

היסטרי שלא שולט ברגשותיו. את מדגימה את ההפך ממה שאת מטיפה אליו. אם את לא יכולה לעמוד באמות המידה שאת מציבה, מה הטעם להציב אותם? מוסר כפול?

> בנתיים אתה שוב מעלה עמדות שאתה מחזיק בהן, כמו זו שנשים עושות עוול לגברים ומיתממות על כך, ואתה עונה לאלו במקום לענות למה שנאמר לך באמת.

הפרשנות של עוול של נשים כנגד גברים, לרבות נשים כמגדר מול גברים כמגדר זאת פשרנות אישית שלך. איני מחזיק בדיעות כאלה. הטיעון שלי היה שחלק מהאנשים ללא הבדל דת, גזע או מין כאשר יש להם עמדת יתרון הם ינצלו אותה באופן שיכול להתפרש כעוול לצד השני. ההיסטוריה האנושית היא ההוכחה הטובה ביותר לכך.

> אז נאמר לך דבר פשוט: הסיבה לאיך שהן פועלות היא כי גם אם אתה הגבר הכי מושלם בעולם, לפניך הגיעו עשרות שהוכיחו להן אחרת, הן עברו פה מלא שיט שלא גורם להן לסמוך בקלות על אחרים.
הן רוצות תמונות גם כי יש בכך היבט של להוריד את ההסתברות שישלחו להן דברים מטרידים, ולא בגלל שהן פרינססות מפונקות כפי שנכתב בכמה עמודים כאן.

זה תירוץ מאוד יפה, באמת. אבל הוא לא עונה לעניין. אם מישהו שלח לך כבר תמונה כמו שנדרשת, והוא לא שלח תמונה של הזין שלו, אלא את רואה בתמונה גבר מצולם בצורה נורמלית שעשה בדיוק מה שביקשת ואת בוחרת לא לשלוח לו תמונה בחזרה, את בעצם אומרת שהוא נענש על כל השיט שאכלת מגברים לפניו, אפילו שהוא הגבר הכי מושלם שיש, לשיטתך. ואת לא חושדת אפילו במעט שבגישה עמוסת המשקעים שלך, אולי יש אלמנט שמחבל לך במציאת בן זוג? זה לגמרי לא בתחום האחריות שלך? האמנם?

יחד עם זאת, אני רוצה להודות לך שלפחות הצגת קשר עקיף בין נושא השרשור ונושא השני שנדחף די בכוח לתוכו.

> למה על זה למשל ענית עם נאום לא קשור על מראה חיצוני?
כי מראה חיצוני קשור יותר לנושא השרשור מאשר התנהגות של נשלטים שיוצרות משקעים אצל שולטות, שהוא איכשהו תירוץ לא לשלוח תמונה בחזרה למישהו שהיה סבבה ונחמד ועשה בדיוק מה שביקשת ממנו.

> אז הרשה לי להוסיף עוד הסבר שישפוך עוד אור כל חוויתם של נשים בכלוב:
> נשים לא ממהרות לשלוח תמונות בחזרה, ובטח שאם האינטרקציה נקטע בשלב מוקדם, כי לאישה יש הרבה יותר סיכונים מגבר
> כשזה נוגע לתמונות שלה! בטח באתר כמו הכלוב שבו ההטרדות והסטוקינג עולות על כמות האינטרקציות הנורמטיביות.
> וגם אם אלו לא כל הגברים (ואף אחת לא טענה את זה) אלו מספיק גברים בשביל שהאינבוקס יוצף בהם וישכנע אותך שאי אפשר
> לסמוך על אחרים כאן בקלות.

אז הדרישה לשלוח תמונה מבלי לשלוח תמונה חזרה היא בגלל שבעזרת תמונת פנים (מה גם שהרבה שולחות תמונה מצונזרת בכלל) מעמידה אישה בסיכון הרבה יותר מגבר. אני יכול להבין את ההגיון, אבל את כופה על הגבר שמנגד משהו לא ריאלי. את יודעת אחרי ששלח את התמונה אם את יכולה או לא יכולה להתחבר למראה החיצוני שלו. הוא לא יודע את זה. אבל הוא צריך להמשיך להביע בה עניין עד לרגע שתחליטי שהוא כן ראוי לאמונך, אלוהים רק יודע מתי זה יקרה. האם עלה בדעתך שדרישה כזאת מצמצמת לך את האופציות בצורה ניכרת? האם עלה בדעתך שגבר חוץ מזה שאולי יש לו משיכה לנשים דומיננטיות לא רגיל להיות בעמדת נחיתות כל כך משמעותית מול נשים? האם עלה בדעתך שכל סיטואציית היכרות אחרת (ונילית) דווקא הגברים המוצלחים יותר לא רגילים לזרום לתוך סיטואציה כל כך לא הדדית? האם רק ייתכן שההגנה הזאת על פרטיותך, מוצדקת ככל שתהיה, עלולה להוריד את סף העניין של הצד מנגד? שהוא אולי לא יפסול אותך בשל כך, אבל הוא יהיה פחות פעיל בשיחה מולך כפי שהיה לפני שהבין שתמונה הוא לא יקבל חזרה? שהוא צריך להיענש על זה שגברים לפניו היו מטרידים וסטולקרים? ייתכן שהאלמנט הבדס״מי זה לא משהו שישאיר אותו להילחם באש ובמים על ההזדמנות להכיר מישהי ללא פנים? ללא גוף? ללא קול? ללא שפת גוף? רק טקסט.

ואולי רק אולי עלה בדעתך, שאותם גברים לפני שפנו אלייך עברו אינספור שיחות מול מיני מאוננות מקלדת, חרטטניות ומתחזים? שגם הם עייפים ונמאס להם?

לדוגמא, נסי לקרוא כל פרופיל ופרופיל של אישה שעולה בחיפוש. מתוך כל זה, סנני רק את הפרופילים שנראה לך שמהווים התאמה איתך. לכל פרופיל שיש לו בלוג, קראי בבלוג. כתבתי הודעה אישית לכל פרופיל שבו את מציינת מדוע לדעתך יש התאמה וכדאי לנסות. עשי זאת 100 פעמים. קבלי בתגובה רק 3 מסרים. 2 מהם פוסלים אותך, 1 מהם משחק איתך בקקי של מסר של שורה פחות ביומיים.

מה תהיה עכשיו המוטיבציה שלך להמשיך לנסח הודעות אישיות לפרופילים חדשים בכלוב? מה תהיה עכשיו המוטיבציה שלך להתכתב עם מישהי באש ובמים, בחוסר ודאות מוחלט אם לא מדובר שוב בעוד מישהי שמבזבזת לך את הזמן, ומתכתבת מולך בכלל מתוך שעמום. או שאחרי שעות על גבי שעות של התכתבות רק אז תביני שהיא בכלל לא לטעמך, משהו שהיה יכול להיחסך?

ואז כאשר תנסי לגולל את החוויה שלך בשרשורים, יתקפו אותך על כך. שאת בכיינית. שאת שונאת נשים. שאת אהבלה שמטרידה נשים ושולחת דיק פיקס. זה יעודד אותך להמשיך לנסות? זה יגרום לך להמשיך את המנוי שלך באתר?

> אין סימטריה בסיכונים שחוות פה נשים לעומת גברים, זה מתבטא בעוד היבטים כמו שבדר"כ גברים הם אלו שנותנים מספר טלפון
> ראשונים ונשים מתקשרות מחסוי עד שהן לא בוטחות בהם, ואם נוצר מצב שהגבר לא רלוונטי הן לא יחשפו פתאום את המספר
> שהוא במילא לא יתקשר אליו רק בשביל הסימטריה, ובטח שאם חוסר הרלוונטיות שלו מתרחש בשלב מוקדם והיא עוד לא יודעת אם > החשיפה תעלה לה בהטרדות בלתי פוסקות שיביאו כתגובה לדחייה שלה.

זה שאת צודקת. הנה תראי: את צודקת. לא עוזר לך בהתאם להיבט שפירטתי מעלה. זה שאת סובלת, אפילו מאוד מאוד סובלת. זה שאת בסיכון, אפילו מאוד מאוד בסיכון. לא אומר שהצד השני לא אכל כל כך הרבה מרורים לפני שפנה אלייך, עד שפשוט כבר אין לו יותר יכולת להכיל עוד מישהי שתמשוך אותו באף בהתכתבות של שעות על גבי שעות, תיעלם מתי שבא לה, תחזור מתי שבא לה, תעבור איתו לשיחת קולית רק מתי שבא לה (חברים, יש קיק וטלגרם, לא צריך להתעקש להיות תקועים בשנת 2000 בשאלה האם לחשוף או לא לחשוף מספר טלפון). אני מבין שטוב לך ונוח לך שההיכרות תתבצע בתנאים מסוימים, אבל את אונסת את הצד השני לדינמיקה שהוא למוד סבל ממנה. ואת יכולה לכתוב עוד 1,000 מסרים על זה. זה לא ישנה את העובדה הפשוטה הזאת: מה שאדם מרגיש, ולפי זה הוא מחליט עם מה לשתף פעולה ועם מה לא.

את באמת רוצה שמישהו יתעקש להכיר אותך כנגד כל הסיכויים. כי למרות שהוא סובל וסובל, אין לו ברירה? זה הצינור שדרכו את מייחלת לעצמך למצוא זוגיות?

> אפשר להתווכח על יעילות השיטה ועל מה היא גורמת לצד השני להרגיש, על האם היא בכלל משיגה את המטרה או עושה את ההפך
> המוחלט. אבל האם בכלל העלת בדעתך שמדובר בשיטת התגוננות? או שנוח יותר לשכנע את עצמך "שההיצע והביקוש עלה להן
> לראש, למפונקות האלו"?

ההסבר שלך טוב לפחות כמו שלי. אבל כמו שכבר כתבתי, את לא מכירה טווח נרחב של נשים בכלל או שולטות בפרט כפי שגברים שחוזרים שוב ושוב על החוויה מפרטים. חלקן אכן מפונקות, והן ממש מפרטות בפרופילים שלהן עד כמה. הטענה הזאת כאילו הכל המצאות ושקרים זה כמו ילד שסותם את האוזניים כי הוא לא רוצה לשמוע. וגם ״שולטות״ מפונקות כאלה שכבר מניסוח הפרופיל סרובות שהשמש זורחות להן מהתחת, גם הן הסיבות שהגברים שמגיעים אלייך הם למודי סבל ובעלי סף סבלנות נמוך יותר.


> עלו טענות חוזרות ונשנות ששולטות מוצפות פה בכל טוב, שנשלטים מעריצים אותן, שהם משקיעים בהם יותר מגברים ונילים בעולם
> שבחוץ (סליחה אבל אין לי תגובה אחרת מאשר "פחחחח ממש"), רוצים רק לשרת את טובתן והן מגיבות כפי שהן מגיבות בגלל שהן > חראות מגעילות וכפויות טובה.
סבבה. טוב או רע לדעת, תלוי איך מסתכלים על זה.

> זאת הסיבה שהן כותבות את מה שאת מכנה "מניפסטים לא קשורים". הן ממשיכות לכתוב על זה שלא מכבדים אותם כי ממשיכים
> לכתוב עליהן דברים שמציגים אותם כמשרעות שלא מעריכות כלום ומייחסים להן כוונות שהן נאלצות להפריך.
> הן מנסות להסביר, וכנראה שלשווא, שהמניעים שלהן שונים בתכלית ממה שגברים חושבים שהם, ונובעים מחוויות שליליות שעבר
> עליהן כאן.
והגברים הטובים, אלו שלא עשו שוב דבר רע, לא יכולים לשמש כמכילים על כל החרא שאכלתן לפניהם. עובדה קיימת שהם לא מסוגלים לעמוד במשימה הזאת. הגברים הרעים, אלו תמיד ימשיכו להיות כאן באתר ולהטריד. וככל שאתן מתעקשות לראות רק את הצד שלכן, ומה גברים צריכים לעשות עבורכן, אתן תמשיכו גם להיות תקועים עם הגברים הפחות טובים שימשיכו לפנות וימשיכו להציף ואין להם שום קצה של כוונה לקרוא או להתייחס למניפסטים שלכן. וזה לא אני אומר, שהרי אני אינסל, זאת המציאות אומרת בצורה הברורה ביותר.

> ואין לך איך לסתור את זה, אתה לא יכול להוכיח שבראש של אדם אחר עובר מה שאתה מאמין ולא מה שהוא מאמין, אז אתה חוזר
> לנרטיב האישי שלך ומה שמפתיע אותי זה שאתה ממלא אותו במילים שלא נאמרו פה ע"י אף אישה כמו אינסל (מונח שהוזכר
> בשרשור הזה ע"י גבר בכלל) או שקרן, ובכל זאת בטוח שאתה עונה למה שנשים באמת כתבו ולא פשוט חוזר להציג את האמונות שלך.

נאמרו עוד נאמרו. לא כאן, אלא במקומות אחרים. לא פעם מצאתי את עצמי מול שיחה שנחסמת אחרי מטח עלבונות וקללות שזכיתי לו פשוט כי לא הסכמתי עם מישהי בצד השני. כן יש כאן נטיה לחלק בלתי מבוטל מהנשים להיות עם יד קלה מאוד על ההדק ככל הנוגע בעלבונות. זה שאת או אלו שהגיבו בשרשור הזה (מלבד האביר הלבן האדיוט) לא נהגו כך לא אומר שלי או לגברים שמתארים שוב ושוב התנהגות כזאת כל כך משעמם שהם מתחילים להמציא בדיות.


> אני ממליצה לך לקרוא שוב את מה שנשים כותבות, לא להתייחס לזה כפגיעה באגו אלא באמת לנסות להבין את החוויה שלהן
> בשביל שתפסיק לראות בזה מתקפה לא הוגנת עליך.

אני לא רואה בזה מתקפה בלתי הוגנת עליי. את מה שאני כותב אני בכלל לא כותב עבור נשים אלא עבור גברים. הציפיות שלי מנשים באתר הזה הן סופר סופר נמוכות. את יכולה לספר לי נפלאות, אבל אותי באופן אישי זה לא מעניין, מפני שיש לי את הניסיון האישי שלי. אני לא נולדתי אתמול, ואני לא באתר הזה מאתמול (גם אם הפרופיל הספציפי הזה נראה חדש). אני לא מייחס שום חשיבות אישית לשום דעה שמישהו כאן מגבש או לא מגבש עליי.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך רביעי אוק' 21, 2020 2:31 pm, סך-הכל נערך 2 פעמים
Menta​(שולטת)
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
Menta​(שולטת) • 21 באוק׳ 2020
מרוץ שליחות.
אני נואשתי. יולי לקחה את המקל. התיאשה. ברייה המשיכה. ואז ארצ'.
וכולן, כל אחת יותר רהוטה וסבלנית מקודמתה, נואשו מלנהל דיאלוג עם אחד, אותו אחד. ממתקינקי.
מכירים את זה שילדים מתנהגים לפעמים זוועה כדי לקבל יחס, כל יחס, מההורים, כי צעקות ועונש יותר טובים מהתעלמות? אז כזה.
נא להפסיק להאכיל את הטרול. לכולנו יש דברים הרבה יותר טובים לעשות עם הזמן והאנרגיה שלנו.
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
וזה מה שאת לא מבינה מנטה היקרה,

שניסיון להסביר משנתך/משנתכם העוברת בתורנות מזו לזו לא תשיג לכן כל מטרה מעשית במיוחד כאשר זה נעשה מול גבר אקראי, חסר כל חשיבות סטטיסטית עבורכן, שגם על פי התרשמותך הוא דביל נבוב שלא מבין מה שמסבירות לו בפשטות, ובכלל כותב את כל מה שהוא כותב כי הוא חסר חיים שמנסה להכעיס נשים אקראיות בכלוב, כי אין לו תשומת לב בבית.

כל הסיפור הזה שכתבת הוא מאוד יפה, ועדיין נשאלת השאלה:

נניח שהשרשור הזה יסתיים כמו כל שרשור דומה אחר בכלוב בתוצאות הבאות:
1. אני מודה שאני טועה, והשולטות צודקת -- ניצחון מוצהר
2. אני נוטש את הדיון ולכן זה ניצחון טכני לשולטות
3. אני ממילא אינסל, ולכן אין לי אפשרות לנצח בשום דיון

התוצאה היא: מנטה צודקת. מנטה הכי צודקת. גם יולי צודקת. גם כל נקבה שאי פעם כתבה בכל שרשור דומה, כולן כולן צודקות וכל מי שאי פעם היה מנגד, כולם מאוד מאוד טועים.

אוקיי. ומה זה השיג לך או לכל מי אחרת עד עצם היום הזה?
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
מנטה, אני מבקשת שתכבדי אותי ולא תניחי הנחות על האישיות או על החיים הפרטיים שלי על סמך כמה הודעות בפורום.

*אין* לי משהו יותר טוב לעשות כרגע. באמת. מי את בכלל, לקבוע שיש לי מה לעשות עם החיים שלי. תכף גם תטעני שיש לי חברים או שאני עובדת למחייתי. פפפ.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי כתב/ה:

התוצאה היא: מנטה צודקת. מנטה הכי צודקת. גם יולי צודקת. גם כל נקבה שאי פעם כתבה בכל שרשור דומה, כולן כולן צודקות וכל מי שאי פעם היה מנגד, כולם מאוד מאוד טועים.

אוקיי. ומה זה השיג לך או לכל מי אחרת עד עצם היום הזה?


כלום, דארלינג. זה לא משיג לי כלום. אני לא מדברת עם אנשים כדי להשיג משהו וגם לא כדי לשמוע שאני צודקת.
אני פשוט כותבת בכנות את מה שאני חושבת. כשמישהו שואל שאלה, אני מניחה שהוא רוצה לדעת. כשמישהו משתף בקושי, אני מניחה שהוא ישמח לעזרה. כשעולה מדברי מישהו חוסר במידע, אני מניחה שהוא ירצה לדעת, כי זה מה שאני הייתי רוצה. אם אני מסיקה מסקנות שגויות על סמך מידע חלקי הייתי רוצה שיגידו לי.
ולכן אני גם לא אומרת לאף אחד שהוא סתם זורק עלי את התסכולים שלו או שהדברים שהוא אומר הם בולשיט צדקני. כי אני לא חושבת ככה על אנשים. כי אשכרה יש לי כבוד בסיסי למי שמדבר איתי.

תנסה את זה פעם, זה יותר כיף ממה שזה נשמע.
Menta​(שולטת)
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
Menta​(שולטת) • 21 באוק׳ 2020
יולי, אני מתנצלת שהנחתי הנחות לא מבוססות. לא התכוונתי לנהוג בחוסר כבוד. את צודקת ותודה שהארת את עיניי.

וואו, כמה פשוט! וקצר!
ממתקינקי
לפני 3 שנים • 21 באוק׳ 2020
ממתקינקי • 21 באוק׳ 2020
אני מציע כותרת אחרת לשרשור הזה:

״מדוע גברים אשמים בכך שהם נדרשים לשלוח תמונות אבל אינם מקבלים תמונות חזרה?״

תשובה כללית: שבכל אירוע שבו יש גבר ואישה, הגבר תמיד אשם.
תשובה פרטנית: הם אשמים בגלל שהם שייכים למגדר של מטרידים וסטולקרים.

כיצד לשנות את המצב?
1. לכפר על החטאים שביצעו כל הגברים לפניך.
2. לעבור ניתוח לשינוי מין