ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המצב בשוק הסקס (הסטרייט) של ימינו - מתוך נעליו של אינסל

דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 3 שנים • 6 באפר׳ 2021
starduskonfire כתב/ה:
the rain song כתב/ה:
אז אחרי קריאת הדיעות השונות והטענות והתלונות. אחרי ההסברים המלומדים יותר או פחות, אחרי שמיעת העדויות מנסיון אישי של גברים ונשים יש לי שאלה ואני רצינית לגמרי בשאלה הזאת -
מה הייתם רוצים שיהיה?
מה היה העולם האידיאלי עבורכם?
מה התרחיש בו העולם היה מתנהל והייתם חושבים לעצמכם - עכשיו החיים טובים, עכשיו הכל נהדר?

כי אני באמת לא מבינה את הדיונים האלה. מה המשמעות שלהם? הכוונה להצביע על בעיה ולשכנע כמה שיותר שיש בעיה או שיש נסיון לפתור את זה?
מה?
תמיד תוהים מה נשים רוצות והנה התהייה האמיתית - מה גברים רוצים?


אני רואה שאף אחד לא הרים את הכפפה לענות לשאלה נהדרת, אז בתור מיזוגן תורן, אני מוכן לנדב את ההשקפה שלי:
אתחיל בזה שאין שום רצון לחזור לפעם, הדבר היחיד שה"פעם" המדובר קורץ בו, זה שנדמה (ואולי אני שוגה, סלחו לי) כי הייה פחות מלחמה בין המינים.
כמובן שכל אלו שיש להם\ן עניין בסכסוך יגידו "ברור שלא הייה מלחמה, הגברים תמיד ניצחו!", סבבה שמענו, נסכים לא להסכים.
בסוף היום אנשים רוצים להביא ערך, ולזכות תמורתו בהוקרה, וגם אם זה רק מקום אפל בתת מודע. והמעשים בפועל הם מרדף אחרי כסף סקס יוקרה כזו או אחרת, שום דבר מזה לא מחזיק מים במובן הרגשי.
פמניזם, לשאלת השואלים מרגיז משום שהוא מתמקד בההפך, הפמניזם מתמקד מאכלו לי שתו לי. בדיוק אגב כמו האינסלים שבצדק זוכים לבוז אף גדול יותר. אחרי הכל זה נסבל יותר כשנשים מתלוננות (מיזוגן כבר אמרנו?).
בכל מקרה, מה שאנשים רוצים זה את השיתוף פעולה, את ההדדיות, ומה שהם זוכים לו זה ריג''קשן אחד גדול, ועל זה גם עלבון, סטייל "הבעייה שלך זה שאין לך מה להביא לשולחן וכל מה שאתה רוצה זה לכפות על הצד השני את האפסיות שלך" וזה כואב כי בתוך וואקום של שיתוף פעולה האדם אכן הופך לחסר תועלת, והכי קשה להתמודד עם האמת.
דבר נוסף שמתקשר לבעייה של הפמניזם, זה הנסיון לבוא ולהגיד שלגברים ולנשים אין שום יחודיות, פרט לדברים שוליים, למשל היכולת להביא ילדים שכבר מזמן יצא מהאופנה, הגבר והאישה הם אותו דבר, וגם פה מכרסם הפחד הזה של "אז מה אני בעצם מביא לצד השני?" .
לאורך ההיסטוריה הייה תמיד נסיון גדול לשמר את מה שהופך כל מגדר ליחודי. הנשים הגנו על המונופול שלהם בנתינת גישה למין וילדים תמורת בטחון כלכלי ופיזי שהגבר סיפק, ונלחמו מלחמת חורמה בזונות ושרלילות. גברים מצידם שנאו הומואים גברים נשיים, נשים שניסו להפגין תכונות גבריות וכו. וכן, זה הייה לגמרי רצון לשמר את הכוח של כל אחד מהמגדרים בדברים בהם הוא הביא תועלת למגדר השני, ובכך הצדיק את קיומו.

אז היום אנחנו חיים בתקופה שונה, סבבה. ואת הגלגל אין דרך להחזיר לפחות עד שהנאורות תכחיד את עצמה דמוגרפית.
אז יש רצון (לפחות לי אישית) בחוזה חדש בין הגבר השמרן והנאור שלא שונא הומואים, שמוכן להתמודד עם היותו סוטה לא קטן, ועוד כל מיני עניינים אקסנטרים שבימים עברו לא היו יושבים טוב בבטן לאף אחד, וך עדיין מודע שבבסיסו הוא לא מעוניין בתחרות עם הנשים, לא רואה נשים כסוג של גברים עם ציצי, שחושב שבלי ערכי משפחה חזקים כל הפרוייקט הנאורות יעלם תוך דור או שניים, ושכל מי שרודף ומקדם זנות וצרכנות מכרסם בעתיד של החברה שלנו, לבין האישה שחושבת סוג של אותו דבר, האישה השמרנית הנאורה.
בחיים האישיים שלי, אני לא מתקשה עם העניין הזה, אז אולי זה למה אני לא אינסל ממורמר. יש מספיק נשים שרואות איתי בעניין הזה עין בעין.


תוכל להסביר לי איך נשים מחזיקות את השיבר של הסקס? מאיפה המונופול? נגיד, קח מאה נשים סטרייטיות שאף גבר לא מעוניין בהן. איזה כח על מניעת מין הן מחזיקות? מניעה ממי? אם אישה מסרבת לסקס זה כח של נשים, כי גבר לא יכול? מה הרעיון פה? ומונופול על ילדים? כלומר, אישה יכולה להביא ילדים בלי גבר? לא??? אז איך יש לה מונופול????
לגבי הבדלים בין נשים לגברים - איזה הבדלים יש? אתה טוען שיש הבדל בין המגדרים שאמור להיות מאוד מהותי. אתה יכול להדגים אותו? לא לספר עליו אגדות, אלא ממש להראות שהוא קיים, סטטיסטית? כן, אם משווים גבר ממוצע לאישה ממוצעת, תראה הבדל. אבל, אם משווים את כלל אוכלוסיית הגברים לכלל אוכלוסיית הנשים, ההבדלים האלה נעלמים לרוב, או נהיים כל כך קטנים שאין להם מובהקות סטטיסטית, ואז לא ניתן לדעת אם הם אמיתיים או מקריים לחלוטין (טעות במחקר, למשל, שיצרה הבדל).
איך פמיניזם זה אכלו לי שתו לי? תדגים לי. תראה לי שזה מה שהפמיניזם עושה. אגב, אם באמת אכלו לי ושתו לי, אז לגיטימי לגמרי לרצות לשנות את החוקים כך שזה לא יקרה שוב. אז תן לי, בבקשה, צעדים פרקטיים שפמיניסטיות נוקטות והם בגדר "אכלו לי שתו לי".
אתה מאשים את הפמיניזם שהוא אומר לגבר "אתה לא מביא כלום לשולחן". האם הגברים שכתבו פה מוכנים ללכת עם כל אישה, גם אם היא לא מביאה כלום? או שהם רוצים אישה עם ערך? אם הם רוצים אישה עם ערך, במה הם שונים מהפמיניסטית שרוצה גבר עם ערך?
שכחת לציין שגברים לבנים טענו שגברים שחורים גונבים מהן נשים, כשציינת שהם שנאו הומואים וגברים נשיים. אגב, למה הומואים? איך הומואים מאיימים על גברים בהקשר לנשים? לזה אין שום קשר לכל שאר הדברים. להיפך, אם כל העניין הוא תחרות על נקבות, הומואים זה משהו שכדאי לטפח, כי הם לא יקחו לך אישה.
הפחד של "מה אני מביא" אמור לכרסם בשני הצדדים, אבל פה טוענים שזה פחד שמכרסם רק בגברים. למה נשים לא מאויימות מהיעדר הבדל בינן לבין גברים? הרי גם להן כבר אין משהו מיוחד להציע.
בקיצור, לא הבנתי
starduskonfire
לפני 3 שנים • 6 באפר׳ 2021
starduskonfire • 6 באפר׳ 2021
1. כך 100 נשים ממוצעות, שמסרבות מיניות לגבר ממוצע, מה תהייה התוצאה? בלי מחקר מעמיק, הניחוש שלי ביצים כחולות.
כך 100 גברים ממוצעים שמסרבים לאישה ממוצעת, ושוב, ללא מחקר מעמיק, תקבל סיפור מדע בדיוני.
אז חאלאס עם הצ'רי פיקינג של 100 נשים פצועות שבורות שלא מחזיקות בשום שיבר. אתה מסוגל ליותר.

2. פעם הפער הייה דרסטי, קח שבט של רק גברים ושבט של רק נשים, תן להם לצאת למלחמה אחד בשני, ותראה את ההבדל.
אם אתה חושב שזה לא עיצב את התודעה והמבנה החברתי, יש לי גשר למכור לך.
כיום הפער הגדול והמורגש בין גברים ונשים, הוא פער אישיותי, התנהגותי, ושל תחומי עניין. אולי זה שריד של הפער הפיזי שהייה בעבר, אולי זה נטו קונסטרוקציה חברתית, עייפתי מלדון בנושא. מה שזה לא יהיה, כל אחד שמכיר נשים, וגברים ולא אחוז דיבוק אידאולוגי, רואה הבדל.

3. מעניין שעל פמניזם אתה מגן בעניין אכלו לי שתו לי, אבל את האינסלים אתה סבבה שאני מעליל עליהם באותו משפט. רק אומר.

4. אם תקרא שוב, אני אומר שהטענה שהגבר לא מביא כלום, נכונה הרבה פעמים, וזה מקור הכאב, אז לא מבין מה כואב לך שם.
כן גם הגברים רוצים אישה שמביאה ערך, והרבה פעמים הם רוצים שהערך הזה זה יהיה ציצי. הם גם חלק מאותה הבעייה.

5. לגבי שחורים, לא יודע, עד לא מזמן הייה חוקים נגד נישואי תערובת, וזה לא ששחורים או ערבים או כל עם אחר אהב את הרעיון של הבנות שלהם מתחתנות עם גברים של עם אחר. חוץ אולי מנישואים פוליטים

6. לגבי הומואים, אתה צריך לקחת בחשבון שילד הומו הוא בעייה עבור החמולה, עבור המשפחה, הוא לא הולך להביא ילדים, והוא כן שוחק את המבנה של האחווה הגברית שמנסה להגן על האינטרס שלה, ועל המוניטין שלה. זה לא הכל עניין של תחרות zero sum.

7. ולגבי הנקודה האחרונה, למה לדעתך אותן נשים אובססיביות למראה שלהן? זה הרי הייה בדיוק הדיון בו נגע פותח השרשור.
אני מביא נטו את ההשקפה שלי, שלא מגובה במחקר מעמיק, אז אתה מוזמן להתעלם מזה כמה שבא לך, אבל לי דיי ברור שהאובססיה סביב המראה, היא בדיוק הדרך של כל אותן הנשים שבאמת לא מביאות כלום לשולחן חוץ מאת הציצי, לא לטבוע בים החוסר תועלת מהמשמעות.
צורך מתמיד בלייקים, בחיזוקים, בליטוף האגו. כי בכל יתר הדברים הם בדיוק כמו כל אחת או אחד אחר.

מה שכן, כהרגלך בקודש, אתה מתמקד בטפל ומתנער מעיקר. אז סלח לי אם לא אמשיך לדון בנקודות השוליות.
דרקן ראהל​(נשלט){מית}
לפני 3 שנים • 6 באפר׳ 2021
כהרגלי בקודש עברתי על כל נקודה שכתבת ושאלתי שאלות פשוטות. אם נגעתי בכל הנקודות שלך - איפה העיקר? בעצם, הרגע אמרת שכל מה שכתבת זה טפל - הבדלים בין המינים, ערך לשולחן, היכולת למנוע ילדים וסקס - זה כל מה שהעלית. אז בוא ננקה את הטפל ונכתוב את עיקר דבריך:

"אני רואה שאף אחד לא הרים את הכפפה לענות לשאלה נהדרת, אז בתור מיזוגן תורן, אני מוכן לנדב את ההשקפה שלי:
אתחיל בזה שאין שום רצון לחזור לפעם, הדבר היחיד שה"פעם" המדובר קורץ בו, זה שנדמה (ואולי אני שוגה, סלחו לי) כי הייה פחות מלחמה בין המינים.
כמובן שכל אלו שיש להם\ן עניין בסכסוך יגידו "ברור שלא הייה מלחמה, הגברים תמיד ניצחו!", סבבה שמענו, נסכים לא להסכים.
בסוף היום אנשים רוצים להביא ערך, ולזכות תמורתו בהוקרה, וגם אם זה רק מקום אפל בתת מודע. והמעשים בפועל הם מרדף אחרי כסף סקס יוקרה כזו או אחרת, שום דבר מזה לא מחזיק מים במובן הרגשי.
אז היום אנחנו חיים בתקופה שונה, סבבה. ואת הגלגל אין דרך להחזיר לפחות עד שהנאורות תכחיד את עצמה דמוגרפית.
אז יש רצון (לפחות לי אישית) בחוזה חדש בין הגבר השמרן והנאור, שמוכן להתמודד עם היותו סוטה לא קטן, ועוד כל מיני עניינים אקסנטרים שבימים עברו לא היו יושבים טוב בבטן לאף אחד, שחושב שבלי ערכי משפחה חזקים כל הפרוייקט הנאורות יעלם תוך דור או שניים, ושכל מי שרודף ומקדם זנות וצרכנות מכרסם בעתיד של החברה שלנו, לבין האישה שחושבת סוג של אותו דבר, האישה השמרנית הנאורה.
בחיים האישיים שלי, אני לא מתקשה עם העניין הזה, אז אולי זה למה אני לא אינסל ממורמר. יש מספיק נשים שרואות איתי בעניין הזה עין בעין."

הנה - דבריך בלי מה שאתה עצמך קראת לו טפל. פעם הבאה, תכתוב לעניין, בלי טפל
the rain song
לפני 3 שנים • 6 באפר׳ 2021
the rain song • 6 באפר׳ 2021
"שיט נפלתי בפח השואלת השאלה שאין לה עניין בתשובה. תמיד צריך לזכור שאני לא הטרול היחיד כאן.
רשמתי."

ההיפך. שאלתי וענית. זו דעתך ואין לי שום כוונה להתווכח על זה או לנסות לשכנע אותך אחרת. אם זה מה שאתה רוצה אז לא נראה לי שאני יכולה להתערב לך ברצונות.
אבל התשובה שלך לא תביא לשינוי בעולם, אתה בטח מבין את זה. לכן, נפגש אולי בשרשור הבא.
starduskonfire
לפני 3 שנים • 6 באפר׳ 2021
starduskonfire • 6 באפר׳ 2021
ריין, שמח שהבהרת את דבריך, ואת קולעת בול לנקודה. קבלי את התנצלותי על האשמה בטרולינג.
אני לא אקטיביסט, טוב לי, היחידים שאני מקדם בהם שינוי כלשהו זה אני עצמי ואנשים שקרובים לי.
בקטנה מדי פעם נכנס לפה להגיד איזה מילה על מה שאני חושב, אבל לא לוקח את זה ברצינות גדולה.
אני כמו ג'ורדון פיטרסון שהוזכר כאן לשימצה לא מנסה לשנות את העולם לפני שאני סגור על החיים שלי.

ודרקן, מוכשר אתה, כי הסיכום שלך באמת לא פגע במאומה בנקודה שלי, וזה אשכרה כשרון.
אתה אומר שאלות פשוטות, אני אומר שאלות קיטבג. כל אחד והמינוח שלו.
קצת מוזר לי שאתה מנסה להכתיב לי איך לכתוב ולהתנסח, אבל ניחה.
עבד משועבד{עבד}
לפני 3 שנים • 6 באפר׳ 2021
עבד משועבד{עבד} • 6 באפר׳ 2021
המטרה להוריד את הנטל מהגבר.

לדוגמא, חיזור זה נטל.

היום גבר לא יכול לחזר מפני שאולי יואשם בהטרדה.
לכן הנטל הזה עובר אל האשה. היא צריכה לפנות לגבר.

פרנסה- בעבר הגבר היה צריך להחזיק את האשה שרק
נדרש ממנה להיות יפה. היום היא צריכה להיות עם מקצוע
לפחות ברמה של הגבר וכך יוצא שנטל הפרנסה יורד מהגבר.
זה טוב מאוד לגברים.

זנות - נטל שהיה קיים על הגברים מעצם קיום העיסוק הזה.
נשים שהחליטו לנצל בצורה בוטה גברים חרמנים.
המקצוע הזה בעתיד יכחד.

כמה שיותר נטל ירד מהגבר כך יהיה טוב לגברים.
opiate​(שולט)
לפני 3 שנים • 6 באפר׳ 2021
opiate​(שולט) • 6 באפר׳ 2021
Bring value, get laid

Reading books helps reach complex thoughts
Zord​(מתחלף)
לפני 3 שנים • 6 באפר׳ 2021
Zord​(מתחלף) • 6 באפר׳ 2021
starduskonfire כתב/ה:
לא.


תגובה טובה.

תזכור שכל דיון בנושא זה בפורום כמו הכלוב יהיה תמיד אנדרדוג.

מה שחשוב זה להמשיך להגיב גם אם צוחקים עליך.
ברייה​(שולטת){לא!!!מחפשת}
לפני 3 שנים • 6 באפר׳ 2021
פרלין כתב/ה:
רק להבהיר: ממש לא צחקתי. לא הבנתי מה סטאר רצה להגיד.

גם אני לא. וניסיתי מאוד חזק. התבלבלתי אפילו יותר כשהסתבר שגם דרקן לא הבין ולכן התשובות שלו לא רלוונטיות.