בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלק, בוש או מסופר יפה?

סנטוריון
לפני שנתיים • 30 במאי 2021
סנטוריון • 30 במאי 2021
ציטוט:
סנטוריון, חייבת לשאול, מה זה אומר הקפדה על הגיינה בסיסית באזור המפשעה? לנקות אחרי פיפי? מקלחת יומית? מקלחת גם בבוקר וגם בערב?
ומה זה מסודר ומטופח? שמפו, מרכך וסירוק?
אני לא צינית, באמת שואלת.


מקלחת יומית. סבון מותאם-pH. אם יש ריח רע, לברר את מקורו אצל גניקולוג.

לגבי סידור וטיפוח, הכוונה שלי הייתה להקנות לשיער איזושהי צורה והופעה אסתטית, רצוי על ידי גיזום עם מספריים ו\או מכונת תספורת ייעודית. בדיוק כמו כשגבר מגדל זקן הוא (בתקווה) לא מגדל איזה שיח שאפשר למצוא בו בדלי סיגריות וחתיכות מארוחת הצהריים, וסליחה על התמונה המנטלית. ברור לכולנו שהזקן של יואן מקרגור נראה טוב, והזקן של הרב ליצמן לא נראה טוב. את ההקבלה והניתוח המדעי של הסיבות לכך אני משאיר בידייך. icon_smile.gif
מטפורה
לפני שנתיים • 30 במאי 2021
מטפורה • 30 במאי 2021
זאלופון כתב/ה:
אני הכי אוהב מה שאני חושב שנשים רוצות לשמוע. מה שאני חושב שנשים רוצות לשמוע הרבה יותר יפה בעיניי ממה שאני חושב שנשים לא רוצות לשמוע. יודעים מי אהב מה שאני חושב שנשים לא רוצות לשמוע? היטלר.


תשמע, אני מבינה העקיצה ואפילו מסכימה במידה מסוימת, יש פה מלא חבובים שיגידו לך את מה שאת רוצה לשמוע, אבל באמת שנתקלתי בזה, בגברים שלא אכפת להם או שאפילו מעדיפים בוש.
למשל, אני באופן אישי מסירה הכל, בשאיפה, כך בן הזוג שלי מעדיף את זה וגיליתי שגם אני מרגישה יותר בנוח. לעומת זאת, פרטנר אהוב ויקר שלי אוהב את זה אחרת. הוא לא מתעצבן שאני מורידה או מבקר את הבחירות שלי אבל לאחרונה, בקורונה, שיצא לי להחמיץ טיפולי לייזר והייתי צריכה לגדל קצת, הוא היה נלהב ואפילו העיר שחבל שזה כבר לא גדל יותר מזה. עכשיו, אין לו שום אינטרס לשקר לי, לא אגדל את זה בשבילו וזה אפילו קצת מעליב אותי באיזשהו מקום, כך שאני מאמינה לו. זה גם מתכתב עם סוג הדימויים הנשיים שהוא אוהב ונמשך אליו, הפורנו שהוא מתחבר אליו וכו'.
יש כאלה גברים, מה לעשות.
''''''''''
לפני שנתיים • 30 במאי 2021
'''''''''' • 30 במאי 2021
פרלינה, אשכים מסריחים מזיעים ועמוסי תלבצים שאפשר לקשור מהם צמות, זה משהו שעושה לך חשק לדחוף את הפרצוף שלך לתוכו?
לא מתערב לאף אחת בהגיינה שלה. אם לא מריח לי נעים (זה לא צריך להיות ריח של שמפו קוקוס) ולא נעים לי להסתכל על זה, אז אני לא מלקק את זה.
פרלינה​(נשלטת){בעלי}
לפני שנתיים • 30 במאי 2021
כי ההפך מסבון מותאם PH זהאשכים מסריחים, מזיעים ועמוסי תלבצים שאפשר לקלוע מהמם צמות? באמת?
אני מסבנת את כל הגוף כולל פנים עם אותו סוג סבון (מוצק, של מיכל סבון טבעי) כנ"ל בעלי והילדות ואף אחד פה לא מסריח או מוזנח.
ואם הוא ירצה אני אדחוף את הפנים שלי לאשכים שלו גם אם הוא סיים עכשיו את שביל ישראל ככה שאני לא דוגמה 🤷🏼‍♀️
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני שנתיים • 30 במאי 2021
פרלין​(נשלטת){ש} • 30 במאי 2021
סבון פות הוא דבר שאיננו טוב לפותנו החמוד.
גמילה ממנו בדרך כלל תוביל לריח טוב יותר.

(כך גם תחתוניות ועוד זוועות עולם.)
זאלופון​(שולט)
לפני שנתיים • 30 במאי 2021
זאלופון​(שולט) • 30 במאי 2021
מטפורה, אני מסכים לגמרי שיש כאלה גברים, אפילו הייתי כזה בעצמי פעם icon_smile.gif
פשוט הייתי שמח לשמוע אותם, ואת אלה שחושבים הפוך לגמרי, מביעים את דעתם בחופשיות מבלי להסתיר או להתנצל או לסייג שכמובן כל אחת תעשה מה שטוב לה וזו רק החלטה שלה ואת הכי יפה כשנוח לך. אין פה אף מגיב שאני לא מאמין לו באופן אישי. אני לא מאמין לתמונה שעולה מהשרשור הזה באופן קולקטיבי (נדמה לי שאת מבינה על מה אני מדבר) ולא מתחבר לנימה.

עכשיו מרגיש לי שאם כבר הגבתי ועוד פעמיים, יהיה לא חברי מצדי שלא להביע את דעתי בנושא... אז חלק, כי חבל להסתיר וכי שערות גוף יש לי מספיק משלי. אבל פעם דווקא העדפתי הפוך. והאמת שלא נורא משנה לי. אני בעיקר אוהב את האמוציות ששיער ערווה מעורר ושכמעט תמיד יהיה אפשר לעורר בנשלטת מבוכה ובושה על ידי כך שתאלץ אותה לגלח אותו (אם היא חשה בנוח עם) או תאסור עליה לגלח אותו (אם שיער ערווה גורם לה למות מבפנים).
''''''''''
לפני שנתיים • 30 במאי 2021
'''''''''' • 30 במאי 2021
סבון או לא סבון, זה לא מה שמעניין אותי.