סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה הבעיה עם מתחלפים?

Gold Fish{FLR}
לפני 3 שבועות • 10 באפר׳ 2024
Gold Fish{FLR} • 10 באפר׳ 2024
מסכים לחלוטין עם אליפסה.
כרגיל, אגב.
Grey / Green
לפני 3 שבועות • 10 באפר׳ 2024
Grey / Green • 10 באפר׳ 2024
❤️
Grey / Green
לפני 3 שבועות • 10 באפר׳ 2024
Grey / Green • 10 באפר׳ 2024
nicknose כתב/ה:
אני סוויץ' גאה, קראתי מההתחלה ועכשיו תורי. אכתוב על עצמי כהזמנה להמשך הדיון (הרי הייתה כאן בקשה להשמעת קול כזה) ואמנע מהכללות.
לצורך הדיון, אני מפרש "משחקי" כ"קליל", ואני עושה כאן הנחה למי שחושב ש"משחקי" הוא שטחי ואפילו מטופש.

הסוויצ'יות שלי נובעת מתוך ריבוי פנימי שאינו רק מיני. הריבוי שלי הוא גם מגדרי, למשל; אני קוויר, ולכן אני לא מרגיש "גברי" או "נשי" במובנים הנפוצים בשיח. כלומר, הריבוי הזה הוא חלק אינטגרלי מהזהות שלי, ובמובנים מסוימים הריבוי הזה מגדיר אותי הרבה לפני תוויות אחרות, שהן אולי נוחות יותר למי ששונה ממני. הריבוי מאפשר גמישות, והגמישות מאפשרת את אותה משחקיות שכתבתן עליה קודם; אבל זו רק אפשרות, לא גזירת גורל, לא אופי אבסולוטי. מכיוון שמדובר בגמישות, הרי באותה המידה אני יכול גם להיות לא משחקי! המשחקיות שלי מפציעה בהתאם לסיטואציה ולמי שמולי.

יש פרטנריות/ים שהאינטראקציה מולן מזמנת שינוי באמצע סשן, והשינוי הזה יכול להיות ספונטני, שובב, אפילו מצחיק. כבר יצא לי להקרע מצחוק תוך כדי חילופים כאלה. יש שם שנייה של מסך חצי שקוף שעולה ומיד יורד - הרי הסצינה משתנה פתאום באמצע, ורואים לנו, ויש מודעות ומבט חיצוני לסיטואציה, והטקסטים מתערבבים, ולפעמים זה מגוחך. אחלה. בסוף הרי כולנו קופי-אדם שעושים לעצמם נעים בגוף. מין הוא לא תמיד הדבר הכי נשגב, קדוש, עליון ו"מטאל" שיש.
[אני אוהב מטאל וכתבתי עליו במרכאות במובן של "מטאל זו מוזיקה רצינית רק לאנשים רציניים", כמו שכל מיני נערים היו משכנעים את עצמם בתיכון... מוקדש לאלה שהגיבו פה במונוליתיות מוגזמת וחסרת קשר למציאות שהם כנראה לא חוו מעולם]

לפעמים אין משחקיות, והחילוף הוא רציני, שקול, מוסכם ומנוסח בקול. שימו לב: סוויצ'יות שאינה משחקית. למשל, כשהייתי עם פרטנרית סוויצ'ית, והתחלנו סשן DDLG מהנה ומספק לשנינו, כשאחרי כמה זמן היא ביקשה רשות לשאול משהו, ואחרי שקיבלה, אמרה: "תוך כדי שעשינו דברים הבנתי שבזמן האחרון חסר לי גם הצד השני, זה מתאים שנתחלף?". התרגשתי מאוד, וידאתי שהיא לא פעלה עד אותו רגע כדי לרצות אותי אלא באמת הייתה בעניין, והסכמתי. התהפכנו לסשן MDLB באופן רציני, שקול, מוסכם ומנוסח בקול, מ.ש.ל.

וכל זה רק לגבי סוויצ'יות בתוך סשן. יש לה גם טווחים אחרים, כמו אופי של קשר שלם, לא רק של מפגשים בודדים.
מול הבתזוג הראשית שלי אני 100% דום. לה עצמה אין שום רצון לשלוט, ובנוסף הצד הנשלט שלי מוריד לה. בדקנו, ניסינו, ואחרי תקופה קצרה הבנו שלא נהיה סוויצ'ים. קול. חבל, אבל בסדר. מכיוון שאנחנו א-מונוגמיים, הצד הסוויצ'י שלי יכול להתבטא בהיותי 100% דום איתה ו-100% סאב עם מישהי אחרת (למשל, החברה המקבילה הראשונה שלי, קשר עמוק של שנתיים בלי שום מאפיינים סוויצ'יים בתוכו), או 100% דום איתה ובמקביל 72% דום ו-28% סאב עם מישהי אחרת, וכיוצא בזה מספרים ונטיות.



נהדר
סנטוריון
לפני 3 שבועות • 10 באפר׳ 2024
סנטוריון • 10 באפר׳ 2024
La Joker כתב/ה:

בכל מקרה ההשקפה שלי היא שהשליטה היא תמידית גם בחיי היום יום.. גם בעבודה וכו'..


הכרתי לפחות נשלט אחד שעומד בהגדרה המילונית לגבר-גבר בחיי היום-יום: מנהיג, מצליח, מוביל, סלע איתן עבור האנשים תחתיו, בפוזיציה בכירה מאד. ושולט מאד בכל סיטואציה אליה הוא נקלע ובכל מה שקורה סביבו.

אני לא קונה את זה שיש איזשהו קשר בין חיי היום-יום לבין נטייה מינית.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 3 שבועות • 10 באפר׳ 2024
ArchAngel​(שולטת) • 10 באפר׳ 2024
סנטוריון, מניסיוני הוא לא בודד. רוב הנשלטים שהכרתי היו כאלו שדווקא שלטו טוב מאוד בחיי היומיום שלהם. נדיר שנתקלתי במישהו שהיה סמרטוט גם בחיים האישיים.
הרגשתי מהם שדווקא כי נדרשו לשלוט על הכל ובעצמם מעל ומעבר הם נטו לחפש אסקפיזם מכך.
ולעומת זאת, הכרתי לא מעט שולטים שלא שולטים יותר מדי בחיים האישיים והאסקפיזם שעולם השליטה מהווה הוא כנראה גם הסיבה שהוא קסם להם.
אני לא אומרת שבהכרח תמיד מתקיימת קורלציה הפוכה כזו, הרבה פעמים אין קשר בכלל והאופי והחיים האישיים יכולים להיות הכל בתכלס.
זו סתם התרשמות אישית שמחזקת את הנקודה הזו שהחיים האישיים לא תלויים בפנטזיות המיניות שלך.
Mary Jane
לפני 3 שבועות • 10 באפר׳ 2024
Mary Jane • 10 באפר׳ 2024
La Joker כתב/ה:


כל מי שבטא לא יכול להיות באמת שולט,
מי שמתחלף הוא נשלט, ונשלט לא יהיה זכר אלפא אף פעם.
אתם משחקים במשחקי תפקידים..

….


לא רוצה לבאס אותך, אבל כל מי שמתחת ל176 סמ לא יכול להיות באמת שולט, זה הכל נסיונות נואשים לפצות. וזה כולל את נאפוליאון. אז במקום לשחק במשחקי תפקידים ועוד באובססיביות, עדיף שתודה כאן ועכשיו שאתה… אתה… מתחלף (!!!). לטובתך. ולטובת הנשלטת.

סתם. אתה שולט, סבבה.

אני פה בכלל כדי לכתוב שרוב האנשים מתחלפים, מה יש לכם… הפכתם את הנורמלי לחריג ומוקצה 😐
שולט בחומר​(שולט)
לפני 3 שבועות • 10 באפר׳ 2024

Re: מה הבעיה עם מתחלפים?

שולט בחומר​(שולט) • 10 באפר׳ 2024
Bluecollar כתב/ה:
חברה שואלת.
אם הכללים ברורים ועל השולחן וההירכייה. מה הבעיה?
למה זה אישיו?
מה היא לא מבינה ומפספסת

חברה שלך קיבלה את התשובה שהיא רצתה לקבל?
Bluecollar​(שולטת)
לפני 3 שבועות • 11 באפר׳ 2024

Re: מה הבעיה עם מתחלפים?

Bluecollar​(שולטת) • 11 באפר׳ 2024
שולט בחומר כתב/ה:
Bluecollar כתב/ה:
חברה שואלת.
אם הכללים ברורים ועל השולחן וההירכייה. מה הבעיה?
למה זה אישיו?
מה היא לא מבינה ומפספסת

חברה שלך קיבלה את התשובה שהיא רצתה לקבל?

יש קטע כזה בפורומים שלווא דווקא מחפש תשובה אלא מנסה להעלות דיון