שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין מיזוגניה למיילדום

נילי ונילי
לפני 16 שנים • 24 באוג׳ 2008
נילי ונילי • 24 באוג׳ 2008
JabberwockY כתב/ה:

כשאת נהנית להקרא "זונה מוצצת", "כלבה מושפלת" וכדומה, כשאתה נהנה לירוק בפניה ולסטור לה, שניכם חוטאים בלא מעט מיזוגניה.


נראה לי שקצת התבלבל לך.
כתבתי פה למישהו שלשום- מיזוגן הוא מונח פסיכולוגי שבא לתאר שנאת נשים שהיא כל כך חמורה, שהיא הופכת להיות הפרעה נפשית של ממש.

כל אחד שונא קצת את אמא שלו. כל אחד שונא קצת נהגות שלא יודעות לחנות ברוורס. כל אחד שונא קצת את הפקידה בבנק כי היא כונפה. כל אחד שונא קצת נשים. ההבדל הוא שמיזוגן שונא אותן עד כדי כך שהוא לא יכול לתפקד בצורה נורמלית.

אני מסכימה עם כל מה שאמרת, אבל נראה לי שקצת התבלבלו לך המונחים. אתה וזוגתך בהחלט יכולים ליהנות משעתוק יחסי כוחות בין גברים ונשים, אתם יכולים לשחק בפטריארכיה, אתם יכולים להתגרות משכפול מערכי הכוח החיצוניים הפועלים על נשים בחייהן, אתם יכולים לעשות את כל זה וזה עדיין לא הופך אתכם למיזוגנים, אלא לאנשים נורמלים שמתחרמנים משליטה גברית. כלומר, היי, אני הראשונה שתסכים אתכם שזה אחול-שלוקי מחרמן.



(וכל זה בסתירה מסויימת למה שלניה כתבה, שטוענת שכל מיילדום נגוע במיזוגניה מעצם מהותו. יש לי מה להגיד על זה, אבל נראה לי שהשרשור כבר הפך להיות משהו אחר בינתיים)

SPENKY{שייכת}
לפני 16 שנים • 24 באוג׳ 2008

Re: סופסוף קם תחליף לעוזרד

SPENKY{שייכת} • 24 באוג׳ 2008
IvoryDom כתב/ה:
יחי ימות המשיח.

נ.ב.
נילי אם הכוונה לגרש את ליצן החצר
אנא ממך
השאירי לנו את הבידור להמונים.


חשבתי שלא מאכילים את הטרול אייב...
(כתבתי .... מקווה.... שהוא... לא.... ייטור לי טינה על כך)
אני מעדיפה את עוזרד
על אף שבאמת הוא לא מגוון כל כך
אחרי הכל כמה אפשר לדבר על מידה 38?
אבל הוא קרא כמה ספרים בחיים שלו
ויש לי חולשה לכאלה
(אלוהים הרגע אמרתי חולשה ועוזרד באותו משפט- שמישהו יחזיר את העלם אני מתחרפנת!)
נילי ונילי
לפני 16 שנים • 24 באוג׳ 2008

Re: מי זו גניה ?

נילי ונילי • 24 באוג׳ 2008
tebayes כתב/ה:


שאלה לנילי
כתבת- "אם משווים את הנזק שיכול לעשות גבר מיזוגן אחד אל כמות הנזק שיכולות לעשות שלוש מיזאנדריות בוחשות כשפים באישון ליל אל מול הקדירה- הרי שהוא גדול לאין שיעור"

תוכלי לפרט את איך למה כמה על העניין מאחר ואני באמת לא הבנתי?

טוב, זה קצת להתפלסף עכשיו, אבל נלך על זה:
התשובה שלי היתה בהנחה שהבנתי נכון את מה שאמרת, כלומר- שצריך להתייחס גם למיזוגניה וגם למיזאנדריה כשני חלקים של אותו מאבק לשוויון בין המינים, כחלק מפוליטיקה ליברלית רחבה יותר שנאבקת נגד שנאה ובעד שוויון.


יש לי בעיה מסויימת עם השיח הליברלי (כבוד לכל, חופש לכל, חייה ותן לחיות וכן הלאה), כי אני לא בטוחה שקבוצת הרוב הלא מופלית, שאינה חשה דיכוי על בשרה, יכולה להיות מסוגלת להבין נכונה את צרכיו של המיעוט המופלה.

נניח, לשם הדוגמא- אני מפקפקת ביכולותיהן של עמותות יהודיות, המנוהלות על ידי יהודים, להיות מסוגלות לפתור בצורה נכונה את בעיות הדו-קיום הישראלי-פלסטיני, פשוט כי היהודים לא חווים את אותו הדיכוי והם לא ממש מסוגלים לייצג בצורה נכונה את הצד הפלסטיני.

באותה צורה אני טוענת שצריך להפריד בין המאבקים לשוויון בין המינים וצריך לתת התייחסות שונה למיזוגנים לעומת מיזאנדרים(ות), פשוט כי קבוצה אחת היא קבוצת מיעוט מופלית וקבוצה שניה היא קבוצת ההגמוניה השולטת.

כשכתבתי מה שכתבתי על שלוש המכשפות שונאות הגברים, מה שניסיתי להגיד הוא שאם תסתכל באופן הכי יבש והכי סטטיסטי על היכולת היחסית בימינו של קבוצת נשים שונאות גברים לפגוע בגבר (רצח, אונס, שוד, תקיפה, חבלה וכו') ותשווה אותה ליכולת היחסית של גבר אחד שונא נשים לפגוע באישה (כל הנ"ל)- הרי שברור מי יכולת גרימת הנזק שלו היא גדולה יותר.

כיוון שכך אני טוענת שדווקא שיח אחר, שאינו השיח הליברלי, הוא השיטה.

פוליטיקה של זהויות מאפשרת לכל קבוצת מיעוט ליצור לעצמה זהות פוליטית מובחנת ומובדלת, שמגבשת אותה סביב עצמה, יוצרת תחושת שייכות, אחריות הדדית ואחווה בין הפרטים בקבוצה ויוצרת אבחנה בין המאבק של הקבוצה הזו אל מול ההגמוניה (תהא אשר תהא) ובין מאבקים של קבוצות אחרות אל מול אותה הגמוניה או הגמוניות אחרות.

יש בזה סיכון מסויים, כי פוליטיקה של זהויות עלולה ליצור מצבים בהם כל קבוצה מתחפרת בזהות שלה עצמה ומסרבת לראות מעבר לקצה חוטמה, ותמיד קיימת הסכנה בה לא יהיה ניתן לאחד בסופו של דבר בין המאבקים (ותקן אותי אם אני טועה, אבל נדמה לי שזו היתה הכוונה שלך כשכתבת קודם), אבל נדמה לי שזו הדרך.

ואם לסיים-
מיזוגניה היא לא סתם שנאה ושהמאבק לשוויון בין המינים הוא לא סתם עוד אחד מן המאבקים ליצירת חברה טובה יותר. הוא מזמן הפך להיות משהו אחר.
במציאות בה כל אישה שלישית מותקפת מינית לפחות פעם אחת בחייה, המאבק במיזוגניה חייב להיות חלק מפוליטיקה של זהויות, מובחן כמאבק פוליטי מובדל מכל השאר.
אני בהחלט חושבת שמיזאנדריה היא טפו ושמאבק רחב יותר לשוויון, אחווה, חופש, ביטוח לאומי לכל ומדינה סוציאלית יהיה רעיון טוב, אבל נדמה לי שכרגע הדרך הטובה ביותר לפעול היא על פי שיח זהותי ולא שיח ליברלי.

Tobias​(אחר)
לפני 16 שנים • 24 באוג׳ 2008
Tobias​(אחר) • 24 באוג׳ 2008
"כשכתבתי מה שכתבתי על שלוש המכשפות שונאות הגברים, מה שניסיתי להגיד הוא שאם תסתכל באופן הכי יבש והכי סטטיסטי על היכולת היחסית בימינו של קבוצת נשים שונאות גברים לפגוע בגבר (רצח, אונס, שוד, תקיפה, חבלה וכו') ותשווה אותה ליכולת היחסית של גבר אחד שונא נשים לפגוע באישה (כל הנ"ל)- הרי שברור מי יכולת גרימת הנזק שלו היא גדולה יותר."



רצח, אונס, שוד, תקיפה, חבלה לא נשמעים לי כדברים שקשורים דווקא לנושא של מיזוגניה או למיזאנדריה.
זה נשמע לי כמו אלימות, ואלימות לרוב מופנית כלפי מי שיהיה לו קשה יותר להתגונן מפניה, ובמקרה של גבר מול אישה זו לרוב תהיה האישה.

אבל מצד שני
אני הרבה פחות מעורה בנושא ממך נילי אז אני פשוט אשאל, האם את מדברת עם גיבוי מחקרי שמוכיח שרוב המקרים של רצח, שוד, אונס, תקיפה, וחבלה כלפי אישה מבוסס על מקרה של מיזוגניה, כלומר ממש שנאת נשים מכוונת מדוייקת וכרונית או שזה פשוט אלימות נגד האדם החלש והקרוב ביותר אליך שהוא לרוב בן בת הזוג.

אם זה כן, אז אני מאחוריך כל הדרך.
אם זה לא, אז אני חושב שהכיוון שצריך לשים עליו דגש הוא לא זהותי(נשים, גברים) אל התנהגותי(מניעת יצירת אישיות אלימה)


ונקודה אחרת.
יש הרבה דרכים לגרום נזק גם אם זה לא נזק ברור ונראה לעין כמו רצח, שוד, אונס, תקיפה וחבלה.
ורבים מהם לא פחותים בכאב ובנזק שהם גורמים מאלו שהוזכרו לעיל.
פסיכיאטר מופרע
לפני 16 שנים • 24 באוג׳ 2008

תוצאות המחקר של הקרמינולגית הידועה פרופ' נילי -

פסיכיאטר מופרע • 24 באוג׳ 2008
מי שכותב נגד האישה - יש לו פוטנציאל לרצוח ולאנוס נשים ברמת סיכון גבוהה
מי שכותבת נגד גברים - אין לה בה משום סיכון לרצוח גברים

משמע = גברים יקרים , לעולם אבל לעולם אל תכתבו מילה רעה נגד האישה , אחרת אתם נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה של רוצחים ואנסים .

מישהו מהגברים כאן יצא נגדה ? בטח שלא . עלייק "גברים "
IvoryDom
לפני 16 שנים • 24 באוג׳ 2008

Re: סופסוף קם תחליף לעוזרד

IvoryDom • 24 באוג׳ 2008
SPENKY כתב/ה:
IvoryDom כתב/ה:
יחי ימות המשיח.

נ.ב.
נילי אם הכוונה לגרש את ליצן החצר
אנא ממך
השאירי לנו את הבידור להמונים.


חשבתי שלא מאכילים את הטרול אייב...
(כתבתי .... מקווה.... שהוא... לא.... ייטור לי טינה על כך)
אני מעדיפה את עוזרד
על אף שבאמת הוא לא מגוון כל כך
אחרי הכל כמה אפשר לדבר על מידה 38?
אבל הוא קרא כמה ספרים בחיים שלו
ויש לי חולשה לכאלה
(אלוהים הרגע אמרתי חולשה ועוזרד באותו משפט- שמישהו יחזיר את העלם אני מתחרפנת!)


שלא תרגישי בדד
גם לי יש חולשה לעוזרד, לפחות הדברים מכילים ציטוטים של אנשים חכמים
ואילו הלץ החדש מצוטט אותי וזה באמת עלוב.
בכל מקרה הוא משעשע נורא ואפילו מביא מדברי אבות בכל משפט שני
יחי שעשוע הכלוב החדש.
shushu
לפני 16 שנים • 24 באוג׳ 2008

אני עם גניה

shushu • 24 באוג׳ 2008
להכנס לכלוב ולצעוק "מיזוגנים!" זה כמו להכנס לבוטסוואנה ולצעוק "איידס!" - לא רק שזה לא יעיל נגד הדבקות, (ובטח שלא PC), זו גם הכללה מיותרת שעלולה לפגוע באותם 65% שאינם נגועים במחלה.

הפתרון, בשני המקרים, הוא לבדוק היטב עם מי נכנסים למיטה, ולכל הפחות לשים קונדום (ולהשתדל לא להתעסק במדיקל).

כל זה בלי להכנס לתפלות המוחלטת של שרשורים שעוסקים (שוב!) בגופו של אדם, בעד ונגד, במקום בעניין כללי בוער (או בלתי בוער) אחר. אנושי, אנושי מדי. אחרי הכל, כמו שהדגים יפה (שוב!) השירשור – הבעיה המרכזית בכלוב היא לא המיזוגנים, לא המיזוגמים ואף לא האיזוטופים, אלא הדפ"רים.
slu
slu
לפני 16 שנים • 25 באוג׳ 2008

Re: "אין חיה כזאת.."

slu • 25 באוג׳ 2008
פסיכיאטר מופרע כתב/ה:
slu כתב/ה:
בפראפראזה קלה על "צריך להיות אחד בשביל לזהות אחד".
בשביל לזהות אשה צריך קודם כל להיות גבר.
ופסיכי ידידי, בשביל להיות אחד מהשניים צריך בראש ובראשונה להיות בן אדם.



" פסיכי ידידי " ? לא חושבת שהגזמת קצת ? icon_rolleyes.gif
אגב - בן אדם :
בן אדם, אל תתנשא על בעלי-החיים; נקיים הם מפשע, אבל אתה, בכל רוממותך, מרקיב הנך את האדמה בהציגך כף רגלך עליה, ומשאיר תמיד עקבות רקבונך אחריך.
- דוסטוייבסקי

נו באמת ? כולם כאן רקובים מכף רגל ועד ראש ואת מדברת איתי על להיות "בן אדם " ? תחסכי ממני את הכאב ראש הזה .



אין צורך לקחת דברים על דרך הריטוריקה באופן כה אישי פסיכי ידיד בעלי החיים באשר הם ככל הנראה.

אשר לכולנו רקובים, שאני אבין בבקשה - "אנחנו דור מזויין??" באמת, אל תרגיש רקוב פסיכ, הרי אתה גם אתה ילד אור ירח של אלוהים... "עושה שלום במרומיו" כמו שמזמרים עכשיו לא?

מרקיבים זה ירקות,או נבלות. כל דבר שלמעשה אין בו חיים.

צא מחידלון הבדלנות הזו והצטרף אלינו האנשים, אפילו דוסטוייבסקי הודה בסוף שהוא אחד כזה- חולה, רשע, לא משהו,אולי לא הכי טוב ביננו, אבל אדם ("כתבים מן המרתף", לא?)

ונסכם בעצה, לא הנחיה חלילה וחס וכרפס (טרי, רק טרי) אם לא תציג ת'עצמך בתור פסולת כימית (עזוב איך שמרגיש לך בפנים) ראשית לא תמשוך זבובים -יתרון ברור, שנית לא יתיחסו אליך ככזו.
icon_twisted.gif
פסיכיאטר מופרע
לפני 16 שנים • 25 באוג׳ 2008

Re: "אין חיה כזאת.."

פסיכיאטר מופרע • 25 באוג׳ 2008
slu לא אני פתחתי את השרשור הזה .

להזכירך זאת
Dom_Quixote
לפני 16 שנים • 25 באוג׳ 2008

בין מיזוגניה לגרפומניה

Dom_Quixote • 25 באוג׳ 2008
יפה, אימון לא רע בסך הכל, אם כי עושה רושם שעד שהגעתי השרשור דעך, וחבל. אז ראשית, אני מבקש להודות פעם נוספת למרגליי משתכשכי הביצה על ששוב הפנו אותי לשרשור עסיסי דיו עבור חיכי האנין (והפעם גם לא פישלו נוראות כמו במקרה הטמבלול שטען שאין דבר כזה אשה שולטת, וקמפיין הדיסאינפורמציה הצבאית למטרת בלבול המודיעין הסורי שבא בעקבותיו). שנית, אבקש להודות לנילי על ציד השרשור, בישולו והגשתו. לכל דבר בטבע (למעט משה גרטל) יש סיבה אבולוציונית מוצקה כידוע, ומאוד ייתכן שהמיזוגנים למיניהם קיימים אך ורק כדי שנילי תפתח שרשור שבו אוכל אני לחדד את מקלדתי ולחזור לכושר, מה שיביא לנסיקתי המהירה יותר לשלטון, וכתוצאה מכך למיגורם המוחלט של המיזוגנים (בין השאר. גם שדרי שחייה בתמונה) תחת משטר האימים שאשית על כלל הציבור, ואז כולם יהיו שמחים. מש"ל. הקורא הנבון (אוקסימורון קל, שהרי הקורא הנבון בוודאי כבר לא עוקב אחר השרשור הזה) עלול כמובן לתהות כיצד אני טוען שיש סיבה אבולוציונית מוצקה לקיום אוכלוסייה שעצם קיומה הוא שיוביל בהכרח להכחדתה, ולו אשיב בפשטות: תפסיק לבלבל את המוח, אנחנו מספיק מדוכאים גם ככה מכך שיחלפו ארבע שנים בטרם נוכל לראות שוב בולגריות בנות 14 זורקות חישוקים אחת על השניה. בכלל, על מיליארד סינים מקובלת התפיסה לפיה שווה לעלות עם טנקים על כמה מאות אלפי אנשים כדי לראות אותי ו\או את יוסיין בולט עושים את השטיק שלנו, מי אתם שתחלקו? מה יש, לעלות על מישהו עם סטראפ-און זה בסדר אבל עם טנק לא? מי בכלל שמכם לשפוט? כל אחד והבדסמ של מאו.


אה, ובנימה רלוונטית יותר, רציתי לציין שלטעמי הבאזז סביב גלידת אייסברג בת"א לא מוצדק. גלידה חביבה, כמו שאר הגלידות החביבות, וכל השאר מיתוג ופוזה של תושבי חוץ שחושבים שלהגיד כמו כולם שאייסברג היא הגלידה הכי טובה בארץ יסייע להם להתקבל ללב הקונצנזוס התל אביבי. והלוא גם בכך יש פרדוקס, שהרי לב הקונצנזוס התל אביבי, מעצם מהותו, לא יקבל לעולם אנשים שאומרים כמו כולם שאייסברג היא הגלידה הכי טובה בארץ כדי להתקבל ללב הקונצנזוס התל אביבי. תחת זאת, הוא יגיד שהם וונאביז, ושהם לא כמונו, ושאייסברג היא הגלידה הכי טובה בארץ. קונצנזוס זה דבר מטופש, ולמען האמת אפשר להבין למה מר פסיכיאטר מופרע מבכר להיות חיצוני לו. לכבוד יהיה לי אם מי מהמגיבים ייאות שלא לכבד את טעמי, ולזכות אותי בתואר "מיזוגליד".


יפה, כעת משביססנו את התובנות החשובות הללו, יש שלוש נקודות שהועלו פה שברצוני להתייחס אליהן בקצרה:

1. האם יש קשר הכרחי בין בדסמ לשנאת המין הנגדי?


Lanya Colson כתב/ה:


* וזו הבעיה הראשונה שיש לי עם הדברים שאמרת נילי. את מניחה דיכוטומיה. יש בדסמ אמיתי, טהור, מבוסס כבוד ואהבה, ויש מיזוגניה אשר נובעת מפחד ומקטנות רוח.
...
* ואיכשהו, למרות החיבה העמוקה שיש לי לבדסמ, אף פעם לא הצלחתי לחשוב על יחסי שליטה כעל אהבה טהורה או רומנטית, ואף פעם לא הצלחתי להתפעם מהתמסרות טוטאלית, או מכניעות.
...
* אבל להעמיד פנים שמערכת יחסים של שליטה, תהא מענגת ומספקת ככל שתהיה, יכולה להיות חפה לחלוטין ממערכי כוח, או מרגשות כלשהם של פחד או שנאה, זו נראית לי נאיביות לשמה. אני יודעת את זה על עצמי. זה לא גורם לי להכריז על פרישתי מעולם הבדסמ או לניסיונות גמילה חוזרים ונשנים מהכלוב, או לפוסטים קורעי לב בפורומים. זו פשוט מי שאני. ואני מעדיפה להיות מודעת,



קודם כל, אני שמח על ההזדמנות המרעננת להתנצח עם יריב ראוי, רהוט ואינטליגנטי בדמותה של לאניה. מסיבה עלומה כלשהי, תמיד מתייצבים כל ברי הדעת כאן בצדו האחד של המתרס וכל זבי הפין בצדו השני. פעמים רבות נדמה כי עוד לא נולד השוטר שייאיית לא נכון את שמו של סוחר הסמים שיספק פטרייה חזקה דיו לפעיל השלום האנרכיסט שיחטוף קריז על בהפגנה על מפתן דלתו של המג"ד שרוצץ את גולגלתו של נער פלסטיני כפות על הסלע שיהווה סלע מחלוקת ביני לבין זאלופון, למשל (זאת, כמובן, אם לא לוקחים בחשבון את לוטוס, שהיא פחות סלע, ויותר מָגְמה). כן תרבינה לניות וגניות, אם כן.

אז לאניה, ככה:


1. נילי לא הניחה דיכוטומיה מוחלטת. היא מעולם לא טענה שיש או בדסמי של פיות ובתולות ים (יכול להיות שראיתי עכשיו בעמוד הראשי שיש שרשור בשם זה ממש?), או אנס מכה חולה שיטיון שבזמנו הפנוי גם משדר שחייה. כמו שאת (או היא, או שתיכן, אין לי סבלנות לחזור לבדוק) אמרת בעצמך - יש פה שני קצוות, ובתוכם, מעצם ההגדרה יש הרבה תחום אפור. אז באשר לתחום האפור, אין שום בעיה שנמשיך לנהל דיון פורה וממצה, כפי שאנחנו כ"כ אוהבים לעשות כאן, על כל מקרה לגופו. עם זאת, בקשר לאלה שאין לגביהם שום ספק (ולצורך העניין, קונצנזוס של 99% מספק אותי, כל עוד לא מעורבת גלידה בעניין) אין שום מניעה לפעול ולהוקיע כפי שאמרה נילי. הדיון הזה עוסק בם, ולא באחרים.

2. הרי ברור לך מבלי שאגיד זאת שהעובדה שזה המצב לגבייך, לא מעידה בהכרח שזה המצב היחיד האפשרי או הנכון. אני יכול לומר לך שלי באופן אישי התמסרות וכניעות עושות את זה מאוד מאוד, למעט במקרים הן ניתנות ע"י עבד נקיון שהניח שזה שהפרופיל שלי ריק אומר שיש סיכוי של 50% שאני אשה, ועל כן 25% שאני מלכה, ועל כן 0.25% שאני מלכה שרוצה לנצל את זה שהוא כותב בשורת הנושא את הטלפון שלו. כתבת שאת לא "מתפעמת" מכניעות. אני לא חושב רק שזה מפעים, אני חושב שזה נשגב. מובן מאליו שהן התפיסה שלך והן זו שלי לגיטימיות, ועל כן לא יכול איש מאיתנו לבטל את זו של השני.

3. זו נאיביות לחשוב שמערכת יחסים בדסמים יכולה להיות חפה מפחד ושנאה? אלף סליחות, אבל זו יומרה בלתי מבוססת בעליל לטעון ההפך. נער הייתי וטרם זקנתי וגם כשאזקין אזי בקצב הזה עדיין איראה כנער, וטרם חוויתי מערכת יחסים בדסמית שבה חשתי שנאה ולו מינימלית ביותר כלפי זוגתי, ואני מוכן להמר על חייו של סאדם חוסיין שגם היא לא חשה כל שנאה או פחד כלפיי. צר לי לאניה, אבל אני את הבדסמ שלי עושה בדיוק מהטעמים שאת הזכרת כבלתי אפשריים: כי כניעות והתמסרות רצונית מדעת מצד בחורה שאני אוהב זו אינטימיות ואהבה בצורתן העוצמתית ביותר, כי אני חושב שזה מקסים - והמהדרין יוסיפו: מגניב אחו-שלוקי - שבחורה מוכנה לכאוב ולסבול רק כי היא יודעת שזה עושה לי את זה, וכי אפשרויות הנתינה ההדדית שלי (וגם שלה) בתוך מערכת יחסים כזו הן בלתי מוגבלות. איך לעזאזל אפשר לשנוא בחורה עירומה שאני אוהב ששוכבת מולי עם מצבטים על הפטמות ופרצוף מיוסר הגונחת חצי מכאב חצי מעונג, לעזאזל החמישי? לפחד? מילא, זה באמת די מפחיד.

בקיצור (?), לאניה, אינני מקבל את קביעתך שכל מערכת יחסים בדסמית באשר היא מושתתת על שנאה ופחד. מקובל עלי לחלוטין שכך את תופסת זאת, ושכך נראות מערכות היחסים שלך, אך אני מבקש שתאמיני לי שאין זה המצב אצלי. לכן, אני מרשה לעצמי לקבוע כי אין קשר *הכרחי* בין בדסמ לשנאת האחר. אולי הוא קיים במקומות מסויימים, אך בוודאי שהוא איננו דרישה מוקדמת.


2. מה ראוי, אם כן, לעשות למיזוגנים (שהרי נוכחותם אינה הכרח מובנה) שאינם בתחום האפור?

מה שראוי לעשות, מוסרית, זה מה שעושה נילי, ומה שאמרו פה רבים שראוי לעשות, אך איש אינו עושה מטעמים של אדישות, תשישות, נואשות, קשישות ומחזור. ובעצם, לא נכון שאיש אינו עושה. בכל דור ודור קם עלינו טרול עילג ומיזוגליד, ובכל דור ודור רוב האנשים משועשעים מנוכחותו כל עוד היא לא חוצה את הגבול, ואדישים לנוכחותו ברגע שהיא כן, ובכל דור ודור ישנה נילי כזו או אחרת (אם כי נחותה מנילי שלנו, כמובן) שלא משועשעת ולא אדישה. יפה.

למה ראוי לעשות זאת? כי כן, יש יותר מדי פתיות (ופתיים, אבל אני מקבל את ההנחה שמיזוגן בן 35 מסוכן יותר לילדה בת 18 מאשר המלכה האנדרוגנית לנער בן ה-20. לא שהסיטואציה השניה לא מסוכנת כלל, אבל אין ספק שבממוצע - פחות) שחושבות שכל דבר שיעשו להן זה בדסמ, ולמען האמת, לא רק פתיות, אלא גם בנות אינטליגנטיות באופן יוצא מן הכלל, כפי שידוע לנו. מחובתו של כל אדם שחוש מוסר פועם (?) בחזהו (?) לשוב ולהזהיר את אותן בנות מפני אותם אנשים. אם תימנע פגיעה בבחורה אחת - הרי שזה היה שווה. בוודאי תישמע פה הטענה שמדובר בפטרנליזם לשמו. ובכן, נכון מאוד. כשהממשלה אומרת לנו לחגור חגורות בטיחות זה לא פטרנליזם לשמו? וכשאומרים לנו שאסור לנו להיכנס לים ללא מציל, זה לא פטרנליזם לשמו? וכשיוסיין בולט מצביע על הנעליים שלו ואומר "אני מספר 1, אני מספר 1", זה לא פטרנליזם לשמו? בוודאי שלא, אבל זה עדייןמאוד מעצבן. ואתם יודעים למה זה קיים (הפטרנליזם, לא יוסיין בולט, זה בגלל הסמים)? כי אנשים לא חוגרים חגורות בטיחות ונכנסים לים ללא מציל, וטובעים ונהרגים בתאונות (בהתאמה הפוכה). כל עוד יש אנשים שעושים שטויות, ראוי שיהיו גם פטרנליסטיים. ולצורך העניין, הקימו בדיוק את אותה זעקה גם נגד האנדרואידיות שונאות הגברים, אין שום בעיה עם זה.


3. מה נכון לעשות עם אותם חברים?

השאלה "מה נכון" שונה מן השאלה "מה ראוי". נשמעה פה הטענה ששרשורים מסוג זה רק מספקים זרקור תשומת לב לאותם מיזמיזים, ועדיף פשוט לתת להם לגווע. אני חושב שיש הגיון בטענה הזו, אם כי אני חושב שיש הגיון גם בטענה שאם הם לא גוועים, להתעלם מהם רק יאפשר להם לגדול באין מפריע. לטעמי אין אפשרות להכריע חד משמעית בסוגייה זו. איך אתם מרגישים בקשר לזה? נשמע לי שזה קשור להורים שלכם. זה יהיה 500 שקל.


4. האם מר פסיכיאטר מופרע הוא בכלל מיזוגן?

הנקודה הזו לא הועלתה, ואני מבקש להעלות אותה. זה רק אני, או שיש משהו דגי בכל הסיפור הזה? הרי מכתיבתו (בבלוג) עולה כי אין מדובר במפגר כלל ועיקר, ואילו מכתיבתו (בפורום) נראה כי מדובר באדם שיכול לשמש פרשן שחייה מוביל (עמדת השדר תפוסה) באולימפיאדת לונדון. יש דיסוננס חמור לא רק בין שתי צורות הכתיבה שלו בשני המקומות, אלא גם בין צורת הכתיבה בחלק מהפוסטים, לבין תוכנה. בשורה התחתונה: האם יכול להיות שמדובר בפרובוקטור שרק מחפש להשתעשע על חשבון כולכם ותו לא? לצורך העניין, אני נכנס לכלוב ומגיב לשרשורים אך ורק בשביל לתרגל תקתוק אצבעות על המקלדת, ופחות חשוב לי, כפי שמעידות שתי הפסקאות בתחילת פוסט זה (אם כי לא אלה שאחריהן), מה אני כותב או איך כתיבתי תיתפס ע"י הקוראים המכובדים פה. יכול להיות שלמר מופרע פשוט קצת משעמם, והוא גילה שאם הוא כותב בשגיאות מביכות דברי שטנה נגד נשים זה עושה גלים בביצה?

אגב, אני לא מנסה לקבוע פה שזה המצב, אני באמת שואל. אני לא כ"כ מעודכן במי נגד מי, וכל ההתרשמות שלי נעשית על סמך השרשור הזה והצצה בת דקה בפרופיל ובבלוג של הברנש.



5. האם לא הגזמתי קצת הפעם, מתוך צורך אנוכי גרידא?

כן, בוודאי שכן. ואתם כולכם יודעים מי אשם בכך - משה גרטל.


אם השרשור הזה נועד למות והחייתי אותו שלא לצורך - התנצלותי. עם זאת, אין לפסול האפשרות שזה בדיוק מה שנועד לקרות, כדי לספק עוד הוכחה לכך שאני המשיח.


תקציר הפוסט (C):

ואת-בייג'ינג-יש-להחריב.