צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

למה?

ve-ra ve-ra
לפני שלושה חודשים • 24 במרץ 2026
ve-ra • 24 במרץ 2026
וחוץ מזה, למה צריך או או. אי אפשר מיילדום-פמדום באותה מסיבה?
זה סקסי וגם זה סקסי
שניהם אוהבים טכנו דפוק
פישוטו פישוטו
לפני שלושה חודשים • 24 במרץ 2026
פישוטו • 24 במרץ 2026
ve-ra כתב/ה:
הדיון על החברה הערבית היה יותר מעניין
אפשר לחזור אליו?


מה הקטע עם העיזות באמת
Luna Oscura Luna Oscura​(נשלטת)​{Loki the t}
לפני שלושה חודשים • 24 במרץ 2026
https://thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?p=32122#32122
אז מצאתי את זה בחיפוש קצרצר בפורום
טיצ'ר, כבר הרמת כפפה פעם אחת (או עשר?) באמת, אולי שוב?
*צוחקת למקרה שזה לא היה ברור
זאלופון זאלופון​(שולט)
לפני שלושה חודשים • 24 במרץ 2026
זאלופון​(שולט) • 24 במרץ 2026
LowCarb כתב/ה:
olivia r כתב/ה:


זה שיש תופעה שאינסלים ודומיהם חושבים שהם בעצם שולטים בבדסמ, זו כבר סוגיה אחרת.

תמיד מדהים אותי בכל פעם מחדש איך המילה "אינסל" הפכה להיות נשק לביוש, והיא נשלפת ממש מיידית עם החשיפה הראשונית לדעה שלא עולה בקנה אחד עם פמיניזם עכשווי.
גם את וגם פישוטו מאד נעלבתם כשציינתי את הנשלטות שלו, למרות שכל הגיון בריא יכול לשער קשר בין רצון להכפפה מינית לנשים חזקות לבין הכפפה תודעתית.
ושוב- שאלתי, לא קבעתי עובדה. לקרוא לשאלה הזאת בלתי לגיטימית זה מגוחך.

עוד נקודה למחשבה - בדרך כלל אנשים מתעצבנים ונעלבים כשהם שומעים אמת.

כמו כן, לדעתי אנשים מחזיקים בדעותיהם גם בהקשר של מה שיש להם בין הרגליים, כלשונך.
אני מבסס את הדעה הזאת על נסיוני האישי, כמוך. זאת התרשמותי.
ואכן יש מוטיבים אנטי-פמיניסטיים ניכרים בהרבה נשלטות שהכרתי.
פשוט קשה ליישב בכפיפה אחת רצון להיות כלבה של גבר דומיננטי, ופנטזיות אונס ואימפקט עם פמיניזם לוחמני פופולרי.
בואו לא נעמיד פנים. זה לא בלתי אפשרי, אבל זה קשה. צריך להתפתל פה.
ואם זה מקומם אתכם, כל אחד מסיבותיו הוא, אין לי ממש בעיה עם זה.

בקשר לשאלה של השרשור: אני חושב שמתאימה פה פרפרזה על השנינה הידועה של ווילד: אנשים מתלהבים כשתוכי מדבר כמה מילים, אבל בכלל לא מתרשמים כשאני אומר משפט שלם.
לראות גבר שולט זה לא מרשים. זה מצופה. זה טבעי. השורשים של הדינמיקה הזאת עמוקים בכל התרבויות, ועדיין בחלקים גדולים של העולם זה מאד שכיח.
אישה, לעומת זאת, זה לא מצופה, לא טבעי, אין לזה תקדימים תרבותיים, ורק במערב זה מתחיל להיות מקובל בשנים האחרונות.
לכן אנשים עדיין מתרגשים כשהם רואים את זה. כמו שלהבדיל מתלהבים כשרואים גבר עם עגלת תינוק, גבר שעובד בגן ילדים, וכדומה.
לשקר ש"כולנו שווים" אין רגליים, ולכן הוא לא צומח מהארץ.

ולא משנה שבתרבות המערבית האישה מקבלת הרבה יותר זכויות ונדרשת להרבה פחות חובות מהגבר. הפמיניזם עדיין לוחמני, למרות שהקרב הוכרע.
אני מקווה שהמטוטלת כבר מתחילה לחזור, ואכן השמרנות צוברת כח בעולם, ובשאיפה נגיע לנקודה בה כולם יהיו מרוצים.

אני לא יודע לומר מה עוצמת הקורלציה, ככל שהיא קיימת, בין נטייה בדסמית לבין אימוץ דעות מסוימות בנוגע לפמיניזם. לא זיהיתי כזו במיילדום, ערבי או לא ערבי. להתרשמותי יש המון נשלטות פמיניסטיות (מהסוג הקלאסי כמו גם הרדיקלי) והן לא מתקשות ליישב בין הדברים. גם שולטים, ככל שראיתי, מחזיקים בשלל עמדות שונות ומשונות בנושא. שולטות, שוב להתרשמותי האישית בלבד, נוטות יותר לכיוון פמיניזם מן הסוג הלוחמני, למרות שגם אצלן יש שונות. מה שמביא אותנו למושא השאלה המקורי, נשלטים.

מי שבילה די זמן בכלוב יודע שהתופעה של נשלטים שיסכימו עם כל מה ששולטת אומרת היא עובדה. שולטת יכולה לכתוב "טיהי, דרסתי יתומים הבוקר!" ויהיו נשלטים שיגיבו "איזה יופי, הלוואי עליי" ויתווכחו עם מי שיטען שלא יפה לדרוס יתומים. כנ"ל בנוגע לעמדות שמאדירות נשים או מצדיקות כל טענה קיפוחית מצדן.

כמה מהנשלטים הם כאלה? לא יודע. האיכותיים שבהם בוודאי שאינם.
האם הם באמת מאמינים בזה או רק מתחנפים? לא יודע. משער שמשקל ההתחנפות גבוה ממשקל האמונה. אצל אחרים יתכן שזה מעצים את הפנטזיה הפמדומית.

באופן כללי, אני חושב שעדיף להתייחס לדבריו של אדם ולא לכך שהוא אומר אותם בפוטנציה עקב היותו נשלט או אינסל או ערבי.
LowCarb LowCarb​(שולט)
לפני שלושה חודשים • 24 במרץ 2026
LowCarb​(שולט) • 24 במרץ 2026
זאלופון כתב/ה:

מי שבילה די זמן בכלוב יודע שהתופעה של נשלטים שיסכימו עם כל מה ששולטת אומרת היא עובדה. שולטת יכולה לכתוב "טיהי, דרסתי יתומים הבוקר!" ויהיו נשלטים שיגיבו "איזה יופי, הלוואי עליי" ויתווכחו עם מי שיטען שלא יפה לדרוס יתומים. כנ"ל בנוגע לעמדות שמאדירות נשים או מצדיקות כל טענה קיפוחית מצדן.


אז אתה אומר שסימפיזם הוא נקודה על ספקטרום הנשלטות.... מעניין.
icon_smile.gif
Luna Oscura Luna Oscura​(נשלטת)​{Loki the t}
לפני שלושה חודשים • 24 במרץ 2026
LowCarb כתב/ה:
olivia r כתב/ה:


זה שיש תופעה שאינסלים ודומיהם חושבים שהם בעצם שולטים בבדסמ, זו כבר סוגיה אחרת.


פשוט קשה ליישב בכפיפה אחת רצון להיות כלבה של גבר דומיננטי, ופנטזיות אונס ואימפקט עם פמיניזם לוחמני פופולרי.
בואו לא נעמיד פנים. זה לא בלתי אפשרי, אבל זה קשה. צריך להתפתל פה.
ואם זה מקומם אתכם, כל אחד מסיבותיו הוא, אין לי ממש בעיה עם זה.



בתור פמיניסטית אני לא מוצאת את זה קשה בכלל
עבורי, פמיניזם (במהות שלו) זאת השאיפה לשיוויון זכויות וחובות בין המגדרים
אין שום בעיה בכך שאישה *תבחר* רק להביא ילדים ולטפל בכל צרכיו של הגבר אבל זאת צריכה להיות בחירה חופשית שלה שצריך לכבד
בתור נשלטת, זה פשוט לא סותר אצלי
אני לא רוצה להביא ילדים ולגלם את ה"תפקיד המסורתי והישן" של להיות אישה ש"רק" דואגת למצב הבית והילדים אלא אני חיה חיים שונים שבהם אני בחרתי לבנות עסק (למשל) ובו זמנית אני נהנת מלהיות מתחת לשולט שלי בהיררכיה ביננו
זה פשוט עובד (לי) וזה באמת לא כזה מסובך
LowCarb LowCarb​(שולט)
לפני שלושה חודשים • 24 במרץ 2026
LowCarb​(שולט) • 24 במרץ 2026
Luna Oscura כתב/ה:

עבורי, פמיניזם (במהות שלו) זאת השאיפה לשיוויון זכויות חובות בין המוגדרים


פמיניזם זה ספקטרום.
אולי זה יפתיע פה חלק מהמגיבים, אבל גם אני רואה את עצמי פמיניסט.
עם זאת, ההכפפה לגבר אינה רק העדפה סגנונית בעיני. יש כאן משהו מהותי, שנמצא בדיאלוג עם ערכים פמיניסטיים בסיסיים, וצריך לתת עליו את הדעת. זה לא דבר של מה בכך בעיני.
על אחת כמה וכמה שאני מוצא שהפמיניזם העכשווי לא מדבר בכלל על חובות, אלא רק על זכויות, ואפילו חורג מערכי השוויון הרבה לתוך שטחי המיזנדריה הגלויה והפומבית.
בכל מקרה, אני שמח שבשבילך זה עובד. זה לא מפתיע אותי בכלל.
Black Lotus Black Lotus​(מתחלפת)​{זאלופון}
לפני שלושה חודשים • 24 במרץ 2026
ve-ra כתב/ה:
וחוץ מזה, למה צריך או או. אי אפשר מיילדום-פמדום באותה מסיבה?
זה סקסי וגם זה סקסי
שניהם אוהבים טכנו דפוק


יש מסיבות שיש בהן גם מיילדום וגם פמדום באותה מסיבה כמו הדקדנס והסין אתיקס, בחלקן יש טכנו דפוק ובחלקן מוזיקה שלא נשמעת כמו שריטות על לוח.

ובכל זאת יש ביקוש לליינים של הפמדום כי נשלטים לא אוהבים להסתשן ליד שולטים, כי יש שולטות שמרגישות לא בנוח ליד שליטה גברית וכי קל לארגן מסיבות מהסוג הזה כששולטות הן האטרקציה ולכן נכנסות חינם או במחיר מופחת כדי למשוך כמה שיותר נשלטים שיבואו.

למסיבות המיילדום שהייתי בהן היה אופי אחר - הרבה יותר לכיוון ההיי פרוטוקול, הן יועדו לזוגות, וקרו בהם דברים נורא אינטימיים ומרגשים כמו טקסי קילור או ברנדינג של זוגות ותיקים. אפשר להבין למה הרבה יותר קשה לארגן אותן.
ve-ra ve-ra
לפני שלושה חודשים • 24 במרץ 2026
ve-ra • 24 במרץ 2026
פתיחות היא שם המשחק. אני לא אומרת שאין עניין גם באירוע ממוקד,
אבל אם היתה פתיחות אמיתית, מלכה היתה רועה עם מלך ונשלטת עם נשלט תרבץ
Kitty frank Kitty frank
לפני שלושה חודשים • 24 במרץ 2026
Kitty frank • 24 במרץ 2026
וואלה נשמע מחרמן אבל מפחיד.
גם מהצד של הנשלטת היהודית וגם מהצד של השולט הערבי. דווקא כי זה כל כך ''המצב הרגיל'' כמו שאמרו פה.
לכי תדעי כמה הוא מבין שזה משחק, וכמה הוא באמת חושב שאת באמת תחת שליטתו כי ככה אבא שלו נהג באמא שלו?
לך תדע שכל מני ארגונים של ''טוהר הדם היהודי'' לא יקפצו עליך?

מזכירה שנראות של מיניות במרחב ציבורי ממש לא מעידה על כמה היא באמת קיימת. אני אף פעם לא סומכת על סטטיסטיקות שנשענות על ההנחה שאנשים אומרים את האמת לגבי המיניות שלהם, ועל היכולת של המחקר להגיע גם לאוכלוסיות שמשתיקות את העניינים האלו. זה שלא ראית את זה במסיבות לא אומר שזה לא קורה בחדרי חדרים. או יותר סביר, בגן העצמאות ובבית קברות המוסלמי באמצע הלילה.