אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הרבה זמן לא היה פה סקר.

Luna Oscura Luna Oscura​(נשלטת)​{Loki the t}
לפני שנה • 7 ביוני 2025

Re: הרבה זמן לא היה פה סקר.

bondman כתב/ה:
הגיע הרגע.
מה הארוחה האחרונה
שהייתם מבקשים?
icon_smile.gif


גלידת קפה ביחד עם ליקר קפה
NobleSavage NobleSavage
לפני שנה • 7 ביוני 2025
NobleSavage • 7 ביוני 2025
מתלבט בין כוס לתחת.
    התגובה האהובה בשרשור
שנאוצר שנאוצר​(נשלט)חשבון מאומת
שנאוצר​(נשלט)חשבון מאומת
לפני שנה • 7 ביוני 2025
שנאוצר​(נשלט)חשבון מאומת • 7 ביוני 2025
כנראה צלעות
כבש
טלה
חזיר
ivy sweet ivy sweet​(נשלטת)
לפני שנה • 7 ביוני 2025
ivy sweet​(נשלטת) • 7 ביוני 2025
לראשונה סביצ׳ה עם דג לבן כלשהו וטון אבוקדו, עם טוסטונים בצד כמובן
לעיקרית בולונוז ביי דה בוק
לקינוח מוס שוקולד מושחת ונטול ביצים, כי גם אם אני עומדת למות עדיף בלי סלמונלה
Kitty frank Kitty frank
לפני שנה • 7 ביוני 2025
Kitty frank • 7 ביוני 2025
פסטה קצרה, עם מלא שום, חמאה, וקונקסה. מלח, פלפל, מעט בזיליקום.
ושניצל תירס, קראנצ'י באופן מושלם.
טלי35 טלי35​(שולטת)
לפני שנה • 7 ביוני 2025
טלי35​(שולטת) • 7 ביוני 2025
להתענג על כבד אווז עם סטייק שווה (רייר, כזה שעדיין עושה מוווו)
קולה זירו קרה כקרח
קינוח מטורף


ולהקיא הכל על המוציא להורג 💪
כלבונת סקרנית כלבונת סקרנית​(נשלטת)​{תומר ההוא}
בוודאות משהו שתמיד רציתי לטעום ולא הייתה לי את ההזדמנות, כמו קובה ביף יפני
Luna Oscura Luna Oscura​(נשלטת)​{Loki the t}
לפני שנה • 7 ביוני 2025
כלבונת סקרנית כתב/ה:
בוודאות משהו שתמיד רציתי לטעום ולא הייתה לי את ההזדמנות, כמו קובה ביף יפני


לא קשור לשרשור - תמונת הפרופיל (התמונה בצד, לא בפרופיל עצמו) ממש מגניבה icon_smile.gif
כלבונת סקרנית כלבונת סקרנית​(נשלטת)​{תומר ההוא}
Luna Oscura כתב/ה:
כלבונת סקרנית כתב/ה:
בוודאות משהו שתמיד רציתי לטעום ולא הייתה לי את ההזדמנות, כמו קובה ביף יפני


לא קשור לשרשור - תמונת הפרופיל (התמונה בצד, לא בפרופיל עצמו) ממש מגניבה icon_smile.gif



תודה☺️